Visa fullständig version : Har du blivit varnad på kolo?
Som topicen lyder, har du blivit varnad av någon moderator via PM någon gång?
Poll kommer
Nä, men jag har väl blivit rekommenderad vid något tillfälle att tagga ner lite...
Varnad och varnad. Fått en tillsägelse. Tror det var Allan som skällde på mig :(
Herkulez
2006-05-15, 20:49
ooooja, senast för nån dag sen var inte jörgen så glad på mig :D
se bara avatartexten nån gett mig idag
RajtanTajtan
2006-05-15, 20:51
Jag har blivit varnad, bannad och fått tillsägelser. Mina timmar är förmodligen räknade.
Men jag betalar gärna det priset, för jag skulle aldrig förneka mig själv.
men tillsagd ett par gånger, alltid av Allan tror jag.
hahahahaa såg min text först nu, tack Pipphhi
Aldrig blivit varnad men ett inlägg togs bort en gång.
Längre än så går inte min kriminella Kolo-bana, tack och lov.
grisbil3n
2006-05-15, 20:52
Hm, nej tror inte de.
Dissector
2006-05-15, 20:52
Mjo.. Det var en gång... När jag var dum.
Ingen formell varning vad jag har förstått dock har några moderatorer uttryckt missnöje vid vissa tillfällen.
MasterChief
2006-05-15, 20:53
Nej, men en gång var jag så sur på en admin att jag bad om att bli raderad. Men det gick inte, vilket ju var en otrolig tur för er.
Cerberus
2006-05-15, 20:53
Ja.
Skulle hjälpa en kille hitta en nackhuva men gjorde det fatala misstaget att länka till en webshop som dessutom sålde annat, så jag fick smaka på Jorgens vrede.
Bannad 5ggr, men nu sköter jag mig helt klanderfritt.
Tillsägelse/Varning av allas vår godisbit, Pez.
High1ander
2006-05-15, 20:55
Nope, men har blivit tillsagd att jag varit ute pa hal is...
Nej inte via PM, men har säkert blivit tillsagd i någon tråd att inte tramsa.
Rock'nRoll
2006-05-15, 20:57
Har fått några trådar bortagna men ingen varning.
Kebab-Arne
2006-05-15, 21:00
Nej, men fått en 5 inlägg borttagna.
Senaste förstod jag inte alls, ska nog pm:a den jag misstänker tog bort den och fråga. Om jag orkar nångång.
mangemani
2006-05-15, 21:02
japp,solklart fel från min sida,klantig som man var så hade man inte läst reglerna,helt rätt av moderatorerna att ge en varning.
Fultjack
2006-05-15, 21:06
jao, råkade länka till en webshop en gång :em:
varför har jag inte fått en varning. måste varit nära den gången jag fick tillsägelse.
herkulez vet när det var :D
reinholdsson
2006-05-15, 21:11
Har inte fått någon varning, eller tillsägelse heller för den delen tror jag.
Nej, jag har kryssat i rutan.
[x] Vill inte bli varnad eller bannad.
nordland
2006-05-15, 21:17
Yes! Fått en varning av allan då jag använde fel ord i en tråd om invandring.
Fått en varning av Jorgen när jag citerade en stolle som länkat till en webshop
Krokodil
2006-05-15, 21:26
Nej jag har aldrig blivit varnad. Jag tror inte nån läser mina inlägg öht... :MrT:
Haha, kan jag vara den enda som fått allt?:D
Jag har fått inlägg borttagna, blivit tillsagd, blivit varnad och även blivit temporärt bannad!:D
Någon som har samma register som jag?!*screwy*
Aldrig blivit varnad men ett inlägg togs bort en gång.
+1
iofs glömmer jag ofta bort trådar jag skrivit i så kan ha försvunnit fler.
Krokodil
2006-05-15, 22:12
Jag har fått inlägg borttagna, blivit tillsagd, blivit varnad och även blivit temporärt bannad!:D
Bolio är nog i samma klass. :D
RajtanTajtan
2006-05-15, 22:12
Ja, jag har upplevt allt det där flera ggr om. Kan väl inte påstå att jag skryter om det på stan.
