Visa fullständig version : Ännu mer demokrati från Turkiet
http://www.rojstran.com/itu09052006.wmv
Turkiska nationalister som misshandlar en kurdisk student. Och inom demokratin Turkiet så står poliserna bredvid och tittar på. Man bryr sig inte ens om att det filmas...
grisbil3n
2006-05-10, 22:43
hejdå tråden...
grisbil3n
2006-05-10, 22:47
Eller kanske inte än.
Hursomhelst, dom poliser man ser i början väntar väl på den förstärkning som anländer framåt slutet? Sen kan jag tänka mig att man till vilket pris som helst (nästan) försöker undvika kravaller o skit som väl nästan ständigt ligger i luften där? Han får ju faktiskt hjälp sen, även om det går jävligt illa på det stora hela.
Tigerkotten
2006-05-10, 23:23
Det där gör mig ledsen, blev han misshandlad enbart pga att han är kurd?
Det där gör mig ledsen, blev han misshandlad enbart pga att han är kurd?
Ja, de sa att han var "PKK-sympatisör" på turkisk TV på frågan om varför poliserna inte ingrep tidigare.
Karadeniz
2006-05-11, 08:46
Ja, de sa att han var "PKK-sympatisör" på turkisk TV på frågan om varför poliserna inte ingrep tidigare.
Var det Turkisk TV eller Roj TV ?
Ty din länk går till rojsran....
Fy helvetes satans djävlar så vidrigt! Hur fan kan detta ske?! Usch, ja mår illa.
Väntar på den tränande medlemmen Karadeniz
aa ops
petersson
2006-05-11, 09:44
Förstår mig inte på människor :( Sen när vart det fel att vara snälla mot varandra? *screwy*
Synd/tur att jag inte fick ner filmen. Det blir antingen bara tecken i Firefox, eller så stannar nedladdningen när jag väljer "spara som...".
Jag mår så illa av verkligt våld på film. Det är kanske ett friskhetstecken att jag trots 20 år av videovåld fortfarande reagerar på verkligheten.
Väntar på den tränande medlemmen Karadeniz
aa ops
Jag garanterar att Karadeniz är grövre än både dig och mig iallafall, då han är gammal SM-tävlande (eller motsvarande snarare utomlands)
Back to topic, dags att vinkla tillbaka fakta till original.
Nitrometan
2006-05-11, 10:08
Back to topic, dags att vinkla tillbaka fakta till original.
OK. Förklara hur du menar.
paddanboy
2006-05-11, 10:10
Inte så märkvärdigt, man har ju sett värre saker.
I Sverige händer sånt här hela tiden med "ungdomsgäng" som ger sig på svenskar, men det är väll kulturberikning...
RajtanTajtan
2006-05-11, 10:13
Fan att man kan bli så upprörd men framför så jävla förbannad av att se ngt sånt. Alla dessa jävla fega råttor som passar på att gå fram och sparka när de vet att han aldrig kommer/kan försvara sig. Vad härligt det hade varit att hoppa in där och hjälpa honom och ta tag i nån äcklig flintgubbe och banka sönder honom framför hans kompisar.
Nitrometan
2006-05-11, 10:17
I Sverige händer sånt här hela tiden med "ungdomsgäng" som ger sig på svenskar, men det är väll kulturberikning...
Står polisen bredvid utan att ingripa då?
Står polisen bredvid utan att ingripa då?
Ja självklart. För polisen har en massa inkvoterade kulturberikare som inte vill annat än att se på hur svennar får stryk. Har du aldrig varit i förorten eller?
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
straff myndig vid 10år ålder i stället för 15år även döds straf vid låg ålder utvisning alltid livstid vid minsta brott
bidrags fusk=utvisning
Hinner inte skriva mer måste :eating:
edit: prisa sökfunktionen!
petersson
2006-05-11, 10:24
Ja självklart. För polisen har en massa inkvoterade kulturberikare som inte vill annat än att se på hur svennar får stryk. Har du aldrig varit i förorten eller?
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
straff myndig vid 10år ålder i stället för 15år även döds straf vid låg ålder utvisning alltid livstid vid minsta brott
bidrags fusk=utvisning
:laugh:
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
bidrags fusk=utvisning
HAHHA! Vår vän Strong-man?
Så skönt när eliten i sverige uttalar sig så precist och lättbegripligt.
X-Change
2006-05-11, 10:25
Fan att man kan bli så upprörd men framför så jävla förbannad av att se ngt sånt. Alla dessa jävla fega råttor som passar på att gå fram och sparka när de vet att han aldrig kommer/kan försvara sig. Vad härligt det hade varit att hoppa in där och hjälpa honom och ta tag i nån äcklig flintgubbe och banka sönder honom framför hans kompisar.
Håller helt och hållet med dig!
Nitrometan
2006-05-11, 10:29
Skaparn: Tack, du räddade min dag!
*yourock*
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
bidrags fusk=utvisning
HAHAHAHAHAHA.
Karadeniz: turkisk TV. Minns inte kanalen, såg det hos en polare som tittar på turkiska TV-kanaler. Själv saknar jag parabol. Ser bara på svensk TV.
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
bidrags fusk=utvisning
hehe
Lösningen
totalt invandrings stop,
döts straff
bidrags fusk=utvisning
du har så rätt så, dina ord talar verkligen till folket. jag tror du hade fått större gehör om du använde mindre fackspråk!
Karadeniz
2006-05-11, 22:46
Onekligen är det synd om killen som får stryk. Men märk väl att han anges ha ropat ut sina sympatier för en terrorist organisation som kostat 30 000 människoliv. Folkets hat är genuin. Vad jag ser så försöker faktiskt polisen ingripa. Det är faktiskt polisen som hindrar vidare misshandel som säkerligen kunde resultera med dödligt utgång.
OBS! Ur detta video framkommer det ej att killen i fråga skulle vara PKK: are. Det hela skulle lika gärna handla om vanlig hooliganism- vilket det egentligen också är.
http://www.dumpalink.com/media/1137669173/British_Hooligans
http://www.dumpalink.com/media/1131190044/Child_Molester_Get_The_Shit_Kicked_Out_Of_Him
Lite annat ifrån demokratins Spanien...
http://www.dumpalink.com/media/1116247368/Police_Brutality
http://www.dumpalink.com/media/1146124666/Beaten_Down_by_Cops_
... Brasilien...
http://www.dumpalink.com/media/1128163448/Police_Brutality
...Korea...
http://www.dumpalink.com/media/1122313984/North_Korea_Police_Brutality
grisbil3n
2006-05-12, 11:35
Charmiga klipp, men vad fan har dom med saken att göra?
Charmiga klipp, men vad fan har dom med saken att göra?
Han ville väl bara visa att flera fel gör ett rätt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.