Logga in

Visa fullständig version : Prova nyss ett par gamla byxor...

Yes
2006-05-27, 13:24
Okej, inget avklätt där jag står och flexar mina enorma muskler, men en liten bild som visar vad -25Kg kan göra för midjemåttet...

Byxorna är 38 i midjan, idag har jag 28-30.

Yankeee
2006-05-27, 13:24
Bra jobbat :thumbup:

Adio
2006-05-27, 13:26
Jävlar! Gattulerar :thumbup:

Yes
2006-05-27, 13:26
Tack! :)

Dissector
2006-05-27, 13:35
Sådär hoppas jag kunna göra när jag är modig nog att deffa =) Good job :thumbup:

Liten Men Fet
2006-05-27, 13:42
Vad väger du nu och vad vägde du innan?
28 är ju inte så stort i midjan...

Cilia
2006-05-27, 13:48
bra jobbat

Yes
2006-05-27, 13:55
Vad väger du nu och vad vägde du innan?
28 är ju inte så stort i midjan...
Från 92Kg på 173cm till 66Kg. Jag ligger nog lite under 15% BF nu. Har lite envist fett kvar runt midjan och på låren som jag tänkt bli av med, innan det är dags att bygga lite kvalitetsmassa.

Liten Men Fet
2006-05-27, 14:02
Från 92Kg på 173cm till 66Kg. Jag ligger nog lite under 15% BF nu. Har lite envist fett kvar runt midjan och på låren som jag tänkt bli av med, innan det är dags att bygga lite kvalitetsmassa.

Ordentligt viktnergång, var rätt rund med 92 kg på 173 cm va? Gott jobb, känns väl riktigt bra nu då. Droppa inte för mycket i vikt bara, du behöver ju inte kliva ner på 10 % kroppsfett om du ändå tänkte bygga upp dig sen.

Lycka till!

Srednq
2006-05-27, 14:05
sweet job!

Hiiiman
2006-05-27, 14:13

66 kg på 173 cm ?

Shit och jag känner mig spinkig på 85 på 183 cm !

Sluta deffa och bygg istället. det kommer se bättre ut när muskleran fyller ut.. jag kan sätta mitt liv på attjag är fetare än dig fett % men ändå ser jag kanske, notera KANSKE "smalare" ut!

fonzie
2006-05-27, 14:35
66 kg på 173 cm ?

Sluta deffa och bygg istället. det kommer se bättre ut när muskleran fyller ut.. jag kan sätta mitt liv på attjag är fetare än dig fett % men ändå ser jag kanske, notera KANSKE "smalare" ut!

Och? Låt han göra som han vill. Fan vad du ska tycka mycket jämt.

Yes
2006-05-27, 14:38
Ordentligt viktnergång, var rätt rund med 92 kg på 173 cm va? Gott jobb, känns väl riktigt bra nu då. Droppa inte för mycket i vikt bara, du behöver ju inte kliva ner på 10 % kroppsfett om du ändå tänkte bygga upp dig sen.

Lycka till!
Jo, då var jag rätt rund om man säger så. Fast jag var nog samtidigt rätt "lönnfet", så det är inte förrän nu efteråt som det verkligen syns hur jäkla tjock jag var.

Målet har från början varit att få rätt väldefinierade magrutor. Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket om själva magrutehysterin, utan det är mer som ett mått på en riktigt lyckad deff. Jag är också sån att jag värdesätter en bra form före stor massa, även om jag såklart gillar stora muskler.

66 kg på 173 cm ?

Du kan nog mycket väl se mer "deffad" ut, fast på ren spinkighet vinner jag nog. :D
Problemet som jag ser det med att börja bygga nu är att jag fortfarande är lite lös runt nederdelen av magen. Börjar jag äta upp mig nu kommer jag nog se lite rund ut just där, och det blir ju ingen rolig "sommarform". Får jag bara bort det sista fettet därifrån kan jag ju lägga på mig några kilo extra fett utan att det kommer se dåligt ut. Och jag vill gärna försöka hålla en bra form året runt, även när jag bygger. Så fort jag börjar äta upp mig igen kommer jag nog också fylla ut rejält - som det ser ut nu är ju musklerna helt tömda.

Yes
2006-05-27, 14:41
Och? Låt han göra som han vill. Fan vad du ska tycka mycket jämt.
Äschdå, folk får gärna tycka och ge tips - så länge jag inte är tvingad att ändra mig. :)

olle lindblad
2006-05-27, 14:42
Det framgår inte hur lång tid det tog, men det är starkt gjort iaf. Grattis!

