Visa fullständig version : Hur många har du fått lega med på grund av MSN?
Det är ju det det hela går ut på, men hur ofta fungerar det? Är det inte bara slöseri med tid?
(legat/ligga borde det ju stå, men det är ju försent nu.)
0
Otto GROV
2006-05-12, 22:33
ja har
Niclaaas
inte jag :D
EDIT: läste fel, noll. inte för att jag har försökt iofs
sgtbarnes
på grund av??
tack vare??
För guds skull, låt det finnas en strimma av ironi i ditt inlägg. Annars är fan hoppet ute.
ja harAntal din mes, de som inte skriver antal kan vara tysta. En siffra räcker bra.
(Vågar ni inte stå för att ni har knullat på 20 fjortisar från msn?)
Otto GROV
2006-05-12, 22:34
å snart får ja göra de igen
För guds skull, låt det finnas en strimma av ironi i ditt inlägg. Annars är fan hoppet ute.
:/
För guds skull, låt det finnas en strimma av ironi i ditt inlägg. Annars är fan hoppet ute.Ironi är inte min grej, jag är allvarlig. Varför skulle jag sitta o adda random okända människor på MSN annars? Kul form av kommunikation? knappast.
Otto GROV
2006-05-12, 22:36
Antal din mes, de som inte skriver antal kan vara tysta. En siffra räcker bra.
(Vågar ni inte stå för att ni har knullat på 20 fjortisar från msn?)
100 mest män
Ironi är inte min grej, jag är allvarlig. Varför skulle jag sitta o adda random okända människor på MSN annars? Kul form av kommunikation? knappast.
knullkontakt.com funkar bättre än MSN om du enbart vill ligga.
0.
Dock har jag fiskat upp ett par via IRC.
Trådskaparn ska väll börja sitt erkännande. Och sen varför är det alltid fjortisar som spelar in i din värld?
MSN har man ju för att inte känna sig lika mobbad och tro man har "kompisar", inte för att få ******. Då går man ut på krogen.
Trådskaparn ska väll börja sitt erkännande. Och sen varför är det alltid fjortisar som spelar in i din värld?
MSN har man ju för att inte känna sig lika mobbad och tro man har "kompisar", inte för att få ******. Då går man ut på krogen.Jag har ju redan svarat, fjortisar får väl täcka alla av honkön, iaf de som hänger på MSN ;D
De man bara har på MSN är inte kompisar... Krogen är ju dyrt! Och svårare ;D
Ironi är inte min grej, jag är allvarlig. Varför skulle jag sitta o adda random okända människor på MSN annars? Kul form av kommunikation? knappast.
Jag tycker att det är ett utmärkt sätt att kommunicera med mina vänner.
Samma här.
Hoppet är aldrig ute för Aliquis!
Seriöst, Aliquis, regga dig på en datingsite. Det fungerar!
Och inget skitsnack om att det kostar pengar. Allt kostar pengar, mat och kärlek också, trots att det är grundläggande behov.
Jag tycker att det är ett utmärkt sätt att kommunicera med mina vänner.Jag kommunicerar med mina på IRC, eller brukade, nu är det, uhm, tekniska problem i #örebro på ircnet (jag är bannad ;D)
Seriöst, Aliquis, regga dig på en datingsite. Det fungerar!
Och inget skitsnack om att det kostar pengar. Allt kostar pengar, mat och kärlek också, trots att det är grundläggande behov.bwah. Redigt störd man är om man betalar vad? 300kr/mån? på att hänga på någon särsite.
Samma sak gäller iofs i princip att gå ut bara för att gå ut o ragga (dvs inte för att man tycker det är kul att gå ut) eller köpa sprit åt folk o grejer.. sär ;/
Du får ligga med mig snart Aliquis om du inte slutar att tjöta om detta!
[JUST KIDDING!]
http://img512.imageshack.us/img512/7015/smileygoofy5xe.gif
0.
Dock har jag fiskat upp ett par via IRC.
Haha, va fan. En quinna som IRCar? Reeeespect :cool:
Jag kommunicerar med mina på IRC, eller brukade, nu är det, uhm, tekniska problem i #örebro på ircnet (jag är bannad ;D)
Testa grannkommunen? ;)
bwah. Redigt störd man är om man betalar vad? 300kr/mån? på att hänga på någon särsite.