Nej inte blivit varnad, för alla älskar mig :)
Ne. försöker sköta mig och hjälpa andra med det jag kan =)
Det jag inte kan håller jag käft om och väntar tills någon annan lär mig :D
jao, råkade länka till en webshop en gång :em:
Samma här. Grub visade ingen nåd.
Metal_boy_
2006-05-15, 22:16
Nej, tro det eller ej! Jag har blivit hotad att bli varnad vid nått tillfälle dock.
Jorgen och Allan älskar mig för mycket. Dom vet att kolozzeums statistik på kvalitetsinlägg skulle sjunka för mycket om dom bannade mig.
nej, har nästan väntit mig det någon gång när man dragit ett par taskiga skämt men modsen är snälla!
Jag har blivit varnad en gång och det var när jag länkade till T-nation. Det får man ju inte då det är en webshop.
Callister
2006-05-15, 22:48
Jo, av Sverker.
Det var väldigt länge sedan och det känns ju inte kul o ha den i bagaget.
Fick ett otrevligt PM ifrån Sverker efter mitt första eller andra inlägg för att jag länkat till Exhale (som på den tiden ändå inte var en webshop) i en tråd.
Saken var den att hela topicen syftade till Exhale och det var länkar igenom hela tråden, mitt inlägg kom först efter några dagar. Men han hade bestämt sig för att han inte tyckte om mig...
Krokodil
2006-05-15, 23:04
Fick ett otrevligt PM ifrån Sverker efter mitt första eller andra inlägg för att jag länkat till Exhale (som på den tiden ändå inte var en webshop) i en tråd.
Saken var den att hela topicen syftade till Exhale och det var länkar igenom hela tråden, mitt inlägg kom först efter några dagar. Men han hade bestämt sig för att han inte tyckte om mig...
Du hette väl t.o.m Exhale-Krampus i början va? :D
kimonque
2006-05-15, 23:04
nej, inte vad jag kommer ihåg
Du hette väl t.o.m Exhale-Krampus i början va? :D
Jag tror det..
Var tvungen att regga mig då jag fick trådar tillägnade mig här, jag var inte ens medlem.
Tänkte dock inte bli långvarig först.
Nu är det ett missbruk.
Krokodil
2006-05-15, 23:10
Jag tror det..
Var tvungen att regga mig då jag fick trådar tillägnade mig här, jag var inte ens medlem.
Tänkte dock inte bli långvarig först.
Nu är det ett missbruk.Ungefär samma för mig, reggade mig för att kunna se medlemsbilder.
Nu sitter man här mitt i natten istället för att sova.
Finns det nån stödgrupp för såna som jag? :(
Ungefär samma för mig, reggade mig för att kunna se medlemsbilder.
Nu sitter man här mitt i natten istället för att sova.
Finns det nån stödgrupp för såna som jag? :(
Jodå!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/forumdisplay.php?f=7
Hihi..*rolleyes*
ManuelIT
2006-05-15, 23:17
Jepp, länkade till en sida som även hade en webshop
no1fitness
2006-05-16, 01:56
Ja, då jag la upp min kosttillskottssponsor i min undertext...:em:
J.Saarela
2006-05-16, 05:43
Några tillsägelser har man fått som man förtjänat.Men en jävla varning som var sjukt löjlig för en av moddarna var sur å grinig som vanligt.
Mja jag har klarat mig från varningar, däremot damp det visst ner en tillsägelse för några dagar sedan. :em:
Frippe_L
2006-05-16, 06:25
Inga varningar bara borttagna inlägg, det första minns jag så väl, det var nån som fått slut på sitt vassle protein, men rubriken löd ung. "Slut Whey" då undrade jag vad det var för skum smak, någon mer än jag kunde engelska och tog bort mitt inlägg *innocent*
Nej, inte varnad men tillsagd någon gång, dock inte på något otrevligt sätt utan med ett vänligt bemötande.
