Visa fullständig version : Lugna metal covers
rubber_duck
2006-05-15, 10:45
Det finns ett band som gör lugna metalcovers, tror att det är en tjej som sjunger.Dom har bla gjort om Metallica och Maiden, är det någon som vet vilka det kan vara?
Vesseldahl
2006-05-15, 10:48
Hellsongs?
grisbil3n
2006-05-15, 12:10
De där gänget som va med på Rundgång tror ja de va? Fan va de dom hette nu då, bra va dom inte iaf .P
Annars kan jag rekommendera Pat Boone - In a metal mood
hahavaffan
2006-05-15, 12:16
Vad heter nu dom som lirar på cellos och fioler?
Vad heter nu dom som lirar på cellos och fioler?
Apocalyptica
EDIT: Fuck. Bolltvåa
Metal_boy_
2006-05-15, 13:03
Jag har sett nått band med en tjej som sjunger , dom gjorde en cover på "The evil that men do - Iron maiden". Det var dock ingen lugn låt.
Jag har hört någon riktigt grym cover på Nothing Else Matters, en tjej som lirar piano och sjunger! Grymt bra!
Jag har hört någon riktigt grym cover på Nothing Else Matters, en tjej som lirar piano och sjunger! Grymt bra!
Lucie Silvas heter hon jag tror du menar.
Metal_boy_
2006-05-15, 13:12
Videon på det jag pratade om http://www.youtube.com/watch?v=rfjBGawlf7U&search=the%20evil%20that%20men%20do
Fräsch brud! :naughty: :hbang:
s_himself
2006-05-15, 13:37
lira dom inte henne på radion i höstas eller något? Fy fan så värdelös cover, hon har ju våldtagit nothing else matters. bytt ut ord och allt möjligt. fy tvi valinge!
lira dom inte henne på radion i höstas eller något? Fy fan så värdelös cover, hon har ju våldtagit nothing else matters. bytt ut ord och allt möjligt. fy tvi valinge!
Mjo tror det.
OK, ska inte uttala mej om den riktigt än, då jag bara faktiskt hört typ 30 sek av den!:)
Wait and see...
hahavaffan
2006-05-15, 15:09
apocalypticaAhh! Hjärnsläpp. Tack.
rubber_duck
2006-05-15, 15:20
Inte Apocalyptica, det var sång i det jag hörde.
Videon på det jag pratade om http://www.youtube.com/watch?v=rfjBGawlf7U&search=the%20evil%20that%20men%20do
Fräsch brud! :naughty: :hbang:
Fan skön :D
Metal_boy_
2006-05-15, 19:00
Fan skön :D
Jepp. Fan, är han inte lite lik Alexander Bard, han på synthen? :laugh:
Jepp. Fan, är han inte lite lik Alexander Bard, han på synthen? :laugh:
Hahah joo lite. Lite mer utstånede skägg bara ^^.
Undra om han också tar den i rosen som bard.
Metal_boy_
2006-05-15, 19:53
Hahah joo lite. Lite mer utstånede skägg bara ^^.
Undra om han också tar den i rosen som bard.
:laugh:
Han var en aning bitigare också, sen hade han inte såna snygga shorts som Bard har och strumpor upp till knäskålarna :D
+1. Den var riktigt usel
grisbil3n
2006-05-15, 20:56
Ja, rent ut sagt för jävligt. Alltid en fröjd med nån hjulbent skata som står o ylar :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.