Logga in

Visa fullständig version : Favorit utan lem på kolozzeum

Fed up
2006-05-30, 22:11
Man får ju göra vad man kan för jämlikheten här på brädan så bjussa på favvo-damerna! Max två var reglerna va?

Mina: Stumpis och snorkfröken.

Båda verkar sjukt vettiga och down-to-earth. Stumpis har en grym fysik och är alltid den bästa på att peppa och ge tips/råd.

Snorkfröken var en av de första jag pratade med här på brädan och verkar var supertrevlig och hennes journal är rolig att läsa.

Bubblare: UserFriendly - verkar ha mycket vettiga åsikter, det lilla jag sett av dem. Känner henne dock inte alls.

Även creds till Nina L för hennes självdistans, förmåga att starta oändliga mängder meningslösa trådar och allmäna avatar-generositet.

Afavan, allmäna creds till alla damer på brädan. Fa va ni inspirerar mig!
:love:

Jense
2006-05-30, 22:13
Du min vän och leon.

ugglan
2006-05-30, 22:13
Kwon och Herkan

mela
2006-05-30, 22:18
I love all my bitches :love: :D

Herkulez
2006-05-30, 22:21
Kwon och Herkan
pfffffft :D

får nog säga cilia, sen vill jag älska med afan, tinus och annab med för dom är störtsköna och roliga prickar med fötterna på jorden.

Princy
2006-05-30, 22:21
Diana! Hon bjuder alltid på sig själv och sprider en positiv stämning omkring sig. :thumbup:

Kwon
2006-05-30, 22:22
Kwon och Herkan

Love ya too Bro! (without lem) :laugh: :thumbup:

ugglan
2006-05-30, 22:23
för att vara lite seriös; Diana & Lättish. De har sina stunder

Cerberus
2006-05-30, 22:23
Du Clara så klart, sen Nina LÄTT :D

Beecher
2006-05-30, 22:25
Du och Diana :)

Fed up
2006-05-30, 22:28
Du och Diana :)

Är det sant? :em: (Du=jag antar jag?)

Vafan, ni får ju motivera er! (Eller Jense och Cebereus vet jag ju redan att de äääälskar mig, så ni kan väl slippa, men jag är säker på att fler än jag är nyfikna på vad mer exakt i vår kvinnliga charm som fällt er)

Jense
2006-05-30, 22:29
ok, mest för att både du och leon är så jävla snälla.

Kwon
2006-05-30, 22:30
Diana har ungefär samma humor som mig och Nina Lättish kan vara jäkligt kul och fräck ibland.

Hoppas nu ingen av dom har lem så det får bli dom.

Jag har jättesvårt att bara välja några då många har såna fina kvalitéer, Cilia(grymt rolig), Afan (grym rygg), no1fitness (grym rygg) etc osv et al har säkert glömt en massa åsse

Cerberus
2006-05-30, 22:31

Vafan, ni får ju motivera er! (Eller Jense och Cebereus vet jag ju redan att de äääälskar mig, så ni kan väl slippa, men jag är säker på att fler än jag är nyfikna på vad mer exakt i vår kvinnliga charm som fällt er)

Jag älskar dig inte, jag hatar dig minst av alla tjejer på Kolo :laugh: ;)

Vet inte, du är väl rätt trevlig för det mesta?

Nina L är rolig :D och snart MILF! :hbang:

Helena B
2006-05-30, 22:32
I love all my bitches :love: :D

And (all) the bitch(es) loves u2 http://forum.body.se/images/smilies/yahoo.gif http://forum.body.se/images/smilies/friends.gif

Sebbe_H
2006-05-30, 22:33
Mela, snackat mest med henne? :/

Annars Afan för hennes fysik och Nina för sin gluteus :) Tihih

Kwon
2006-05-30, 22:35
Det är synd att man inte kan välja tre eller fler, för då hade Helena B vart med, hon var grymt rolig med Windows 286.

Fed up
2006-05-30, 22:35
ok, mest för att både du och leon är så jävla snälla.

Snäll? Jag vet nog vad du vill åt och inte är det min "snälla" personlighet iallafall!! (det är mina grymma mp3'or som jag sitter här och trycker på, för de som inte vet, (+att jense är min groupie!))

