Visa fullständig version : Något åt Slatri och andra Pitt fans =)
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,825779,00.html
Skulle vara najs att ta kontakt med henne för att se vad för scheman dem använde!. *flex*
grisbil3n
2006-05-15, 16:54
Låter ju hur bra somhelst!
Ja, gå med i Aftonbladet Plus nu grabbar, bara 19 kronor i månaden.
Tror också att det är mycket för "reklamens" skull.
hahavaffan
2006-05-15, 17:02
Ja, gå med i Aftonbladet Plus nu grabbar, bara 19 kronor i månaden.Tänk... för endast 19 kronor i månaden, kan jag gå från soffpotatis till Arnold S på bara några veckor. Tekniken går frammåt!
Slartibartfast
2006-05-15, 17:08
Varför tränar "alla" pilates i Hollywood? Gör det någon nytta överhuvudtaget? Är det som Glutamin? Alla säger det är bra men egentligen är det verkningslöst?
schysst övning http://www.jacobspillow.org/archives/images/Joseph.Pilates.John.Lindquist.jpg
Varför tränar "alla" pilates i Hollywood? Gör det någon nytta överhuvudtaget? Är det som Glutamin? Alla säger det är bra men egentligen är det verkningslöst?Pilates ger dig den "perfekta kroppen" med långa och fina muskler.
Slartibartfast
2006-05-15, 17:27
Pilates ger dig den "perfekta kroppen" med långa och fina muskler.
Javisst! :thumbup:
Har det utförts några studier på pilates?
Det är väl främst för att kvinnor måste "ha roligt" när dom tränar, och det kan många tydligen inte ha med styrketräning.
Lite generaliserande kanske, men det är det intrycket jag fått av bekantskapskretsen. Det verkar även vara något magiskt med att träna i grupp.
Varför tränar "alla" pilates i Hollywood? Gör det någon nytta överhuvudtaget? Är det som Glutamin? Alla säger det är bra men egentligen är det verkningslöst?
Pilates är väl en lite aktivare form av stretchning bara?
Det är väl främst för att kvinnor måste "ha roligt" när dom tränar, och det kan många tydligen inte ha med styrketräning.
Lite generaliserande kanske, men det är det intrycket jag fått av bekantskapskretsen. Det verkar även vara något magiskt med att träna i grupp.
dom har väl kommit fram till att styrketräning är trökigt.
man vill just helst inte förflyta tung vikt, det är ju roligare ta jättelätt vikt och förflyta den väldigt många gånger, helst i grupp (man vill ju inte bli idiotförklarad när man reppar ihjäl sig på silverhantlarna). det är dom här tankarna som uppfunnit body pump ;)
MasterChief
2006-05-15, 18:09
http://en.wikipedia.org/wiki/Pilates
Var lite småintressant faktiskt.
det är dom här tankarna som uppfunnit body pump ;)
"En timme, en skivstång och alla kroppens större muskelgrupper - BODYPUMP® ger dig maximal träningseffekt på minimal tid!"
Jag har aldrig varit för fäst vid hela grejen runt Pilates, men min syrra började med det och det blev faktiskt en bra förbättring, verkade hjälpa henne en hel del.
Sen vet jag inte tillräckligt mycket om hela begreppet för att kunna argumentera för det, bara vad jag såg.
Heh, pilates enbart är väl kanske inte så optimalt.
Det många "glömmer" säga, eller inte säger alls, är att dessa stjärnor också kör båda styrketräning och löpning.
Vad jag vet så marknadsfördes Demi Moores och Cameron Diazs fysik inför Charlies Angels 2 att de hade tränat pilates. Visst hade de det men också lyft vikter samt löpt och en massa annat skit.
