Visa fullständig version : Jag ful...
Bronkitkorv
2006-05-28, 19:47
Jag har upptäckt på senare dagar att jag är ful som fan... För några veckor sedan var... Nej fan för några dagar sen bara så var jag mycket snyggare..
Undrar vad det beror på ?
Hur ser ni själva ut just nu ?
Beror nog jävligt mycket på hur fet man är. Som fetast är man riktigt ful faktiskt.
userfriendly
2006-05-28, 19:49
det där är väldigt relativt för mig
det värsta är när folk påpekar saker som man inte ens tänkt på
typ:
det är så fult med hängiga kinder
osen kollar man i spegeln som fan o stör sig på att man har hängiga kinder HELT PLÖTSLIGT, fast man aldrig brytt sig förr
det där är väldigt relativt för mig
det värsta är när folk påpekar saker som man inte ens tänkt på
typ:
det är så fult med hängiga kinder
osen kollar man i spegeln som fan o stör sig på att man har hängiga kinder HELT PLÖTSLIGT, fast man aldrig brytt sig förr
Jupp, extremt jobbigt.
Hur ser ni själva ut just nu ?
Har varit mycket nöjd senaste månaderna, men visst finns det utrymme för ytterligare förbättring kvar vilket i sig känns förbannat bra. Jag är nöjd med mig själv nu och vet att det kommer bli mycket bättre. :D
Ingen aning vad övrigt du pratar om beror på.. Du kanske har supit hela helgen eller är tärd av annan anledning?
Bronkitkorv
2006-05-28, 19:53
Beror nog jävligt mycket på hur fet man är. Som fetast är man riktigt ful faktiskt.
Jag går sakta neråt i vikt så det är nog inte det. Jag antar att det är psykiskt. *screwy*
Bronkitkorv
2006-05-28, 19:54
Har varit mycket nöjd senaste månaderna, men visst finns det utrymme för ytterligare förbättring kvar vilket i sig känns förbannat bra. Jag är nöjd med mig själv nu och vet att det kommer bli mycket bättre. :D
Ingen aning vad övrigt du pratar om beror på.. Du kanske har supit hela helgen eller är tärd av annan anledning?
Nej ingen rejäl fylla på 2månader snart.
Helena B
2006-05-28, 19:54
Jag är sjuk och har inte tränat på 1,5 vecka och bara legat i sängen/soffan hela dagarna. Jo då jag känner mig väldigt snygg.
Metal_boy_
2006-05-28, 19:55
Jag har hängtuttar.
Känner mig ofta ful pga mitt jävla hår som ofta ser ut som skit :(
Jag är snygg som fan, nyklippt (huvudet) och het.
userfriendly
2006-05-28, 20:04
tror jag missuppfattade tråden lite :em:
jag känner mig snygg om jag är ute o har klätt upp mig, tror att jag klistrar på nåt slags fejkat självförtroende.
annars känner jag mig normal... accepterat hur jag ser ut, kan inte göra så mkt åt det iaf (med min ekonomi :laugh: )
man ska ta tillvara rätten att vara sig själv o duga som man är, klyshigt men sant
däremot är jag rätt nöjd med vad jag presterar (såklart, vad annars, så har det alltid vart) känner att jag utvecklas och gör något bra
Jag har hängtuttar.
+ 1
M
Jag är helt klart snyggare än på mycket länge. Antagligen främst för att jag har mindre fläsk än på mycket länge.
Dock kommer mitt hår snart komma till katastrof-nivå, så då går allmän-omdömet ner, men än håller det.:thumbup:
Jag håller med, dock känner man sig skaplig ena dagen och helvete andra dagen. Har ett kort som man ser skillnaden på nu och i somras. Ser väldigt liten ut på kortet i somras *cry*
http://gnuserver.mine.nu/~soniq/pictures/asdf.jpg
Ninjasmurf
2006-05-28, 20:19
Känner mig ungefär lika ful som jag brukar :)
Slartibartfast
2006-05-28, 20:20
Det är jobbigt när folk påpekar ens "brister".
En polare kläckte ur sig häromdan: "Fan, du har ganska rejäl kran" HAHAH! Den sved, men jag kom över det.
bear.flowertwig
2006-05-28, 20:23
En polare kläckte ur sig häromdan: "Fan, du har ganska rejäl kran" HAHAH! Den sved, men jag kom över det.
