pTr
2006-05-22, 18:00
Hejsan, har nyligen börjat med en för mig ny sport. Nämligen fallskärmshoppning! Håller på att ta certifikat, alltså är fortfarande elev. I Söndags för drygt två veckor sen hoppade jag för första gången och det gick helt fantastiskt. Var som att kliva ned från himlen, fruktansvärt roligt. Andra hoppet däremot gick inte riktigt som planerat, crashade i skogen och skadade knät och bröt foten. Inte fasen skulle jag till nån läkare, nejdå det var mensvärk sa jag. Dagen efter kunde man spela fotboll med min stackars fot... Så jag for in till läkaren, röntgade både fot och knä. Foten var som sagt bruten men knät kom han inte fram till vad det var. Det syntes ingenting på röntgen så ingen fraktur. Han vred och bände och konstaterade att det inte var korsbanden.
Hur som helst gör det ont när jag sträcker benet, alltså när jag för foten i tårnas riktning. Skulle kunna påstå att det är helt omöjligt att sträcka benet fullt. Upplever inte att det blivit nå bättre alls..
Vad skulle det kunna vara? Ledband, menisk eller nått annat? Och vad gör jag åt det=/?
Tack på förhand
Hur som helst gör det ont när jag sträcker benet, alltså när jag för foten i tårnas riktning. Skulle kunna påstå att det är helt omöjligt att sträcka benet fullt. Upplever inte att det blivit nå bättre alls..
Vad skulle det kunna vara? Ledband, menisk eller nått annat? Och vad gör jag åt det=/?
Tack på förhand