Visa fullständig version : Hjälp min granne vill döda mej !
Bronkitkorv
2006-05-12, 05:09
Tror jag för att det är så att han vaknar av min väckarklocka och stampar i golvet så att jag vaknar. Vad göra ? Kan jag skärma av ljudet på nåt sätt eller ? Vad händer om han går till hyresvärden och klagar ?
Varför vaknar jag inte av min jävla klocka ?
Hejdå nu ska jag jobba......
Tror jag för att det är så att han vaknar av min väckarklocka och stampar i golvet så att jag vaknar. Vad göra ? Kan jag skärma av ljudet på nåt sätt eller ? Vad händer om han går till hyresvärden och klagar ?
han kanske bara dansade lite riverdance i takt till väckarklockan
MasterChief
2006-05-12, 05:39
Finns vibrerande plattor man lägger under kudden. Väcker dig garanterat.
Finns vibrerande plattor man lägger under kudden. Väcker dig garanterat.
Fyfan, påminn mig inte. Jag vaknade upp hos en tjej av en sån efter en hyfsat hård kväll. Jag hade inte fattat att hon var hörselskadad och helt plötsligt vaknar man av att det låter som om någon borrar en i skallen.
MasterChief
2006-05-12, 06:53
Fyfan, påminn mig inte. Jag vaknade upp hos en tjej av en sån efter en hyfsat hård kväll. Jag hade inte fattat att hon var hörselskadad och helt plötsligt vaknar man av att det låter som om någon borrar en i skallen.
Det var säkert rätt åt dig. :D
Det var säkert rätt åt dig. :D
Inte helt omöjligt faktiskt.
Inte helt omöjligt faktiskt.
*Host*
grisbil3n
2006-05-12, 11:04
Haha, farsan har samma problem. Hans grannar brukar skrika könsord till varandra och släga porslin i backen men dom har mage o gnälla på att en väckarklocka ringer en gång per dygn.
Bronkitkorv
2006-05-12, 12:15
Något måste göras för grannfridens skull så jag ska försöka rikta ljudet på nåt sätt.
MasterChief
2006-05-12, 12:21
Något måste göras för grannfridens skull så jag ska försöka rikta ljudet på nåt sätt.
ffs...har du inte läst mitt tips.
Clas Ohlson...ca 300 spänn. Vibrerar som satan under huvet på dig.
http://www.clasohlson.se/images/products/S/hi/B/310766_X_2004-06-30_121804.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.