Visa fullständig version : Tänka på kolo-medlemmar/trådar IRL-poll
Pepparkakssmurfen
2006-05-23, 16:59
Brukar du någonsin tänka på någon kolo-forumsmedlem/tråd när du inte är här på kolo,när du t.ex är på jobbet/skolan m.m?
reinholdsson
2006-05-23, 17:00
Nej, i princip aldrig.
mangemani
2006-05-23, 17:00
nope
Jag försöker tänka på Grub varje gång jag står på Konsum
Nina Lätts kropp varje gång jag äter godis...
och Metal_boy varje kväll jag har tråkigt...
Jag är kär i orre, så jag tänker på honom hela tiden.
hahavaffan
2006-05-23, 17:02
Jag går ju inte runt och tänker på diverse medlemmar här... men ibland kanske man ser nåt eller hör nåt som påminner om en medlem här. Då är det ju oundvikligt.
Nja. Kan hända att man diskuterar kolo och dess medlemmar på lunchen nån gång. Men jag går inte runt och tänker på folk.
stahlberg
2006-05-23, 17:09
Har jag lovat hjälpa någon att göra ett träningsprogram - eller oftast att hjälpa honom/henne ändra sitt program - så gör jag som jag alltid gör när jag gör ett program.
Först bekantar jag mig med perosnens nuvarande situation och träningsbehov. Så funderar jag på vad som kan ändras. Sedan låter jag saken mogna i mitt undermedvetna - då tänker jag inte medvetet på saken. Men så får jag "inspiration". Då sätter jag mig ner, funderar på programmet eller ändringarna. Dessa funderingar kan ta allt från 20 minuter till flera timmar (jag kan t.om totalt i flera timmar i olika repriser väga två möjliga alternativa övningar mot varandra).
I sådana fall tänker jag på kolomedlemmar eller -inlägg när jag inte är här. Annars gör jag det inte.
Självklart tänker jag på diverse saker som kommer upp på Kolo lite då och då, oftast ämnen, men ibland också medlemmar. Det är ju inte som att jag glömmer/tränger bort allt från Kolo så fort jag loggar ut, det hade ju inte varit mycket mening med att hänga här om det inte gav mig något i mitt tillbaka i mitt liv.
Vissa medlemmar som jag har fått mera kontakt med kan jag tänka på även när jag inte är på kolo.
Nina Lätts kropp varje gång jag äter godis...Hahahaha. :D You and me both, Angel. You and me both...
Mass-Tech
2006-05-23, 17:31
Brukar tänka på HenrY när jag kör lutande hantelpress.
King grub ibland. Snacka rlite om honom med mina vänner och familj :)
King Grub
2006-05-23, 17:37
http://bestsmileys.com/paranoid/3.gif
Vet inte vad du tänker på, men "nej".
sundvall
2006-05-23, 17:47
Ha ha! Ja King Grub kommer man och tänka på ibland... Vilken pizza sa han var optimalast? Kebabpizza eller en med bara skinka och ost?
Ah justja, en sak som jag sa till några polare en dag när vi hade brottom till bussen efter skolan, så undrade dom om vi skulle gå rakt fram eller svänga höger och försöka gena, då sa jag "vi går rakt fram, king grub sa att det var optimalt". Dom kollade på mig som frågetecken men jag förklarade inte vidare :D
Fatalist
2006-05-23, 17:49
Nej, däremot har jag drömt att jag spöat en känd FB-profil :D
Hm nej det tror jag inte jag någonsin gjort
stahlberg
2006-05-23, 18:01
sundvall borde kanske hålla sig borta härifrån en tid?...
Det är ju humor :thumbup:
Det händer väl att jagockså drar något King Grub skämt med någon kompis, fast bara om de vet vem King Grub är, haha!
En gång tänkte jag på mela när jag låg i min säng,angående om jag skulle köpa det proteinpulvret hon skulle sälja
Det händer.
Drömmt endel sjuka kolo drömmar också.
En gång tänkte jag på mela när jag låg i min säng,angående om jag skulle köpa det proteinpulvret hon skulle sälja
wtf !?
wtf !?
Läste du inte den vita texten?:P
Läste du inte den vita texten?:P
wtf!?
ontopic: har väl tänk på oskis ibland (no shit!?).. sedan alla andra små barn som man träffat :D
men det är inte så att jag sitter på bussen och tänker på folk jag aldrig träffat/snackat med
http://bestsmileys.com/paranoid/3.gif
Hur är känns det för dig att läsa sådana inlägg från okända personer egentligen, har du vänjt dig med åren, eller känner du dig som smileygubben? :D
Helena B
2006-05-23, 19:31
Absolut både drömt och diskuterat.
Ja, jag tänkte på Yankeeee när jag såg en kille plocka upp en skadad duva från trottoaren och lägga den uppe på en gräsmatta fri från fotgängare och cyklister, inte långt ifrån STK. Mycket rörande vardagsgodhet!
sundvall
2006-05-23, 20:28
Borde? Ja. Möjligt? Nej!
Det händer väl. En gång drömde jag om Arne Persson som var arg som satan och sprang runt och skrek och smällde i dörrar. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.