Visa fullständig version : Franska Öppna
Nå vem vinner? Nadal?
Några speltips? Vem ska man satsa på?
Jag torskade just 100kr på att Karlovic slog Patience med 7-6,7-6,-7,6 *grr*
hmm jag tror inte nadal vinner öppna i år.. *eazy dont shoot, gymTT* , skämt åsido men jag tror att federer kommer dra hem detta i år. om han möter nadal i kvarten, semin, eller i finalen eller vad det nu blir, så blir den matchen den avgörande för hela tuneringen. federer har en grov forehand (även söderling visade ju prov på en sådan när han ställdes mot nadal, och då hade nadal problem) så ajg tror att han drar den längsta hesten
däremot på damsidan vet jag inte längre, har bara koll på sharapova. KOLL...:thumbup:
fan ere ingen som gillar tennis här lr.. elelr sharapova för den delen? *cry* *spy* *grr* :) ;)
fan ere ingen som gillar tennis här lr.. elelr sharapova för den delen? *cry*
Tennis i allmänhet, Sharapova i synnerhet :D
Kvällens spel
Björkman-Chardy 1
Vik-Serra 2
Safin- Gonzalez 2
kan gå vägen. *popcorn*
Tennis i allmänhet, Sharapova i synnerhet :D
Kvällens spel
Björkman-Chardy 1
Vik-Serra 2
Safin- Gonzalez 2
kan gå vägen. *popcorn*
ser helt ok ut. sharapova, utan tvekan den finaste i världen alla kategorier. men vem tror du vinner på herrsidan?
ser helt ok ut. sharapova, utan tvekan den finaste i världen alla kategorier. men vem tror du vinner på herrsidan?
ja du, antingen Rafael eller Roger. Det är 50/50.
ja du, antingen Rafael eller Roger. Det är 50/50.
hmm okej.. aja time will tell, se till o inte avlida!
pess.. jag har varit så nersjunken i skolarbete att jag missat detta!
sätter väl pengarna på nadal..
hoppas bara jag kan se finalen!
Fan, mitt tips lär skita sig. Jäkla Björkman.
Gonzalez är grymt nu på eurosport btw. :thumbup:
Jacksatan
2006-05-30, 18:26
Federer tar hem det här i år. Han har bara kommit närmare och närmare på grus och är en mer mångsidig spelare. Dessutom är gruset något snabbare i Paris än i Rom o Monaco och det gynnar honom mot Nadal. Outsider är Gaston Gaudio.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.