Så dyrt är det nog inte, och testa först innan du dissar det. Det är inte konstigare än att hänga på Kolo. Det är inte lika skabbigt som krogen och bra mycket billigare och kvaliten på damerna är hög.
Jag har ju redan svarat, fjortisar får väl täcka alla av honkön, iaf de som hänger på MSN ;D
Såg inte din nolla, hehe. Javet, därför jag skrev "kompisar" mm. Haha krogen behöver inte vara dyr, bara man gör på rätt sätt.
Föresten varför så viktigt att få omkull nån? Lägg ner dem tankarna istället och dra en skinbanjo och gör nåt vettigt istället.
Karl_alfred
2006-05-12, 23:11
Det förklarar varför du har mig på msn ali :(
Haha, va fan. En quinna som IRCar? Reeeespect :cool:
det finns en del i #amigaswe.
Det förklarar varför du har mig på msn ali :(
Haha omg. Ja nu vet du varför, bara leta upp block knappen. :D
Skit i krogen Aliquis, det är för dyrt.
In på MSN o lägg in en massa random people (går med ICQ också å hitta random folk).
Enda kriterierna är kvinna och vegan.
Sen e're bara att köra på! Lycka till!
Hoppas du får någon på kroken! Berätta imorgon i denna tråd hur det gick! :thumbup:
Såg inte din nolla, hehe. Javet, därför jag skrev "kompisar" mm. Haha krogen behöver inte vara dyr, bara man gör på rätt sätt.
Föresten varför så viktigt att få omkull nån? Lägg ner dem tankarna istället och dra en skinbanjo och gör nåt vettigt istället.Vet inte, meningslöst o ensamt liv?Det förklarar varför du har mig på msn ali :(Det vet du!
Lägg därtill att din eviga "uääähhh, icq är så långsamt"-kritik och min vilja att ha dig på listan är den anledning som gör att jag faktiskt HAR msn överhuvudtaget.
Varför skulle jag sitta o adda random okända människor på MSN annars?
Det där är obehagligt.
Sluta genast med sånt.
bluelight
2006-05-12, 23:15
en stycken.
Vet inte, meningslöst o ensamt liv?Det vet du!
Men, bara för man har det måste man ju inte gänga. Det blir jur inte mindre ensamt eller meningslöst för det. Försök med nån seriös tjej istället.
Sluta gör mina trådar off-topic, det här handlar inte om mig utan om er.
En. Jag kan inte påstå att jag någonsin har försökt använda msn till det, det var nog hon som raggade upp mig.
Är du säker på det? http://img512.imageshack.us/img512/7015/smileygoofy5xe.gif
Men, bara för man har det måste man ju inte gänga. Det blir jur inte mindre ensamt eller meningslöst för det. Försök med nån seriös tjej istället.Varför skulle det ena utesluta det andra? Förövrigt går väl en vän bra också men jag orkar inte, eller något, jag vill(e) ju ha de jag hade som vänner, bry sig om nya människor...
Karl_alfred
2006-05-12, 23:19
Vet inte, meningslöst o ensamt liv?Det vet du!
Lägg därtill att din eviga "uääähhh, icq är så långsamt"-kritik och min vilja att ha dig på listan är den anledning som gör att jag faktiskt HAR msn överhuvudtaget.
:eek: Bäst man håller sig inomhus kanske :(
Sånt får man ju nästan ta i almänt och oseriösaämnentrådar.
Ontopic då. Jag fick nästan ligga en gång, hon skickade bild på sig och blockade mig inte förns efter 1 veckan. Det var rätt så close.
Jag har ju redan svarat, fjortisar får väl täcka alla av honkön, iaf de som hänger på MSN ;D
testa att sminka upp dig lite innan du går ut
Det är ju det det hela går ut på, men hur ofta fungerar det? Är det inte bara slöseri med tid?
hur gammal är du?
Sånt får man ju nästan ta i almänt och oseriösaämnentrådar.
