Visa fullständig version : Prison Break, spoilers kan förekomma av senaste avsnitten.
Tigerkotten
2006-05-02, 02:37
Ep 20 ska ta och ses nu!
Ja fy fan , det var ju grymt spännande vid slutet på ep19.
Har precis fått ner avsnittet, ska se det nu *popcorn*
Three pigs
2006-05-02, 07:08
nu börjar prison break bli riktigt spännande :D
zzzzzz 2 timmar kvar av e20 =[
uj så spännande det slutar..
Varför skulle dom få cellerna att stinka skit?
Varför skulle dom få cellerna att stinka skit?
för att hundarna inte ska ha någon doft att leta efter
King Grub
2006-05-02, 09:47
Nu skall jag ta mig veckans PB-titt. Jag var tvungen att se på 24 S05E20 först. Ännu mer spännande. *popcorn*
Redigt upplägg inför nästa veckas avsnitt..
Jag var tvungen att se på 24 S05E20 först. Ännu mer spännande. *popcorn*
en som har förstått, :thumbup:
Tigerkotten
2006-05-02, 22:09
så vad tyckte ni? Tyckte avsnittet var väldigt bra.
helt ok avsnitt.. har hettat till rejält nu.
Det är väl 6 avsnitt kvar på säsongen eller? Känns som det är mindre.
Riktigt bra avsnitt, såg det i eftermiddags.
Ni kanske också har hört om att de har planerat FYRA säsonger av serien?
helt ok avsnitt.. har hettat till rejält nu.
Det är väl 6 avsnitt kvar på säsongen eller? Känns som det är mindre.
Bara 2 avsnitt kvar. 22 episodes i första säsongen. Blir nog en till säsong som tur är :thumbup:
Grymt bra! Fräck avsnitt det sista med! Spännande från början till slut..
4 säsonger av prison break låter sjukt mycket, räcker med en annars kommer serien tappa sin charm som alla andra skitserier som går..
edgen_ÖSD
2006-05-03, 01:08
Nu skall jag ta mig veckans PB-titt. Jag var tvungen att se på 24 S05E20 först. Ännu mer spännande. *popcorn*
Håller inte med om att 24 är mer spänande just nu. Eller vad fan jag vet inte, båda är ju så sjuka. Kollade på Invasion nu ikväll, och kan inte förstå att jag började se den skiten. Så grymt besviken... Och LOST.... Fy fan den har verkligen tappat... Så nu är det väl två avsnitt kvar av Prison och tre av 24, sen blir det att ta till flaskan...
Grub ska i alla fall he ett stort tack för att han tipsade mig om 24. Har du fler serier du diggar får du gärna höra av dig.
Tigerkotten
2006-05-03, 01:51
Värsta e att man kan ju inte sluta se en serie när man väl börjat se den :D
Följer invasion med, den e väl sisådär. Jag gillar sci-fi saker så :D Tror vi har varit besökta och allt, dom där jäklarna ska inte komma och invandera våran planet!
En serie som jag följt från början som tar slut denna säsong är Charmed(Förhäxad) jag ser fram emot det faktiskt :D
enda tråkiga med att det kommer mer säsonger av PB är att man direkt vet att dom inte kommer lyckas rymma detta försöket heller.
King Grub
2006-05-03, 10:18
enda tråkiga med att det kommer mer säsonger av PB är att man direkt vet att dom inte kommer lyckas rymma detta försöket heller.
Varför inte?
Vet du vad nästa säsong heter?
Manhunt...
Nästa säsong kommer, förhoppningsvis, utspela sig på utsidan i jaken på korrupta politiker. Det sa jag redan efter 5-6 avsnitt ;)
hammerchest
2006-05-03, 10:51
Finns det ingen svensk sub ute till E20?
Tigerkotten
2006-05-09, 03:25
Avsnitt 21 nyss avklarat, var grymt bra avsnitt..
Trist att han dog bara, lustigt att heigwire dök upp igen med. 1avsnitt kvar av säsongen nu bara, hur tror ni det uratar sig? :>
Natti natt!
Sjuuuuuukt spännande avsnitt. :hbang:
the next episode 01x22, Flight, will air @ 15 May 2006 :(
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Sjuuuuuukt spännande avsnitt. :hbang:
the next episode 01x22, Flight, will air @ 15 May 2006 :(
mm riktigt bra avsnitt. ska man få lov att vänta 1 hel vecka på nästa episode. :(
bw. Någon som hört något om en säsong 2 eller tror ni dom nöjjer sig med 1 säsong?
mm riktigt bra avsnitt. ska man få lov att vänta 1 hel vecka på nästa episode. :(
bw. Någon som hört något om en säsong 2 eller tror ni dom nöjjer sig med 1 säsong?
En säsong 2 kommer. Troligtvis utspelad på utsidan mot all korruption.
En kul grej är ju att Linc. mest troligt är oskylldig, men Fish har fortf. gjort ett bankrån...
Ninjamicke
2006-05-09, 12:37
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Kunde inte ha sagt det bättre själv, höll på att hoppa ur datastolen av spänning
Spännande avsnitt som fan. Men man vet ju inte om db cooper dog, han kanske får läkarhjälp därinne eller nått..
Skönt att den otroligt enerverande viskprataren Nick blev skjuten till döds iallafall.
OOOOOOOOoooooohhhh vikket avsnitt!:hbang: :hbang:
Jag har tröttnat lite på prison break, man blir lite trött på det eviga "KNIPA! hur ska de NU klara det?!?" hela, hela tiden. Ok, cliffhangers är effektfulla och det skulle varit skittrist om de bara lyckats direkt, men nån måtta får det ju vara. Om de inte tar sig ut ur det förbaskade fängelset nu i sista avsnittet så slänger jag fan ut tvn. Om de ska göra fler säsonger får de väl göra om "livet efter" liksom...nej de fårta sig samman nu.
Jag har tröttnat lite på prison break, man blir lite trött på det eviga "KNIPA! hur ska de NU klara det?!?" hela, hela tiden. Ok, cliffhangers är effektfulla och det skulle varit skittrist om de bara lyckats direkt, men nån måtta får det ju vara. Om de inte tar sig ut ur det förbaskade fängelset nu i sista avsnittet så slänger jag fan ut tvn. Om de ska göra fler säsonger får de väl göra om "livet efter" liksom...nej de fårta sig samman nu.
Från och med 17 och uppåt så har prison break bara blivit mer och mer spännande, kan bero på att det närmar sig slutet? :D haha
Fy fan vilket avsnitt... 21 is the SHIT :D
21an var helt otrolig! Nu bara ett kvar! Längtar redan.
The_RobRoy
2006-05-09, 18:05
Om dom åker fast och in i fängelset igen, då.. :furious:
Vill ha nästa avsnitt *popcorn*
Fyfan vad spännande, som jag garvade när tjockisen trillade ner :D
Fyfan vad spännande, som jag garvade när tjockisen trillade ner :D
+1 :D
Det var fan gött åt honom då han inte väntade på sin tur.. haha
bluelight
2006-05-09, 18:25
Så jävla bra avsnitt! Faktisikt lite synd om tjockisen :(
reinholdsson
2006-05-09, 19:33
Ja det var synd om honom, men han ville ju klättra sist med.