Sen att massa wannabee-Paris-Hiltons går på det är väl deras sak ;)
tjejerna i min klass är övertygade om att jag kommer gå träningsverk och bli jätte trött om jag hänger med dom på pilates..
jag tycker mest det verkar som lite stretching och väldigt tråkigt.. som att gå att träna utan att träna och bara göra den tråkiga stretchingen... leka runt lite på sin matta..
yoga gillar jag inte heller... vist att det va bra att röra sig.. men jag tror mcyket mer på löpning eller aerobix där man ändå hoppar lite.
tjejerna i min klass är övertygade om att jag kommer gå träningsverk och bli jätte trött om jag hänger med dom på pilates..
Få träningsvärk och bli trött kan man bli av att runka också.
Sheogorath
2006-05-15, 20:47
Annars kan man göra som kändisarna gör egentligen. Köpa tjack för pengarna och "gå ner i vikt skitfort.
- Jag var jättemotiverad hela tiden och kilona rasade av, säger en känd artist."
;)
Annars kan man göra som kändisarna gör egentligen. Köpa tjack för pengarna och "gå ner i vikt skitfort.
- Jag var jättemotiverad hela tiden och kilona rasade av, säger en känd artist."
;)
Tjack anses nog vara lite för smutsigt för dom. Jag å andra sidan tycker att det är det som är det charmiga.
Slartibartfast
2006-05-15, 21:51
Hmmm... :MrT:
"I started out about six months ahead going in, and I got a [trainer] who knew what he was talking about. And it was four meals a day of protein and low carb. And it was quitting smoking, and it was two, three hours in the gym, getting to a point of absolute discomfort. And after three months I finally started to enjoy it." - Brad Pitt (Film Force, May 10, 2004)
Duffy Garver: personal trainer: Brad Pitt (as James 'Duffy' Gaver) - IMDB: Troy
Greg Joujon-Roche: Trainer: Mr. Pitt - IMDB: Troy
Ingen tanja någonstans. :MrT:
Nitrometan
2006-05-15, 21:58
Hmmm... :MrT:
"I started out about six months ahead going in, and I got a [trainer] who knew what he was talking about. And it was four meals a day of protein and low carb. And it was quitting smoking, and it was two, three hours in the gym, getting to a point of absolute discomfort. And after three months I finally started to enjoy it." - Brad Pitt (Film Force, May 10, 2004)
Duffy Garver: personal trainer: Brad Pitt (as James 'Duffy' Gaver) - IMDB: Troy
Greg Joujon-Roche: Trainer: Mr. Pitt - IMDB: Troy
Ingen tanja någonstans. :MrT:
Nej, hade du väntat dig det?
Hon har säkert inte påstått att hon har tränat nån utan bara tagit kändisar som exempel på förändring. Sen har skrivklantarna på Aftonhoran fått till det som vanligt.
;)
Hahahahahahaha :bow:
Men för helvete jag vill bara få ta på något kändis schema..
NEJ inte för att köra efter det utan vill se hur det har blivit upplagt.
Nej, hade du väntat dig det?
Hon har säkert inte påstått att hon har tränat nån utan bara tagit kändisar som exempel på förändring. Sen har skrivklantarna på Aftonhoran fått till det som vanligt.
Tror det också.
Egentligen så är hon bilmekaniker, men journalisten såg något som liknade en skivstång, och en smithmaskin, och då sattes kugghjulen i huvudet igång. :thumbup:
Sheogorath
2006-05-15, 23:04
Tjack anses nog vara lite för smutsigt för dom. Jag å andra sidan tycker att det är det som är det charmiga.
Men om tjack är för smutsigt, så vad kör dom på? Koks kan man ju äta på och fyller inte alls den funktionen som tjack gör för dom som vill rasa i vikt. Man gav ju tjack som bantningspiller i USA på 60-talet (right?) och det funkar ju inte sämre idag.
Men om tjack är för smutsigt, så vad kör dom på? Koks kan man ju äta på och fyller inte alls den funktionen som tjack gör för dom som vill rasa i vikt. Man gav ju tjack som bantningspiller i USA på 60-talet (right?) och det funkar ju inte sämre idag.
Det går rätt bra att hålla sig vaken och dämpa hunger med koks osså ska du se.