Ontopic då. Jag fick nästan ligga en gång, hon skickade bild på sig och blockade mig inte förns efter 1 veckan. Det var rätt så close.:) :thumbup:hur gammal är du?Vad har hur många dagar man har upplevt med något att göra?
Varför skulle det ena utesluta det andra? Förövrigt går väl en vän bra också men jag orkar inte, eller något, jag vill(e) ju ha de jag hade som vänner, bry sig om nya människor...
Nej visst skulle det inte. Men det verkar ju inte gå så bra på ens den fronten så... Hehe mm.
Testa en annan målgrupp, fjortisar är tröga och störda. Dem vill ha coola killar som är så utseendefixerade så att tom speglarna börjar bli lite smått rädda för dem. Och så ska man helst mobba yngre, tjocka och mindre coola inför dem så att man höjjer sin tuffhet. WOW!
Alla är ju random_folk och främlingar tills man lär sig känna dom..
Så se till att lära känna en random_person på MSN, vem vet, det kanske slår gnistor! :thumbup:
Good luck my friend Haggiliquis!
Goddaniel
2006-05-12, 23:36
Försök på Playahead istället ;)
Pellefant
2006-05-12, 23:50
ca 5. Hittat dem på någon chat och addat dem till msn och pratat vidare. (Finns många brudar på Aftonbladet chatten tex. :) )
Jag orkar inte med MSN, men jag håller tummarna för dig aliquis! :thumbup:
Alla är ju random_folk och främlingar tills man lär sig känna dom..
Så se till att lära känna en random_person på MSN, vem vet, det kanske slår gnistor! :thumbup:
Good luck my friend Haggiliquis!Jag vet, men orka spendera tid på random människor som det kanske ändå aldrig blir något av, enklare med de man redan känner.Jag orkar inte med MSN, men jag håller tummarna för dig aliquis! :thumbup:Banantricket är nog bättre, jag menar, vem skulle inte förstå hinten om man köper bananer o mjölk flera ggr om dagen? Om vem gillar inte killar som gillar banan o mjölk? (med müsli kanske?)
Tigerkotten
2006-05-13, 00:03
Snarare är det väl, hur många har du fått lega med på grund av internet?
Man finner folk på olika "dating sidor/communitys", irc, forum etc. Sedan är det lättare att kommunicera med personen via msn, sedan kan man ju alltid prata med personen via telen efter det. Eller så skippar man msn steget.
Jag har legat med flickor jag träffat på nätet iaf. Det är faktiskt inte så himla svårt, om man bara orkar och vill så fixar man rätt fort faktiskt någon som man kan träffa, sedan får man se vart det leder till.
Jag vet, men orka spendera tid på random människor som det kanske ändå aldrig blir något av
KANSKE? ORKA?
ORKA LEVA LIVET???
Kanske? Kanske inte?
Vafan försök iaf gubben!
Orka, vaddå orka, lägg ner lite energi om du vill se resultat för bövelen! :laugh:
Så länge du sitter där och fiser och väntar på att de skall dimpa ner från himlen och skall ringa på din dörr händer INGENTING!
Do something!
Banantricket är nog bättre, jag menar, vem skulle inte förstå hinten om man köper bananer o mjölk flera ggr om dagen? Om vem gillar inte killar som gillar banan o mjölk? (med müsli kanske?)
Haha, jag åt faktiskt av det också! Jag har ingen aning om det funkar faktiskt, följde ju inte riktigt upp det hela :( Men jag tror nog du kan lyckas hitta någon snäll tjej bara du anstänger dig ordentligt, det finns så många ensamma tjejer där ute! Hur du hittar henne spelar väl mindre roll, se bara till att vara framåt och bjud ut henne på en picknick eller något tidigt så att du inte fastnar i chattandet.
Lycka till!
Inte en enda, har aldrig haft möjlighet.. Har varit fast i ett förhållande i tre år.. Men nu är det celibat som gäller.. Inga fler killar på ett tag tack! *cry*
Inte en enda, har aldrig haft möjlighet.. Har varit fast i ett förhållande i tre år.. Men nu är det celibat som gäller.. Inga fler killar på ett tag tack! *cry*
Så säger du bara tills du hittar nästa kille "den rätta" :D
Metal_boy_
2006-05-13, 00:23
Har haft möjligheter flera ggr, men jag har inte slagit till nån gång via msn
ex:
[00:58:40] becka: kan man få se dej pö camen?
