Visa fullständig version : har du kysst någon av samma kön på fyllan?
Niclaaas
2006-05-12, 22:28
Ja, som titeln säger: har du kysst någon av samma kön på fyllan? bi-, och homosexuella göre sig icke besvär med att rösta (diskriminering javisst)
Niclaaas
2006-05-12, 22:29
börjar väl själv genom att rösta "nej"
Sheogorath
2006-05-12, 22:29
Inspirerad, månne? :D
Svar Nej. Kyssar är och förblir för mig sexuella handlingar, och jag är heterosexuell. Tanken på att kyssa en man medför hos mig äckel, och så vill inte jag att sex ska kännas.
Nå, alla ni fruntimmer på bräda, låt oss höra era sexuella utsväningar. Det skulle varit en poll det här tycker jag. En som inte är annonym dessutom.
börjar väl själv genom att rösta "nej"
Som ingen tror på. Kom ingen nu Niclaaas, jag vet att jag talar för alla när jag ber dig berätta om ditt roliga äventyr istället!
Niclaaas
2006-05-12, 22:30
Inspirerad, månne? :D.
absolut :)
Niclaaas
2006-05-12, 22:31
Som ingen tror på. Kom ingen nu Niclaaas, jag vet att jag talar för alla när jag ber dig berätta om ditt roliga äventyr istället!
det där var väl ganska väntat :D
Nå, alla ni fruntimmer på bräda, låt oss höra era sexuella utsväningar.
Jag straffar ut mig eftersom jag aldrig dricker mig berusad. :D
ManuelIT
2006-05-12, 22:32
Nej. Kyssar är för mig intimare än tex. oralsex.
Jbi-, och homosexuella göre sig icke besvär med att rösta (diskriminering javisst)
Ah,därför man ska läsa texten och rösta sen. Jag gör alltid tvärt om. gud, inte klokt vilket outlaw jag är alltså...
Nej. Tanken på det äcklar mig dock inte. Är säkert kul. :D
Nej. Kyssar är för mig intimare än tex. oralsex.
Menar du att du har sugit av polarna istället?
Lövbiffen
2006-05-12, 22:35
Hahahahahahaha:laugh:
Sheogorath
:laugh:
Hahaha.
ManuelIT
visste att någon skulle dra en sån kommentar. men nej, och kommer aldrig hända. men kyssar är fortfarande intimare.
Dissector
2006-05-12, 22:38
Oja. Inte skonsamt heller :D Sånt händer.
Hånglat faktisk ^^ Fast inte sådär intimt, utan så man gapflabbar och fortsätter skåla efteråt. Något intimt och "mysigt" skulle jag nog inte klara av
Nej,men blivit slickad i örat av en polare:naughty:
Nu vet jag inte om vi talar om nån skillnad på pussa och kyssa men "pussar" på kinden har man vell fått ett antal gånger. Men själv gett bort en fyllepuss på nån polares kind har jag iaf inte gjort :]
Nu vet jag inte om vi talar om nån skillnad på pussa och kyssa men "pussar" på kinden har man vell fått ett antal gånger. Men själv gett bort en fyllepuss på nån polares kind har jag iaf inte gjort :]
Här snackar vi tunga, inget jävla fjolleri på kinderna.
Nej men jag skulle lätt kunna göra det, nån villig? Haha.
Dock inte full, jag dricker inte alkohol. Kan ju ta nån koffeintablt innan så man blir lite uppåt och crazy, weehuu.
Här snackar vi riktiga tungrullare, inget jävla fjolleri på kinderna.
Amen fyfan! existerar ens sånt :D
Kan tillägga att det föregick mycke kilhångel , iaf gjorde. inom vissa gymnasie föreningar här uppe i norr *spy*
Sheogorath
2006-05-12, 22:44
Nej men jag skulle lätt kunna göra det, nån villig? Haha.
Dock inte full, jag dricker inte alkohol. Kan ju ta nån koffeintablt innan så man blir lite uppåt och crazy, weehuu.