Sheogorath
2006-05-15, 23:10
Det går rätt bra att hålla sig vaken och dämpa hunger med koks osså ska du se.
Nej det ska jag inte alls se. En last får räcka.
(coca-cola innan träningen ;))
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:10
Många av dem kör nog Al-Qaida-pulver.
Många av dem kör nog Al-Qaida-pulver.
sniffa dadlar?
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:12
sniffa dadlar?
Heroin.
Sheogorath
2006-05-15, 23:12
sniffa dadlar?
Dom har egna läkare som injicerar dem med get-urin och dadel-saft.
Jag vill bara säga att det här inlägget fick mig att bestämma mig för att läsa hela tråden :D
Sheogorath
2006-05-15, 23:17
Jag vill bara säga att det här inlägget fick mig att bestämma mig för att läsa hela tråden :D
Du kommer bli såååå besviken. ;)
Det där är bs, man gör pulver av dadlarna och inhalerar!
Nja, heroin är off-limits för de allra flesta icke-sprutnarkomaner. Det är väl bara bobby & whitney som kör på det.
Nja, heroin är off-limits för de allra flesta icke-sprutnarkomaner. Det är väl bara bobby & whitney som kör på det.
Lögner. Whitney är bara träningsnarkoman.
Lögner. Whitney är bara träningsnarkoman.
Missbrukar crosstrainers kanske
Sheogorath
2006-05-15, 23:20
Det där är bs, man gör pulver av dadlarna och inhalerar!
Insufflerar om man drar in substans genom näsan, tack ;).
Han kanske menar boffa dadlar.
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:21
Whitney kör ju på crack ju, i modevärlden är det ju inne att vara heroin chick. Morfin eller ngn annan form av opiat brukar vara vanligt.
Samma färg samma skit
Sheogorath
2006-05-15, 23:22
Han kanske menar boffa dadlar.
Verkar avancerat. Fast det kanske inte är konstigare än att sätta i sig en djävla massa muskot :D.
Whitney kör ju på crack ju, i modevärlden är det ju inne att vara heroin chick. Morfin eller ngn annan form av opiat brukar vara vanligt.
Heroin chick är en look för dem, inte en livsstil
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:25
Heroin chick är en look för dem, inte en livsstil
Vad tror du uttrycket kommer ifrån? Givetvis från looken de får från en viss livsstil. De flesta som drar kola kör ju även heroin, oftast när de griper nån så brukar båda delar vara med.
Vad tror du uttrycket kommer ifrån? Givetvis från looken de får från en viss livsstil. De flesta som drar kola kör ju även heroin, oftast när de griper nån så brukar båda delar vara med.
Det går att uppnå looken med andra medel, som är mindre deteriorating.
Sheogorath
2006-05-15, 23:30
What?! Koks är lyx- och findrogen Numero Uno. Heroin är bottenskrapet om man bortser från olika gaser, lim och krejjor. Lyxlirare ser till att ha benso och/eller "finare" opiater att landa på, som morfin t.ex. Och som jag förstått det med koks så kan man ofta landa utan hjälpmedel.
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:31
Det går att uppnå looken med andra medel, som är mindre deteriorating.
Det gör det säkert men vad har det med saken att göra? Smacket är vanligt bland kändisar.
Och som jag förstått det med koks så kan man ofta landa utan hjälpmedel.
Har man pengar behöver man inte göra det alls.
Det gör det säkert men vad har det med saken att göra? Smacket är vanligt bland kändisar.
Jasså det är det? Källa på det(tm)? Musiksvängen möjligtvis, men det är sannolikt inte representativt för alla som "är något".
Sheogorath
2006-05-15, 23:32
Har man pengar behöver man inte göra det alls.
Ok, you lost me. Fill me in.
Edit: aha! landa. okej, heh.
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:35
Jasså det är det? Källa på det(tm)? Musiksvängen möjligtvis, men det är sannolikt inte representativt för alla som är kända.
Du får läsa på innan du ger dig in på saker på du inte behärskar.
