Visa fullständig version : Alban Nwapa *hyllningstråd*
Lasse Kongo
2006-05-05, 13:29
Såg ni ett herrans liv igår?
Dr Alban ser nästan oförskämt ung ut trots att han fyller 50 år nästa år.
För er som inte vet vem det är ser han ut såhär: (bild funka inte, återkommer) och han hade ett par hits på 90talet, bland annat No Coke och Hello Afrika haha.
Hans svar till varför han ser så ung ut: Jag äter rätt och tränar, sånt blir man glad att höra, han var riktigt skön tyckte ja, svarade lite lojt fast ändå roligt på frågorna och ställde egna motfrågor, skön och avslappnad attityd.
Det var kul när de gick in i studion och drog på Hello Afrika, "ooo det är så bra sound" han diggar soundet fortfarande fast det är typ 15 år sen, han såg nästan lite tårögd ut...
Snacka om att vara skapligt känd för relativt lite, jag ska spela Albans låter hela dan bara för det, flera låtar håller än idag, Let The Beat Go On tillhör nog favoriten.
Trodde han var kring 40. Han såg absolut inte ut att vara 50 år.
Han verkar vara en ganska avslappnad person, fast han får minuspoäng för att han umgås med Runar Soogard.
Lasse Kongo
2006-05-05, 13:39
Han verkar vara en ganska avslappnad person, fast han får minuspoäng för att han umgås med Runar Soogard.
Jag skulle nog tippa på 35-40 max.
Ja Runar går bort, han skulle nog ha varit en tjej istället...
Han coachar massa kändisar i Hollywood, men ingen där vet vem han är :laugh:
Alban verkar skön, jag antar att ni har hört när pippirull (var det dem?) driver med honom? Guld :D
grisbil3n
2006-05-05, 13:57
Alban verkar skön, jag antar att ni har hört när pippirull (var det dem?) driver med honom? Guld :D
Haha jo fast det tyckte inte Alban.
10 små moppäpåjkaaa (http://www.snabbstart.com/film/tio-smaa-moppepojkar-dr-alban.aspx)
Dumleman
2006-05-05, 14:03
10 små moppäpåjkaaa (http://www.snabbstart.com/film/tio-smaa-moppepojkar-dr-alban.aspx)
Och den videon visades i skolorna, har jag hört, för att informera ungarna om faran med mopedkörning :laugh:.
Såg ni ett herrans liv igår?
Dr Alban ser nästan oförskämt ung ut trots att han fyller 50 år nästa år.
För er som inte vet vem det är ser han ut såhär: (bild funka inte, återkommer) och han hade ett par hits på 90talet, bland annat No Coke och Hello Afrika haha.
Hans svar till varför han ser så ung ut: Jag äter rätt och tränar, sånt blir man glad att höra, han var riktigt skön tyckte ja, svarade lite lojt fast ändå roligt på frågorna och ställde egna motfrågor, skön och avslappnad attityd.
Det var kul när de gick in i studion och drog på Hello Afrika, "ooo det är så bra sound" han diggar soundet fortfarande fast det är typ 15 år sen, han såg nästan lite tårögd ut...
Snacka om att vara skapligt känd för relativt lite, jag ska spela Albans låter hela dan bara för det, flera låtar håller än idag, Let The Beat Go On tillhör nog favoriten.
Japp, han är gammal ( minns när han hade en liten shop inne i stan, innan han gjorde musikvideos. Han hade dock precis gjort klart låten No Coke som han spelade inne i affären på någon bandare ), redan på den tiden då vi tränade på Fitness Center så var han där och höll sig i form.
Detta var ju ett par år sedan! :laugh:
J.Saarela
2006-05-05, 15:05
Alban är CHEF!
Dock får väl den gode doktorn bonuspoäng för Brolin och Björn Borg?
Alla Vi...
Alban är CHEF!
Nej, han är inte kock. Han är tandläkare, iaf utbildad som sådan. ;)
mistermr
2006-05-05, 16:33
Jag missade det igår, visas avsnittet i repris?
mvh
Slartibartfast
2006-05-05, 16:37
Dralban är knugen! :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.