handdator

Visa fullständig version : Vilken Deo?

Spawn
2006-05-04, 22:11
Jag gjorde idag ett inköp på apoteket av en deodorant som du tydligen stryker på innan du går och lägger dig för att sedan dusha av på morgonen. Grejen med denna är att ämnet i deon gör så att du slutar svettas under armarna under 3 dagar enligt instruktionerna. Har ni erfarenhet av liknande?
Berätta gärna hur det gick om du kanske fortfarande använder den?

Eller ska man använda antiaspirant som bara döljer lukten men som försvinner efter ett tag och en hård dag på jobbet/skolan börjar lukta ändå?

Kebab-Arne
2006-05-04, 22:15
Sök på "absolut torr" så kan du nog läsa om andras erfarenheter av det.

Spawn
2006-05-04, 22:18
Sök på "absolut torr" så kan du nog läsa om andras erfarenheter av det.

Men vill höra brädans röst annars hade jag letat fram det själv.

_luleå_
2006-05-04, 22:19
tycker det räcker betydligt längre än 3 dar..

Löjtnant Blank
Sök då.

Kebab-Arne

Ja söker du med brädans sökmotor får du nog brädans röst. ;)

Spawn
2006-05-04, 22:21
Ja söker du med brädans sökmotor får du nog brädans röst. ;)

hehe detta kommer låta dumt men hur söker man via brädans sökmotor vart hittar man den. PINSAMT AV MIG ATT JAG INTE VET SKÄMS!:whipped:

Spawn
2006-05-04, 22:23
okey hittade tack iaf

Slartibartfast
2006-05-05, 08:37
Har sagt det förr och säger det igen: Absolut torr är den bästa produkten som någonsin tillverkats, alla kategorier!

jag hade massiva lökringar under armarna förr trots att jag bara satt still. Nu är jag kruttorr under armarna även under ett benpass fast jag bara använder Absolut torr var tredje vecka! Det är verkligen en mirakelprodukt!!

adis
2006-05-05, 08:46
Saken med "Absolut Torr" är att svettet måste komma ut någon annanstans om inte armhålorna =)
Då får du la gå runt med rövsvett osv ;P
Men hellre det än lökringar i skolan..

Greg
2006-05-05, 09:03
Saken med "Absolut Torr" är att svettet måste komma ut någon annanstans om inte armhålorna =)
Då får du la gå runt med rövsvett osv ;P
Men hellre det än lökringar i skolan..

Ah, då är det väl bara till att stoppa upp den där? ;)

Slartibartfast
2006-05-05, 09:06
Tänk om man smorde in hela kroppen med AT, utom en liten punkt på kroppen. Då skulle svetten spruta i en koncentrerad stråle när man fick varmt. :D

hasse36
2006-05-05, 09:25
Saken med "Absolut Torr" är att svettet måste komma ut någon annanstans om inte armhålorna =)*bs*

petersson
2006-05-05, 09:39
Kan verkligen rekommendera AT! Förut svettades jag alltid under armarna även fast jag inte gjorde ett dugg, RÄTT drygt i skolan att alltid behöva ha tjocktröja. Hade jag t-shirt fick jag gå in på toaletten på rasterna och torka tröjan under varmluftsfläkten. Nu slipper jag alla de där problemen och nej, jag svettas inte nån annanstans istället.

elan
2006-05-05, 09:42
Tänk om man smorde in hela kroppen med AT, utom en liten punkt på kroppen. Då skulle svetten spruta i en koncentrerad stråle när man fick varmt. :D

Hehe, där bjöd du på dagens garv. :D

Nejv
2006-05-05, 09:48

HAhahaha :D

hahavaffan
2006-05-05, 09:55
"AT" är svinbra. Riktigt jävla bra fungerar det. Men tiden från det att du applicerar denna klara vätskan på den mycket känsliga huden under i dina armhålor, är PURE HELL. Det svider, sticker, kliar och lever djävulen där. Jag kan inte sova på hela natten när jag tagit det.

En gång lyckades jag dock, och drog på rikligt, när jag kom hem full som en drogad kossa. Jag däckade ju, dvs. slapp hela proceduren med att somna.

Body Guard
2006-05-05, 10:03
måste man ha rakade armhålor då?

Jazzman
2006-05-05, 10:04
Det behöver inte vara rakat, men om huden inte är helt torr så kommer det svida.
/J

hahavaffan
2006-05-05, 10:07
Det behöver inte vara rakat, men om huden inte är helt torr så kommer det svida.
/JMin hud är ultratorr när jag tar på skiten, men sen börjar man ju löka bara för att man absolut inte får det. Samma skit som sker när man inte kan löka därför att en vacker kvinna befinner sig inom synligt avstånd.

petersson
2006-05-05, 10:09
Min hud är ultratorr när jag tar på skiten, men sen börjar man ju löka bara för att man absolut inte får det. Samma skit som sker när man inte kan löka därför att en vacker kvinna befinner sig inom synligt avstånd.

Haha :) Hm för mig kliar bara absolut torr om jag väntar för länge med att smeta på det igen. Har du testat att lägga på mer fast du inte behöver egentligen, i förebyggande syfte alltså?

apa_ola
2006-05-05, 10:13
har jag duschat inom femt timmar elelr liknande svider och kliar det som fan. Annars är det ok för en kväll...

Greg
2006-05-05, 10:29
Min hud är ultratorr när jag tar på skiten, men sen börjar man ju löka bara för att man absolut inte får det. Samma skit som sker när man inte kan löka därför att en vacker kvinna befinner sig inom synligt avstånd.

Tror nog att lökningen kommer oftast när man själv tänker "nu får jag inte löka".

grisbil3n
2006-05-05, 10:45
Ah, då är det väl bara till att stoppa upp den där? ;)

Funkar det?

Sniggel
2006-05-05, 11:17

Så var mysteriet med den kvinnliga ejakulationen är löst!

egge
2006-05-05, 11:27
AT funkar inte på mig.:( Jak har mutantsvett.