handdator

Visa fullständig version : Ok lite sent att berätta men...

Sniggel
2006-05-09, 21:53
...Terminator 3 går på TV 6 just nu.
Tycker den är underhållande hittills :)

Helena B
2006-05-09, 21:55
Måste fråga när vi ändå pratar om Tv 6. Tydligen har den kanalen tagit min Ztv plats. Någon annan som har samma problem?

Baan
2006-05-09, 21:56
Måste fråga när vi ändå pratar om Tv 6. Tydligen har den kanalen tagit min Ztv plats. Någon annan som har samma problem?

Ja, den ersätter ZTV i dom flesta näten. Jag skulle säga att TV6 ÄR ZTV, fast filmedelen. Kanske mer rätt att säga att TV6 tar över ZTVs film/serie-del medan ZTV verkar bli en ren musikkanal.

Sebbe_H

Vafan?! Märkte det nu, och jag ser ändå på filmen.. Fan va rötet.
Nåväl, den kommer alltid vara ztv i mitt hjärta ;)

Mel

Japp!

Helena B
2006-05-09, 21:58
Ja, den ersätter ZTV i dom flesta näten. Jag skulle säga att TV6 ÄR ZTV, fast filmedelen. Kanske mer rätt att säga att TV6 tar över ZTVs film/serie-del medan ZTV verkar bli en ren musikkanal.

Så ZTV finns alltså kvar, men man måste alltså söka efter den?

Baan
2006-05-09, 21:59
Så ZTV finns alltså kvar, men man måste alltså söka efter den?

Det stod något i Metro angående det, som jag uppfattade det skulle man antigen ha ZTV kvar eller så fick man TV6 istället, och det vanligaste skulle bli att ZTV försvann. Får kolla ZTV:s hemsida...

petersson
2006-05-09, 22:00
Hm, när jag såg på ztv för ett par dar sen så kom det upp en ruta i vänster hörn där det stod "6, två dar kvar" eller liknande och när jag slog på tvn idag så var det 6 istället för ztv.

Baan
2006-05-09, 22:02
viasat bas har i alla fall båda kanalerna hmmm... å andra sidan så vette fan hur det funkar om man bor i lägenhet, då brukar inte kanalutbudet stämma överens med något paket man faktiskt får pröjsa för ;)

förresten verkar nya ZTV enbart spela musik...

Helena B
2006-05-09, 22:05
viasat bas har i alla fall båda kanalerna hmmm... å andra sidan så vette fan hur det funkar om man bor i lägenhet, då brukar inte kanalutbudet stämma överens med något paket man faktiskt får pröjsa för ;)

förresten verkar nya ZTV enbart spela musik...

Gick in på Metro och läste om det. Tydligen skulle det vara svårt att hitta ZTV igen. Jag vill ha ZTV för musikens skull.

Dissector
2006-05-09, 22:06
Haha! Så snurrig jag blev. Sitter och tittar på filmen och när jag såg ditt inlägg tänkte jag:
"Nej! Terminator 3 går på ZTV för..." - Ungefär där ser jag en sexa i hörnet. Riktigt grym. Kanal 6! =)
Jaja. Oviktigt. Nu fortsätter vi kolla på den sämsta rullen i Terminator-serien :D

Coldsmith
2006-05-09, 22:10
Bor man umeå och har fantastiska kommunicera så har man inte tv6. Däremot har man fått två stycken Ztv.. fantastiskt va?
Kompetenseliten alltså. Jävla nötter till byfånar.

GAAAAH

Avskyr inkompetens och drullpellar.

grisbil3n
2006-05-09, 22:30
Fyfan vad dålig den är, blev så jävla besviken när jag såg den.

Just fan, tv 6 grejen verkar lite sjuk. Bra kanal lr? Har inte hunnit kolla...

Larsson
2006-05-09, 22:31
Fyfan vad dålig den är, blev så jävla besviken när jag såg den.

Just fan, tv 6 grejen verkar lite sjuk. Bra kanal lr? Har inte hunnit kolla...

Jag tyckte T3 var över förväntantan. En bra action film helt enkelt.