Visa fullständig version : botten is naadd =(
Fyfan va sur man blir. Efter 2 veckors uppehåll från gymmet skulle jag gymma idag! Gick åt helvete! känns som att alla muskler är borta och styrkan är verkligen så kass. Har gått ner ett par kg och hade verkligen ingen energi idag =/// så jävla deppig man blir så måste vända mig hit och snyfta lite! Tappade flera reps på varje övning och känns som att jag är lika svag nu som för ett halvårsen =/
Ingen som kan skriva lite om sina egna "muskelförluster" så man känner sig bättre eller nåt?
Jag är i min bästa form någonsin.
J.Saarela
2006-05-07, 18:35
Buhu jävla lipsillar en del är på Kollo.Var glad att du inte har en massa skador som en del av oss,du kan ju iaf träna tillbaka det du hade.Alla kan inte det.
:D
Jag kan ju skriva att jag har byggt skit hela tiden, utom dem månaderna när jag mådde riktigt skit psykiskt och vilade hela tiden och jag åt massar och jätte onyttigt, då gick det rätt bra och satte då även dem flesta pr.
Nu har jag snart tränat i 2 år och har deffat till och från hela tiden, då jag gått upp allt igen och inte nått min målvikt, så det har blivit dåligt med mat och träning också då jag mått dåligt, så jag känner mig som en liten flicka på gymmet. Så du är inte ensam, blä vad jag känner för att få ur mig massa skit, kanske dags med hjärndoktorn igen. Lol.
Buhu jävla lipsillar en del är på Kollo.Var glad att du inte har en massa skador som en del av oss,du kan ju iaf träna tillbaka det du hade.Alla kan inte det.
de har du lite rätt i. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte kunde träna på flera månader pga skada eller liknande
Fyfan va sur man blir. Efter 2 veckors uppehåll från gymmet skulle jag gymma idag! Gick åt helvete!
Klart det gjorde. Testa att träna istället - det brukar gå mycket bättre än att "gymma"
allan
bedriver kampanj för att utrota ordet "gy*ma"
Klart det gjorde. Testa att träna istället - det brukar gå mycket bättre än att "gymma"
allan
bedriver kampanj för att utrota ordet "gy*ma"
jag förstår. Tyvärr kan jag inte editera min tråd så blir lite svårt att ändra.
jag förstår. Tyvärr kan jag inte editera min tråd så blir lite svårt att ändra.
Ta det inte så allvarligt. Mer ett internt Koloskämt...
allan
Herkulez
2006-05-07, 18:40
aaaaa :D
bedriver kampanj för att utrota ordet "gy*ma"En kampanj jag stöder helt och fullt.
Jag är i bra form, men inte i den bästa. Än.
allan
En kampanj jag stöder helt och fullt.
Me 2
Jag är i bra form, men inte i den bästa. Än.
allan
Bra form = :thumbup:
Min bästa form någonsin är iof inte speciellt mycket att komma med jämfört med andra, kom jag på :)
Min bästa form någonsin är iof inte speciellt mycket att komma med jämfört med andra, så ingen behöver ta illa upp ;)
Jag håller med go form Spammie.
Jag tycker det är svårt att äta allt det som skall in på sommaren, värmen kväver matlusten på nå sätt.
Så det blir naturligt att man droppar nåra kilo.
Ta det inte så allvarligt. Mer ett internt Koloskämt...
allan
haha fatta jag ju ;) försöker ju spela med
Lasse Kongo
2006-05-07, 18:44
Ser bra ut på de kort ja sett :thumbup:
Så jäkla dålig form och så klen. Men även om jag gett upp att se bra ut till sommaren så var det så jäkla skönt att bara komma tillbaka till gymmet igen och träna lite, även om det var ungefär rehabvikter. Sedan träningsvärk på det så jag känner att jag gjort något. Lätt träningsvärk+trött+ätit grillat+bra väder, underbart.
Sedan försöker jag sluta använda ordet gymma helt klart även om jag är uppväxt med det, jag bedriver ju kampanj mot ungefär hälften av orden som används på Internet så ett till är bara skoj.
Snacka om skön vändning på tråden :D :em:
grisbil3n
2006-05-08, 10:44
En kampanj jag stöder helt och fullt.
Jag med.
I övrigt så går väl ofta första passet skit lr åtminstone sämre om man haft uppehåll.
Hur kan du sitta här när människor i Afrika svälter varje dag!?
;)
Det brukar alltid gå bra när jag gymmar. Gymmar jag inte på två veckor blir gymmandet bara jobbigt första passet. Sedan är gymmandet igång igen, och jag kan gymma som innan. Gymma för fullt någon vecka så ska du se att gymmandet går bra igen!
Det brukar alltid gå bra när jag gymmar. Gymmar jag inte på två veckor blir gymmandet bara jobbigt första passet. Sedan är gymmandet igång igen, och jag kan gymma som innan. Gymma för fullt någon vecka så ska du se att gymmandet går bra igen!
Du vet om att Allan kan banna folk va?
;)
Metal_boy_
2006-05-08, 12:11
Men fan sluta gnäll. Var glad för att du har valkar kvar i nävarna, jag kan inte ens dra en handtralla nu. Har slitit upp valkar i mina nävarna när jag mekade bil. Trodde det skulle vara bättre till idag men det blir nog att flytta dagens träning till imorn.
Du vet om att Allan kan banna folk va?
Free speech! Eller kanske inte när det gäller sådana här hemska ord.
allan
bedriver kampanj för att utrota ordet "gy*ma"Det är bara att fixa i ordfiltret! :thumbup:
gymgro$$isten = *************
gymma = *****¨
eller kanske
gymma = träna
Kaboffastar
2006-05-09, 10:56
Min bästa form någonsin är iof inte speciellt mycket att komma med jämfört med andra, kom jag på :)
jag är i min bästa form någonsin jag också... SKulle din form inte vara så mycket att komma med? *whatever*
:)
Fyfan va sur man blir. Efter 2 veckors uppehåll från gymmet skulle jag gymma idag! Gick åt helvete! känns som att alla muskler är borta och styrkan är verkligen så kass. Har gått ner ett par kg och hade verkligen ingen energi idag =/// så jävla deppig man blir så måste vända mig hit och snyfta lite! Tappade flera reps på varje övning och känns som att jag är lika svag nu som för ett halvårsen =/
Ingen som kan skriva lite om sina egna "muskelförluster" så man känner sig bättre eller nåt?
Jag har inte tränat någonting på över 3 månader på grund av en misstänkt hjärtmuskelinflammation. Har tappat över 10 kilo o har i princip lika lite underhudsfett som innan om inte mer nu. Är fortfarande inte återställd får bara beskedet att avvakta av läkaren. Har inte vägt så här lite på 6 år.
Så känns de bättre? ;)
skitsnack säger jag bara. Har du tappat mycket efter två veckor så sitter det bara i ditt huvud.
Jag har inte tränat någonting på över 3 månader på grund av en misstänkt hjärtmuskelinflammation. Har tappat över 10 kilo o har i princip lika lite underhudsfett som innan om inte mer nu. Är fortfarande inte återställd får bara beskedet att avvakta av läkaren. Har inte vägt så här lite på 6 år.
Så känns de bättre? ;)
Måste du sluta äta för att du slutar träna? ;)
Måste du sluta äta för att du slutar träna? ;)
Jag kan upplysa dig om att jag har mått j**ligt dåligt under denna period så aptiten har inte varit på topp om man säger så:cool: .
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.