Visa fullständig version : Bilder.
Hejhej, tänkte lägga upp lite bilder på dagsformen och hur jag såg ut innan jag började träna osv.
ålder: 17
vikt: 82kg (innan jag börja träna så vägde jag 106kg fett)
längd: 1.84cm
Wow, what a change!
Good job Ogre! :thumbup:
shadowfire
2006-04-30, 14:40
Bra jobbat! :thumbup:
Den som inte ser skillnaden på före/efter på de bilderna har ett optikerbesök framför sig. Hur lång tidsperiod var det mellan bilderna?
tack så mycket för kommentarerna :) jag började gå ner i vikt för 2 år sedan, med hjälp av cambridge, gick ner till 78kg skulle jag tro och sedan för 1.5 år sedan började jag med gymträningen..
fy fan va imponerande! du har verkligen lyckats! :thumbup: :thumbup: *yourock*
tinkerbell
2006-04-30, 14:48
Ordentligt grymt jobbat !
fy fan va häftigt det måste kännas.. kolla tillbaka på sig som fettoboll och nu som en hunk :thumbup:
:bow:
Så het orgish! *kissass* Saknar din underbara dialekt i venten.
Jävligt bra jobbat. :hbang:
grymt gjort som fan mannen :thumbup:
beckman88
2006-04-30, 15:06
Måste kännas riktigt skönt för dig nu, fan vad bra! :bow:
Det var riktigt bra gjort!
Goddaniel
2006-04-30, 15:32
Kan ju knappt tro att det är samma person på före och efterbilderna, helt sjukt bra jobbat :thumbup:
Jag är fanimej imponerad:thumbup:
Och du har lyckats gått ner i vikt och byggt muskler på bara 2 år?
Ninjamicke
2006-04-30, 15:54
Helvetes bra jobbat!!!
Du blir ju min förebild just nu, är själv några cm längre och väger 105, ska neråt jag också =)
Tack så jätte mycket för de positiva kommentarerna, det värmer!. Hehe mago :) puss på dig
Jag är fanimej imponerad:thumbup:
Och du har lyckats gått ner i vikt och byggt muskler på bara 2 år?
Tack :)
Japp det stämmer hehe. mycket mat, träning 5 dagar i veckan och oerhört motiverad, så går det som på en räls!
Helvetes bra jobbat!!!
Du blir ju min förebild just nu, är själv några cm längre och väger 105, ska neråt jag också =)
tackar!
Hehe ;) jag har inspirerar ganska många vänner att komma igång med både viktnedgång och gymträning.
Lycka till med vikt nedgången, bara fråga mig om du undrar något!
Fantastiskt, grymt imponerad :thumbup:
Ninjamicke
2006-04-30, 16:58
tackar!
Hehe ;) jag har inspirerar ganska många vänner att komma igång med både viktnedgång och gymträning.
Lycka till med vikt nedgången, bara fråga mig om du undrar något!
Haha, kan tänka mig att människor runt om dig ser att det faktiskt är möjligt.
Tack för erbjudandet, just nu är det mest arbetstider och vårvärme som gör att det går segt, det är lite svårare att påverka =)
Har lyckats vandra från 113kg så visst funkar det...
Håller med ovanstående! Grymt jobbat!
Haha, kan tänka mig att människor runt om dig ser att det faktiskt är möjligt.
Tack för erbjudandet, just nu är det mest arbetstider och vårvärme som gör att det går segt, det är lite svårare att påverka =)
Har lyckats vandra från 113kg så visst funkar det...
Japp :) Ah okej, jo arbetstider kan ju ställa till det, men bara man äter rätt kost, det är ju det viktigaste!
ah ok, grattis! :) keep up the good work! :thumbup:
Ryska_raketen
2006-04-30, 17:44
Oj, ruskigt bra jobbat! :hbang:
Jag är svårimponerad, men nu blev jag imponerad ändå. Starkt.
Jävligt bra jobbat måste jag säga! *yourock*
WheyProtein
2006-04-30, 18:55
Strålande!
