Visa fullständig version : Rocky 4 kl 22.00 på 5an!
Ni får ju inte missa att se denna underbara film.
Sen får man också se Dolphs fasta stjärt :thumbup:
Ni får ju inte missa att se denna underbara film.
Sen får man också se Dolphs fasta stjärt :thumbup:
Kan man förvänta sig något annat av en 80-tals actionfilm?
mangemani
2006-05-25, 20:36
yes,perfekt,nyss avslutat kvällens cardio pass och vill ha nått bra att se på och slappna av framför:thumbup:
Ryska_raketen
2006-05-25, 20:36
bra skit!
YES!!!
ligger och snörvlar och planerade att sova, och så kommer den här filmen, härligt!!! :D
Tricklev
2006-05-25, 21:51
Rocky 4, bra?
Vad i helvete säger ni?
början är bra när dolph spöar den där kaxiga svarta killen:hbang:
Där ser man vad basövningar bygger *flex*
ErikWrestlingFreaket
2006-05-25, 22:42
Näe jag är besviken. Den här var kass. Badguyen hade ju inte någon karisma överhuvudtaget.
Tacka vet jag Rocky 3:thumbup:
Näe jag är besviken. Den här var kass. Badguyen hade ju inte någon karisma överhuvudtaget.
GAAAAH!!!!!
Hur kan du säga så om Dolphan? Ivan Dragov(tm) är antagligen världens bästa karaktär! *slap*
Dumleman
2006-05-25, 23:01
Rocky 4 visar klart och tydligt att om man ska bli hård så är det inte optimal gymträning som gäller utan stenlyft, vagnslyft och cardio i -60 grader celsius!
Rocky 4 visar klart och tydligt att om man ska bli hård så är det inte optimal gymträning som gäller utan stenlyft, vagnslyft och cardio i -60 grader celsius!
Och att om man ska bli bäst på boxning så blockar man med ansiktet.
Utan att tveka skulle jag kunna ägna en hel vägg i min lägenhet åt bilden på Dolph Lundgren som hänger från taket i boxningsmatchen, den är så snygg, han är så snygg! :D
Gamla propagandabilder från kalla kriget och andra världenskriget är faktiskt jäkligt balla tycker jag!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.