Det är coolt att ha en rejäl kran. Karaktär och snyggt :thumbup:
Ärligt talat så får folk säga va fan dom vill om mitt utseende, det finns inget jag kan göra åt det ändå, förutom kirurgi då så klart.
jag gillar inte att se mig själv på kort för då kommer sanningen fram. Jag försöker alltid undvika det.
film är ännu värre. Sist blev jag filmad på en kurs där vi tog upp mediakunskap och jag tittade inte ens på filmen men det är jobbigt att bara höra sig själv med. Jag har så ful röst inte alls så jag låter inom mig. Ni skulle bara veta vilken fin röst jag eg har *g*.
Generellt så försöker jag inte bedömma själv utan bara konstatera fakta.
jag gillar inte att se mig själv på kort för då kommer sanningen fram. Jag försöker alltid undvika det.
film är ännu värre. Sist blev jag filmad på en kurs där vi tog upp mediakunskap och jag tittade inte ens på filmen men det är jobbigt att bara höra sig själv med. Jag har så ful röst inte alls så jag låter inom mig. Ni skulle bara veta vilken fin röst jag eg har *g*.
Generellt så försöker jag inte bedömma själv utan bara konstatera fakta.
hehe, det är just därför jag vägrar köpa kamera :D
håller verkligen med om rösten med.. det är läskigt det där..
Slartibartfast
2006-05-28, 20:38
Det är coolt att ha en rejäl kran. Karaktär och snyggt :thumbup:
Ja, det är bra när man simmar. Klyver vattnet som en ubåt, eller en såndär buld som de har frampå oljetankers.
mangemani
2006-05-28, 20:41
man är den man är,inget man kan göra åt,och kan inte folk ta det så kan folket dra åt helvete,simple as that.
Slartibartfast
2006-05-28, 21:18
När jag känner mig osäker på mitt utseende så brukar jag finna tröst i att jag faktiskt är/har varit "snyggast på kolozzeum", och inte utan anledning:
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/henkka.jpg
När jag känner mig osäker på mitt utseende så brukar jag finna tröst i att jag faktiskt är/har varit "snyggast på kolozzeum", och inte utan anledning:
IMG]http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/henkka.jpg[/IMG]
SATAN i gatan vilken snok!
hehe, det är just därför jag vägrar köpa kamera :D
håller verkligen med om rösten med.. det är läskigt det där..
Vadå, jag tycker att du har en jätte söt röst.
såg nyss en bild på mig från sidan... brukar bara se mig framifrån och.. jahh.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/henkka.jpg
:hbang:
Löjtnant Blank
2006-05-28, 22:05
Vilket Colgate-leende, Slarti! Fint!
JustinCredible
2006-05-28, 22:07
Jag hade grymmaste snygg-dagen imorse och i början av dagen och sen blev jag gradvis fulare.. Typ frisyren försördes i motvind och jag blev snorig och nu har jag spelat fotboll hela kvällen och sitter jag här asful.
Det värsta är förkylningar. Omöjligt att vara snygg under förkylning.
Scratch89
2006-05-28, 22:13
Jag är snygg när jag har orkat fixa håret och alla kläder stämmer överens med varandra.
Annars ser jag bara vardagligt tråkig ut.
Löjtnant Blank
2006-05-28, 22:20
Typ frisyren försördes i motvind och jag blev snorig
Naaaw! Typ förstördes asså?
BigForre
2006-05-28, 22:22
Just nu är jag snygg...brukar oftast känna mig snygg...
hahavaffan
2006-05-28, 22:26
Känner mig ofta ful pga mitt jävla hår som ofta ser ut som skit :(Det är sant. Men gör som jag, raka av skiten. Vad fan ska man med nån speciell, cool frilla till? Onödigt bara. Man är mycket snyggare utan hår, eller väldigt lite iallafall.
Naaaw! Typ förstördes asså?
hahahaha :D
En polare kläckte ur sig häromdan: "Fan, du har ganska rejäl kran" HAHAH! Den sved, men jag kom över det.Ja, sånt skall de ge fan i. Min pojkvän påkekade min "bump" på näsryggen, som om det vore något gulligt. Till svar fick han minsann veta att jag alltid fått höra hur snygg och rak näsa jag har, att jag inte alls höll med honom, och förresten... Vill du att jag skall operera den, eller? Va? Va? :D
Jag tycker att det är fint med stora snokar. Det kräver en viss respekt.
OnTopic: Detta är inte en snyggdag. Jag har slutat sola solarium, och går osminkad nästan hela tiden. Sminkar jag till mig så blir det bra, men vem pallar!? :)
Jag har en fruktansvard ful-period....
