Visa fullständig version : Träningen fortlöper
OscarWolf
2006-05-15, 18:52
Genomgång; första bilden är när jag var 18 år, 186 lång och 58kg
Dom andra två bilderna när jag var 19 år, 186 lång och 70kg
De två bilderna efter det var jag också 19 år (ca 10 månader efter de två tidigare) och vägde då 75kg
Dom fyra sista bilderna var under min tid i USA då jag hade en väldigt bra träning. Efter det då jag kom hem i maj 2005 så slutade jag träna helt över sommaren för att sedan i höstas komma igång igen på halvfart för att hålla igång lite. Nu tog jag tag i det igen i februari. Har inga redigt bra bilder just nu men jag har två stycken. Nu är jag 20 och väger 80kg
(Postar dom i nästa post då 5 bilder är max)
Jävligt stor skillnad på den första och de andra bilderna. Snygga bröst *flex*
OscarWolf
2006-05-15, 19:13
Svårt att se speciellt mycket (körde ett ryggpass och sprang in för att pissa då jag passade på att ta ett par bilder med mobilen)
Kan säga att det är väldigt stor skillnad, kör ett stenhårt 6-7dagar/veckan schema sedan jag började i februari.
Ska se till att ta ordentliga bilder med ordentliga poser snart (inkl ben, jag lovar, efter en noni-kur så har knäna slutat bråka, så även om dom ligger sjukt efter så har jag börjat träna dom med nu i februari)
Lite info om vart jag ligger (ett par stickprov) och tränar på just nu;
Bänkade nyligen 100kg (klarade två ggr, samt två till där en kompis hjälpte mig "psykologiskt", med andra ord så lyfte han inte något utan låtsades bara hjälpa...)
Hantelpress på 41,5kg/hand 3x6 (känns dock som att det är lite lätt... ska slänga på lite mer imorgon för att maxa tänkte jag)
Kör lats-pull på 90-100kg 3x5
squats med 70-80kg 3x7
bicepcurl 21kg 3x6
Schemat är enkelt;
Bröst + axlar + tricep
Rygg + bicep
Ben + mage
och sedan bara rotera det schemat. Har börjat känna att det är dags att ändra lite dock så att jag får ut mer av bicep+tricep träningen... Har gjort så att jag tagit en vilodag varannan vecka och kört ett armpass, bicep+tricep+underarmar och sedan dagen efter köra ben+mage för att bita lite mer på armarna.
Maten är också basic; mycket pasta, mycket kött, sprider det så mycket jag orkar om dagarna. Äter alltid timmen innan träning, tar med mig en shaker med en "skopa" protein, en halv skopa kolhydrater och dubbel dos kreatin mot vad dom skriver att man ska ta enligt burken (rent monohydrat) Den dricker jag under träning (hälften) följer upp med en gainer (för att dom är så jävla goda!) på vägen från gymmet och sedan avslutar på vägen hem med resterande shake. Väntar en halvtimme/timme och slänger sedan ihop pasta + köttbullar/kyckling/fisk.
Körde även noni första månaden, hjälpte mot värk i både axlar och knän. Kan ha varit placebo/slump dock...
Slänger upp mer bilder snart som sagt. Vill ni fråga något så är det bara att göra det!
OscarWolf
2006-05-15, 19:19
En liten sak till som jag upptäckte idag efter att jag kört slut (trodde jag!) på ryggen och bicepen var när jag skulle köra pull-ups bara för att se om jag orkade en enda... 10 stycken utan att känna mig ansträngd! Då körde jag med brett grepp (15-20cm utöver axelbredden) och fuskade inte med rörelserna heller... Brukar inte köra den övningen men sist jag gjorde det var i februari, då kom jag upp en gång... :D
Älskar framsteg! Jag är 5 kilo ifrån min målvikt (totala målvikt dvs, vill inte ligga över 85, kanske några kilo till om man räknar in lite bulk) och det känns jävligt bra just nu...
shadowfire
2006-05-15, 19:37
hahah, jävlar vad du har växt... bra jobbat!... skulle ha varit kul o sett dig få en stång med 100kg i bänk på första bilden där. Eller inte, hade nog slutat i en tragedi. Måste kännas skönt o vara dubbelt så grov nu? :cool:
reinholdsson
2006-05-15, 19:40
Väldigt bra utveckling!
sundvall
2006-05-15, 20:03
Riktigt grymt! Bra jobbat! Inspirerande!
Krille 87
2006-05-15, 20:03
Kanoners Wolf !! Gillar dina feta biceps !! Hur tränar du dom ??
Goddaniel
2006-05-15, 21:24
Riktigt imponerad, speciellt med tanke på att du inte hade någon vidare grund att bygga på (försök att se det som en komplimang) :)
Fin förändring på 2 år :thumbup:
Mycket bra utveckling, och stadig viktuppgång!:bow:
Skoj att se sånna här bilder! :)
Vad är noni ?
Ser förövrigt bra ut och bra ökningar :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.