+1 :D
Det var fan gött åt honom då han inte väntade på sin tur.. haha
haha vaddå inte väntade på sin tur? han gick ju sist av alla.(?)
reinholdsson
2006-05-09, 19:43
haha vaddå inte väntade på sin tur? han gick ju sist av alla.(?)
Han började innan michael var över ju.
värsta är ju att knubbisen nu vet det mesta och kommer antagligen bli erbjuden möjligthet att deala till sig mindre straff för detta i utbyte mot info... aaajajajaj!
Han började innan michael var över ju.
Så sant som det är skrivet! Precis vad jag menade, sen att han gick sist kan ju bero på att han kom in sist i gänget..
värsta är ju att knubbisen nu vet det mesta och kommer antagligen bli erbjuden möjligthet att deala till sig mindre straff för detta i utbyte mot info... aaajajajaj!
Vadådå? ingen vet ju vart dom ska och alla vet att det är dom som är ute.. OCh vad ska han få för att han berättar? Ett happy meal med plusmeny?
Vadådå? ingen vet ju vart dom ska och alla vet att det är dom som är ute.. OCh vad ska han få för att han berättar? Ett happy meal med plusmeny?
Kan man välja plusmeny på happy meal?
Kan man välja plusmeny på happy meal?
inte faen vet jag, kanske därför han skulle tycka om det? Limited edition :)
Men för att vara seriös, han måste ju ha hört bl.a. coopers sista ord(?) om pengarna och vart dom finns.
reinholdsson
2006-05-09, 20:00
Men för att vara seriös, han måste ju ha hört bl.a. coopers sista ord(?) om pengarna och vart dom finns.
Ja det är sant. Förhoppningsvis håller han tyst.
Afan det har du nog rätt i, men tjockisen är säkert för feg så han inte vågar berätta.. :P
bluelight
2006-05-09, 20:04
Om han hörde det, han kanske stod och assiterade dom när dom skulle klättra över, cooper viskade ju nästan till michael.
Om han hörde det, han kanske stod och assiterade dom när dom skulle klättra över, cooper viskade ju nästan till michael.
Tvivlar på att han hörde , men teabag och apotekaren hörde det definitivt iaf. *grr27*
Grymt avsnitt förresten :bow:
Synd bara att det dröjer en vecka till nästa nu.. *grr27*:furious:
Tvivlar på att han hörde , men teabag och apotekaren hörde det definitivt iaf. *grr27*
Grymt avsnitt förresten :bow:
Synd bara att det dröjer en vecka till nästa nu.. *grr27*:furious:
Tog Teabag med handklovarna han höll i? Kommer nån att bli fastspänd nånstans och inte komma med på planet... :)
Det är så skönt att de har äntligen tagit sig ur fängelset:D
Nästan alla hörde ju vart var pengar förutom Abruzzi och Michaels brorsa
Fultjack
2006-05-11, 17:40
Tog Teabag med handklovarna han höll i? Kommer nån att bli fastspänd nånstans och inte komma med på planet... :)
med tanke på att abruzzi sa tidigare att bara 3 st kommer komma med på planet så kommer mest troligt någon inte komma med ;)
med tanke på att abruzzi sa tidigare att bara 3 st kommer komma med på planet så kommer mest troligt någon inte komma med ;)
Sa han inte bara att vi kommer bara vara 3st som lyckas fly(så jag tolkade det)
Teabag kanske handfängslar sig till Abruzzi för att garanterat komma med på planet. Han är bra slug pedofilen.
Teabag kanske handfängslar sig till Abruzzi för att garanterat komma med på planet. Han är bra slug pedofilen.
Ah det tänkte jag inte på. Han kan också låsa fast någon på vägen någonstans, men din teori låter faktiskt bättre!
bara jag som tyckte att 21an var FÖR spännande ?
Seriöst alså, jag fick panikångest till slut och var tvungen att pausa i 5 min.
*cry*
bara jag som tyckte att 21an var FÖR spännande ?
Seriöst alså, jag fick panikångest till slut och var tvungen att pausa i 5 min.
*cry*
Faktiskt! :)
MasterChief
2006-05-12, 11:21
Synd att de jävla grisarna lyckas rymma. Hoppas Kapten Bellick lyckas nita dom snart.
Eller ni kanske tycker det är bra att pedofiler, maffiabossar och annat löst folk får springa lösa på gatorna? *grr27*
edgen_ÖSD
2006-05-12, 11:29
Synd att de jävla grisarna lyckas rymma. Hoppas Kapten Bellick lyckas nita dom snart.
Eller ni kanske tycker det är bra att pedofiler, maffiabossar och annat löst folk får springa lösa på gatorna? *grr27*
När det gäller en serie med skådespelare, ja. Det är bra för handlingen.
Haha, orka ha den inställningen till en serie :D
MasterChief
2006-05-12, 11:46
Haha, orka ha den inställningen till en serie :D
Så var står det skrivet vilken sida man ska heja på? Blir lika spännande när man hejar på polisen. :D
Helt otroligt bra denna, nu är man ju hyffsat taggad för 22an.
Tigerkotten
2006-05-16, 02:54
Dags o se Prison.Break.S01E22.HDTV.XviD-LOL *popcorn*
Jag har inte ens hunnit se avsnitt 19 än! http://bestsmileys.com/crying/5.gif
Så var står det skrivet vilken sida man ska heja på? Blir lika spännande när man hejar på polisen. :D
kan ju säga det att säkerligen så hejjar du på den förlorande sidan:sleep:
Close enough!
Close enough!
Haha det var fan ruggigt nära det där *popcorn*
Ruggigt missnöjd med slutet*grr27*
carloskar
2006-05-16, 10:13
Blir sämre för varje avsnitt... Men nu kan det knappast bli värre, teh botten is nådd.
Fan vilket värdelöst slut, förstod att dom inte skulle komma med planet!
Värdelöst avsnitt....
När kommer andra säsongen?
Tigerkotten
2006-05-16, 11:54
Avsnittet var fasiken inte värdelöst, men slutet däremot sög enormt.
Jag tyckte iaf avsnittet var grymt förutom slutet. Haywire är så störd alltså lol :D
Princy ta o rappa på lite då!
Haywire är störtskön.
Kul att Vanilla Ice fick en brejk.
Bra avsnitt och bra slut! Nu får Mr McGyver komma igen.
Teabag lär ju dyka upp när man minst anar det. :thumbup:
Haywire är störtskön.
hahah vad jag garvade när han kom cyklandes längs vägen:D
hahah vad jag garvade när han kom cyklandes längs vägen:D
Haha. Eller när han sätter på sig hjälmen. :D
Lite kluven... Bra avsnitt. Aningen dåligt slut kanske...
När börjar S2?
Tigerkotten
2006-05-16, 13:49
Säsong 2 börjar väl i antingen Augusti, September eller Oktober.
carloskar
2006-05-16, 14:03
Förstår inte hur man kan tycka det är bra... Allt känns så himla overkligt. Varför hittar inte hundarna dom? Varför såg inte helikoptern dom?
Såfort det är lite spänning VET MAN vad som kommer hända.. Jo, ingenting!
Börjar bli utjatat att en vakt ska komma, dom håller på att åka fast, i nästa scen har dom försvunnit och vakten går tillbaka. Skrattretande dålig regi och uruselt manus.