Cebereus: Ja du skulle bara våga säga nåt annat! :D

Jense
2006-05-30, 22:36
Snäll? Jag vet nog vad du vill åt och inte är det min "snälla" personlighet iallafall!! (det är mina grymma mp3'or som jag sitter här och trycker på, för de som inte vet, (+att jense är min groupie!))

hehe, alltså vill ha föda mina barn är det bara att komma

mathor
2006-05-30, 22:38
Nina L och wintersnowdrift är mina favoriter. Humoristiska med självdistans.

Tricklev
Har inga favoriter precis, men mela och helena_b kan vara roliga:thumbup:

Bolio
Jag gillar inte tjejer, men om jag måste välja någon så är det AFanatic. Hon är smart och snygg och förnäm. För att vara tjej alltså. Och Nina, såklart! Fast Nina kanske inte behöver nämnas riktigt. Hon är ju min flickvän på Internet.

Cerberus
2006-05-30, 22:39

Jag gillar dig för du är SÅÅÅÅ duktig på att stava Cerberus :laugh:

nej men du är ett skönt bollplank.

Kwon
2006-05-30, 22:40
Krampus, inte att förglömma.

Big_Vik
2006-05-30, 22:42
Skulle sagt Diana, om hon inte hade bånge :D

Fed up
2006-05-30, 22:42
hehe, alltså vill ha föda mina barn är det bara att komma

Que? Ska jag ge föda till dina barn?

Sebbe_H
2006-05-30, 22:43
du är ett skönt bollplank.

Platt? nej jag tycker hon är söt :)

Fed up
2006-05-30, 22:43
Jag gillar dig för du är SÅÅÅÅ duktig på att stava Cerberus :laugh:

nej men du är ett skönt bollplank.

WTF, ska hädanefter alltid kalla dig Gilmore!

Valentino
2006-05-30, 22:44
Me_myself för att hon är så söt.

Kwon
2006-05-30, 22:45
Me_myself för att hon är så söt.

Om vi bortser från utseende då? Finns det någon annan?

Cerberus
2006-05-30, 22:45
WTF, ska hädanefter alltid kalla dig Gilmore!

Gör det :) jag älskar Gilmore Girls and I'm proud of it!! :hbang:

Big_Vik
2006-05-30, 22:49
Åsse gillar jag hör och häpna, Melish, hon har blivit skojigare på sistone och kanske mest av allt för att sådana som henne kommer fylla min framtida plånbok till bristningsgränsen. :thumbup: Fler naiva mufare tack! :D

Trance
2006-05-30, 22:50
mini - Bäst humor när hon vill. Spammar dock sällan i oviktiga trådar numera.

HelenaB - Verkar ganska trevlig och ärlig. Men vem vet, kanske är en 40 årig gubbe som lurat oss alla.

Nina lätt - Gillar hennes stil, framåt och trevlig.

Nu valde jag tre eftersom jag är en nördrebell som inte begränsas av regler.

mela
2006-05-30, 22:50
Åsse gillar jag hör och häpna, Melish, hon har blivit skojigare på sistone och kanske mest av allt för att sådana som henne kommer fylla min framtida plånbok till bristningsgränsen. :thumbup: Fler naiva mufare tack! :D

Haha du hatade mig innan :D

tack alla som gillar mig .. nu kommer jag nog sova fint i natt tror jag *popcorn*

Fed up
2006-05-30, 22:53
Ang. max 2-regeln så skyll inte på mig, skyll på Bolio. Jag vill ju inte att killarna ska känna att vi honor blivit förfördelade som får mer beröm/uppmärksamhet än er karlar (brukar ju vara ett sabla gnäll över det annars!).

Kwon
2006-05-30, 22:54
Haha du hatade mig innan :D

tack alla som gillar mig .. nu kommer jag nog sova fint i natt tror jag *popcorn*

Att Big_Vikish gillar dig nu betyder ju bara en sak...