Har benhinne-inflammation sa jag kan inte kora cardio och halla vikten och dessutom har jag inte kunnat skaffa gymkort eftersom att jag varit sjuk ett tag. Nu har min mage dessutom svallt upp till abnorma proportioner till foljd av nan j**la bakterie eller annat kul och det gor ont som fan. Jag dor nar jag kollar mig i spegeln. Tycker sa synd om mig sjalv.....
Jag har en fruktansvard ful-period....
Har benhinne-inflammation sa jag kan inte kora cardio och halla vikten och dessutom har jag inte kunnat skaffa gymkort eftersom att jag varit sjuk ett tag. Nu har min mage dessutom svallt upp till abnorma proportioner till foljd av nan j**la bakterie eller annat kul och det gor ont som fan. Jag dor nar jag kollar mig i spegeln. Tycker sa synd om mig sjalv.....
*klappar skyler lite snällt på ryggen* såja, du ska se att allt blir bättre snart. "Efter regn kommer solsken, det tycker jag är fint det." -RG
2/3 av tiden har jag bra dagar. Nu är håret hemskt så undviker speglar. Min hy har dock aldirg varit bättre, helt perfekt faktiskt..Lite solbränna på det och fixa håret så är jag mig själv igen.
På det hela taget käner jag mig som en..sexa-sjua för tillfället, och det får duga for now, tar tag i det till sommaren när man ska ut och ragga :hbang:
jag tittar mig i spegeln varje dag och inser att jag e skitful...ibland står ja framför spegeln på kvällen och lipar en skvätt också...
s_himself
2006-05-29, 16:16
OnTopic: Detta är inte en snyggdag. Jag har slutat sola solarium, och går osminkad nästan hela tiden. Sminkar jag till mig så blir det bra, men vem pallar!? :)
Naturligt är snyggast enl. mig! Jag har också slutat sola solarium. Mest för att jag inte haft tid eller pallat.. Så nu går jag omkring och mår dåligt för att jag känner mig blek. Tjejen tycker inte jag är spec. blek.. och hon är bosnier. Men å andra sidan kan hon komma och säga "Ja men du är svensk" bara för jag jämför mig med henne :em:
Jag har hängtuttar.
+1
Men det är snyggt med hängtuttar och för övrigt tycker jag att jag bara blir snyggare med åren :) (än så länge)
Karkiainen
2006-05-29, 17:17
Just nu måste jag säga att jag är snygg. Sommarformen är int emånga kilo ifrån och tjejerna börjar det gå bra med igen. Bra mår jag också över det, jag är nog på topp.
shadowfire
2006-05-29, 17:31
Slarti du hade ju fan liten snok i jämfört mot min.
Men jag behöver en stor med för o kunna syresätta en så mastig hjärna.
Jacksatan
2006-05-29, 17:39
Jag har fjantat mig i ett solarium och deffat en månad så jag känner mig rätt snygg.
Slartibartfast
2006-05-29, 17:44
Slarti du hade ju fan liten snok i jämfört mot min.
Men jag behöver en stor med för o kunna syresätta en så mastig hjärna.
Hehe! Ja, jag är nog ganska tillfreds med mitt snorhorn. Inte så jag ligger och lipar mig till sömns precis. Det är ju ingen Vin Diesel-snok i alla fall. ;)
bear.flowertwig
2006-05-29, 17:47
Jag fick galet bra respons ute i lördags. Trodde det satt en buse i kranen eller nåt, var lite nojjig. Men det lutar åt att jag kanske var snygg. Av bara farten fick det mig att powerwalka hem = 1,45tim morgonpromenad. Snygghet föder snygghet.
Kände mig snygg runt åren 20-27, tyvärr inte längre.
Kände mig snygg runt åren 20-27, tyvärr inte längre.
Nu blir vi ännu mer nyfikna på din ålder :D
Jag kan meddela att jag också är inne i en riktig fulperiod... det motsatta könet verkar fly i panik när jag närmar mig, jag har inte ens en halvflirt på gång, inget åt det hållet, allt är svart. snyft...
Dock är jag påväg upp, odlar hår på skallen och lyfter jättetunga vikter, använder rentav deodorant ibland, så snart kommer folk tilltala mig Prins Kspr den snyggve, då kommer världen tillfalla mig, ..heh ..haha .m.uha ..MUHAHA ....MUHAHAHAHAHAAhAhahah!!
............*rolleyes*
http://data1.blog.de/blog/c/confessionsofaswedishgirl/img/nick_lachey15.jpg
http://gnuserver.mine.nu/~soniq/pictures/asdf.jpg
anyone?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.