[00:59:43] Rutger Gönåk: rolig i skallen? vad fan har du blandat i
tobaken? :D
[00:59:52] becka: hahaha
[00:59:55] becka: om du bara visste
[00:59:56] Rutger Gönåk: nä fan orka. ska sova snart
[01:00:05] becka: please
[01:00:35] Rutger Gönåk: NOPP :D
[01:30:42] becka: lever du?
[01:31:22] Rutger Gönåk: jepp för fan
[01:31:37] becka: gottigt
[01:31:49] becka: jag å kompisen kommer över på trekant..
[01:31:54] becka: går de bra eller?
[01:32:31] Rutger Gönåk: Nä, jag lyssnar på musik. Orka ******.
[01:32:34] Rutger Gönåk: :D
Hon blev snopen efteråt och loggade ur :laugh:
ManuelIT
2006-05-13, 00:24
ex:
ge mig deras msn
ge mig deras msn
:laugh: http://img512.imageshack.us/img512/7015/smileygoofy5xe.gif
Metal_boy_
2006-05-13, 00:27
ge mig deras msn
Deras? Är ju bara en tjej ffs. Bara att hon hade kompisen där just då. Helt galen är hon och gillar smisk.
Skaffa egna knullkontakter för fan, hela internet kryllar av dom ;)
Deras? Är ju bara en tjej ffs. Bara att hon hade kompisen där just då. Helt galen är hon och gillar smisk.
Skaffa egna knullkontakter för fan, hela internet kryllar av dom ;)
Du vill ju inte ha dom, ge dom till Aliquis.
Dumleman
2006-05-13, 00:30
Har haft i princip halva inne på flera stycken via msn, dvs. jag har fått deras telefonnummer.
Metal_boy_
2006-05-13, 00:31
Du vill ju inte ha dom, ge dom till Aliquis.
Jag är en samlare.
Haha, jag åt faktiskt av det också! Jag har ingen aning om det funkar faktiskt, följde ju inte riktigt upp det hela :( Men jag tror nog du kan lyckas hitta någon snäll tjej bara du anstänger dig ordentligt, det finns så många ensamma tjejer där ute! Hur du hittar henne spelar väl mindre roll, se bara till att vara framåt och bjud ut henne på en picknick eller något tidigt så att du inte fastnar i chattandet.
Lycka till!Äsch de vill ju aldrig göra något, kanske är för åldersskillnaden iofs? :em:
Tigerkotten
2006-05-13, 00:40
ex:
Har dom sett dig förut på bild/cam? Räknar du det där som en möjlighet? Hur nära bor ni varandra?
Har dom sett dig förut på bild/cam? Räknar du det där som en möjlighet? Hur nära bor ni varandra?
Han hade ju skickat en bild på Tito :D
Har haft i princip halva inne på flera stycken via msn, dvs. jag har fått deras telefonnummer.wow *rolleyes*
Svårt att få telefonnummer? Finns ju drösvis på eniro o hitta.se ;D
Metal_boy_
2006-05-13, 00:44
Ja hon har sett mig innan. Bor i samma stad. Möjlighet, ja. Snarare så att jag får fly, den damen är på mig så fort hon loggar in.
Dumleman
2006-05-13, 00:44
"becka" ser för övrigt ut såhär: http://img80.imageshack.us/img80/8581/a2490039np.jpg
Metal_boy_
2006-05-13, 00:45
wow *rolleyes*
Ja men ring Ulla 63 då, hon är säkert frivillig fast att det ringer en främling.
Dumleman
wow *rolleyes*
Ja och telefonkatalogen, men den blir så kladdig.
Metal_boy_
"becka" ser för övrigt ut såhär: http://img80.imageshack.us/img80/8581/a2490039np.jpg
Jag vet vem hon är och allt, så den risken är borta ;)
fothermucker
2006-05-13, 00:46
1 styck och aldrig mer. Det var i vaggan av internetdejtandet vill jag minnas, men helst vill jag inte minnas alls.