Rocky : If i can change, and you can change.... THEN EVERYBODY CAN CHANGE! :thumbup:

Cerberus
2006-05-30, 22:54
Ang. max 2-regeln så skyll inte på mig, skyll på Bolio. Jag vill ju inte att killarna ska känna att vi honor blivit förfördelade som får mer beröm/uppmärksamhet än er karlar (brukar ju vara ett sabla gnäll över det annars!).

lol det finns ju bara två honor på forumet :laugh:

nej men det är inte överdrivet med aktiva kvinnor på kolo..

Big_Vik
2006-05-30, 22:57
Att Big_Vikish gillar dig nu betyder ju bara en sak...

Rocky : If i can change, and you can change.... THEN EVERYBODY CAN CHANGE! :thumbup:¨

Har aldrig hatat någon ffs..

Hahahha. Så jävla gyrm film, men bäst är ju "If he dies, he dies" åsse blicken på det :hbang:

Beecher
2006-05-30, 23:00

haha okej då :)

du verkar gullig, alltid trevlig, rolig och positiv, gillar såna egenskaper!

Diana är alltid trevlig hon med, och har dessutom adressen till mitt favvoställe i signaturen :)

Sebbe_H
2006-05-30, 23:03

Diana är alltid trevlig hon med, och har dessutom adressen till mitt favvoställe i signaturen :)

Fan, jag har alltid trott att Diana var en kille pga jag trodde att han/hon var snubben på avataren *innocent*

Beecher
2006-05-30, 23:05
Fan, jag har alltid trott att Diana var en kille pga jag trodde att han/hon var snubben på avataren *innocent*

ajdå, årets misstag, nåväl, Diana är en Hanhon, det stämmer nästan in! :naughty:

edit: eller så är Fed Up min enda tjejfavorit på forumet

Fed up
2006-05-30, 23:08

Dra på trissor, nu får jag hybris!

(Lugn, bara lugn, du har icke fördärvat mig, hybris har jag haft sen lääänge!:thumbup: )

Lallle
2006-05-30, 23:10
Vet inte vem Fed Up är riktigt men gillar henne.

Trance
2006-05-30, 23:10

.....

Diana har nog den mest feminina framtoningen utav alla på kolo tror jag?

Kwon
2006-05-30, 23:12
Clara e iaf den tuffaste punktjejen här.

Fed up
2006-05-30, 23:13
Vet inte vem Fed Up är riktigt men gillar henne.

Haha, det är rätt inställning!

Läs min journal, som jag är mycket bra på att spamma sönder. Där står allt som är värt att veta om mig. :D

Fed up
2006-05-30, 23:14
Clara e iaf den tuffaste punktjejen här.

Konkurensen är benhård!

Men tack ändå!:)

Kwon
2006-05-30, 23:15
Konkurensen är benhård!

Men tack ändå!:)

Ja, du e väl den enda punkarn men ändå, alltid något. :laugh: :thumbup:

Tigerkotten
2006-05-30, 23:20
Me_Myself, Princy, Fed Up, Mela.

O ja jag vet att jag bryter mot reglerna, so sue me!

Papi
2006-05-30, 23:22
Cilia och Tolkia, ni verkar vara riktigt coola damer! :love:
Integritet och intelligens! :thumbup:

Hedersomnämnande går till Wintersnowdrift (som inte verkar posta här längre, för mycket med skolan nu?). Jag förvånas ständigt av att känna beundran för någon som är så mycket yngre än jag.
Kör hårt och ge aldrig upp! :bow:

Herkulez
2006-05-30, 23:24
Missy

//mehdi från herkulez konto

Sebbe_H
2006-05-30, 23:49
.....

Diana har nog den mest feminina framtoningen utav alla på kolo tror jag?

Jag kom på det efter ett tag, när hon skrev att hon var syster till nån eller nått sånt.. Tog mig en stund att komma på det iaf, men jag är ju som jag är..

aliquis
2006-05-31, 00:22
Ingen aning, tolkia?

