Visa fullständig version : Hur var er gårdag ?
Bronkitkorv
2006-05-01, 07:32
Firade ni nåt, kanske grillade eller var med om den första fyllan. Själv så åkte jag hem innan dom ens tänt brasan och hade börjat sjunga, hålla tal och så vidare. Så är det när man har barn som tror det är farligt att sitta stilla. Jag såg istället en rysk film om vampyrer och andra obegripliga saker. Jag åt rester och drack ett par folköl också :thumbup: Därför mår jag bra och är pigg nu på morgonen.
Jag pulade med min deklaration och myspratade i telefon igår kväll, så den var ungefär lika bra som andra kvällar.
Jag var ute med ett 20-tal kompisar och grillade, spelade fotboll, bränboll och rugby. Grymt kul hade jag. Extra kul var det när man var tyngst i gänget också.
Ryska_raketen
2006-05-01, 07:41
Mat, hem tiill polaren, hem runt 22, mat, sova. Bra mao :thumbup:
Grymt kul!
Tokfest hemma hos en kompis. Det bästa var att vi stannade där också.
Det var trevligt som fan, vi satt ute hela kvällen och grillade, lugnt och skönt.
satt med min flickvän, en kompis o hans flickvän. Vi grillade först ett tag. Sen spelade vi ölspel från 16 till 23.
Helt ok kväll, men valborg suger annars :D
Eftersom frugan jobbade, var jag hemma med barnen. Tog dock en sväng till biltema för ett inköp av 5m kätting. På kvällen var det samma som mini, deklarationen fast mer i form av leta efter vart papprerna hade tagit vägen....
Karin jobbade men mina svärföräldrar kom förbi och följde oss till majbrasan.
Blev en trevlig kväll med massor av godis *popcorn*
Metal_boy_
2006-05-01, 08:10
Var på hårdrockskonsert i kyrkan, sen köpte jag två korv och en festis och drog hem och deppade på kolo.
Herkulez
2006-05-01, 08:11
hade kul som fan, en kvinna från skellefteå kom förbi var kåt som fan, hon hade sagt till sin kille att hon skulle jobba så hennes föräldrar fick följa med han och barnen till majbrasan.
hade kul som fan, en kvinna från skellefteå kom förbi var kåt som fan, hon hade sagt till sin kille att hon skulle jobba så hennes föräldrar fick följa med han och barnen till majbrasan.
:laugh:
Herkulez
2006-05-01, 08:30
:laugh:
*kissass* :D
Kom hem för ett par timmar sen och jag är lite full än. Jag var på en förfest hos en vän jag inte hade sett på länge. Det blev ganska mycket alkohol och vi spelade ölspelet så det gick ganska fort och eftersom tjejerna på festen ville supa ner mig så var det jag som blev "drabbad". Vi gick vidare till det enda stället i stan som hade öppet och kön var massiv men på nåt sätt så hamnade vi nästan längst fram. Efter en sväng där så blev det den finaste av kebabrullar innan en efterfest.
En värdelös kväll... Den närmaste tiden ska jag ta det lugnt med festandet så att jag kan lägga mina pengar på nåt annat än alkohol.
Var hemmavid och försökte lugna min skotträdda hund som mådde kasst hela kvällen pga allt oljud..
Var på hardcore superstars konsert igår, kändes likabra att sticka hem när dem spelat klart, kände inte att jag missade något dom två sista timmarna, var mycket skönare att vara hemma och steka pyttipanna. Inte mått såhär bra dagen efter en kväll ute på länge.
Ryska_raketen
2006-05-01, 09:09
Var på hardcore superstars konsert igår, kändes likabra att sticka hem när dem spelat klart, kände inte att jag missade något dom två sista timmarna, var mycket skönare att vara hemma och steka pyttipanna. Inte mått såhär bra dagen efter en kväll ute på länge.
bra där. Då blir det gym sen förstår jag *slap*
hahavaffan
2006-05-01, 09:10
Var på en jävligt lyckad och trevlig fest. Drack Kung-öl, åt grillat kött och mådde jävligt bra. Trevliga honor också!
Var hos mamma och åt middag sen satt jag mest framför datorn hela kvällen.
Var på hårdrockskonsert i kyrkan, sen köpte jag två korv och en festis och drog hem och deppade på kolo.
Hårdrockskonsert i kyrkan? Får man spela hårdrock där?
Jag såg istället en rysk film om vampyrer och andra obegripliga saker.