Skön knäpp på näsan på alla tjockisar som hävdar att de inte kan gå ner i vikt vad de än gör..
Riktigt riktigt bra jobbat!!
Ja precis vi knäpper dem på näsan haha suckers, skönt.
Vilken jävla förändring! Starkt att ta tag i det hela innan det spårar ur alldeles för mycket. Kanon! :thumbup:
Tack för alla kommentarer :) kommer lägga upp nya bilder ifrån gymmet när jag mer pumpad!
håller med resten av kören, oerhört imponerad! snyggt jobbat. :thumbup:
Damn! Joinar hyllarskaran...
Hur lång tid tog förvandlingen?
Damn! Joinar hyllarskaran...
Hur lång tid tog förvandlingen?
från fetis till nu > 2 år.
Pumpovicevic
2006-05-01, 10:13
Grattis, jag är verkligen imponerad! :thumbup: *yourock*
bluelight
2006-05-01, 10:57
Impad! Jäklar vilken förändring! :hbang:
:bow: Kan bara hålla med alla som hyllar dig *flex*
Liten Men Fet
2006-05-01, 11:43
Mycket imponerande! Känns ganska bra va? :thumbup:
skön skillnad, fast längtar du inte tillbaks lite nurå ? ;)
Tack så mycket :) Ja det känns väldigt skönt, men man blir ju aldrig nöjd!
Haha njae jag längtar inte tillbaks :)
Ninjamicke
2006-05-01, 13:14
med hjälp av cambridge
vad e cambridge egentligen, är jag efter om jag inte vet det?? :D
det är måltidsersättning, typ milkshakes och sånna där chokladbars typ..
Kanske ska man pröva fetta av sig själv också, blev lite motiverad tack vare din tråd! :)
Lillgrabben
2006-05-01, 14:38
Kanske ska man pröva fetta av sig själv också, blev lite motiverad tack vare din tråd! :)
Tss, du ska ju bli stark & fin!
Inget bantande nu... :)
Instämmer! Fan vad fet jag känner mig :(
:bow:
Alltid kul o se när folk har tagit tag i saker o ting.. Bra jobb!
Sicket jobb! jag är impad!
Håller på att gå igenom samma förvandling själv, även om nu inte detta är min tråd ;)
Man alla vi/ni tjockisar, det är skönt att vissa dom att det går.. Som sagt, alla dessa omotiverade knoppar som påstår att allting är omöjligt och sitter där med chipsen framför tvn, då blir man allt bra stolt när man springar förbi där vältränad ett år senare, inte sant? ;)
Kämpa på behöver jag ju knappt säga, för enligt mig har du inte mycket mer att kämpa efter =).. men som du sa, man blir aldrig klar..
ha de!
Bara jag som inte ser någon skillnad?
:D
Nej, det ser ju super ut!
helt otroooligt, mkt bra kämpat :thumbup:
riktigt bra gjort! verkligen kul att se hur folk kan förändras. Fortsätt så!
Tack så mycket för alla kommentarer återigen :)
Oj, fan vilken skillnad. Ser ju riktigt bra ut det där.
Vimpyboy
2006-05-02, 18:28
Riktigt bra jobbat! :thumbup: :bow:
userfriendly
2006-05-02, 19:05
verkligen en bra förändring, hoppas du mår bättre oxå!
Barkbiten
2006-05-02, 19:40
håller med alla andra, riktigt grym förändring!
Rock'nRoll
2006-05-02, 20:22
Vad kan man säga som inte redan är sagt? Grymmt jobbat!
