Visa fullständig version : Vattenpipa
Varit ute och festat idag och testade vattenpipa idag (inget hashich i) Mint smak så grymt gott. Har ni testat med några droger och i sånna fall hur var det?(dock inget jag kommer pröva)
Någon som kanske har en vattenpipa på bild posta så kan vi se vem som har den finaste! :cool:
Callister
2006-05-06, 00:57
Det är väl inget man skulle erkänna här, regelbrott? :)
Jag har iaf rökt (något) i lite olika saker. En rolig sak som är värd att notera är hur man röker. Röker du en cigg börjar det kittlas i halsen och du andas ut, du har INTE fyllt lungorna. Kör du med bong lr liknande så känner du inget sådant, du drar in så mkt rök att du endast känner något när lungorna är HELT fulla. Och då skulle t.o.m Grub bli hög på nikotinet. :D
Det är väl inget man skulle erkänna här, regelbrott? :)
Jag har iaf rökt (något) i lite olika saker. En rolig sak som är värd att notera är hur man röker. Röker du en cigg börjar det kittlas i halsen och du andas ut, du har INTE fyllt lungorna. Kör du med bong lr liknande så känner du inget sådant, du drar in så mkt rök att du endast känner något när lungorna är HELT fulla. Och då skulle t.o.m Grub bli hög på nikotinet. :D
tror inte att det är ett regelbrott så länge det inte är kraftigare grejs i?
Som att röka cigg fast mycket godare och en som i vanliga fall hostar av ciggaretter klarar detta(Skylldig)
tror inte att det är ett regelbrott så länge det inte är kraftigare grejs i?
Som att röka cigg fast mycket godare och en som i vanliga fall hostar av ciggaretter klarar detta(Skylldig)
Du snackade ju om knark.. Har själv provat vattenpipa åjag ser inte det roliga..
OCh lägger man hasch i så är det la samma som en jolle eller?
Du snackade ju om knark.. Har själv provat vattenpipa åjag ser inte det roliga..
OCh lägger man hasch i så är det la samma som en jolle eller?
Snackar inte om knark. En knarkfri vattenpipa med endast nicotin som drog om nu det kan klassas som en drog. Tror att det blir starkare än jolle lär räcka längre också men lär vara lite dyrare då du borde behöva mer men vad vet jag? Är det ingen som vågar erkänna erfarenhet av detta?
Jag har en Jewel Blue iaf. Röker inte så ofta, men det är mysigt ibland.
Tror inte de vill ha en knarkdiskussion här dock. :)
Snackar inte om knark. En knarkfri vattenpipa med endast nicotin som drog om nu det kan klassas som en drog. Tror att det blir starkare än jolle lär räcka längre också men lär vara lite dyrare då du borde behöva mer men vad vet jag? Är det ingen som vågar erkänna erfarenhet av detta?
jaja du frågade om nån provat med droger i.. nlir knappast starkare än en joll.. visst, kan erkänna erfarenhet men inte i nån pipa.
jaja du frågade om nån provat med droger i.. nlir knappast starkare än en joll.. visst, kan erkänna erfarenhet men inte i nån pipa.
Iof så frågade jag nyss ;) Men det var inte avsikten med tråden aja en till misslyckad tråd i samlingen sorry
dum tråd..
Jo hajar det nu är lite waisted så kan klaga på det :)
Jo hajar det nu är lite waisted så kan klaga på det :)
wasted på vad? "nicotin"?
grisbil3n
2006-05-06, 06:47
Nej jag har inte rökt vattenpipa, kan nästan lova att jag inte kmr att testa heller.
Han är höftad.
Ryska_raketen
2006-05-06, 09:03
Spawn ditt spån.
hahavaffan
2006-05-06, 10:14
wasted på vad? "nicotin"?Han drack ju en folköl för tusan!
keffat_liv
2006-05-06, 12:27
:laugh: :laugh: :laugh: till senaste 4 posterna. Someone got ppppwned!!
Löjtnant Blank
2006-05-06, 12:29
:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.