Antar att det var night watch. Tyckte den filmen var ganska bra men den var lite anorlunda.
Såja! Du härjar med ädla Skellefteåbor, bra jobb.
Herkulez
2006-05-01, 09:19
Var hemmavid och försökte lugna min skotträdda hund som mådde kasst hela kvällen pga allt oljud..
gaah jobbigt =(
hade tur att dom inte avfyrade raketer vid mig så min hund slapp det..
skaparn: haha, har faktiskt bara dåliga erfarenheter av tjejer från skellefteå :D
Ryska_raketen
2006-05-01, 09:22
, har faktiskt bara dåliga erfarenheter av tjejer från skellefteå :D
Jaså, har dom dissat dig allihopa? :(
gaah jobbigt =(
hade tur att dom inte avfyrade raketer vid mig så min hund slapp det..
skaparn: haha, har faktiskt bara dåliga erfarenheter av tjejer från skellefteå :D
Ja, skittrist.. han var helt slut stackarn.. Men nu är det ju över: SKÖNT!!
Ute på fest, var sådär faktiskt, men träffade två kollomedlemmar ute, bl a
Clash :hbang:
hade ganska kul, var på chalmersfest.
missade hela hardcore superstars nästan, lite trist..
och så käkade jag för lite protein och så fick inget ragg *grr27*
hade ganska kul, var på chalmersfest.
missade hela hardcore superstars nästan, lite trist..
och så käkade jag för lite protein och så fick inget ragg *grr27*
Hur kunde du missa dem ? :) dem spelade ju 00.20 -> 01.45 typ haha och det hördes ju i hela jevla byggnaden :D
bra där. Då blir det gym sen förstår jag *slap*
Vilodag :booty:
åkte till uppsala och festade, åkte hem och blev bakis kl 18.. hade ont i huvet hela kvällen men tog ett kvällsdopp iaf.
Tricklev
2006-05-01, 10:50
Var ganska bra, kännde en visst saknad efter gamla tjejen, men förutom det så hade jag en skön hemmakväll :thumbup:
Min gårdag var ett UNDERBART träsk av slafsigt grillkäk, massa fulla släktingar och deras odrägliga ungar :love: :D börjar fundera på om jag är adopterad..
ingen eld i år *cry*
Kom hem för ett par timmar sen och jag är lite full än. .
Halv tio :hbang: :D
fick i min lite för mycket dricka och spydde vid 11 tiden.. blev hemkörd av någon...
Ryska_raketen
2006-05-01, 11:09
fick i min lite för mycket dricka och spydde vid 11 tiden.. blev hemkörd av någon...
Suck du skulle ju nöjt dig med EN Herrljunga cider 2,25 :( Nu ser du vad som händer när du går loss på två stycken! :(
Bronkitkorv
2006-05-01, 11:11
Antar att det var night watch. Tyckte den filmen var ganska bra men den var lite anorlunda.
Jo det var det ! jag tyckte den var bra men frugan såg inte hela.
Callister
2006-05-01, 11:21
Pizza med tjejen och en tjejpolare med kille.
Sedan fest hos dem, runt 30 pers. Gick ut till brasan en timme, den sög. Gick tillbaka till festen. Men då hade hennes kille (som är biltokig, 24 år) bjudit över sina volvo vänner. Massa snubbar mellan 30-40 år, de snackade bilar hela tiden och hade snott alla platser. :D
mister_power
2006-05-01, 11:27
Kom just hem från att firat valborg i Sthlms skärgård, helt lyckat fest jobbigt bara att man ska upp tidigt imorgon :sleep:
Suck du skulle ju nöjt dig med EN Herrljunga cider 2,25 :( Nu ser du vad som händer när du går loss på två stycken! :(
du menar att jag skulle nöjt mig med EN bacardi razz...
iaf. så är jag lagom bakis nu
Dissector
2006-05-01, 11:38
Syrrans pojkvän slog upp hela isn knoge på någon här i ett skojslagsmål, sedan viftade han med en kniv och skulle döda min syrras ex, och en liten desperat kille låg och försökte förklara sin kärlek till en tjej som sov och snarkade ljudligt.
Kort och gott, jag är riktigt glad att jag var nykter. Jag kommer inte supa mig full förrän nästa gång jag är tillbaka i Ljungby med mina gamla polare, som klarar av att supa sig störtfulla och ändå ha skitroligt.