Iggy Pop, Axl Rose, Steve Tyler, Robert Downey Jr, David Bowie. O S V
What?! Koks är lyx- och findrogen Numero Uno. Heroin är bottenskrapet om man bortser från olika gaser, lim och krejjor. Lyxlirare ser till att ha benso och/eller "finare" opiater att landa på, som morfin t.ex. Och som jag förstått det med koks så kan man ofta landa utan hjälpmedel.
Kokain är ju party som inte varar länge. Heroin är ju neråt och må bra, även om det är skabbigt som alla andra droger. Så jag vet inte direkt om de landar på det om de nu behöver det efter den korta effekten utan mer använder det i annat syfte.
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:36
Jasså det är det? Källa på det(tm)? Musiksvängen möjligtvis, men det är sannolikt inte representativt för alla som "är något".
Modeller och artister.
Att du bara kunde namnge musikfolk och R.D. Jr. hintar ju om att det inte är representativt för alla kändisar, utan mer musikfolk - mer specifikt rock/metal/punk etc etc
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:40
Att du bara kunde namnge musikfolk och R.D. Jr. hintar ju om att det inte är representativt för alla kändisar, utan mer musikfolk.
Finns det ngt som är representativt för alla kändisar?
Finns det ngt som är representativt för alla kändisar?
Om det nu inte finns det kan du ju undvika generaliseringar som "Smacket är vanligt bland kändisar."
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:43
Om det nu inte finns det kan du ju undvika generaliseringar som "Smacket är vanligt bland kändisar."
Att ngt är vanligt är inte detsamma som att det skulle representera alla. Det vet jag att du fattar, men du hade kanske inget annnat att komma med?
Att ngt är vanligt är inte detsamma som att det skulle representera alla. Det vet jag att du fattar, men du hade kanske inget annnat att komma med?
Uhhh han har iofs minst 50g mer rätt än dig.
Sheogorath
2006-05-15, 23:44
Kokain är ju party som inte varar länge. Heroin är ju neråt och må bra, även om det är skabbigt som alla andra droger. Så jag vet inte direkt om de landar på det om de nu behöver det efter den korta effekten utan mer använder det i annat syfte.
Helt rätt. Vill/behöver man landa efter ett race är det väl troligen benso som används även i kändisvärlden.
Generaliseringen ligger i 'kändisar'. Inte ordet vanligt.
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:45
Helt rätt. Vill/behöver man landa efter ett race är det väl troligen benso som används även i kändisvärlden.
Benzo i Hollywwood :thumbup:
Sheogorath
2006-05-15, 23:46
Benzo i Hollywwood :thumbup:
Bollywood?
RajtanTajtan
2006-05-15, 23:46
Generaliseringen ligger i 'kändisar'. Inte ordet vanligt.
Menar du nu att de som tar det inte är kända?
Wennerberg
2006-05-16, 07:50
Hur fan kan man komma i form på tio dagar om man går ner 1 kg i veckan?
Sheogorath
2006-05-16, 07:52
:D
Perscitus
2006-05-16, 08:00
Nu hör ni, tyck om er själva, så fixar ni den där drömgränsen 200 i bänk!
Perscitus
2006-05-16, 08:01
Måste vara därför att du under samma tid lägger på dig muskelmassa motsvarande överflödigt fett minus ett kg.
Nitrometan
2006-05-16, 08:12
Jag tittade på lite siffror för polis- och tullbeslag av narkotika i Europa. Gissa vilken stad som var överlägsen i mängden kokain?
Det finns så mycket näsgodis i den stan att man kan spåra det i avloppsvattnet. Reningsverket räknade i "gram per kubikmeter" när de gjorde sina analyser.
Milano!
Modestaden Milano. Så visst förekommer det knark i modesvängen.
Sheogorath
2006-05-16, 10:00
Nu hör ni, tyck om er själva, så fixar ni den där drömgränsen 200 i bänk!
Det där är inte alls osant.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.