Visa fullständig version : Vart lirar du internetpoker?
X-Change
2006-05-14, 09:53
Nyss fått bredband och tänkte börja spela för skojs skull. Men det finns jäkligt många sidor att välja på så vart spelar ni och varför är just den sidan bra?
Löjtnant Blank
2006-05-14, 10:32
Party.
1. Sämst motstånd.
2. Överlägset flest spelare. Du kan alltid hitta ett bord på din nivå, vilket spel det än må gälla.
3. Du kan skala om borden. Perfekt om du spelar flera bord samtidigt och inte har en stor skärm.
Jag skulle aldrig kunna byta bort Party. Jag älskar Party av hela mitt hjärta.
jag lirar på everest poker... freerolls hela tiden som är rätt skönt :)
Niclaaas
2006-05-14, 10:49
jag har testat några olika men fastnat för everest, utbudet är egentligen rätt kasst men det passar mig. sen gillar jag klienten, utseendet och allt sånt. och jag tror stenhårt på att motståndet är absolut sämst där.
X-Change
2006-05-14, 12:06
Hmm, blev lite sugen på party! Ska nog kolla upp den! Tackar och bockar! :cheers:
Löjtnant Blank
2006-05-14, 12:14
Ingen fara. Dessutom har jag 25% rakeback på Party, vilket gör ungefär $30 extra per dag. På en månad blir det mycket pengar...
party... just nu..
borde promenera, men men..
Pokerchamps, helt klart skönaste klienten på marknaden. Svenskaspel är rätt soft den med, och där suger motståndet rätt friskt vissa gånger.
Ingen fara. Dessutom har jag 25% rakeback på Party, vilket gör ungefär $30 extra per dag. På en månad blir det mycket pengar...
Nu har jag varit borta ett tag från pokercirkusen, men det går alltså att få rakeback på party nu? Hur?
Nu har jag varit borta ett tag från pokercirkusen, men det går alltså att få rakeback på party nu? Hur?
Det går, men Party tillåter det inte så det annonseras inte öppet.
Löjtnant Blank
2006-05-14, 13:07
Officiellt är det inte tillåtet med rakeback på Party, det stämmer. Men det är en gråzon. Det går, men du måste ha en personlig kontakt. Det finns alltså ingen officiell affiliate som kan erbjuda RB på Party. Krångligt? You bet.
Löjtnant Blank
2006-05-14, 13:08
Pokerchamps, helt klart skönaste klienten på marknaden. Svenskaspel är rätt soft den med, och där suger motståndet rätt friskt vissa gånger.
Är inte Pokerchamps en öken? Det är väl i stort sett bara du, Erik Sagström och Gus Hansen som spelar där?
Svenskaspel är lätt att bygga pengar på bara du har lite poker skills. Moståndet kan suga hur hårt som helst. Men ibland möter man hajen himself som spelar fin poker också
när vi ändå snackar lite poker. Vad nickar ni på dom olika sajterna?
Löjtnant Blank
2006-05-14, 13:20
det går alltså att få rakeback på party nu? Hur?
Du har pm.
mister_power
2006-05-14, 13:44
Cdpoker, har nog sämst spelare.
Annars Betsson är en bra sajt
Lirade ett tag på Ladbrokes och Partypoker, men sen fastnade jag för klienten på Titanpoker.. egentligen bara därför jag spelar där, men jag går iaf plus och motståndet är oftast medelmåtta. Börjat lära mig hur många av personerna där spelar också så.
keffat_liv
2006-05-14, 14:41
Nån som lirar på nån av klienterna som ingår i prima-nätverket och förstår en del om det?
keffat_liv
2006-05-14, 15:25
Lirade ett tag på Ladbrokes och Partypoker, men sen fastnade jag för klienten på Titanpoker.. egentligen bara därför jag spelar där, men jag går iaf plus och motståndet är oftast medelmåtta. Börjat lära mig hur många av personerna där spelar också så.
Måste man skatta för pengarna på titanpoker? VEt du det?
