Visa fullständig version : Open office hjälp
Jag behöver lite hjälp med ett problem relaterat till open office. Det är så att jag har råkat skicka odt-filer till skolan, och där har de inte open office. Finns det nåt sätt att konvertera odt-filer till doc utan att ladda ner hela open office? Nåt sånt program vore ju ytterst smidigt. Tack! :)
reinholdsson
2006-05-29, 10:15
Verkar vara svårt utan open office, Men i open office går det att spara till word-format om du inte visste.
Det bästa försöket jag hittade: http://filext.com/info/showpost.php?p=5614&postcount=7
Jo, det visste jag men i stressen råkade det bli fel. Aja, tack för hjälpen i alla fall, det löste sig hyffsat ändå.
När vi ändå snackar OOo. Hur slipper man ifrån att de första 2 sidorna blir numrerade?
Jag behöver lite hjälp med ett problem relaterat till open office. Det är så att jag har råkat skicka odt-filer till skolan, och där har de inte open office. Finns det nåt sätt att konvertera odt-filer till doc utan att ladda ner hela open office? Nåt sånt program vore ju ytterst smidigt. Tack! :)I skolan? Annars skulle jag ju vilja säga skicka som doc.
I skolan tror jag att det är svårt ;)
När vi ändå snackar OOo. Hur slipper man ifrån att de första 2 sidorna blir numrerade?Jag skulle tro att det är du som har råkat ställa in det i någon mall? Visa sidhuvud o sidfot o sudda bort det?
Jag skulle tro att det är du som har råkat ställa in det i någon mall? Visa sidhuvud o sidfot o sudda bort det?
suddar jag i sidfoten så försvinner alla numer..
Ah, det var bara på de, jag trodde du fick på enbart första o andra. Ja då vet jag inte, skriv ut dem separat? Så har jag gjort i Word.
I Latex vet jag hur man gör ;/
Ah, det var bara på de, jag trodde du fick på enbart första o andra. Ja då vet jag inte, skriv ut dem separat? Så har jag gjort i Word.
I Latex vet jag hur man gör ;/
proffsigt att skriva ut dom separat.. Vet att det går ordna.. Får googla efter middagen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.