Visa fullständig version : Söker gym i Uppsala
Flyttar till Uppsala i slutet av den här månaden. Söker således ett nytt gym att träna på. Jag har några kriterier som jag gärna ser att de uppfylls:
*Närhet - bor på Höganäs
*Pris - ska bli studera
*Öppettider - Helst dygnet runt
Vad har ni för tips på ställen? Gillar inte gym liknande F&S och SATS, är van med lite mer ruffiga.
Workout center eller UTK. Kanske inte så nära men det tar inte lång tid att cykla dit.
Det där gymmet verkar ju vara helt ok. Ska ta mig en närmare titt på det när jag kommit tillrätta i lyan. Vilka tider är det primetime? Antar att tidiga morgnar och förmiddag är de som ska prioriteras.
Det där gymmet verkar ju vara helt ok. Ska ta mig en närmare titt på det när jag kommit tillrätta i lyan. Vilka tider är det primetime? Antar att tidiga morgnar och förmiddag är de som ska prioriteras.
UTK öppnar 14:00 så tidig träning är inte aktuellt.
Workoutcenter är 24/7 men när det är toppar har jag ingen aning om då jag bara varit där en gång.
Jag måste bara fråga, är det någon mer än jag här som gymmar på UTK?
Jag har precis börjag träna där :)
har gjort, bytte för lite över 1 år sedan..
Har UTK någon hemsida? Hittade Workouts, men inte UTK.
Har UTK någon hemsida? Hittade Workouts, men inte UTK.
http://www.utkgym.se/
Workout verkar som det bästa alternativet. Iofs är avgiften lite dyrare, men det kan det vara värt iom att man får träna dygnet runt.
Arnesson
2006-05-12, 20:59
Från höganäs till workout tar det inte många minuter på cykel, 5-10 max.
Välkommen till Uppsala.
Från höganäs till workout tar det inte många minuter på cykel, 5-10 max.
Välkommen till Uppsala.
Det låter utmärkt. Börjar redan längta tills jag ska få komma dit och svettas. Tränar f n på ett Nautilusgym och delen med fria vikter är inte något att hänga i julgranen.
Höganäs har nära till de mesta; utk, workout center, sats och friskis.. flickvännen bor på höganäs så brukar träna på friskis, helt ok disco gym :)
någon som har workoutcenters hemsida?jag söker också gym i uppsala:D
Arnesson
2006-06-19, 14:19
någon som har workoutcenters hemsida?jag söker också gym i uppsala:D
http://www.workoutcenter.se/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.