Tigerkotten
2006-05-16, 14:08
Förstår inte hur man kan tycka det är bra... Allt känns så himla overkligt. Varför hittar inte hundarna dom? Varför såg inte helikoptern dom?
Börjar bli utjatat att en vakt ska komma, dom håller på att åka fast, i nästa scen har dom försvunnit och vakten går tillbaka. Skrattretande dålig regi och uruselt manus.
1: det var på natten och det var mörkt
2: Hundarna hade ingen doft att lukta efter
Sluta se på serien då om du tycker den e så dålig.
Ja men hallå tråkmåns! Det är ju för fan på TV... Hur många filmer/serier är verklighetstrogna?
Det är ju hela idén med TV-serier att ta ett steg framåt och några steg tillbaka. Dom skulle kunnat göra en miniserie där de hade rymt och sedan suttit och läppjat pina coladas i mexico efter 4 avsnitt. Jag tycker det är trevligt att ha en serie som jag kan se vecka efter vecka. Annars kan jag tipsa om "bangkok hilton" som är en miniserie i samma genre.
Hur bra serie skulle det vara om allt var verklighetstroget?
Du vill ha spänning? Hur spännande skulle det vara om de åkte fast på direkten då? Eller rymde direkt? Eller om alla försök slutade i att de blev ertappade?
carloskar
2006-05-16, 14:43
Äh, inse att det suger.
Serien blev jättestor, dom skrev om hela skiten och började massproducera för att tjäna pengar. Serien ligger i klass med Sunset beach justnu.
Äh, inse att det suger.
Serien blev jättestor, dom skrev om hela skiten och började massproducera för att tjäna pengar. Serien ligger i klass med Sunset beach justnu.
Jaså du kollar på Sunset beach du http://bestsmileys.com/lol/14.gif
carloskar
2006-05-16, 14:53
Jaså du kollar på Sunset beach du http://bestsmileys.com/lol/14.gif
Haha, busted... Nej men, det gör jag faktiskt inte :D
Äh, inse att det suger.
Killen som kan serier är det du lr?
1. Serien blev jättestor JA
2. Serien är fortfarande jättestor, riktigt höga tittrarsiffror.
3. Serien i samma klass som sunset beach säger du? Som sagt, är du killen som kan serier?
4. Verkar ju som du följer serien, om det är så jävla dåligt varför tittar du då? Släpp masken.
Lätt en av de bästa serierna jag följt detta, dagens avsnitt var dock lite av en besvikelse, höll inte samma kvalité som förra episoden. Kul med en säsong 2 dock. :thumbup: Hoppas bara dom lyckas hålla samma standard som säsong 1, jag har mina tvivel men jag hoppas dom fixar det.
Och vad fan gör du i en PB-tråd om du nu tycker det är så dåligt. Kan du inte bara låta oss andra tycka det är bra? Nej, du är såklart tvungen att skirva en massa nedlåtande saker.
carloskar
2006-05-16, 14:57
Killen som kan serier är det du lr?
1. Serien blev jättestor JA
2. Serien är fortfarande jättestor, riktigt höga tittrarsiffror.
3. Serien i samma klass som sunset beach säger du? Som sagt, är du killen som kan serier?
4. Verkar ju som du följer serien, om det är så jävla dåligt varför tittar du då? Släpp masken.
Lätt en av de bästa serierna jag följt detta, dagens avsnitt var dock lite av en besvikelse, höll inte samma kvalité som förra episoden. Kul med en säsong 2 dock. :thumbup: Hoppas bara dom lyckas hålla samma standard som säsong 1, jag har mina tvivel men jag hoppas dom fixar det.
Vadå kan serier?
Alla kan inte tycka lika, min åsikt är att den gått från jättebra till såpoperanivå. Ledsen om det gör er upprörda :confused:
Edit: Okej, ska inte skriva mer. Tänkte bara förmedla min åsikt av serien.
Jävlar.. Blev så förbannad i slutet alltså.. Vilken skit.
Riktigt spännade serie. Sista avsnittet var väll sådär, hur ska dom klara sig nu liksom? Polisen är 50m bakom dom och dom har bilar.
Slutet förstörde hela säsongen.
Läkaren får inte dö :(
Slutet förstörde hela säsongen.
Läkaren får inte dö :(
Nej hon är ju snygg!
Nej hon är ju snygg!
Hon såg rätt död ut, man fick ju ändå aldrig se någon hud så det kvittar väl.
argh, nu blir det till att vänta ett antal månader igen då... :-(
hahavaffan
2006-05-16, 18:46
När kommer S02?
Fyfan vilket slut... direkt taskigt mot oss som tittar. Sjukt, både freaket och den lille vite snubben kommer ju klara sig undan lätt.
Usch Prison Break blir ju bara sämre och sämre, tyckte dem första 14 avsnitten eller vad det var var okej, men nu är det ju bara ren skit för att tjäna pengar.
Kommer inte kolla på fler avsnitt iallafall.
petersson
2006-05-16, 19:28
har polisen sett dom eller kanske dom tror att alla är med på planet och så slutar dom leta? :)
Det var väl jävligt uppenbart att polisen såg dem. Jag är besviken på slutet. Serien har varit riktigt bra annars ju.
edgen_ÖSD
2006-05-16, 22:47
Slutet sög, det håller jag verkligen med om. Men allt annat i episoden var ju kanon, till exempel turnarounden med vice president. Kommer fortsätta se den med mersmak, jag förlåter slutet.
Men när kommer egentligen s.2??????
Slutet sög ja. Som sagt, dom kan ju OMÖJLIGT klara sig nu när polisen är 50m bakom och helikoptrarna har fått nys på dom på öppna fält.
Klarar dom det skall jag lägga ner serien direkt...
Hur dog presidenten då.. fattade aldrig det där.
Antar att dom bytte vattenflaskor eller något sådant så han fick den kassa igen ?
Gillar inte slutet alls.. gör mig liten förbannad att dom skall mjölka med en sån jätte cliffhanger. Behövs det verkligen för en sån populär serie ?
Jag tycker att pope har grym definition på harmynten.
edgen_ÖSD
2006-05-16, 23:58
Slutet sög ja. Som sagt, dom kan ju OMÖJLIGT klara sig nu när polisen är 50m bakom och helikoptrarna har fått nys på dom på öppna fält.
Klarar dom det skall jag lägga ner serien direkt...
Hur dog presidenten då.. fattade aldrig det där.
Antar att dom bytte vattenflaskor eller något sådant så han fick den kassa igen ?
Gillar inte slutet alls.. gör mig liten förbannad att dom skall mjölka med en sån jätte cliffhanger. Behövs det verkligen för en sån populär serie ?
Det vattnet som förgiftades var avsett för presidenten som jag förstod det. Det var bara hyffsat maskerat. Och ni säger att ni lägger ned serien om de inte blir tagna... Jag lägger hellre ned skiten om de BLIR det. Inte en gång till!
Det vattnet som förgiftades var avsett för presidenten som jag förstod det. Det var bara hyffsat maskerat. Och ni säger att ni lägger ned serien om de inte blir tagna... Jag lägger hellre ned skiten om de BLIR det. Inte en gång till!
Du har rätt där med!
Insåg precis att vad som än händer kommer jag inte orka med en säsong till :(
Ett par avsnitt till hade varit lagom men en säsong till kan jag inte tänka mig håller.