Måste man skatta för pengarna på titanpoker? VEt du det?
Titanpoker ser ut att ligga i Kahnawake och isåfall ska man skatta.
I praktiken är det dock bara en samvetsfråga om du nu inte vinner gigantiska summor och blir omskriven i tidningar & dyl.
Titanpoker ser ut att ligga i Kahnawake och isåfall ska man skatta.
I praktiken är det dock bara en samvetsfråga om du nu inte vinner gigantiska summor och blir omskriven i tidningar & dyl.
Hm.. tänkte inte så långt som skatt. Så hur mycket måste jag skatta på mina vinster? vart kan man läsa om det?
Hm.. tänkte inte så långt som skatt. Så hur mycket måste jag skatta på mina vinster? vart kan man läsa om det?
Länk (http://www.jur.lu.se/Internet/Biblioteket/Examensarbeten.nsf/0/C57F4216339E9D16C125710F004B98D3/$File/exam.pdf?OpenElement)
har lirat lite överallt..
Mycket B2B det sista vilket är ett nätverk jag verkligen inte gillar.
Men goa bonusar gör att man har sålt sin själ..
Jag lirar bara på B2B nätverket, började att spela där och nu är jag fast.
Ingenstans. Vill bara gratulera till bredbandet :)
Ok, jag har letat å letat, men jag tycker det är svårt att få någon klar information om vilka Pokersiter som har sitt säte innanför EU.
Någon som vet? Vill helst inte måsta skatta.
Ok, jag har letat å letat, men jag tycker det är svårt att få någon klar information om vilka Pokersiter som har sitt säte innanför EU.
Någon som vet? Vill helst inte måsta skatta.
När du drar cashout så ta ut dom till neteller och från neteller till ditt eget bankkonto så slipper du skatt :thumbup:
När du drar cashout så ta ut dom till neteller och från neteller till ditt eget bankkonto så slipper du skatt :thumbup:
Clever boy! tackar. *kissass*
Nej, du slipper inte skatt, du ska fortfarande betala skatt på vinsterna.
Fortfarande bara en samvetsfråga.
Annars är det ett bra sätt att ta ut pengar på.
Royalcardroom (b2b)
Eurobet (ongame eller va heter d?)
Partypoker
Pokerstars
Pacificpoker
Interpoker
Har testat de allra flesta, men dessa har jag iaf kört 1 game den senaste månan.
keffat_liv
2006-05-17, 22:39
Nej, du slipper inte skatt, du ska fortfarande betala skatt på vinsterna.
Fortfarande bara en samvetsfråga.
Annars är det ett bra sätt att ta ut pengar på.
Är det bättre att köra genom neteller till bankonto än direkt till bankonto? Varför?
Är inte Pokerchamps en öken? Det är väl i stort sett bara du, Erik Sagström och Gus Hansen som spelar där?
Well, nu var det ett tag sen jag lirade där, ca 1 månad sen. Och då var det då inte brist på folk :)
Hänger dock mest på svenskaspel nu för tiden eftersom att det är lättare att tjäna lite stålars där. Nickar samma sak där, som här.
Pepparkakssmurfen
2006-05-17, 22:52
Nyss fått bredband och tänkte börja spela för skojs skull. Men det finns jäkligt många sidor att välja på så vart spelar ni och varför är just den sidan bra?
Välkommen till 2000-talet.:hbang: :hbang:
Jag spelar på Parbet.com
Är det bättre att köra genom neteller till bankonto än direkt till bankonto? Varför?
Det är inte alla siter som erbjuder uttag till bankkonto och då fungerar det här sättet bra.
Challenge
2006-05-18, 17:22
Spelar på bestpoker.com
den enda jag har testat faktiskt och den funkar bra..dagliga freerolls bla
Finns det någon sida där man får en liten slant att spela för når man registrerar sig?
Clever boy! tackar. *kissass*
annars kan du ta ut pengarna till neteller och dunka in dom på partypoker eller valfritt b2b skin och sen oj, jag vill ta ut pengarna :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.