AFanatic
2006-05-02, 23:44
Vilken förändring - grymt bra jobbat. Du ska vara stolt. :thumbup:
Grattis, kanonjobbat! Visar verkligen att man bara kan om man vill och lägger ner tid. Inget är omöjligt
Stabilt :b
Förbannat bra gjort, och ännu mer imponerande med tanke på vilket minimalt skitgym mcd är :p
Du såg bra ut när jag var hemma förra veckan:hbang:
Stabilt :b
Förbannat bra gjort, och ännu mer imponerande med tanke på vilket minimalt skitgym mcd är :p
Du såg bra ut när jag var hemma förra veckan:hbang:
Hehe tack så mycket jeppe ;O).. njae mcd är väl inget höjdargym, men det bästa in town så att säga ;)..
hehe, jo det är ju det. Ah, det var tider dock när man körde på flex ;p Skönt när jag hade egen nyckel :b
Men bygg på, plus jag är impad över att din hud har hängt med såpass bra. ska du vara glad för =p
Grymmt jobbat, synd att man själv har svårt att gå upp i vikt:eating:
Metal_boy_
2006-05-09, 11:37
Som en helt ny människa, starkt jobbat som fan! Måste kännas härligt nu när solen och värmen är påväg också? :)
:cool:
christian
2006-05-10, 17:34
:bpump: och :eating: på vintern ger :kinky: när :cool: kommer.
:bpump: och :eating: på vintern ger :kinky: när :cool: kommer.
HAHAHAHAHA :D
SÅ rätt!
Grymt bra jobbat *yourock*
Och tack för inspirationen, du har PM ;)
Lägger upp lite nya bilder från idag, framsida och baksida.
Lägger upp lite nya bilder från idag, framsida och baksida.
Upp med armarna och ut med latsen you big piece of hunk. ;)
Tss, du ska ju bli stark & fin!
Inget bantande nu... :)
Haha, det har du rätt i :)
Otto GROV
2006-05-20, 07:11
stabilt*flex*
säg till om du vill komma till säffle å köra ett hårt pass nån dag:)
Fan grymt bra jobbat killen! *yourock*
stabilt*flex*
säg till om du vill komma till säffle å köra ett hårt pass nån dag:)
thx. :) Har ni bra gym i säffle eller? tränat länge?
Otto GROV
2006-05-21, 19:45
thx. :) Har ni bra gym i säffle eller? tränat länge?
jo de ä riktigt riktigt bra,,,,,,,,,,,,,finns allt som behövs...................tränar på tegner.. säffle ak...
bara skicka ett pm så kör vi ett pass,,,, ta gärna med flera från åmål skulle ju va kul...
ska vila ett tag nu men om ett par veckor skulle vi ju kunna köra om du vågar,,
skicka msn om du har
fan, du va mkt gulligare när vi var mindre.. :D
Fint jobbar orgish ;) Dela med dig lite av byggandet till oss som inte orkar :hbang: HEHE /airs
fan, du va mkt gulligare när vi var mindre.. :D
haha tss.. knappast :)
Fint jobbar orgish ;) Dela med dig lite av byggandet till oss som inte orkar :hbang: HEHE /airs
Tackar :).. haha det lilla jag lägger på mig vill jag ha för mig själv :)
Tänkte sätta igång med DC start denna vecka eller nästa och köra hårt som fan, är mer motiverad än någonsin! så om ett par månader kommer det nog nya pics!
Ut i solen o ha det gött nu :)
Zarrtosht
2006-06-19, 00:55
Asså WoW, skitsnyggt, du måste lära mig, måste fan gå ner ca 7-8 kg, hur gjorde du?
aja, va längesedan man skrev något här, har ingen större lust att lägga upp några bilder när jag är fet men kan slänga upp en bild nu som före-bild innan deffen som startar den 19e mars..
jag gör som min käre vän emceemike o skriver upp lite mått, så jag har något o jämföra med efter deffen..
Detta är opumpade mått;
1.85cm
92kg
biceps: 41cm
midja: 90cm
bröst: 114cm
underarm: 35.5
Pierre_C
2007-02-10, 16:10
fan va bra! snyggt jobbat!
tack så mkt för kommenterarna :)
Riktigt imponerad. Skulle man kunna få höra vad du har käkat för mat? Jag håller också på att gå ner i vikt men kan inte bestämma mig för vilken typ av mat och vilka tider jag ska hålla. Har du något tips?
EmCeeMike
2007-02-10, 18:48
DU med dina monstermått! Byggargener den härkillen!