Fan va gay, nu kommer hela säsong 2 handla om att dom är på rymmen och nästan blir hittade stup i kvarten.
edgen_ÖSD
2006-05-17, 00:09
Fan va gay, nu kommer hela säsong 2 handla om att dom är på rymmen och nästan blir hittade stup i kvarten.
Jo, det känns lite som att handlingen kommer svikta, till skillnad från säsong 1. Förstår inte riktigt hur de ska kunna bygga vidare i en hel säsong till...
Jaja, det är fortfarande ett avsnitt kvar på 24*popcorn*
1: det var på natten och det var mörkt
Tycker det var riktigt dåligt när helikoptrarna åker över dem, jag menar polishelikoptrar är väl utrustade med nån form av värmekamera eller liknande.
Tycker själv att avsnittet var rätt dåligt, tycker inte att man ska sluta en säsong med en sån cliffhanger.
Tycker det var riktigt dåligt när helikoptrarna åker över dem, jag menar polishelikoptrar är väl utrustade med nån form av värmekamera eller liknande.
Tycker själv att avsnittet var rätt dåligt, tycker inte att man ska sluta en säsong med en sån cliffhanger.
Återigen, hur jävla roligt skulle det vara om filmer tv-serier var helt verklighetstrogna?
King Grub
2006-05-17, 09:28
Jaja, det är fortfarande ett avsnitt kvar på 24*popcorn*
Två avsnitt!
Dubbelavsnittsavslutning på säsongen nästa vecka! :hbang:
Det var ett bra avsnitt! Jag tyckte det slutade ganska väntat. Det fattade man ju innan att rymningen inte skulle gå smärtfritt. Vad skulle de då hitta på i nästa säsong? Om de kommit iväg med planet skulle ju jakten bli ett fall för FBI och då skulle ju Bellock och Pope inte vara inblandade. Nu kan de säkert köra 5 avsnitt med jakt i närområdet.
Två avsnitt!
Dubbelavsnittsavslutning på säsongen nästa vecka!
Det börjar bli dags att kolla på senaste 24-säsongen nu alltså! :)
Jag klarar inte att vänta en vecka mellan avsnitten, så jag sträckkollar alltid en säsong på 24.
Väntade med Prison Break tills det fanns 20 avsnitt ute innan jag började plöja dem. :D
Två avsnitt!
Oh yeah! :hbang: :hbang:
Det var för övrigt extremt tillfredsställande att se Abruzzi ge T-bag sin välförtjänta manikyr! :hbang:
Tigerkotten
2006-05-17, 10:56
Det var ett bra avsnitt! Jag tyckte det slutade ganska väntat. Det fattade man ju innan att rymningen inte skulle gå smärtfritt. Vad skulle de då hitta på i nästa säsong? Om de kommit iväg med planet skulle ju jakten bli ett fall för FBI och då skulle ju Bellock och Pope inte vara inblandade. Nu kan de säkert köra 5 avsnitt med jakt i närområdet.
Varför skulle FBI bli inblandande? Tänker bara på hur det där fungerar då man sett förhandlaren nydligen. Då tog ju FBI över när dom var i en federal byggnad fast när dom blev till fots så vart det vanliga polisen.
edgen_ÖSD
2006-05-17, 11:41
Två avsnitt!
Ja just det, så blir det ju! Finns bara ett ord, och det är UNDERBART.
Varför skulle FBI bli inblandande? Tänker bara på hur det där fungerar då man sett förhandlaren nydligen. Då tog ju FBI över när dom var i en federal byggnad fast när dom blev till fots så vart det vanliga polisen.
Varför skulle en lokal fångväktare och fängelsedirektör leda jakten på förrymda livstidsdömda och mycket farliga fångar som kan befinna sig var som helst i landet (detta förutsatt att de kom iväg med planet då)?
Slutet var risigt ja. Man blir bara förbannad, har man kollat 22 avsnitt och så slutar det med en dead end. De kan omöjligt komma undan, varför göra en cliffhanger då?
Slutet var risigt ja. Man blir bara förbannad, har man kollat 22 avsnitt och så slutar det med en dead end. De kan omöjligt komma undan, varför göra en cliffhanger då?
blev riktigt sur igår när jag såg avsnittet, jag sa till mig själv i slutet "är det slut nu blir jag arg".. jag blev arg också!
sämsta avsnittet någonsin..
lite ironiskt att wiggern och säkert de andra kom undan medans de som va "säkra" (trodde de) snart blir tagna.. typ.. kanske..
bluelight
2006-05-17, 18:20
Annars kanske dom blir tagna och förflyttade till något nytt ställe och försöker rymma där! :D
*ironi*
Annars kanske dom blir tagna och förflyttade till något nytt ställe och försöker rymma där! :D
*ironi*
Skulle vara ännu mera skit :P
edgen_ÖSD
2006-05-17, 18:34
*ironi*
*ironi*?
Lät som en av de mest trovärdiga förklaringar jag hört än så länge...
Helt sjukt bra serie. Frågan är bara hur den slutar, eller om det nu blir en säsong till (?). Gissningsvis klarar de sig undan ändå :p
Helt sjukt bra serie. Frågan är bara hur den slutar, eller om det nu blir en säsong till (?). Gissningsvis klarar de sig undan ändå :p
Visst blir det en säsong till, det var ju sista avsnittet som sändes...
Varför tror alla att dom kommer bli tagna? Antagligen så klarar dom sig precis och jakten fortsätter. Dom var ju ute på fältet när poliserna åkte in på flygplatsen.
De klarar sig, åtminstone de flesta tror jag. De hittar väl ett hål i marken, eller blir uppbeamade till ett UFO eller motsvarande.
reinholdsson
2006-05-18, 09:35
Varför tror alla att dom kommer bli tagna? Antagligen så klarar dom sig precis och jakten fortsätter. Dom var ju ute på fältet när poliserna åkte in på flygplatsen.
Men att komma undan när poliserna har helikoptrar och sett dem, samt alla i bilarna sprang efter dem.... men tja, det är ju tv.
Det som är så jävla illa, dom kommer ju komma undan och man kommer bli skitsur och stänga av tvn. :(
Någon som vet när nästa säsong drar igång?
I höst nån gång.
Kolla här regelbundet så ser du när det är utannonserat:
http://epguides.com/prisonbreak/
De klarar sig, åtminstone de flesta tror jag. De hittar väl ett hål i marken, eller blir uppbeamade till ett UFO eller motsvarande.
Fet spoiler:
Jepp, John Locke och Mr.Echo hittar ett UFO på ön i dagens avsnitt i lost och åker och hämtar prison break gänget. Haywire klättrar in i UFOts baklucka och sluter sig till the others väl framme på ön.
:) :em:
Fet spoiler:
Jepp, John Locke och Mr.Echo hittar ett UFO på ön i dagens avsnitt i lost och åker och hämtar prison break gänget. Haywire klättrar in i UFOts baklucka och sluter sig till the others väl framme på ön.
:) :em:
Haha! Ja, det kanske inte är en dum ide att slå ihop Prison Break med Lost! Då kan Scofield använda sina mad skillz för att hjälpa dem att ta sig från ön! :laugh:
Jag saknar prison break, trots det usla slutet så var det utan tvekan den bästa serien någonsin. Har tänkt på sista avsnittet hela dagen och på något sätt så saknar jag gänget. wtf liksom? Jag vill ha mer.