Ta MDA istället. Då blir du djävligt kramig och myspys :thumbup:.
Ta MDMA istället. Då blir du djävligt kramig och myspys :thumbup:.
Ingen sån propaganda, de som läser kommer ju sluta med haschsprutan i armen.
Sheogorath
2006-05-12, 22:47
Ingen sån propaganda, de som läser kommer ju sluta med haschsprutan i armen.
Förlåt!
*slår i sig en panna och fortsätter skriva teknologi-uppsats*
grisbil3n
2006-05-12, 23:00
Svaret är nej men senast det var dags för en vandring ner för själens dimmiga stig så var det två kamrater som satte igång, det var läbbigt.
Ja, flera gånger. Kan tillägga att tanken äcklar även mig, men jag har gjort det ändå. Att vara full handlar till stor del om att göra äckliga och dumma saker.
Hells no.
Folk brukar ursäkta sig med att de är så säkra på sin hetrosexualitet så det är bara att köra på. Fattar inte riktigt det resonemanget. :) Men hav kul pojkar.
Nej, skulle aldrig komma på tanken. Skulle någon försöka på mig skulle jag nog ge honom en armbåge på näsan.
Karl_alfred
2006-05-12, 23:17
Nej.
Finns dock en jag skulle kunna tänka mig, Krampus. (Ja och Abbe dårå) http://img512.imageshack.us/img512/7015/smileygoofy5xe.gif
Nej, skulle aldrig komma på tanken. Skulle någon försöka på mig skulle jag nog ge honom en armbåge på näsan.
Du har bara inte träffat rätt man än :laugh:
Finns dock en jag skulle kunna tänka mig, Krampus. http://img512.imageshack.us/img512/7015/smileygoofy5xe.gif
Var inte det där min replik? :D
Var inte det där min replik? :D
Du kan få en püss du åsse! :naughty: :laugh:
Japp, två av mina polare. Jag kanske är bög ändå?
Japp, två av mina polare. Jag kanske är bög ändå?
Gillar du tjejer då Snake?
Gillar du tjejer då Snake?
Jag tror fan jag gör det.
Jajmensan, flera gånger:D
Dock ganska löjligt..
Du har bara inte träffat rätt man än :laugh:
Ok.
Jag tror fan jag gör det.
Då är du icke bög! :D
Fatalist
2006-05-12, 23:55
Han kysste mig, men jag antar att det räknas.
Jean-Pierre Barda (en av dom där i Army of Lovers) gav mig heta blickar en gång på Docklands och var på väg fram till mig då jag hastigt gick iväg (jag anade vad som menades). :naughty:
Tur att han inte jagade mig me pussmunnen! :thumbup:
Dom gånger jag gjort det är det bara för att jävlas med annat folk eller att bara larva sig. En gång så var det ungf. som i "Dude where's my car"-filmen, där dom sitter i bilen och en tjej/kille kör upp bredvid - fast vi "fightades" mot två tjejer, och vann så klart ;).
Så länge man har lite självdistans och vågar bjuda på sig själv så är det väl inte så jävla allvarligt. Men jag kan förstå om homofoberna reser ragg.
Metal_boy_
2006-05-13, 00:41
Nej, jag var inte bög när jag var full heller.
Überbiffen
2006-05-13, 01:21
Har tungkysst 4 killar.. samtliga mina polare. Plojgrej för att sticka i ögot på folk som äcklas av det.
Nej, men jag brukar få värja mig mot alla möjliga attacker från mina homofiler till vänner. Lite för mycket böghumor ibland.