Var ute i stadsparken i lund på dagen. Det regnade men det var skitkul. Sen drog jag och käkade med ett par polare. Hem, tog av mina leriga kläder. Bytte om, taggade till, och drog ut och festade. Sen hem till flickvännen.
Tipptopp!
henke1001
2006-05-01, 11:39
Blev misshandlad och spänderade några timmar på akuten för att fixa mitt total förstörda öra. *grr*
satt vid en eld och söp med en jävla massa folk träffade personer som jag inte sätt på år och dar så kul!
Bjöd några småtjejer på whiskeyshots. Vart är mitt samvete när jag behöver det? Jaja, vi spenderade resten av kvällen med dem så det var väl kanske inte så farligt. Nu är jag nog å andra sidan stämplad som fjortisraggare för alltid.
Arnesson
2006-05-01, 11:46
Jobbade till klockan tre, sen drog jag på champangegalopp (student påhitt i Uppsala), sen vankades ded grillning, lite festande och så avslutades kalaset med en kebabtallrik. Helt okej valborg med andra ord :thumbup:
Började kvällen med bastu och grillning senare bar det av mot krogen där jag hittade lite damer och vänner...och kom hem runt kl 5 imorse
Satan vad lätt man blir full i en bastu... :D
HookersUnited
2006-05-01, 12:09
Satt och skrattade åt fulla idioter, åt snäx och fick lära mig att det längsta ordet på isländska är "nyckelring". Det var jävligt långt och i utbyte förklarade jag vad "tändsticksask" heter på tyska.
http://www.vontwothree.com/Wild__Crazy_Party.jpg
Krokodil
2006-05-01, 12:47
Vi var och kollade på brasan hela familjen, köpte lite lotter och minglade i största allmänhet. Tyvärr fick frugan lite obehagliga sammandragningar (gravid i v. 33) så hon fick sätta sig på en stubbe medans jag skyndade hem och hämtade bilen.
Resten av kvällen spenderades hemma hos frugans tvillingsyrra vars man nyss hämtat hem en sprillans ny V-strom 1000cc, fin som fan!
Jag hade en riktigt trevlig kväll igår, var på några barer i stan och träffade massor av folk jag kände. Träffade på tre kändisar under kvällen också:
1. Håkan Hellström (med sin lilla baby)
2. Thomas Rusiak (frågade om vi skulle med på en hemmafest)
3. Balalaladali-killen från Idol (vinglade omkring i en bar)
:D
Den var riktigt rolig. Var på fest hos beckman88 vilket var skoj. Sen hånglade jag lite med en riktigt söt nittonåring vilket var jävligt gutt. :D
Guns n hoses
2006-05-01, 13:47
Förfest hos mig.
Sen blev de inte ngn annan fest, för den blev tydligen "inställd" så alla beslutade sig tydligen för att stanna hos mig. Och det blev lite för mkt dricka och ljudet blev lite för högt så grannarna fick förmodligen ryck. sen blev det ett helvete mer burkar o uthälld öl som en viss person fick städa upp idag.. :(
Träffade en kompis sedan var jag hemma hela kvällen och kollade på 8 mile, sedan terroriserade jag folk på msn.
Det enda som förstörde mitt humör var min huvudvärk, har huvudvärk nu igen *cry*
MUF möte med middag. Sedan förfest hos en vän (som förövrigt låg och sov :D) Sedan drog vi till 99an och tog en drink där jag hamna i en politisk diskussion med nån sak som försökte få med mig till Vasastan på "fest". My ass :D Gick till trädgårn och träffa min favvovän Cec å dansa å hade skitkul. Träffade sedan min barndomskärlek som jag umgicks med resten av kvällen. Hamnade till slut på 03:17 tåget hem som var FULLT av väldigt onyktra fjortisar som hoppa runt och skrek, hade jag inte varit så trött som jag var hade jag förmodligen satt mig på dem tills de hade kvävts ihjäl.
tinkerbell
2006-05-01, 14:11
Kolla på 2 och 1/2 film, lyckad kväll ...
hahavaffan
2006-05-01, 14:13
Var precis och städade festlokalen... vi hade tydligen JÄVLIGT kul igår ;)
På dagen var jag och en tjejkompis på Ikea och lite andra ställen och handlade, köpte kläder, skor och lite småsaker på Ikea. Kom väl hem runt 8 på kvällen och då lånade jag hennes dusch och åt med henne och sen så tog jag och gick iväg till en kompis och vi gick till en majbrasa i badhusparken heter det. Extremt mycket fulla ungdommar i åldrarna 13-17 eller något sådant. Blev ganska less och åkte hem och sov eftersom jag var så trött. Men summa summarum så var det en trevlig dag/kväll.