Jag saknar prison break, trots det usla slutet så var det utan tvekan den bästa serien någonsin. Har tänkt på sista avsnittet hela dagen och på något sätt så saknar jag gänget. wtf liksom? Jag vill ha mer.
Gjorde jag dig beroende, papi? ;)
Lider iofs av samma problem. :(
Ep 20 ska ta och ses nu!
Ok?... varför säger du det till oss?
Tigerkotten
2006-05-18, 16:16
Ok?... varför säger du det till oss?
Varför skriver du i tråden?
Jag är ledsen för att du har så dåligt självförtroende att du känner att du måste skriva en sådan kommentar.
Men för att berätta mera varför, så var det pga avsnittet hade precis släppts. Tråden var meningen folk som gillar Prison Break skulle kunna skriva av sig av avsnitten, jag informerade genom den posten att avsnittet nu fanns "ute"
*kram*
Helt onödigt.. samma som att jag skulle göra en tråd..
"Ska se på "If it aint black take it back p-rullen och runka"
HELT onödigt, försök skapa en vettig disskution istället, vi bryr oss la inte vad du ska se eller göra =)
Tigerkotten
2006-05-18, 16:39
Helt onödigt.. samma som att jag skulle göra en tråd..
"Ska se på "If it aint black take it back p-rullen och runka"
HELT onödigt, försök skapa en vettig disskution istället, vi bryr oss la inte vad du ska se eller göra =)
Sorry att jag inte kan vara lika cool som dig kompis.
Sorry att jag inte kan vara lika cool som dig kompis.
Det är ingen fara, vissa är mindre coola... Du är förlåten
Nu är du bara töntig, många gillar prison break, tydligen inte du, så du ka ju hålla dig borta från tråden om du ogillar den..
Tigerkotten
2006-05-18, 23:04
Så bra mannen, kanske jag kan vara lika cool som dig en vacker dag! :thumbup:
Tigerkotten
2006-10-24, 16:37
Bumpar denna trådi stället, eftersom jag ej vet om man ska skriva spoilers i andra tråden.
Mycket bra avsnitt, men man tycker ju att han borde spanat ryggan först.
Polisen borde väl ha hört biken me o isåfall sprungit dit, kanske de gjorde vem vet..
Läckert det där av burrows(?) att skicka en att slå den lilla :D O att FBI snubben jobbar för regeringen tippade jag inte på. Men där ser man! :)
Rätt bra avsnitt faktiskt! :thumbup:
Slartibartfast
2006-10-24, 18:29
AAARGHH!! Jag blir så förbannad på Scofields flåsande!! Varför ska han vara så jävla andfådd hela tiden då han pratar??
Polisen borde väl ha hört biken me o isåfall sprungit dit, kanske de gjorde vem vet..
Det var ju antagligen för att polisen hörde motorcykeln som de drog alla mannar mot samma plats en kort stund efter.
AAARGHH!! Jag blir så förbannad på Scofields flåsande!! Varför ska han vara så jävla andfådd hela tiden då han pratar??
Bah, du är bara avundssjuk för du inte kan snacka lika coolt! :Virro
Mon
23 Oct
Prison Break
s02e08
Dead Fall
»
Mon
23 Oct
Prison Break
s02e08
Dead Fall
»
tusen tack
Avsnittet får Väl godkänt av mig ;)
Tigerkotten
2006-10-31, 04:41
Gahhh sablans bra avsnitt!!!
Satt så fokuserad vid detta avsnitt, o där fick man veta att han hade gömt liket under fontänen. Det visste jag ej. O vad kommer nu ske med burrows? Ska brorsan försöka frita honom eller kommer han att tänka på sig själv istället?
Grymt det där hur dom smet undan polisen så familjen blev enad.
Grymt avsnitt tyckte jag det var iaf :D
Gahhh sablans bra avsnitt!!!
Satt så fokuserad vid detta avsnitt, o där fick man veta att han hade gömt liket under fontänen. Det visste jag ej. O vad kommer nu ske med burrows? Ska brorsan försöka frita honom eller kommer han att tänka på sig själv istället?
Grymt det där hur dom smet undan polisen så familjen blev enad.
Grymt avsnitt tyckte jag det var iaf :D
Nu hade jag hunnit se avsnittet innan jag läste ditt inlägg, men om jag inte hade gjort det så hade jag blivit lite sne *grr* SPOIL!!!!!!!
Fultjack
2006-10-31, 11:15
Nu hade jag hunnit se avsnittet innan jag läste ditt inlägg, men om jag inte hade gjort det så hade jag blivit lite sne *grr* SPOIL!!!!!!!
därför det står "spoilers kan förekomma av senaste avsnitten" i topic
rätt bra avsnitt, känns som det är en tisdråga innan alla är tillbaka i fängelset igen
Ja.
Vad fan ska hända nu :B
Känns som allt går halv i helvete :B
I säsong 5 så har Scofield laseropererat bort sin gamla tatuering och skaffat en ny
Jag tycker Burrows blev fasttagen lite väl enkelt. Det tog inte mer än en halv minut sen var tre, fyra poliser efter dem. Ledsamt :(
jag håller med. Trodde först dom skulle hoppa från bron och simma iväg men icke..
jag håller med. Trodde först dom skulle hoppa från bron och simma iväg men icke..
ja wtf!
Grymt avsnitt, jävligt bra!
Bästa avsnittet på länge!
King Grub
2006-10-31, 17:55
Jag tycker Burrows blev fasttagen lite väl enkelt. Det tog inte mer än en halv minut sen var tre, fyra poliser efter dem. Ledsamt :(
Det kanske händer något oväntat i början av nästa veckas avsnitt.
Tigerkotten
2006-10-31, 18:26
Det kanske händer något oväntat i början av nästa veckas avsnitt.
mjo låter ju inte så troligt att de skulle komma till fängelset igen iaf.
Vill ni se thrailer för nästa vecka så spana in
[13:07] <[Gosu]Heartilly> http://www.fox.com/amex/
[13:07] <[Gosu]Heartilly> Name as it appears on your card: Fat Joe
[13:07] <[Gosu]Heartilly> 800 on back of your card: 1-800-528-4800
lol tigerkotten vilken kanal på irc tog du det där ifrån? :P heartilly är en UD priest på shatteredhand...
Tigerkotten
2006-10-31, 19:29
lol tigerkotten vilken kanal på irc tog du det där ifrån? :P heartilly är en UD priest på shatteredhand...
Haft länken typ sedan första avsnittet av säsongen 2 :D #prisonbreak på quakenet tror jag, hoppas bara inte den slutar funkar nu när kanske flera spanar in via den :D Sa ej den pga jag är rädd att det just ska ske :P Men ibland känner man sig lite extra vänlig :D
Undrar vad han skulle ha nitroglycerinet till!
Tigerkotten
2006-11-07, 13:16
hmms det dära med nitro som visades på thrailern var ju inte med alls?
Minns att de pratade om saker till bomber osv iaf.
Vet inte riktigt vad jag tycker om dagens avsnitt, satt fastfrusen en del dock :D
Skumt att fängelsevakten gjorde sådär mot sin "kompis" Menar vafaen kunde han inte dela på pengarna? Slipper han oroa sig för honom hela tiden iaf.