Yes
2006-05-27, 14:53
Jag minns inte helt säkert, men jag tror jag började i augusti-september förra året.

Det är ganska lång tid. Efter att ha läst Grubs deffguide bestämde jag mig för att sikta på 1kg/vecka. Lite snabbare än vad han föreslår där, men ändå så jag kunnat må bra under tiden. Att bli av med fett under en såhär lång tid är dock inte helt okomplicerat, så det är därför det tagit längre tid än planerat. Ibland har det helt enkelt tagit stopp i några veckor, även fast jag inte slarvat med kosten. Det blir som platåer där det inte händer någonting, innan vikten börjar försvinna igen. Sånt har dragit ned tempot lite.

Liten Men Fet
2006-05-27, 14:55
Problemet som jag ser det med att börja bygga nu är att jag fortfarande är lite lös runt nederdelen av magen. Börjar jag äta upp mig nu kommer jag nog se lite rund ut just där, och det blir ju ingen rolig "sommarform". Får jag bara bort det sista fettet därifrån kan jag ju lägga på mig några kilo extra fett utan att det kommer se dåligt ut. Och jag vill gärna försöka hålla en bra form året runt, även när jag bygger. Så fort jag börjar äta upp mig igen kommer jag nog också fylla ut rejält - som det ser ut nu är ju musklerna helt tömda.

Du behöver ju inte grisbulka bara för att du slutar med deffen. Men vill du ha fram rutor så ska du absolut få fram dom. 66 kg på 173 är inte anorektiskt även om vissa tror det. 66 kg 173 är mer än 70 kg på 185 som jag vägde efter att ha tränat kanske 2 år..

Liten Men Fet
2006-05-27, 14:57
Jag minns inte helt säkert, men jag tror jag började i augusti-september förra året.

Det är ganska lång tid. Efter att ha läst Grubs deffguide bestämde jag mig för att sikta på 1kg/vecka. Lite snabbare än vad han föreslår där, men ändå så jag kunnat må bra under tiden. Att bli av med fett under en såhär lång tid är dock inte helt okomplicerat, så det är därför det tagit längre tid än planerat. Ibland har det helt enkelt tagit stopp i några veckor, även fast jag inte slarvat med kosten. Det blir som platåer där det inte händer någonting, innan vikten börjar försvinna igen. Sånt har dragit ned tempot lite.

Jävligt stark att tappa så mycket på vad jag tycker är relativt kort tid. Ett halvår blåser ju förbi innan man hinner säga fiskpinne.

Yes
2006-05-27, 15:22
Du behöver ju inte grisbulka bara för att du slutar med deffen. Men vill du ha fram rutor så ska du absolut få fram dom. 66 kg på 173 är inte anorektiskt även om vissa tror det. 66 kg 173 är mer än 70 kg på 185 som jag vägde efter att ha tränat kanske 2 år..
Nä, grisbulka kommer jag aldrig att göra. Men som du säger så är jag inte heller anorektisk, även om jag är en spinkis. När jag börjar äta upp mig kommer jag nog växa riktigt fort i början, och jag tror det kommer se rätt bra ut då. Jag har också rätt liten benstomme, så lite muskler finns det ändå(fast det kanske är just med betoning på lite :D ).

Jävligt stark att tappa så mycket på vad jag tycker är relativt kort tid. Ett halvår blåser ju förbi innan man hinner säga fiskpinne.
Jo, tiden går ju faktiskt rätt fort. Från början trodde jag också att det skulle räcka med att gå ned till 70-75Kg, men jag underskattade helt klart hur tjock jag var.

shadowfire
2006-05-27, 15:28
fyfan jag blir impad av sådana där bilder, helt klart ett föredöme... skulle nästan bjuda in dig till mitt jobb där kärringarna sitter o fiser på stolarna o där midjemåttet knappt är under 50 på någon. Jävligt bra jobbat iaf, keep it up!! :hbang:

Kebab-Arne
2006-05-27, 16:35
Nu känner jag mig ju jättetjock. *cry*

Nåväl, jävligt grymt. Du har ingen förebild? Är ju som sagt en hel del du tappat

Yes
2006-05-27, 17:02
Tack för allt beröm! :em:

yfan jag blir impad av sådana där bilder, helt klart ett föredöme... skulle nästan bjuda in dig till mitt jobb där kärringarna sitter o fiser på stolarna o där midjemåttet knappt är under 50 på någon. Jävligt bra jobbat iaf, keep it up!! :hbang:
Hey, det kanske kan utvecklas till en lyckad affärsidé! :naughty:

Nu känner jag mig ju jättetjock. *cry*

Nåväl, jävligt grymt. Du har ingen förebild? Är ju som sagt en hel del du tappat
Någon förebild har jag väl egentligen inte, men jag skulle inte tacka nej till Frank Zanes fysik när han var som bäst. Men nä, jag försöker bara göra det bästa av det jag har att jobba med. Jag strävar så att säga inte efter något ideal bortom min egen kropp och vad jag kan göra med den(och det där lät precis väldigt "corny"... :D ).

Rock'nRoll
2006-05-27, 17:04
fyfan jag blir impad av sådana där bilder, helt klart ett föredöme... skulle nästan bjuda in dig till mitt jobb där kärringarna sitter o fiser på stolarna o där midjemåttet knappt är under 50 på någon. Jävligt bra jobbat iaf, keep it up!! :hbang:

Under 50 är väl ganska extremt?

shadowfire
2006-05-27, 17:11
Under 50 är väl ganska extremt?
err, är det? ta dubbelt då... är dålig på kvinnomått :)

racePete
2006-05-27, 17:13
Jäkla bra jobbat! :thumbup:

Någon förebild har jag väl egentligen inte, men jag skulle inte tacka nej till Frank Zanes fysik när han var som bäst.

Före-bild eller förebild? ;)

Yes
2006-05-27, 17:27
Före-bild eller förebild? ;)
Men vadfan... idag är jag visst beviset på att hjärnan inte alltid funkar under deff. Nu skall jag sitta här och skämmas en liten stund...

... sådär!

Tyvär har jag inga före-bilder. Jag hade några bilder jag tog en bit in i deffen, men dom har jag lyckat slarva bort. Fast det är inte omöjligt att jag kan lyckas rota fram några lite äldre bilder, där jag också är tjockis.

Kebab-Arne
2006-05-27, 17:32
Haha!

Jag menade faktist före-bild. Ett litet stavfel smög in sig...

mystic[-_-]
2006-05-27, 17:33
Skönt gjorde en liknande förändring på gymnasiet. Hade 36-38 byxor ned till 30 (som då satt ganska löst) vägde runt 63 på 173 cm :) Bra jobb

Lilly
2006-05-27, 17:35
Oj oj oj bra jobbat!!!

Får ju nästan plats två av dig i dem nu...funderat på att bjuda in någon att göra dig sällskap...

Yes
2006-05-27, 17:41
Oj oj oj bra jobbat!!!

Får ju nästan plats två av dig i dem nu...funderat på att bjuda in någon att göra dig sällskap...
Tja, det kan faktiskt bli lite tomt och ensamt att stå sådär i ett par alldeles för stora byxor. :em:

Kebab-Arne
2006-05-27, 17:49
Tja, det kan faktiskt bli lite tomt och ensamt att stå sådär i ett par alldeles för stora byxor. :em:

Ny garderob?

Lilly
2006-05-27, 17:51

Så sant så sant, allt blir roligare om man e två!!

fonzie
2006-05-28, 12:00
Grymt förövrigt! Hur länge har du dietat? :)

Ottenbaum
2006-05-28, 12:14
Fan vilken skön känsla det måste vara, grymt jobb grabben! Inspirerande till tusen.

Bönne
2006-05-28, 12:25
Sådär kan jag också göra, alla mina byxor sitter slappt i midjan, men det är för att arslet tar upp så stor plats så jag måste välja större byxor än midjan kräver.

Fricken
2006-05-28, 12:33
66 kg på 173 cm ?

*cry* Och jag som väger 58 på 173 *cry*

Kämpar mig dock uppåt så sakteliga dock.

Sorry offtopic, - Grym nedgång och allt vad congratualtions heter till trådstartarn!

Bönne
2006-05-28, 12:35
66 kg på 173 cm ?

Sluta deffa och bygg istället. det kommer se bättre ut när muskleran fyller ut.. jag kan sätta mitt liv på attjag är fetare än dig fett % men ändå ser jag kanske, notera KANSKE "smalare" ut!Alla tycker inte att det är fint med svullna muskler.

