Visa fullständig version : 200kg tjockis i ringen (video).
http://bearny.no-ip.org/bigdudefight.wmv
Hade blivit livrädd ifall man varit inlåst i en ring med en sådan bjässe som ville pryla en =p
Sheogorath
2006-05-17, 22:55
http://bearny.no-ip.org/bigdudefight.wmv
Hade blivit livrädd ifall man varit inlåst i en ring med en sådan bjässe som ville pryla en =p
Hackney som är den vita lille killen är så sanlöst dålig med händerna så att det är pinsamt. Hade han slagit judo-negern i bakhuvudet med knuten näve hade han gått i däck.
Tror inte du skulle sagt så om du vet hur det känns att slå någon i bakhuvet med knogarna, speciellt som han väger minst 100 kg mer, skulle han inte gått ner av ett sådant slag.
Sheogorath
2006-05-18, 12:40
Tror inte du skulle sagt så om du vet hur det känns att slå någon i bakhuvet med knogarna, speciellt som han väger minst 100 kg mer, skulle han inte gått ner av ett sådant slag.
Jag har tränat thai/kick/shaolin i flera år och man ska fan ha härdade knogar för jobbet.
Langster
2006-05-18, 12:45
Han bröt väl handen på kuppen? Aldrig smart att slå någon i bakhuvudet med knuten hand...
Sheogorath
2006-05-18, 12:46
Han bröt väl handen på kuppen? Aldrig smart att slå någon i bakhuvudet med knuten hand...
Han slog inte honom i bakhuvudet med knuten hand. Tror jag? :confused:
Langster
2006-05-18, 12:48
Han slog inte honom i bakhuvudet med knuten hand. Tror jag? :confused:
Jag kommer inte ihåg hur det såg ut, det var väl nån typ av "hammarslag". Hursomhelst så hade han ju andra möjligheter än att slå på kroppens hårdaste del...
Sheogorath
2006-05-18, 12:51
Jag kommer inte ihåg hur det såg ut, det var väl nån typ av "hammarslag". Hursomhelst så hade han ju andra möjligheter än att slå på kroppens hårdaste del...
True true. Vi kan enas om att han var jävligt dålig med händerna.
Langster
2006-05-18, 12:56
True true. Vi kan enas om att han var jävligt dålig med händerna.
Personligen tycker jag att Hackney är rätt cool. Han är av den gamla skolan, tror det var Kung Fu eller Kempo han höll på med. Stilar som inte alls funkar i MMA egentligen, men killen har lite "fighting spirit" och lyckades vinna ett par matcher ändå.
Det var han som misshandlade den där runda lilla kinesens könsorgan rätt ordentligt också...:D
Sjukt dåliga fighters båda två.
skulle vara mer rädd om jag mötte en 80 kilos thaiboxare
Så hemska var de väl ändå inte.
Båda var rätt usla, iof fick Hackney in ett rätt fint slag i början som fällde tjockisen men inte gjorde så stor skada.
Hackney är bra på träning, men bara för att det ser jävligt bra ut på en kudde, gör det sällan det när det blir på riktigt. han vann ju allfall mot en motståndare ingen skulle vilja ha efter sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.