Sedan var det lite skumt ang faxen med, för han sa till FBI snubben att faxet hade kommit för 20minuter sedan, o det var 5minuter till mötesplatsen.
O de skulle träffas om 1timme. Så hon måste isåfall åkt nästan på en gång isåfall, eftersom FBI agenten isåfall var 30minuter där för tidigt.
Minns du inte vad som hände mellan de där fängelsevakterna i första säsongen? :) Killen med hammaren ville ju ge igen säkert
hmms det dära med nitro som visades på thrailern var ju inte med alls?
Minns att de pratade om saker till bomber osv iaf.
Vet inte riktigt vad jag tycker om dagens avsnitt, satt fastfrusen en del dock :D
Skumt att fängelsevakten gjorde sådär mot sin "kompis" Menar vafaen kunde han inte dela på pengarna? Slipper han oroa sig för honom hela tiden iaf.
Sedan var det lite skumt ang faxen med, för han sa till FBI snubben att faxet hade kommit för 20minuter sedan, o det var 5minuter till mötesplatsen.
O de skulle träffas om 1timme. Så hon måste isåfall åkt nästan på en gång isåfall, eftersom FBI agenten isåfall var 30minuter där för tidigt.
Mötesplatsen låg fem minuter bort, det skulle alltså ta 5 min att åka från hotellet till rendez vous platsen. Hon hade alltså åkt ungefär 20 minuter sedan, direkt efter att hon fått faxet, 40 minuter för tidigt för hon var så sugen på att träffa michael och kunde inte vänta på hotellet helt enkelt. :)
Vore ju kanske bättre om han hade fått faxet typ 45 min sen, eller så... men bra avsnitt trotz dem.
Hi Sarah..
Faaan det blir bara bättre och bättre nu jue :D Reagerade ockås på tiden, lite dåligt kanske :/ men annars är det jue sjuuukt bra. Längta till nästa vecka!
Shakemynuts
2006-11-08, 08:19
Det är trots allt en TV serie. Det är missar hela tiden.
T ex när den svarta vanen åker upp bakom polisbilen, sen ser man hur den svänger ut för att åka upp jämsides, halva vanen är jämsides med polisbilen, sen nästa vinkel är den bakom igen.
Men tyckte avsnitt 10 var lite väl förutsägbart! *grr*
Lelle Pelle
2006-11-08, 10:24
Någon mer än jag som tände på den blonda bruden i avsnitt 10? :kinky::D
Någon mer än jag som tände på den blonda bruden i avsnitt 10? :kinky::D
Hennes läppar:kinky:
Tigerkotten
2006-11-08, 12:55
Jag hade ingen aning om att de skulle bli fritagna som de blev faktiskt.
Nee jag tycker inte hon var så speciellt. DÄREMOT den där tjejen som var nere i Michael som sedan skulle ge brosan o han till polisen. OJOJOJOJ så jäkla fin hon är. Men henne kommer man väl inte få se igen :/
Nee jag tycker inte hon var så speciellt. DÄREMOT den där tjejen som var nere i Michael som sedan skulle ge brosan o han till polisen. OJOJOJOJ så jäkla fin hon är. Men henne kommer man väl inte få se igen :/
Vem? *screwy*
Vem? *screwy*
Tjejen som han gifte sig med så att hon skulle få visum.
Tjejen som han gifte sig med så att hon skulle få visum.
Aha, var inte hon nån popartist? Men ja hon var tight:hbang:
Oj, det var konstigt!
Wennerberg
2006-11-08, 13:44
Vem? *screwy*
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/GLOP/POP334~Holly-Valance-Posters.jpg
Tigerkotten
2006-11-08, 13:48
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/GLOP/POP334~Holly-Valance-Posters.jpg
:kinky: :kinky: :kinky: :kinky:
ser inte bilden *cry*
http://images.google.se/images?q=Holly%20Valance&ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
King Grub
2006-11-28, 11:28
Vilken vändning i slutet av avsnitt 13!
Vilken vändning i slutet av avsnitt 13!
Moget att säga att det kommer bli en vänding nu när jag är mitt upp i skiten! :smash: *gah!* :laugh:
Slutar det bra eller dåligt?
Moget att säga att det kommer bli en vänding nu när jag är mitt upp i skiten! :smash: *gah!* :laugh:
Hahahaha.. Det slutar bra.. iaf för 3 av 4 ;)
Fast jag tycker att vändningen var ganska uppenbar.
FANNN vad bra slut :D:D:D:D <3 kellerman
Haha, det här är fan inte sant, så här sa en kompis på MSN för ett tag sen:
11/7/2006 9:28:37 PM Anders Feed me jag tror ju att agenten (Kellerman?) kommer att byta sida
Jag satt bara och väntade på det... *screwy*
The latest episode 02x13, The Killing Box, aired @ Nov 27 2006, the next episode 02x14, TBA, will air @ Jan 29 2007 *grr*
Orutinerat att läsa tråden innan man sett klart ;)
Guns n hoses
2006-11-28, 15:38
Toppen att alla bra serier gör uppehåll nu *mini*
Tigerkotten
2006-11-28, 15:48
ahhhh fyfaen vilket skönt slut!! KELLERMAN!!!! :D Men så rätt, han visste ju vad som väntade honom. Inte för att analyserade o tänkte så alls :D Men logiskt efterhand, tänkt om de inte hade tagit betet hmm.... :)
Aaaa men jag blev glad iaf att det där hände :D WOOOOHOOO
Dags för o se om thrailern för nästa finns!
nopps ingen thrailer på fox vad jag ser ;<
GRYMT Kellerman!
Aaaa men jag blev glad iaf att det där hände :D WOOOOHOOO
Haha, jag också. YES! Skrek jag :Virro
det var riktigt spännande idag :)
edit: jo grymt kellerman.. Sedan att han torterat och försökt döda Sarah är ju glömt och förlåtet nu va? :D
Sedan att han torterat och försökt döda Sarah är ju glömt och förlåtet nu va? :D
Ja för fan, det blir nog en kär reunion där :)
Slartibartfast
2006-11-28, 20:03
VAFAN!? Det skulle ju vara uppehåll! Senaste avsnittet jag såg var 10:an! *gah!*
Här har man gått å väntat.
Oj oj... JAG VILL SE NÄSTA AVSNITT NU!:Virro :Virro
Jävla skituppehåll :(, vet någon när S02E13 släpps ut (torrents).
Var väl det som kom idag?
Är detta första gången de lyckas göra en "bra" cliffhanger där de inte är hotade till livet eller polisen är 2meter ifrån dem? ;)
Jävla skituppehåll :(, vet någon när S02E13 släpps ut (torrents).
13 var väl ändå dagens?
E14 kommer 29e januari
13 var väl ändå dagens?
E14 kommer 29e januari
Jaha, så nu ere uppehåll fram tills 29e Januari?
herregud, denna serien förkortar mitt liv med mååååånga år, e14 kommer 29 Januari.... :(
En annan serie som rekomenderas varmt är Heroes! :)
Jäävlar vilket bra avsnitt :D
Grymt av kellerman, jag skrattade som fan:D
Helt sjukt avsnitt. Så jävla glad jag blev i slutet. :D
Tigerkotten
2006-11-28, 22:44
det var riktigt spännande idag :)
edit: jo grymt kellerman.. Sedan att han torterat och försökt döda Sarah är ju glömt och förlåtet nu va? :D
Ärsch vafaen han var på fel sida då, och gjorde vad han ansåg var rätt. Nu vände firman ryggen till honom så nu e det payback.