Hiiiman
2006-05-28, 12:37
Alla tycker inte att det är fint med svullna muskler.

här snackar vi inte svullna muskler, vad nu det är ?

Här sanckar vi att ha lite muskler... att deffa ner sig till oigenkännlig het för att kanske få fram rutor ? jag lovar att jag är fetare än va många i denan deffnojiga tråden är men mina rutor syns, varför ? jo för har du bra mage under behöver du inte deffa bort halva vikten !

Herre gud min brud är fullt normal och väger mera än er... *screwy*

petersson
2006-05-28, 12:39

Här sanckar vi att ha lite muskler... att deffa ner sig till oigenkännlig het för att kanske få fram rutor ? jag lovar att jag är fetare än va många i denan deffnojiga tråden är men mina rutor syns, varför ? jo för har du bra mage under behöver du inte deffa bort halva vikten !

Vad säger du till henne när hon frågar om du tycker hon är fin? Är du ärlig då som du är på kollo?

Bönne
2006-05-28, 12:45

Herre gud min brud är fullt normal och väger mera än er... *screwy*Alla vill inte vara normala, precis som vissa här vill bygga stora muskler, vill vissa se tunnare ut. Många tycker att det är snyggt, även om det för dig är en overklig tanke. För många är det en overklig tanke att tycka att stora muskler är snyggt.

Yes
2006-05-28, 12:53
Ny garderob?
Mjo, delvis iaf. Jag har fan inte haft råd att köpa tillräckligt med nya kläder. Fast jag har också haft en del gamla kläder sedan tidigare, då jag också vägde såhär lite. Den gången berodde det dock på att jag var sjuk och åt dåligt. Jag var fortfarande lite knubbig eftersom det knappt fanns ett spår av muskler. Det berodde alltså inte på någon egentlig ändring av matvanor eller liknande, så jag lyckades aldrig behålla den vikten någon längre tid. Så fort jag började äta som vanligt igen var jag tillbaks på 80-85Kg - ungefär den vikten jag hållt stadigt genom större delen av livet.
Matvanorna började gå rejält utför när jag började med nattjobb. Suget efter skräpmat kan av någon anledning bli enormt om man har dålig koll på kosten. Jag gjorde en del halvhjärtade försök att dra ned på det, vilket bara gjorde saken värre. Det blev att jag åt hyffsat i veckorna då jag jobbade och sen när jag vart ledig blev det nästan skräpmatsorgier. Tillslut insåg jag att jag var riktig jäkla fet och lever fruktansvärt ohälsosamt, och det var inget jag ville fortsätta med... då var det bara se till att lösa problemet.

Så sant så sant, allt blir roligare om man e två!!
Exakt! :D

Tigerkotten
2006-05-28, 12:55
Hiiiman kan du aldrig inse att folk vill olika saker och ting? Är ju inte första gången du yttrar dig om att folk inte borde deffa/banta utan istället bygga. Lägg upp bilder själv istället så alla får se hur grym du e.

tuben
2006-05-28, 12:56
jo för har du bra mage under behöver du inte deffa bort halva vikten !

Jo för dig kanske.
Men vissa har problem med var fettet har en tendens att vilja sitta kvar in i det sista.
Jag själv har runt magen medans vissa andra har runt röven och benen.

Yes
2006-05-28, 13:00
Fan vilken skön känsla det måste vara, grymt jobb grabben! Inspirerande till tusen.
Om bara alla som tycker skräpmat hör till ett gott liv visste hur jäkla underbart det är att vara smal och i god form... När man varit en tjockis större delen av livet vet man helt enkelt inte vad man går misste om. :)

Hiiiman
2006-05-28, 13:07
Hiiiman kan du aldrig inse att folk vill olika saker och ting? Är ju inte första gången du yttrar dig om att folk inte borde deffa/banta utan istället bygga. Lägg upp bilder själv istället så alla får se hur grym du e.

det har jag redan gjort, och självklart fattar jag att folk vill olika det är inte det som är problemet. Ni skapar fan mer problem om mina inlägg än vad som är nödvändigt, off topic kalle !

Jag menar att det hade sett bättre ut !

Vill du ha bilder finns några på medlemsbilder typ sida 335 eller i min journal som lyckligtvis inte ligger på kolo !