Riktigt imponerad. Skulle man kunna få höra vad du har käkat för mat? Jag håller också på att gå ner i vikt men kan inte bestämma mig för vilken typ av mat och vilka tider jag ska hålla. Har du något tips?
tack! hör av dig pm så kan vi ju det där!
Otto GROV
2007-02-12, 19:22
fan ni blir ju grova i åmål*flex*
Samma person på bilderna? *screwy*
Bra jobbat!
fan ni blir ju grova i åmål*flex*
men ni i säffle är grövre ;/
Samma person på bilderna? *screwy*
Bra jobbat!
Jajjemän det är det! ska försöka få till en rejäl deff till våren o se om de finns något där under!
blekfet2
2007-02-12, 20:09
grym förändring! Grattis till 20år till här på jorden;)
grym förändring! Grattis till 20år till här på jorden;)
thx! vad menar du med det? :P
EmCeeMike
2007-02-12, 21:11
thx! vad menar du med det? :P
Jo du förstår, att du kommer leva 20 år längre iom att du tog tag i din övervikt!
Har inte sett denna tråd förrän nu! Grymt jobbat! Ifall motivationen tryter ska jag titta i denna tråd hädanefter! Grattis!
Andreas
tack för kommenterarena :)
Haha du är så jävla knäpp amy ;P
Jag var och gjorde hälsoundersökning igår med jobbet.. kollade kondition, styrka och balans m.m
gjorde även en bf% mätning.. ställde mig barfota på en våg som hade två metallplattor.. sedan så höll jag i två metallhandtag också och efter en stund så kom det ut ett "kvitto" där det stog bf,kg muskler, kg vatten, kg övrig vävnad osv... hur pålitlig är en sådan mätvåg?
mystic[-_-]
2007-02-22, 11:44
Jag var och gjorde hälsoundersökning igår med jobbet.. kollade kondition, styrka och balans m.m
gjorde även en bf% mätning.. ställde mig barfota på en våg som hade två metallplattor.. sedan så höll jag i två metallhandtag också och efter en stund så kom det ut ett "kvitto" där det stog bf,kg muskler, kg vatten, kg övrig vävnad osv... hur pålitlig är en sådan mätvåg?
Inte så värst pålitlig
melchiorsen
2007-02-24, 20:39
Bra gjort oRGIZH, riktigt stabilt!
Du får mig att våga lägga upp lite bilder på mitt lilla fettkrig jag också hade :) tba!
Bra gjort oRGIZH, riktigt stabilt!
Du får mig att våga lägga upp lite bilder på mitt lilla fettkrig jag också hade :) tba!
tack så mycket mannen! haha japp det tycker jag allt att du ska göra ;)
Snart var det dags för deff! närmare bestämt nu på måndag så sätter jag igång!
dagens vikt ligger runt 92-94kg, är magsjuk för tillfället så är rätt tömd!
målvikt: runt 80-82 någonstans
ligger väl på cirka 18%bf i guess.. kommer ta lite bilder mot slutet av veckan o slänga upp så jag har lite förebilder och något o jämföra med!
Yepyepyep!
Men alltså, det är ju ingen skillnad på före och efter bilderna?
;)
Bra jobbat!
Ska vi knula när du har deffat klart?
Men alltså, det är ju ingen skillnad på före och efter bilderna?
;)
Bra jobbat!
ska nog bli skillnad efter denna deff ska du allt se :)
Ska vi knula när du har deffat klart?
om jag får ge? du är ju min lilla bitch! *cupid*
Aja, nu kommer det några bilder på vek och fet orgish! bara så jag har något o jämföra med efter deffen är genomförd som börjar nu på måndag!
Ryska_raketen
2007-03-15, 20:55
Schysta biceps! Mer krut på underkroppen samt axlar tycker jag :) FIT FOR FIGHT EY?
