Visa fullständig version : Var köper man små knarkpåsar?
Var köper man såna små tillslutningsbara påsar?
jag vet int, jag brukar få varorna färdigt i såna av min kran.. Ska jag be han kontakta dig ifall han är sugen sälja några tomma?
:D
http://www.google.se/search?hl=sv&q=zip+lock&btnG=S%C3%B6k&meta=cr%3DcountrySE
Fatalist
2006-05-25, 13:13
Ica har sånna red-line-påsar!
Vad ska du med dom till? :D
Daniiiel
2006-05-25, 13:15
Vad ska du med dom till? :D
hon sa väl det?
"Var köper man sådana små knark påsar"
http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=Blixtl%e5sp%e5se&catid=&county=&l_desc=
Massa ziplockpåsar
/Jazz
Fatalist
2006-05-25, 13:22
hon sa väl det?
"Var köper man sådana små knark påsar"
Ungefär lika precist som att svara "De serverar mat" på frågan "Vad för typ av restaurang är det?"
Sheogorath
2006-05-25, 13:34
Ungefär lika precist som att svara "De serverar mat" på frågan "Vad för typ av restaurang är det?"
:D
Vad ska du med dom till? :D Red line-påse; tack för termen! Skall användas till att portionera upp mitt Vitamin B5 i pulverform.
Sheogorath
2006-05-25, 13:52
Red line-påse; tack för termen! Skall användas till att portionera upp mitt Vitamin B5 i pulverform.
Äsch. Tråkigt :(.
Varför inte portionera upp det medans du tar det? Som de där som gjorde 200 (inte vet jag) enportionspåsar av sitt proteinpulver.
Varför inte portionera upp det medans du tar det? Som de där som gjorde 200 (inte vet jag) enportionspåsar av sitt proteinpulver.
Bra om man skall resa iväg och så kanske.
Fast det där med proteinpulvret var ändå lite overkill :D
Fatalist
2006-05-25, 14:17
Var det inte värre, var det inte en hel 25kg-säck malto från koloshoppen? :laugh:
Var det inte värre, var det inte en hel 25kg-säck malto från koloshoppen? :laugh:
det va nog årets sjjukaste tråd
det va nog årets sjjukaste tråd
Jo, det var nog fler än en som skakade på huvudet när dom såg den tråden.. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.