Kvällen som helhet var helt ok. Blev dock redigt besviken på stadsparken, var en liten brasa, bara 60+ personer och barnfamiljer. Kvällen hade varit ännu roligare om det inte hade regnat så mycket.
Dåligt väder, ingen fest, hade tråkigt..
Valborg är så grymt överskattat..
Sparrisen
2006-05-01, 15:41
Valborg är skitnajs. Kom just hem från Uppsala där ja varit sen i lördags. Fan va full o go man va precis hela helgen, nån mer som va där? :D . Kom just på att jag inte ätit nån mat sen i lördags kväll, så de är dax nu *flex*
Dåligt väder, ingen fest, hade tråkigt..
Valborg är så grymt överskattat..
Är ju hur mkt fester som helt i GBG på Valborg :P
Är ju hur mkt fester som helt i GBG på Valborg :P
Jag vet, men faktiskt ingen i mina kompiskretsar som visste nått. och om det fanns så var det en bit bort:P
Jag vet, men faktiskt ingen i mina kompiskretsar som visste nått. och om det fanns så var det en bit bort:P
Åker man in till centrum är det ju inga problem. Fast du kanske inte är 18?
Åker man in till centrum är det ju inga problem. Fast du kanske inte är 18?
Nej är tyvärr ett år ifrån :(
Nej är tyvärr ett år ifrån :(
Okay, då förstår jag att din valborg sög :D
Okay, då förstår jag att din valborg sög :D
Brukar vara kul annars ;) men just iår var det inte mycket att hurra för.
Brukar vara kul annars ;) men just iår var det inte mycket att hurra för.
Det är kul när man är fjortis och kan hänga i Kungsparken.. Och när man är 18 och kan gå ut :)
Det är kul när man är fjortis och kan hänga i Kungsparken.. Och när man är 18 och kan gå ut :)
Det är hyffsat kul när man är mittemellan med :D haha
Dissector
2006-05-01, 16:43
Ungtuppen har inte vaknat än? :D
Vore skoj att veta hur det gick. Haha
Ryska_raketen
2006-05-01, 16:48
Ungtuppen har inte vaknat än? :D
Vore skoj att veta hur det gick. Haha
Han har redan skrivit :)
Jag var ute och sprang på kvällen (så himla duktig så) och sprang förbi ett par eldar.
Sen trodde jag resten av kvällens planer skulle gå åt skogen för jag fick så jäkla ont i magen efter att sprungit. Men det gick över.
Sen gick jag och pojkvännen till byns krog och käkade. Sen hade vi tänkt dra in till stan på en pubrunda men vi sket i det. Det blev ett återbesök till byns krog istället, men det gick lugnt till även om killen blev rätt så i gasen tillslut.
Det brukar vara jag som är mer i gasen, men det är ju bra att det kan vara tvärtom ibland. *popcorn*
Löjtnant Blank
2006-05-01, 16:57
Spelade TP med min bror och hans jänta från Norge. Sedan tittade vi på Snickeriet. De drack rödtjut. Jag har inte druckit alkohol på en månad.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ute på fest, var sådär faktiskt, men träffade två kollomedlemmar ute, bl a
Clash :hbang:
*FUCK YEAH* ... fattar fan inte hur fan folk lyckas känna igen mig hela tiden, vilket ställe var det vi stötte på varandra förresten??..har lite minnesluckor banne mig, alkohol e livsfarligt!! Hoho jag hade så jävla kul igår att ja fortfarande e på bra humör trots en horribel bakfylla!! ... hehe precis efter att du rullade vidare så tog en av brudarna bakom i kön mig i arslet och du missade en rätt rolig episod då jag tyckte hon var så jävla kass på att smygtaffsa att ja tvingade henne att göra om det och bättre sig, hon hade noll anlag för sexuella trackaserier så det slutade med att ja fick vända på henne o visa hur ett diskret men intensivt rövtaffsande skulle utföras hoe hoe hoe :hbang: för den här valborgen
lyckades även få vakteskort, berätta mitt livs historia för en gammal chef *ouch* , snea på ren instinkt och röka ta "das deathgrip" på nån snubbe som knuffades och var skalmans lookalike, go go dansa o smiska mig själv o en massa annat lätt genanta små fadäser
hahavaffan
2006-05-01, 17:19
lyckades även få vakteskort, berätta mitt livs historia för en gammal chef *ouch* , snea på ren instinkt och röka ta "das deathgrip" på nån snubbe som knuffades och var skalmans lookalike, go go dansa o smiska mig själv o en massa annat lätt genanta små fadäserFyfan! Du är en man i min smak :D
Det lät gay, men what the hell.
