Visa fullständig version : Haru tränat berusad?
Sheogorath
2006-05-05, 15:44
Yo, sup, hi.
En polare började DJ:a här utanför på gröningen och han hade en massa kalla öl i bilen. Det blev först någon mellis och sen en och två lite starkare öl, och nu sitter man här lite smålullig och ska till gymmet. Nu kommer en fruktansvärt intressant fråga att diskutera. Har du tränat berusad någon gång?
sundvall
2006-05-05, 15:45
Det är inte optimalt!!!
Pumpovicevic
2006-05-05, 15:47
Nej, det är förmodligen ganska bortkastat. Bara att dricka är extremt onödigt enligt min åsikt, och sen träna på det...inte bra.
Lite smått bakfull iallafall. Inte i "nyberusat" tillstånd.
Är tvungen att gå upp och träna kl. 10 varje lördag så sånt händer...
Sheogorath
2006-05-05, 15:55
Nej, det är förmodligen ganska bortkastat. Bara att dricka är extremt onödigt enligt min åsikt, och sen träna på det...inte bra.
Äsch, trams. Bättre att supa och träna än att inte träna alls. Alltså är det inte "bortkastat". Sen är jag ju praktiskt tagit nykter nu också. Det var nog min optimala pre-workout-drink i form av 4 dl Coca-Cola som gjorde susen.
Gurk-Burk
2006-05-05, 15:55
Nope det har jag aldrig gjort, nära iaf i form av bakfylla
Ja lite smått salong, det var naturligtvis inte planerat men ödets nycker osv... Blev väldigt trött efteråt.
Vad lagen anser som berusad ja, dock inte packad.
Vi har maxat o testat bänkpress berusade, det e väl allt.
Zarrtosht
2006-05-05, 16:34
Ja, körde full till och från träningen också ^^, ångrar det men, ett roligt minne iaf
Absolut! I samband med fester på gymmet och på simhallen.. å jäklar vad stark man tror att man är då! Och vad ont man får dagen efter på konstiga ställen! *Varning* Skaderisken är mycket hög!
Har tränat boxning och spinning flera gånger bakfull..känns inte jättebra..man svettas som gris!
Lasse Kongo
2006-05-05, 16:45
Jag har tränat påverkad.
hahavaffan
2006-05-05, 16:49
Ja, körde full till och från träningen också ^^, ångrar det men, ett roligt minne iafRoligt minne att köra berusad? Fränt.
Nej sheo, jag har aldrig tränat berusad :D Dock bakfull.
Nej jag har inte tränat berusad. Om jag gör det skulle jag troligen tappa en hantel eller nånting på foten.
Har flertal gånger gått ut i förrådet å kört marklyft på fyllan. Optimalt? Som fan!
Nån gång nån timme efter att ha druckit två glas vin till maten. En gång dagen efter lätt berusad. Det var inte optimalt eftersom jag fegade då jag var osäker på hur bra jag kände mina gränser. Ville ju inte skada mig eller nån annan.
Karl_alfred
2006-05-05, 17:10
Nej inte ännu tyvär, men det kommer.
Nej ffs. Skulle aldrig Grub tillåta.
Nej, och även om jag tänkt tanken tror jag knappat jag kommer att göra det heller.
King Grub
2006-05-05, 18:10
Tok-Jocke nere på gymmet brukade ha Jack Daniels med sig som han använde som sportdryck.
Träna full? Hmm.... Farligt med intressant! Då ska man verkligen inte köra bänkpress men snacka om hur mycket man skulle njuta av att träna med fria vikter! :) De skulle bara flyga vilt runt omkring dig. :hbang: Du skulle träna alla muskelgrupper utom den du siktade på. :)
Full? Nej.
Med alkohol i kroppen? Jajamän
Bakis? Jodå, det också....
allan
Full? Nej.
allan
oh oh someones not hardcore
Krokodil
2006-05-05, 18:25
Jo jag har tränat på fyllan, inte speciellt lyckat. Däremot har jag kört ordentligt bakis med bra resultat... skumt! :confused:
Vesseldahl
2006-05-05, 18:33
Nope.
Dricker mig sällan berusad, men när jag gör det så tränar jag inte en eller två dagar efter. Blir så förbannat dålig dagen efter att jag helst undviker alkohol i stora mängder.
Jag var på fest hos en kompis ute på landet,vi bastade och drack och efter det gick vi till lokala gymmet och skulle köra maxningar i bänkpress.Då vi for till gymmet så hade jag druckit en 7:a och en 7,2% starköl och var rättså packad,det var kanske inte det klokaste man hade kunnat göra men det gick ju bra trots allt!
nej
skulle nog inte göra det heller.
tycker det verkar läskigt ur skadesynpunkt. Jag är ju så klantig nykter så jag behöver ingen hjälp där
HajduMan
2006-05-05, 20:18
Varför inte bara fråga om man e discobyggare????
Sparrisen
2006-05-05, 20:40
Som student blit det öl ganska ofta :thumbup: optimalt är bara förnamnet :) . Dock brukar det inte bli öl innan ett pass, men ganska ofta efteråt. Bra med kolisar har ja hört... hehe. Har hänt att en bira slinkit ner i omklädningsrummet n:) ågra gånger. Whisky en gång oxå :bow:
internethjälten
2006-05-05, 20:52
klart man har tränat berusad... har man tränat på tom mage,
skitnödig och andra ooptimala sätt så var inte berusad ngt
hinder :thumbup:
såklart inte.
bakfullhet kan bara botas med träning dock
Ryska_raketen
2006-05-05, 20:57
bakfullhet kan bara botas med träning dock
Åfan
Metal_boy_
2006-05-05, 21:07
Nej!
Jag var på fest hos en kompis ute på landet,vi bastade och drack och efter det gick vi till lokala gymmet och skulle köra maxningar i bänkpress.Då vi for till gymmet så hade jag druckit en 7:a och en 7,2% starköl och var rättså packad,det var kanske inte det klokaste man hade kunnat göra men det gick ju bra trots allt!
Du var banne mig lättpåverkad:thumbup:
Bronkitkorv
2006-05-05, 22:24
Full? Nej.
allan
Samma här !
Lite alkohol öpnnar väl bara... ja eller nåt, jag är lite full just nu så jag ska nog gå och maxa i bänken hehe.... INTE det är ju för fan livsfarligt... ge fan i och träna fulla för fan..
Fatalist
2006-05-05, 23:22
Tränat berusad på fin champagne, gick kasst.
Ja, körde full till och från träningen också ^^, ångrar det men, ett roligt minne iaf
Skulle mordförsök vara ett roligt minne?
olle lindblad
2006-05-06, 00:51
Tränat dagen efter, men aldrig påverkad. Hur skulle man kunna köra för fullt då?
Har flertal gånger gått ut i förrådet å kört marklyft på fyllan. Optimalt? Som fan!
Nä inte direkt. DU bangde väl ur när jag var ner för någon sommar sen din tönt :booty:
Har kört bänk på fyllan ett par gånger. Blir nå djävulskt trött och armarna känns som gelé.
grisbil3n
2006-05-06, 06:53
Litekranna kanske.
petersson
2006-05-06, 06:55
Du var banne mig lättpåverkad:thumbup:
Jag hade också blivit full av det! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.