Visa fullständig version : svenskaspel
Någon som vet hur man cashar ut pengar på pokern? tack för svar ;D
The_RobRoy
2006-05-28, 12:00
Någon som vet hur man cashar ut pengar på pokern? tack för svar ;D
Man måste skicka in och registrera ett konto via post, HELT värdelöst, tänkte ta 500 spänn, sluta med att jag spela upp dom istället
men om man redan har ett konto? kommer inte pengarna in på ens spelkort? typ så man cashar ut i svenskaspel ombuden?i affären då.
Har du skickat in en blankett med ditt kontonummer osv till svenskaspel?
Om du gjort det så plockar du ut pengarna via ditt konto hos svenskaspel till ditt bankkonto.
Har du skickat in en blankett med ditt kontonummer osv till svenskaspel?
Hoppas att du inte menar i pappersformat.
men vad omständigt..nepp det har jag inte..aja får ta o ringa dom.
Hoppas att du inte menar i pappersformat.
Jo? Skicka via snigelpost eller via fax går också bra.
*Edit* Kom på att det kanske MÅSTE faxas...kommer inte ihåg riktigt.
Jo? Skicka via snigelpost eller via fax går också bra.
*Edit* Kom på att det kanske MÅSTE faxas...kommer inte ihåg riktigt.
Vilket skämt :D
The_RobRoy
2006-05-28, 12:11
Vilket skämt :D
helt sjukt, blev asförbannad, sätta in pengar kan man minsann göra smidigt, men ta ut, då får man krångla med pappersexcercis. *bs*
Kan ju tillägga att jag sjäv inte gjort det än. Har ingen skrivare så jag kan inte skriva ut det där jävla .pdf dokumentet, ingen fax direkt tillgänglig heller för den delen.
Men sen så har jag inte vunnit några riktigt stora summor heller.
Bra att det kom upp nu iallafall, jag tänkte dra in lite pengar där och kolla moståndet. Nu finns det iallafall ingen risk att jag gör det.
Hahaha vilket skämt!
Pinsamt. Fax dog ut 1998.
Hahaha vilket skämt!
Typisk soussebyråkrati :)
Hahaha vilket skämt!
Säker på det? pratar med företag hela dagarna, faxar offerter och fakturor hit och dit, har hitills inte stött på ett endaste företag som saknat fax.
Säker på det? pratar med företag hela dagarna, faxar offerter och fakturor hit och dit, har hitills inte stött på ett endaste företag som saknat fax.
Desvärre använder jag också fax en hel del i mitt arbete. Den gör inte annat än krånglar. I mitt fall hade jag kunnat maila de uppgifter som jag måste faxa men av någon anleding så har vi inte du rutinerna på mitt jobb.
*grr*
okej, att det ska vara sånt jobb...men det är det värt..satte in 100kr för två timmar sen är uppe på 1200 nu..motståndet är värdelöst så det är ganska roligt:) Enjoy!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.