DOCK DOCK DOCK!!!!
Detta är en teori, jag tyckte att skottet han gjorde träffade FBI snubben vid axeln. Isåfall borde han ju ej tuppat av sådär, samt om han ville ha han död så borde han skjutit iaf ett skott i pannan.
Men nu kanske han kommer försöka få över de 2 till hans sida, fast han egentligen jobbar för firman. Så han kan få tag i det där bandet o förhoppningsvis göra så firman tar tebax honom.
Däremot låter det väl inte så sannolikt, då FBI agenten skulle ju döda kellerman. Men Kellerman kanske visste att de hade de tankarna.
Vi får se hur det blir, så grymt bra fortfarande tycker jag.
Så bra vändning! Så bra serie!
Men stackars Brad Bellick! Ingen som tycker lite som om honom? :(
Tigerkotten
2006-11-29, 16:18
Så bra vändning! Så bra serie!
Men stackars Brad Bellick! Ingen som tycker lite som om honom? :(
Inte jag iaf :D
Hatar den där jävla T-bag, döda han! Han slinker undan hela tiden :(
Tyckte lite synd om Bellick när han hade blivit sparkad och satt med hagelbössan i munnen men inte fan var det synd om honom nu. Han är ju tillbaka i sitt rätta element :D
Grymt bra slut på detta avsnittet men börjar snart klantigheterna. Sucre landar precis bredvid killen vars skärm inte vecklades ut, ingen börjar skjuta förräns de stänger dörren i tunneln, man får feta brännsår genom kläder men skjortan går det knappt hål på osv osv...
Men jag tittar ändå:Virro
Tyckte lite synd om Bellick när han hade blivit sparkad och satt med hagelbössan i munnen men inte fan var det synd om honom nu. Han är ju tillbaka i sitt rätta element :D
Grymt bra slut på detta avsnittet men börjar snart klantigheterna. Sucre landar precis bredvid killen vars skärm inte vecklades ut, ingen börjar skjuta förräns de stänger dörren i tunneln, man får feta brännsår genom kläder men skjortan går det knappt hål på osv osv...
Men jag tittar ändå:Virro
Äh, det är TV ffs. Skulle det vara realistiskt skulle det inte fungera helt enkelt.
Liiite skön slutfras:
Kellerman: The president skrew up my life, the president skrew up your life. Are you ready to take the bitch down? *glöden i ögonen*
KUNG!
varför stod kellerman och väntade på bröderna med sitt snipergevär när han egentligen planerat att skjuta FBI-agenten? eller kom han på att han blivit lurad i sista sekund,, låter lite märkligt =)
Tigerkotten
2006-11-30, 12:32
varför stod kellerman och väntade på bröderna med sitt snipergevär när han egentligen planerat att skjuta FBI-agenten? eller kom han på att han blivit lurad i sista sekund,, låter lite märkligt =)
Eller så skulle han köra skjuta FBI agenten direkt? :)
Han ämnade nog skjuta agenten redan där, han sa ju t.o.m. i telefon nåt om att "as long as you chase them towards me..." vilket jag så här efterklokt kan gissa att han menade att så länge han jagar/följer efter dom så blir allt jättefint för då kommer också agenten ut genom dörren.
Ganska bra sätt att själv slippa undan att slå ihop sig med två som redan är på rymmen och som verkar veta vad de gör. Om de åker fast kan han alltid hävda att han hittat/fångat dem.
mACKANNN
2006-11-30, 15:17
tyckte slutet va bra, jävligt förvånande dock :P
synd att nästan alla serier har uppehåll nu, men inte daybreak som började nu istället för lost.
den rekommenderar jag, tycker den var bra. han från "kevin hill" som har huvudrollen, taye higgs tror ja han heter.
Slartibartfast
2006-11-30, 15:27
Han ämnade nog skjuta agenten redan där, han sa ju t.o.m. i telefon nåt om att "as long as you chase them towards me..." vilket jag så här efterklokt kan gissa att han menade att så länge han jagar/följer efter dom så blir allt jättefint för då kommer också agenten ut genom dörren.
Ganska bra sätt att själv slippa undan att slå ihop sig med två som redan är på rymmen och som verkar veta vad de gör. Om de åker fast kan han alltid hävda att han hittat/fångat dem.
Sen hade antagligen Kellerman haft ganska svårt att övertyga killarna om att han var på deras sida om han inte sjutit Mahone rakt framför ögonen på dem.
Sen hade antagligen Kellerman haft ganska svårt att övertyga killarna om att han var på deras sida om han inte sjutit Mahone rakt framför ögonen på dem.
Jepp, antagligen!
"Stanna! Vänta! Jag är på ert lag! Jag ska inte skjuta er!" :)
Skönt att kellerman vände, det har jag väntat länge på. Kellerman är cool. Kinesen är bög och Mahone är bög.
Jag vill veta vad som händer med killen som drog till holland:/
Say w00t?!
Trehjulsmongot eller?
Skönt att kellerman vände, det har jag väntat länge på. Kellerman är cool. Kinesen är bög och Mahone är bög.
Hehe, han var en sån som blev mobbad i skolan och bestämde sig för att ge igen genom att bli agent och döda lite folk:D
bump! ngn som har senaste?
Tigerkotten
2007-02-06, 13:37
Såklart! o det var helt okej me.
Smart det där av Bill Kim me rösten, trevlans att den mörka bovven fick komma iväg därifrån me.
Lite underligt att inte scofields inte tagit mobiltelefonen av kellerman, så han kan ha mera kontroll över saker och ting.
Såklart! o det var helt okej me.
Smart det där av Bill Kim me rösten, trevlans att den mörka bovven fick komma iväg därifrån me.
Lite underligt att inte scofields inte tagit mobiltelefonen av kellerman, så han kan ha mera kontroll över saker och ting.
Sant!
I förra avsnittet var det ganska schysst gjort av gamlingen med kycklingen att säga som han sade till polisen.
Fan har jämt irreterat mej på kinesen!:D Hans jävla min jämt när han snackar i telefon!*mini*
Ooh Sarah och Michael *cupid* Har längtat efter deras reunion länge nu :D
Så söta.. jag vill också hångla med honom dock *whistle*
Han är inte så dum Kellerman egentligen..He's missing with Kim's head
Muskelbyggaren
2007-02-06, 18:15
Det är lite irriterande att de gör så dumma saker stundtals. Som i senaste när de tryckte upp Kellerman mot väggen offentligt, känns lite löjligt i kombination med Scofields person. Vidare att deras dolda meddelanden alltid kan tydas av Mahone, det borde inte vara så svårt att hitta något han inte kan lista ut. Men det är väl det som gör serien som fortfarande är lika spännande varje gång. :)
Tigerkotten
2007-02-06, 18:44
Det är lite irriterande att de gör så dumma saker stundtals. Som i senaste när de tryckte upp Kellerman mot väggen offentligt, känns lite löjligt i kombination med Scofields person. Vidare att deras dolda meddelanden alltid kan tydas av Mahone, det borde inte vara så svårt att hitta något han inte kan lista ut. Men det är väl det som gör serien som fortfarande är lika spännande varje gång. :)
Mahone listade ju inte ut det ang boken från AA, det var ju ballack :D
Kom det ngn ny inatt?