Vad som är intressant är om någon av våra kära moderatorer någon gång fått en tillsägelse eller tom en varning av någon av de andra? Ibland undrar man vilka diskutioner de för i deras egna forum? :D
Nej, jag är en skötsam flicka *popcorn*
har fått en tråd bort tagen kom jag på.. handlade om något så stötande som musiknedladdning :D
hahavaffan
2006-05-16, 09:10
Nopp, inte här på Kolo. Sweclockers däremot... ;)
Jag är så snäll så jag varnas aldrig. Däremot har jag blivit ombedd att ta ett varv runt kvarteret nån gång :)
petersson
2006-05-16, 09:46
Nepp men inlägg har försvunnit. Bland annat nån utläggning om vilken toppentjej Pingus sambo Karin verkar vara :)
Nepp men inlägg har försvunnit. Bland annat nån utläggning om vilken toppentjej Pingus sambo Karin verkar vara :)
hmmm :confused: :D
Krokodil
2006-05-16, 09:52
Nej, inte varnad men tillsagd någon gång, dock inte på något otrevligt sätt utan med ett vänligt bemötande.
Vad som är intressant är om någon av våra kära moderatorer någon gång fått en tillsägelse eller tom en varning av någon av de andra? Ibland undrar man vilka diskutioner de för i deras egna forum? :D
från en annan tråd http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=48424
Japp. För personangrepp. Jag avslutade en debatt med att hävda "att debattera med dig är som att slåss med en som är totalförlamad...!" Det gillade inte Mallan (tror jag det var). Då fick jag ett PM med en tillsägelse.... :em:
allan
Inte varnad men fått ganska många posts editerade och raderade, dock alla gånger befogat :D .
Hahahaha!
delta_mats
2006-05-16, 10:07
Jag har fått en tillsägelse/varning av Jorgen.
Varken tillsagd, varnad eller bannad. Jag är för tråkig för att risken ska vara överhängande.
Herkulez
2006-05-16, 10:23
Mja jag har klarat mig från varningar, däremot damp det visst ner en tillsägelse för några dagar sedan. :em:
Ser bra ut, kör hårt :bpump:
Ser bra ut, kör hårt :bpump:
Ät mer och kör hårt! :thumbup: :bpump:
Har blivit tillsagd och fått några inlägg borttagna...
Tricklev
2006-05-16, 11:36
Varnad 1 gång och tillsagd ett par gånger, tror jag.
Tricklev
2006-05-16, 11:39
Varnad 1 gång och tillsagd ett par gånger, tror jag.
Cirka 8-9tusen inlägg och bara ett fåtal tillsägelser, snacka om att sköta sig.
Fått 2 trådar borttagna, en om rostbiff och en om herkulez.
Cirka 8-9tusen inlägg och bara ett fåtal tillsägelser, snacka om att sköta sig.
Fått 2 trådar borttagna, en om rostbiff och en om herkulez.
Det går säkert ordna med en tempban om du inte känner dig tillräckligt uppskattad.
Jag vet faktiskt inte... har väl några hundra mail som inte kommit fram när mailboxen varit full. Tänk om jag fått sjuttioelva varningar utan att veta om det... :(
Tricklev
2006-05-16, 11:43
Det minns jag:D
ja, frågade om en konkurrerande webshop
Tänk om jag fått sjuttioelva varningar utan att veta om det... :(
Det räcker med två för att du ska märka av det på andra sätt än att du får ett PM så du kan vara ganska lugn.
nej..jag vågar inte säga ngt kontroversiellt :em:
Catstyle
2006-05-16, 15:33
Nej.
nej, er snel
Eller så beror det kanske på att du inte postar massa onödiga inlägg :D
Eller så beror det kanske på att du inte postar massa onödiga inlägg :D
0.32 posts per day
alla inlägg går på korrektur först
Nej. Och tror inte jag kommer få någon heller.
Nej. Även om man ibland förtjänar en.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.