Zakath
2006-05-31, 00:45
Helena B: Jag tycker att hon verkar vara en snäll, trevlig och ärlig tjej. Ibland lite blåögd, men det tycker jag faktiskt är en väldigt fin och ovanlig egenskap. Känns också som att jag delar många av hennes värderingar. En toppentjej helt enkelt!

wintersnowdrift är också en go tjej, men hon verkar ju inte vara aktiv längre...
Tycker faktiskt att alla tjejer på brädan håller en väldigt hög standard, Bao-Bao får också ett extra omnämnande för att hon friskar upp min blomtråd med sin kunskap och sina bilder!

oyeah
2006-05-31, 02:30
Mig själv, post-operation

OggeP
2006-05-31, 06:59
Afanatic är no 1 så klart. :love:

Sen gillar jag Diana, Nina och Mela också.

AFanatic
2006-05-31, 07:28
Jag gillar inte tjejer, men om jag måste välja någon så är det AFanatic. Hon är smart och snygg och förnäm. För att vara tjej alltså. Och Nina, såklart! Fast Nina kanske inte behöver nämnas riktigt. Hon är ju min flickvän på Internet.

Naaaw vad gulligt.

Jag måste säga:

Herk (h*n är lite som en amfibie - (s)he goes everywhere) och no1fitness

Diana
2006-05-31, 08:16
Aww PÖSS på er alla som sagt mej :naughty: (och på alla er andra oxå :love:

Hrrm vill dementera samtliga rykten om att jag skulle vara man först och främst.. :laugh:

Vägrar begränsa mej, har flera favoriter och tar därför det här tillfället i akt att verbalt slicka samtliga era aschlen.

utan inbördes:

Snorkfröken - Man blir på så jävla bra humör när man läser hennes journal, har en ovärdelig typ av energi, även mkt allmänbildande i olika former av skumma finländska maträtter.
Mini - Smart, debbatterar skillz, rolig.
Pinglan och No1fitness - Finns ingen som gett mej lika mkt motivation.
Afanatic - Motivation, rolig och min kladdkake nigga.
Bobo - DEN sjuka perversa humorn är one of a kind :laugh:
Tolkia - Klok och bra i diskussioner.
Mela och HelenaB - Trevliga, sympatiska flickor som står för stor del av det i allmänt alltid så välbehövda spammet.
Ironbabe - Medans alla andra gravida ojjar sej inför att resa aschlet ur soffan drar bruden i fråga ner till gymmet i stort sett fram till födseln, en jävla kämpe!
NinaL - Löve den fräcka typen av humorn, bidrar MKT, pollqueen och dyrkad av azz-fantaster världen över.
Tinus - Rolig, gullig skitskön tjej, respekt för de där spinningpassen direkt efter benträning(!!!) (skulle nog va kär i om ja va lagd åt det hållet :D )

Glömt nån..................? Svetlana - POLLOC!!!!1

tinus
2006-05-31, 08:29
Tinus - Rolig, gullig skitskön tjej, respekt för de där spinningpassen direkt efter benträning(!!!) (skulle nog va kär i om ja va lagd åt det hållet :D )

Gulle dig för den beskrivningen :laugh:

Jag har också massa favoriter:

Diana - Of course,helt hysteriskt rolig tjej!!

Ironbabe - Övermänsklig stålmamma,underbar vän som är grym på att motivera:thumbup:

No1 - Stark,trevlig,inspirerande, skön humor

Pinglan - Grym brud!! Ytterligare motivering onödig..

Afan - Trevlig,gullig och motiverande att tävla emot när det gäller vem som lyfter tyngst.

Mini - Sarkasmernas mästare! Bara älskar när hon sågar sönder andras argument:hbang:

Cilia - Härlig tant =)

Glömt någon?.. JAAA Herk förstås hon är för härlig :D

tigerofsweden
2006-05-31, 08:43
Missy, Missy, Missy

eller

Helena B, Snorkfröken och Mela, riktigt goa töser :thumbup:

Helena B får dock ett plus i kanten eftersom ja jiddrat med henne någon gång på telefon :naughty:

emmzan
2006-05-31, 08:44
Eftersom ingen gillar mig får jag fan ta och egocentriskt nominera mig själv till favorit :D:D

Pepparkakssmurfen
2006-05-31, 09:04
Just nu är Nina L. min favorit utan lem,mycket p.g.a att hon tog sig tid att fixa en cool avatar till mig! :hbang:

Ironbabe
2006-05-31, 09:20
Tack gulliga ni som nämnt mig :love:

Mina favvosar är:

Tinus: Sötaste lilla systern man kan ha! Omtänksam, alltid positiv, lurig, samma humor som jag :D Dessutom pippilångsstrumpstark!