Hiiiman
2006-05-28, 13:08
Vad säger du till henne när hon frågar om du tycker hon är fin? Är du ärlig då som du är på kollo?

Med tanke på att hon har en kropp som skulle få dig att slentrian masturbera i en månad så är jag självklart ärligoch säger att hon ser ut som den gudinna hon är !

Hiiiman
2006-05-28, 13:09
Jo för dig kanske.
Men vissa har problem med var fettet har en tendens att vilja sitta kvar in i det sista.

tro mig,har jag fett någonstans så är det runt magen !

Hiiiman
2006-05-28, 13:10
Alla vill inte vara normala, precis som vissa här vill bygga stora muskler, vill vissa se tunnare ut. Många tycker att det är snyggt, även om det för dig är en overklig tanke. För många är det en overklig tanke att tycka att stora muskler är snyggt.

vem snackar omstora muskler ? jo du..

Finns välldigt få på detta forum med storamuskler så jagförståritne riktigt vad du dillar om !

Bönne
2006-05-28, 13:13
vem snackar omstora muskler ? jo du..

Finns välldigt få på detta forum med storamuskler så jagförståritne riktigt vad du dillar om !Du säger åt folk att väga mer, att väga mer utan att se fetare ut, kräver större muskler.

Hiiiman
2006-05-28, 13:16
Du säger åt folk att väga mer, att väga mer utan att se fetare ut, kräver större muskler.

det är skillnad på stora muskler och större muskler..

större muskler = det ser bättre ut
Stora muskler = jätte onorma ronnie kålbit muckler kanske, fan vet jag vad du syftar på !

suck

Tigerkotten
2006-05-28, 13:20
det har jag redan gjort, och självklart fattar jag att folk vill olika det är inte det som är problemet. Ni skapar fan mer problem om mina inlägg än vad som är nödvändigt, off topic kalle !

Jag menar att det hade sett bättre ut !

Vill du ha bilder finns några på medlemsbilder typ sida 335 eller i min journal som lyckligtvis inte ligger på kolo !

Men sluta upp med dom inläggen då? Är alltid samma visa endå, som saker som låt folk göra det dom själva vill.

Det handlar endå i slutet om att vara nöjd med sig själv.
Vart finns din journal då langa på länk?

Yes
2006-05-28, 13:20
Jo för dig kanske.
Precis. Kolla bara tråden om förhållande mellan midja/röv, så står det rätt klart att jag lägger på mig fett nästan som en kvinna. Då måste jag liksom ligga rätt lågt i BF innan det ser riktigt bra ut. Andra har lite mer tur med vart fettet hamnar. Större del kanske hamnar över armar, axlar, rygg och i ansiktet. Sådana personer ser mer grova ut när de lägger på sig vikt och midjepartiet blir inte lika slappt.

Yankeee
2006-05-28, 13:22

Stora muskler = jätte onorma ronnie kålbit muckler kanske, fan vet jag vad du syftar på !

suck

Det är din åsikt. Kan du inte hålla dig på body och slipa på din egen form?

Bönne
2006-05-28, 13:22

suckAlla tycker inte så.

Hiiiman
2006-05-28, 13:39
Alla tycker inte så.

suck puck häng muck...

Jag menade att stora muskler är ful men större på killar som oss inte är fult !

Hiiiman
2006-05-28, 13:41
Det är din åsikt. Kan du inte hålla dig på body och slipa på din egen form?

Haha självklart är det min åsikt tack för att du påpekar den så snällt..ärdet något fel med den ?

och så kollo är bara till för dem som tycekr tänker likadant ?

intresant att ni inte lever som ni lär isf!

Hiiiman
2006-05-28, 13:42
Men sluta upp med dom inläggen då? Är alltid samma visa endå, som saker som låt folk göra det dom själva vill.

Det handlar endå i slutet om att vara nöjd med sig själv.
Vart finns din journal då langa på länk?

http://forum.body.se/showthread.php?t=553

petersson
suck puck häng muck...

Jag menade att stora muskler är ful men större på killar som oss inte är fult !

Är det därför du inte gillar mickebodyb´s fysik?

Yankeee
Haha självklart är det min åsikt tack för att du påpekar den så snällt..ärdet något fel med den ?

och så kollo är bara till för dem som tycekr tänker likadant ?

intresant att ni inte lever som ni lär isf!

Fundera på varför jag påpekade det.

Det är ingen som gillar snoriga ungar, oavsett vad de tycker.

