Visa fullständig version : account locked på bet365...
keffat_liv
2006-05-30, 16:42
Whinade som fan igår när på nåra bad beats och kanske sa noobjävel och dylikt lite för många gånger.
Iaf så står det account locked nu. Nån som vet hur länge det är låst? Står att jag ska maila supporten om det, men om den försvinner efter ett tag så bryr jag mig inte om det, utan avvaktar bara... Är den perm däremot får jag väl säga att det var en kompis lr nåt som spela.. ljuga ihop nåt.. Men nån som vet hur det ligger till?
Att din kompis spelade håller inte, du har ansvar för ditt konto. Han kommer inte in utan ditt lösenord o.s.v.
Ahaha, älskar när idioter åker dit. sorry
keffat_liv
2006-05-30, 16:52
Att din kompis spelade håller inte, du har ansvar för ditt konto. Han kommer inte in utan ditt lösenord o.s.v.
dennis kan alla mina lösenord till överallt^^
keffat_liv
2006-05-30, 16:52
ja och vi överlever alltid, naaaaaw.
Varför inte maila deras support? Då får du ju reda på vad du vill veta.
keffat_liv
2006-05-30, 16:56
nja jag tänkte mest om den inte är perm så slipper jag det och därmed kanske slipper ljuga ihop något, men får väl göra det då.
Äsch, bättre att starta en tråd här så kan vi gissa istället ;)
keffat_liv
2006-05-30, 17:01
jaha nu kom jag in^^ Sidan är nere med kanske därför det var kruxigt. Fan, ska aldrig mer whina igen, ska fan stänga av chatten. Aldrig mer se på phil helmut heller, det ger dåligt inflytande.
Varför i h-veta skall du ljuga ???
Säg som det är att du var förbannad som faan och ber så mycket om ursäkt för de fula orden !!!!
Ärlighet kommer du längre med, en usel lögn går de aldrig på.
M
dennis kan alla mina lösenord till överallt^^
Hehe, det är inte deras account. Jasså, därför han inte var i skolan idag *rolleyes*
Skumt att du inte fått chatten bannad. Min chat är bannad på livstid på det nätverket. De är ju skithårda på sånt=)
jaha nu kom jag in^^ Sidan är nere med kanske därför det var kruxigt. Fan, ska aldrig mer whina igen, ska fan stänga av chatten. Aldrig mer se på phil helmut heller, det ger dåligt inflytande.
fast när phil.H spelar bra så är han tyst och trevlig...
Niclaaas
2006-05-30, 23:37
samma här.
så löjligt att gnälla i chatten. var glad att folk spelar dåligt istället, det är det man tjänar pengar på.
Min chat är permbannad på prima... Pallar inte med chat så jag kallade in mgr och sa att hans fru hälsade från min säng =)
Vill du ha chaten kvar får du maila och be om ursäkt, inte vidare smart att säga att din polare lirade får då kan de stänga av kontot för gott...
Det är mao inte tillåtet att låta någon annan spela!
EDIT: såg det handlade om kontot... inte chat. Lite trött. De stänger inte av kontot för whine, däremot chaten, är ngt annat som keffat. Kanske din polare drog in fel lösenord x antal ggr för mkt?
keffat_liv
2006-05-31, 05:44
fast när phil.H spelar bra så är han tyst och trevlig...
fast... Såg han i wsop 2005 där han åkte ut tidigt med AK mot KJ. Motståndaren träffa j på rivern och då braka helvetet löst.
keffat_liv
2006-05-31, 05:46
Min chat är permbannad på prima... Pallar inte med chat så jag kallade in mgr och sa att hans fru hälsade från min säng =)
Vill du ha chaten kvar får du maila och be om ursäkt, inte vidare smart att säga att din polare lirade får då kan de stänga av kontot för gott...
Det är mao inte tillåtet att låta någon annan spela!
EDIT: såg det handlade om kontot... inte chat. Lite trött. De stänger inte av kontot för whine, däremot chaten, är ngt annat som keffat. Kanske din polare drog in fel lösenord x antal ggr för mkt?
sidan var nere så det var väl något strul där igenom. Om chatten är bannad är det bara ett plus. Aja...
Btw.. Du spelar väl på bet holdem? Har du nån aning om hur motståndet är där på låg FL bord? Säg 0,25-50 - 1-2?
Det är ingen action på limit-borden på prima... Lira på party isf
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.