Mini: Vass brud med tangentbordet som vapen! Bara älskar hennes inlägg emellanåt :hbang:

Cilia: Vem kan inte beundra en sån som springer flera mil i veckan?? Sen gillar jag hennes sätt att skriva på o alla reaktioner hon får från det manliga könet pga det *asgarvar*

Diana: Verkar vara en vaken/rolig tjej som jag nog skulle ha skitkul med ute en lördagskväll :cheers:

AFan: Stark tjej som gått från klarhet till klarhet! Sen så verkar hon o Ogge var ett sååå gulligt par =)

Stumpis: Jisses, vilken jäkla brud att vara stark! Blir alltid lika imponerad varje gång jag läser i hennes journal. Det sporrar mig att komma tillbaka i form..starkare än nånsin! En stor inspirationskälla för mig. TACK!

Man kan nog säga att jag imponeras av styrka bland våra kollotjejer. Både mental o fysisk! :thumbup:

Herkulez
2006-05-31, 09:23
Cilia: Vem kan inte beundra en sån som springer flera mil i veckan?? Sen gillar jag hennes sätt att skriva på o alla reaktioner hon får från det manliga könet pga det *asgarvar*

:
haha ja det är så jävla kul :laugh:

Ironbabe
2006-05-31, 09:30
Oops.. glömde ju en viktig tjej :em:

T-train: Min alldeles egna "nanny" som ställer upp så mycket på mig. En otroligt omtänksam, hjälpsam, generös person :bow: We :love: u !

T-train
2006-05-31, 09:43
T-train: Min alldeles egna "nanny" som ställer upp så mycket på mig. En otroligt omtänksam, hjälpsam, generös person :bow: We :love: u !

:em: så du säger..du kan ju förstöra min image som bitch;) Tack gumman..det är lite egoism inblandat också..jag tycker ju om er två ju!:love:

mela
2006-05-31, 09:44
Eftersom ingen gillar mig får jag fan ta och egocentriskt nominera mig själv till favorit :D:D

Jag gillar ju dig. Du är min bitch :D:whipped:

stahlberg
2006-05-31, 10:06
I favorit MED lem kan jag inte rösta, jag har många favoriter.

I favorit UTAN lem är det mycket enkelt. Min favorit är Pinglan. Hon förstår sig på träning, håller på med SL och är allmänt trevlig.

Det att någon - som nu senast Missy - klär sig naken i bildforumet gör inte den personen till min favoritmedlem. Man kan förstås titta i alla fall, om inte annat så för att behålla sin mossighet.

bladhet
2006-06-01, 15:58
Diana verkar vara en skön dam med bra humor.

Baan
2006-06-01, 16:05
Tolkia..

Angel
2006-06-01, 18:47
Eftersom inte en enda gillade mig så får ja svara mig själv då.....

Och Nina..för hon e min idol...

Jonna
2006-06-01, 20:40

Jag kan välja dig :D Och så Pinglan också då.

Helena B
2006-06-01, 20:43
Helena B: Jag tycker att hon verkar vara en snäll, trevlig och ärlig tjej. Ibland lite blåögd, men det tycker jag faktiskt är en väldigt fin och ovanlig egenskap. Känns också som att jag delar många av hennes värderingar. En toppentjej helt enkelt!

wintersnowdrift är också en go tjej, men hon verkar ju inte vara aktiv längre...
Tycker faktiskt att alla tjejer på brädan håller en väldigt hög standard, Bao-Bao får också ett extra omnämnande för att hon friskar upp min blomtråd med sin kunskap och sina bilder!

http://forum.body.se/images/smilies/blushing.gif

Det där var nog det snällaste som någon har sagt till mig här http://forum.body.se/images/smilies/wub.gif. Kanske inte den blåögda biten, vet inte om det är så positivt. Men tack ska du ha, detta gjorde mig mycket glad!

no1fitness
2006-06-04, 04:45
Tack alla som nämnt mig. :love:
Love ya back !
De flesta tjejer som skriver här på forumet motiverar mig på sina olika sätt.
Tack för att ni finns och gör min träning mer motiverad och min deff lättare. :)

Kwon
2006-06-04, 07:37
Lilly

//Wallenberg + Donald Trump från Kwons konto

shadowfire
2006-06-04, 09:06
Svårt det där o rangordna o ha sig...
Stumpis är väl en klass för sig, inte bara för att hon är en förebild på många sätt utan också för att hon är den som piskat mig hårdast i träningen här på kolo... och peppar hela tiden andra desstom. Minst sagt entusiasmerande och inspirerande inte bara för mig utan för många andra..