Nopp, nästa vecka.
666white
2007-02-13, 14:04
Kommer det en säsong till nån som vet??
Nästa avsnitt kommer den 19 Feb 07 Bad Blood
Juliette
2007-02-13, 14:06
Han kom till Nangijala istället.
Allvarligt, konstigt att ingen av Mahones kollegor kollar upp honom när Michael berättade att han dödat flera. Att han bara får fortsätta utan att nån ens tänker till. Jaja.. ska väl vara mer spännande så.
Allvarligt, konstigt att ingen av Mahones kollegor kollar upp honom när Michael berättade att han dödat flera. Att han bara får fortsätta utan att nån ens tänker till. Jaja.. ska väl vara mer spännande så.
Går väl iof inte att göra så mycket pga en rymlings vittnessmål. Men Mahone får ju inte ta några beslut längre osv plus att IA kollade honom har jag för mig, så visst har lite hänt.
Juliette
2007-02-13, 15:23
Går väl iof inte att göra så mycket pga en rymlings vittnessmål. Men Mahone får ju inte ta några beslut längre osv plus att IA kollade honom har jag för mig, så visst har lite hänt.
Jo det är ju sant, men eftersom de kollat honom för annat borde de kanske bli ännu mer misstänksamma.. jaja som sagt spännande blir det ju..*popcorn*
Fast man önskar ju att T-bag kunde dö snart..
Jo det är ju sant, men eftersom de kollat honom för annat borde de kanske bli ännu mer misstänksamma.. jaja som sagt spännande blir det ju..*popcorn*
Fast man önskar ju att T-bag kunde dö snart..
Känns som dem bara vill få detta fall överstökat med honom i sin trupp.
Håller med ang. t-bagen!
Vad tkr ni om senaste?
Hur många avsnitt är det kvar btw?
Vad tkr ni om senaste?
Hur många avsnitt är det kvar btw?
Det var bara ett nu va? Inget dubbelavsnitt? För isf undrar jag vart mitt 18e är någonstans *gah!*
Det här avsnittet tillförde dock inte så mkt, var mest.. utdragande.
666white
2007-02-20, 20:09
Nån som vet om det kommer flera säsonger?
Såg att sista avsnittet av säsong 2 är nästa vecka *cry*
Juliette
2007-02-20, 20:10
Har det varit uppehåll nu?
Vilket är det senaste som sänts? Alltså i USA.
666white
2007-02-20, 20:14
Har det varit uppehåll nu?
Vilket är det senaste som sänts? Alltså i USA.
2-20 19 Mar 07 Panama
Magnus N
2007-02-20, 20:14
senaste var avnitt 39 (avsnitt 17 säsong 2)
666white
2007-02-20, 20:19
senaste var avnitt 39 (avsnitt 17 säsong 2)
det är avsnitt 20 av säsong två, allt tillsammans blir det 42 avnitt om man räknar utan special avsnitten.
Magnus N
2007-02-20, 20:22
det är avsnitt 20 av säsong två, allt tillsammans blir det 42 avnitt om man räknar utan special avsnitten.
39. 2-17 2AKJ17 19 Feb 07 Bad Blood
hur kan du få det till 42 avsnitt/20 avsnitt s2?
Nya avsnittet var ok, men grymt förutsagtbart. Tycker Heroes är bättre just nu. Senaste avsnittet där va riktigt grymt. Det trodde jag aldrig när jag först såg serien.
666white
2007-02-20, 20:42
39. 2-17 2AKJ17 19 Feb 07 Bad Blood
hur kan du få det till 42 avsnitt/20 avsnitt s2?
Jag har sätt avsnitt 20 av säsong 2 idag.
På deras hemsida ser du att det är 42 avsnitt.
Tigerkotten
2007-02-20, 20:46
Så utdraget är det väl trots allt inte, nu ska den där nissen hjälpa FBI agenten hitta Scofield osv.
De blåste ex snuten, något bra finns på det där usb minnet. Och det har nu fått tag i det. Kul för sukre att få tjejen me :D
Magnus N
2007-02-20, 20:47
2-20 19 Mar 07 Panama
Hur går det ihop med att du har sett avsnitt 20?
Tigerkotten
2007-02-20, 20:51
Jag har sätt avsnitt 20 av säsong 2 idag.
På deras hemsida ser du att det är 42 avsnitt.
Dagen avsnitt var 17 på säsong 2.
Du kanske ser svenska avsnitten? Där de delar upp säsongen konstigt.
Det var bara ett avsnitt som kom inatt va?
666white
2007-02-20, 21:12
Nej, nu vart det pinsamt. Jag tittade på dagen datum :P
Det var asvnitt 17 av säsong 2.
Hoppas jag inte gjorde er allt för snurriga och började tok söka efter avsnitt 17-20 pga att jag sa att jag hade avsnitt 20.
Det var ett mänskligt misstag.*cry*
Tigerkotten
2007-02-20, 21:20
Det var bara ett avsnitt som kom inatt va?
ja
Tigerkotten
2007-03-06, 15:05
Damn! Jag trodde att presidenten skulle gå med på vad bröderna sa. Men så vart det inte, om hon skulle avsäga sig som president. Så tycker jag iaf att hon borde gjort rätt för sig, och ge bröderna pardon.
Damn! Jag trodde att presidenten skulle gå med på vad bröderna sa. Men så vart det inte, om hon skulle avsäga sig som president. Så tycker jag iaf att hon borde gjort rätt för sig, och ge bröderna pardon.
Men om hon hade gått med på det hade det ju varit slut, typ :)
nu kommer de 3 sista avsnitten att sändas nonstop va?
blir alltid lika besviken när jag slår på datorn varje tisdag och inte ser ett nytt avsnitt
Tigerkotten
2007-03-06, 16:46
nu kommer de 3 sista avsnitten att sändas nonstop va?
blir alltid lika besviken när jag slår på datorn varje tisdag och inte ser ett nytt avsnitt
Sista? Det låter ju som en säsong 3 kommer att komma, när de sa något i stil med last 3 episodes of season etc.
42. 2-20 2AKJ20 19 Mar 07 Panama
43. 2-21 2AKJ21 26 Mar 07 Fin Del Camino
44. 2-22 2AKJ22 2 Apr 07 Sona
Yankee: Mjo, men det kanske hade varit bra endå? :D Men sedan bara för att de inte längre var jagade av polisen, så betyder inte att kinesen o de hade slutat upp med sin manhunt. :) Så skön bild på t-bag när han sprang iväg :D
Hoppas bara att den nuvarande historien får ett slut nu och det börjar något nytt med säs 3.
MEN GAAAH FÖRHELVETE! Dom har det fan inte lätt grabbarna! Frustration deluxe?
SPOILER ANG SÄSONG 3:
Hört rykten om att i säsong tre så kommer Michael hamna i ett fängelse i Panama. Typ 90% av all konspirationsgrejor kommer vara löst, och det kommer bli mer likt säsong 1, med ett jailbreak alltså :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.