Visa fullständig version : Crazy finn goes to sporthallen!
130kg finsk sisu
2006-05-23, 15:26
Visst är det sporthallen i umeå där alla SLare tränar? Jag skall på besök till umeå imorgon och jag tänkte bänka på fredag. Nu undrar jag vilken tid Olof Wiklund m.fl eller andra SLare är där på fredag? Och vad kostar det att träna där? Sedan vill jag ha tips om utelivet i umeå! Och var man hittar korv med mos...*popcorn* :eating:
Visst är det sporthallen i umeå där alla SLare tränar? Jag skall på besök till umeå imorgon och jag tänkte bänka på fredag. Nu undrar jag vilken tid Olof Wiklund m.fl eller andra SLare är där på fredag? Och vad kostar det att träna där? Sedan vill jag ha tips om utelivet i umeå! Och var man hittar korv med mos...*popcorn* :eating:
Fråga lillgrabben haN har koll på korv grejerna!
nehe, nu är ska det spelas bänkpress!
Lillgrabben
2006-05-23, 15:31
Fråga lillgrabben haN har koll på korv grejerna!
nehe, nu är ska det spelas bänkpress!
Njaäe, jag är inte från Umeå själv så jag har inte sådär jättebra koll på deras korvmojar.
Du kan ju prova fråga här:
www.umeapower.com
& lämna ett meddelande i deras gästbok!
Olof huserar i Stockholm nuförtiden tror jag.
Njaäe, jag är inte från Umeå själv så jag har inte sådär jättebra koll på deras korvmojar.
aha, jag trodde du var den stora korvguden? så jag har tillbett fel gud under hela denna tid?
sablars...
130kg finsk sisu
2006-05-23, 15:44
kanske delta_mats besitter några svar?
Jag bor i Stockholm nu så jag har inte så bra koll på öppentider annars hade det varit skoj att få sig en bänklektion. Fredag är en klämdag så de kan vara lite konstiga tider men i vanliga fall borde det vara öppet till 21.00 och jag tror flera från klubben tränar på Fredag. Mitt bästa tips för att få kontakt och exakta tider är att skriva i umeapower gästboken.
Det finns ju några mätta i klubben som bör kunna ange var man handlar korv med mos:D
delta_mats
2006-05-23, 19:14
kanske delta_mats besitter några svar?
Korv med mos hittar du på Statoil:)
Kostar 50 spänn för att träna en gång. Har dock ingen koll på när SL grabbarna och tjejerna tränar. Men som någon tipsade, fråga i Umeå Powers gästbok.
Utelivet vet jag heller inget om då jag inte hunnit varit runt någonting alls sedan jag flyttade hit.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.