Pinglan sticker också ut lite i mängden, men det kanske är för att jag har medlidande för hennes ryggskada.. .

FedUp, Cam, Snorkfröken, Semiramis, Cillen, Jonna, Elan mfl tycker jag är lika sköna hela gänget, bussiga o med humor. Cillen sticker ut hakan lite med o vara väldigt rak och rättfram, även om det är ärligt och hjärtligt så är det ibland kaxigt provocerande med och uppmuntrar särskilt motsatt kön in i diskussioner o argumentation vilket livar upp lite. Sköna tantar hela gänget iaf.

Jay-Z
2006-06-04, 09:16
Väldigt svårt att bara säga en. De jag har träffat på riktigt räknar jag inte med. :)

Den som först skrev i min träningsjournal när jag var ny på Kolo var Stumpis och för det har hon en speciell plats i mitt hjärta. :love:

Ironbabe är en riktig fighter. Positiv inställning. You can do it, liksom. Coolt.

Diana är en veritabel solstråle med sina inlägg.

Fed_up gillar att tracka Jense. Det är en beundransvärd egenskap.

KWON för att hon har en fin röv.

gladiatorerna1 - Jarod/Pez gör sitt jobb bra.

Kwon
2006-06-04, 09:18
Lålå Tack Ay-Z :laugh: :thumbup:

Jense
2006-06-04, 09:22
Väldigt svårt att bara säga en. De jag har träffat på riktigt räknar jag inte med. :)

Den som först skrev i min träningsjournal när jag var ny på Kolo var Stumpis och för det har hon en speciell plats i mitt hjärta. :love:

Ironbabe är en riktig fighter. Positiv inställning. You can do it, liksom. Coolt.

Diana är en veritabel solstråle med sina inlägg.

KWON för att hon har en fin röv.

gladiatorerna1 - Jarod/Pez gör sitt jobb bra.

käften virgin!

Pingu
2006-06-04, 09:23
Flash är en jävligt härlig tjej

Jay-Z
2006-06-04, 09:38
käften virgin!

Love u too. :love:

babbett
2006-06-04, 12:48
Eftersom inte en enda gillade mig så får ja svara mig själv då........

Ha ha, jag gör som dig!

Fed up
2006-06-04, 16:03

:laugh:

(man gör ju så gott man kan...:thumbup: )

Princy
2006-06-04, 16:14
Me_Myself, Princy, Fed Up, Mela.

O ja jag vet att jag bryter mot reglerna, so sue me!

Aww, vad snällt av dig. :D

fonzie
2006-06-04, 16:57
Om man nästan inte har en lem då? Isf svarar jag mig själv.

HookersUnited
2006-06-04, 21:33
Pinglan för att hon äger upp de flesta när det kommer till styrka.

Metal_boy_
2006-06-04, 21:47
Diana, för hon har en sån jävla skön humor. Hon är säkert en sån man asgarvar åt och med i verkligheten.

Flash, för att hon är rolig att snacka med.

Looney
2006-06-06, 23:29
Fed Up!! för att hon äger på att debattera :bow:

Fed up
2006-06-06, 23:31
Fed Up!! för att hon äger på att debattera :bow:

Haha, duktig ponke!

Röda_Lacket
2006-06-06, 23:32
Måste också säga Fed up inte för jag vet så mycket om henne men hon har den bästa bilden =)

Sebbe_H
2006-06-06, 23:35
Tycker också fed up platsar på topplistan, bra debattör och så är hon ju söt med? :O

Looney
2006-06-06, 23:36
Vi borde starta en fan-club:D