Yes
2006-05-28, 14:03
Mitt ideal är inte riktigt det samma som för byggare, där funktion och styrka är underordnat utséendet(även om stora byggare givetvis är dunderstarka), och inte har jag som främsta mål att se bra ut i sängkammaren eller på stranden. Jag har förstås inget emot stora muskler, eller damer som dreglar efter mig, men för min del så kommer skönhet från funktion(och överflödigt fett behöver man väl bara om man saknar kläder på vintern). Jag tycker det här är en rätt trevlig artikel som visar lite mer av min syn på det hela:
http://www.mikementzer.com/blee.html

Slartibartfast
2006-05-28, 14:06
Överraskande. *rolleyes* Kollar random tråd i medlemsbilder och upptäcker att Hiiiman tattar sig som vanligt.

Det är humor.

sundvall
2006-05-28, 14:45
Alltså Hiiiman du kan verkligen det där med att skämma ut sig själv totalt va? Herregud vad patetisk du är, är nå sjukt. Väx upp för i helvete. Unge.

shadowfire
2006-05-28, 14:56
Pojkar, pojkar små, lugna sig lite, ni ger ju bara pojken mer eld på kvarn.
Han kommer förstå tids nog, tills dess så använd /ignore eller ngt, fungerar alldeles utmärkt att inte lägga någon större notis till hans inlägg.

Snake
2006-05-28, 16:40
Pojkar, pojkar små, lugna sig lite, ni ger ju bara pojken mer eld på kvarn.
Han kommer förstå tids nog, tills dess så använd /ignore eller ngt, fungerar alldeles utmärkt att inte lägga någon större notis till hans inlägg.

Annars funkar "banned user" bra också.

sehnpaa
2006-05-28, 16:53
Är det detta som är "mobbing på kolo"?

Hiiiman
2006-05-28, 17:04
fan vad ni sabbar killens tråd..vill ni något p.ma gärna annars h*ll k*ft

Jorgen
2006-05-28, 17:16
SLUTA! gå ot i denna tråden.
Jag kommer att bli ledsen då.

Yes
2006-05-28, 18:08
']Skönt gjorde en liknande förändring på gymnasiet. Hade 36-38 byxor ned till 30 (som då satt ganska löst) vägde runt 63 på 173 cm :) Bra jobb
Du råkar inte ha några bilder? :)

Tjuckot
2006-06-01, 16:39
snyggt gjort, har inte läst hela tråden nu dock.
Men bra, har faktiskt gjort nästan likadant som dig. Från 92 kg @ 173 cm till 67kg, sen upp till 77kg med hård träning och mkt mat, nu på väg ner mot 70 kg. Kämpa på nu! =))

Vic_1981
2006-06-01, 17:58

Vafan e det för vits att gå runt med massa extra fettvikt bara för att man skall väga en speciell vikt? Är bra mycket smartare att ta bort fettet som han nu gjort och sen bygga upp massa nu. Så lite är ändå inte 67 kg när man e 173. Du är förmodligen mr olympia med dina 85 kg.

MasterChief
2006-06-01, 21:17
Bra jobbat Yes!

Bamse79
2006-06-02, 06:19

Somliga(jag) måste nog ner på nästan 7-8% för att rutorna ska bli tydliga. Endel har stora magmuskler somliga får knappt några alls, genetiskt antar jag. Jag tror nog att Gumse tränar sin mage rätt hårt men inte har han tydliga rutor för det...

Bara för att man har rutor som syns behöver ju inte resten se bra ut. Du är ju rätt tunn själv så sluta snacka en massa strunt och gör något åt din egen fysik i stället!

JJ
2006-06-02, 07:11
Haha, rolig tråd. Bra jobbat Yes! Antar att du fått köpa en del nya kläder.

Bamse79
2006-06-02, 07:27
Bra jobbat YES by the way!*flex* :thumbup:

Runda Grodan
2006-06-02, 09:32
25 kg är jävligt mycket, bra jobbat!

Ska bli intressant att se hur träningen går för dig när du börjar käka lite mer. Du har ju lyckats behålla styrkan väldigt bra trots att du blivit av med en massa fett.

Yes
2006-06-02, 16:53
Jo, det skall bli väldigt spännande att se vad som händer när jag börjar käka. Det kommer nog visa en hel del vad träningsupplägget går för. Fast i början kommer jag nog växa bara av chocken från all extra mat. :D