Nej aldrig, skulle aldrig falla mig in, dock har jag många invandrar kompisar som gillar att ta en mellan benen, jävla offer. *grr27*
bi-, och homosexuella göre sig icke besvär med att rösta (diskriminering javisst)
Hmn... Men nu gör du det knivigt för folk. Om du är en heterotjej och du hånglar med en tjej på fyllan. Säg att du tänder på det. Är du då bi, eller hetero? *screwy*
Nej. Kyssar är för mig intimare än tex. oralsex.OK, har du haft oralsex med någon av samma kön då? :laugh:
inte kysst men en polare pussade mig en gång *spy* :D
Måste de vara på fyllan ?
Måste de vara på fyllan ?
Tydligen...jag kanske startar en ny tråd om hur många som kysst en av samma kön NYKTER :naughty:
Tydligen...jag kanske startar en ny tråd om hur många som kysst en av samma kön NYKTER :naughty:
Jag vette fan hur andra funkar, men jag föredrar mina ev sexuella erfarenheter nykter och opåverkad.
Nej, aldrig tänkt tanken.
Om pussar på kinden och annat som faktiskt är manligt räknas så visst, även nykter.
Svar Ja, men inte på fyllan, då jag inte dricker.
Lasse Kongo
2006-05-13, 11:06
Jag har hånglat med en polare mitt i ett öltält på en festival, massor med folk runt oss, men vi kunde inte brytt oss mindre :em:
Poll! :thumbup:
Jag har hånglat med en polare mitt i ett öltält på en festival, fult med folk runt oss, men vi kunde inte brytt oss mindre :em:
Var han snygg då Lasse ? jamenar så det inte var skabbigt ?
Lasse Kongo
2006-05-13, 11:09
Var han snygg då Lasse ? jamenar så det inte var skabbigt ?
Jadå, han såg/ser bra ut.
Jadå, han såg/ser bra ut.
:thumbup:
Ja, men endast för att få två tjejer att i sin tur hångla med varandra.. "take one for the team" som det heter ;)
Ja, har hånglat med Loke här och har säkert förgripit mig på diverse små och inte så små pojkar på krogen haha
Fyfan...
Ja, har hånglat med Loke här och har säkert förgripit mig på diverse små och inte så små pojkar på krogen haha
Fyfan...
Inte den tonen, tack! Erkänn att du gillade det ;)
Inte den tonen, tack! Erkänn att du gillade det ;)
Du smakar ju gott iaf, tuggummi
Bronkitkorv
2006-05-13, 11:36
Jag vet inte säkert men jag tror inte det. Jag funderade en gång på det i rent vetenskapligt syfte för att se om det var annorlunda mot att hångla upp en tjej.
Nej
Skulle aldrig klara av att göra det.
har faktiskt gjort det med en polare, var absolut inget sexuellt utan det var nog mest för att få en reaktion av människorna runt omkring som såg det, var när jag var ca 18-20 nånting tror jag..måste tillägga att jag var kraftigt berusad vid tillfället som försvar=)
har faktiskt gjort det med en polare, var absolut inget sexuellt utan det var nog mest för att få en reaktion av människorna runt omkring som såg det, var när jag var ca 18-20 nånting tror jag..måste tillägga att jag var kraftigt berusad vid tillfället som försvar=)
typ samma här.. var väl 18 kanske.. nyårsafton.. en av mina bästa polare..
nästan lite lustigt, men det har inte påverkat vår kompisrelation nånting,
även om jag var lite rädd för det först.. men var mest en sjuk grej..
i nyktert tillstånd hade det varit mycket svårt..
Flera gånger.
Ugglan reglerna var att .BI inte skulle svara...
HEHE HOMOSKÄMT :sleep:
Precis.
Ja, men endast för att få två tjejer att i sin tur hångla med varandra.. "take one for the team" som det heter ;)Den gamla fällan! :thumbup: Erkänn att du gillade det. :naughty:
Coldsmith
2006-05-14, 07:42
Kysst nån av samma kön i fyllan? Jaoo... har väl hänt :D
Det sägs att jag gjorde det en gång när jag var riktigt packad, finns tydligen bildbevis men eftersom jag inte kommer ihåg det så kan jag med gott samvete förneka det. *innocent*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.