Fyfan! Du är en man i min smak :D
Det lät gay, men what the hell.
Ha, icke .,.. måhända kanske iofs, men ja vägde upp det med att i takt med att gratisdrinkarna o shotsen åkte ner bli mer o mer övertygad om att jag egentligen var född till en stridsvagn ... som inte tog skit, ja tror det kan vara relaterat till mina personliga vakter som (ja det är väl ingen som tror att ja själv ens uppfattade det) följde mig ett par meter bakom vart ja än gick, men ja skötte mig fan rätt bra ändå
Var hos en polare på fest med 50 andra snorfulla ungdomare.
Idag drog jag och killen som hade festen ut och kollade på vindkraftverkt, fan vad stora de är.
*FUCK YEAH* ... fattar fan inte hur fan folk lyckas känna igen mig hela tiden, vilket ställe var det vi stötte på varandra förresten??..har lite minnesluckor banne mig, alkohol e livsfarligt!! Hoho jag hade så jävla kul igår att ja fortfarande e på bra humör trots en horribel bakfylla!! ... hehe precis efter att du rullade vidare så tog en av brudarna bakom i kön mig i arslet och du missade en rätt rolig episod då jag tyckte hon var så jävla kass på att smygtaffsa att ja tvingade henne att göra om det och bättre sig, hon hade noll anlag för sexuella trackaserier så det slutade med att ja fick vända på henne o visa hur ett diskret men intensivt rövtaffsande skulle utföras hoe hoe hoe :hbang: för den här valborgen
Hur fan kunde jag missa :/
grisbil3n
2006-05-01, 20:20
Satt o kolla kollo, va så jävla kul att jag va nära o svimma.
Var på en jävligt lyckad och trevlig fest. Drack Kung-öl, åt grillat kött och mådde jävligt bra. Trevliga honor också!
Haha, tyckte det stod "trevliga horor".. :D
Metal_boy_
2006-05-01, 20:34
Var hos mamma och åt middag sen satt jag mest framför datorn hela kvällen.
Hårdrockskonsert i kyrkan? Får man spela hårdrock där?
Beror väl lite på kyrkan, om det inte är gamla fosiler som bestämmer totalt. Kyrkan ska vara till för alla.
Var på fest med Piranha och hade jävligt trevligt.
Gjorde slut på hela hans oöppnade, fina wiskeyflaska. *popcorn*
Herkulez
2006-05-01, 21:16
Var på fest med Piranha och hade jävligt trevligt.
Gjorde slut på hela hans oöppnade, fina wiskeyflaska. *popcorn*
mm skickade sms till han men han ignorerade mig, jag blev jätteledsen och började gråta
mm skickade sms till han men han ignorerade mig, jag blev jätteledsen och började gråta
Gubben, du blir så gullig när du har druckit. :)
Vaknade 1800, blev både hårt och sent i lördags, softade glodde på film ringde folket vid 23, drog ner till en lokal klubb, dom satt med helrör i viprummet, gled dit snacka lite skit, dansa lite o drog hem en timma senare, va hemma vid 1, kunde inte somna(konstigt?). Det var inget vidare med andra ord, dock inte helt tråkigt, rätt skönt att gå ut nykter efter ett par dagars festande. Förväntade mig inte så mkt heller, då LINKÖPING SUGER!!!#¤"#. Men snart flyttar man förhoppningsvis..
Ha, icke .,.. måhända kanske iofs, men ja vägde upp det med att i takt med att gratisdrinkarna o shotsen åkte ner bli mer o mer övertygad om att jag egentligen var född till en stridsvagn ... som inte tog skit, ja tror det kan vara relaterat till mina personliga vakter som (ja det är väl ingen som tror att ja själv ens uppfattade det) följde mig ett par meter bakom vart ja än gick, men ja skötte mig fan rätt bra ändå
Haha det där är väl typiskt för festande i storstaden..
Skumpa frukost kl 08.00.
Vaknade i ett garage 20.30, mådde inte bra.
Skit!
Hittade på ursäkter att slippa gå ut :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.