Tigerkotten
2006-05-13, 00:47
Ja hon har sett mig innan. Bor i samma stad. Möjlighet, ja. Snarare så att jag får fly, den damen är på mig så fort hon loggar in.
Alrighty
Metal_boy_
2006-05-13, 00:48
aliquis, det blir bara värre när du är så jävla desperat. Det enda som skiljer ett knull från en runk är att man har någon att prata med under tiden. Inget märkvärdigt alls, med andra ord.
Äsch de vill ju aldrig göra något, kanske är för åldersskillnaden iofs? :em:
Vad menar du med "de"? Det finns ju massor av tjejer, anstränger du dig så kommer du tillslut hitta någon :) Du får jobba lite med din attityd också så blir det nog lättare.
Tigerkotten
2006-05-13, 01:45
Äsch de vill ju aldrig göra något, kanske är för åldersskillnaden iofs? :em:
Eller kanske för du inte verkar så intressant? Lyssnar du på några ljudböcker som pratar om just dating och saker och ting?
För det gäller ju ha ett "game" också.
Jag förväntar mig att få ligga med Rune om jag addar honom på MSN.
Tigerkotten
2006-05-13, 01:54
Jag förväntar mig att få ligga med Rune om jag addar honom på MSN.
btw kwon jag spanade upp dina startade trådar, har du någonsin skapat en tråd som inte är i allmänt? :D För dom 200 senaste är i allmänt, första på den listan var 30/11. Så 6månader o 200trådar :D, ja du snittar iaf över 1 tråd per dag då :D
Eller kanske för du inte verkar så intressant? Lyssnar du på några ljudböcker som pratar om just dating och saker och ting?
För det gäller ju ha ett "game" också.hah, nej.
btw kwon jag spanade upp dina startade trådar, har du någonsin skapat en tråd som inte är i allmänt? För dom 200 senaste är i allmänt, första på den listan var 30/11. Så 6månader o 200trådar, ja du snittar iaf över 1 tråd per dag då :DHan leder över mig i posts också!"!; /& *cry* *cry* *cry* *screwy*
Exakt. Har snackat lite med några tjejer på msn, men är inte så förtjust i nätraggningen...
typ ett par men frågan är om msn var utlösaren, tveksamt?
typ ett par men frågan är om msn var utlösaren, tveksamt?
nej, det var nog något annat /metal_boy
Metal_boy_
2006-05-13, 11:11
nej, det var nog något annat /metal_boy
Haha fy fan Baan ditt svin. Använder mitt namn för att få utlopp av en liten snuskhumor du egentligen har liggandes!:laugh:
Lasse Kongo
2006-05-13, 11:12
Ingen, men jag har fått panikrunka många ggr pga msn.
Ingen, men jag har fått panikrunka många ggr pga msn.
Säker att det var msn och inte någon trevlig sida i bakgrunden? ;)
Lasse Kongo
2006-05-13, 11:16
Säker att det var msn och inte någon trevlig sida i bakgrunden? ;)
Kan ha varit det eller både och, ja du vet ju själv hur det kan bli :em:
Msn är ju modernt trams, för sisådär 6-7 år sedan träffade jag en tjej via ICQ. där det ena ledde till det andra.
Det är enda gången som den initiala kontakten var via ett instant messenging program. Sen har det hänt på senare år att man träffats ute eller på privat fest och bytt msn adresser och fortsatt flirta via nätet och sen träffats igen, men det räknas inte riktigt i min bok
Bronkitkorv
2006-05-13, 11:38
hmm hur fan skulle det gå till då ???
Två damer, en ångrar jag djupt.
Deceiver85
2006-05-13, 12:02
2 stycken, varav en är min flickvän nu sen två år tillbaka. MSN for teh win!1!
shadowfire
2006-05-13, 12:04
Många, har dock inte träffat dem på msn, utan på nätet överlag. Sedan surrat på msn, träffats o ptja... nätet är extremt lättraggat.
Två damer, en ångrar jag djupt.
En var ett psykfall? :D
En var ett psykfall? :D
En va hans mor.
En va hans mor.
HAHAHA :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.