Schysta biceps! Mer krut på underkroppen samt axlar tycker jag :) FIT FOR FIGHT EY?
tack! mmh va lite dåligt med ben o vader under den första perioden av träningen, vilket jag ångrar skarpt nu, men är bara o ösa på! och axlarna har jag haft jävla problem med, inflammation på inflammation :/ men för tillfället är dem okej och gjort schyssta ökningar både i bänken och militärpressen!
Aja, nu kommer det några bilder på vek och fet orgish! bara så jag har något o jämföra med efter deffen är genomförd som börjar nu på måndag!
Emil, Lelle Dan sæger att han gillar dina fina kalsonger, han undrar om han får køpa dem av dig.
ska nog bli skillnad efter denna deff ska du allt se :)
Jag hoppas du var med på noterna att jag var 100% skämtsam angående att det inte skulle synas någon skillnad :) (Man vet aldrig på teh net)
Emil, Lelle Dan sæger att han gillar dina fina kalsonger, han undrar om han får køpa dem av dig.
haha, finns inga många utav dom, så blir nog inte billigt för honom!
Jag hoppas du var med på noterna att jag var 100% skämtsam angående att det inte skulle synas någon skillnad :) (Man vet aldrig på teh net)
hehe jag förstog allt det :)
Och din hud verkar ha följt med något otroligt. Lucky bitch.
Sjukt bra jobbat! :bow:
Och din hud verkar ha följt med något otroligt. Lucky bitch.
Sjukt bra jobbat! :bow:
haha mm.. ja den har väl följt med relativt bra ialf, känner mig inte som nån plastpåse direkt ialf :)
tack såååååå mycket!
jojjep91
2007-03-16, 19:32
nicE!
shadowfire
2007-04-09, 10:17
ser bra ut orschen, du får slå tält i vadpressen i vinter bara, sen så! :)
ser bra ut orschen, du får slå tält i vadpressen i vinter bara, sen så! :)
tack! haha ja, jag får nog göra det.. brukar köra ben 1-2 gånger i veckan, så hoppas de kommer så småningom!
här kommer en bild på dagsformen, ungefär mitt i deffen.. morgonvikt på 86kg nypissad
här kommer en bild på dagsformen, ungefär mitt i deffen.. morgonvikt på 86kg nypissad
ser bra ut br0llan.
What´s cookin'?
Hehe riktigt bra resultat ju =) nöjd ska du vara. Sjukt go rygg!
Innan studdsade brudarna i från dig! nu faller dom ;)
Keep goin'
Hur såg din kost ut? hur var ditt dagliga intag utav kolhydrater, protein, fett osv.. om du hade koll på det? finns det några bra varor du skulle rekomendera att man skulle äta för att få en bättre kost?
Hur såg din kost ut? hur var ditt dagliga intag utav kolhydrater, protein, fett osv.. om du hade koll på det? finns det några bra varor du skulle rekomendera att man skulle äta för att få en bättre kost?
Tack för kommentaren ovan,
Tänker du på hur jag käkade medans jag gjorde den stora viktnedgången eller?
tänkte att jag kunde slänga upp dagsformsbilderna här med!
ChrisDEFC
2008-01-16, 15:32
bulkar du på rejält är du tillbaka till din gamla vikt men med massor med mera muskler och massa mindre fett =) ser riktigt bra ut :thumbup: extremt bra jobbat!
Chrillee
2008-01-16, 15:43
Fina delts och bitiga armar, är även nice som fan när man ser muskelfästena på brösten!
Väldigt bra jobbat mannen! Respekt! *flex*
Tycker du har lyckats riktigt bra mannen!
Har du några stats å bjuda på ?
Tack så mycket för alla kommenterarna, bilderna är tagna efter 2 veckor i thailand med massa öl o mat och mindre träning :) slänger nog upp lite ryggbilder o sånt om ett par veckor när man fått lite tryck i kroppen igen!
Tycker du har lyckats riktigt bra mannen!
Har du några stats å bjuda på ?
Thx m8! Vad tänker du på för stats?
Thx m8! Vad tänker du på för stats?
Bänkpress, Mark och Böj. Det var det jag tänkte mig :)
Men är det svårt att gå ner i vikt ifall du ligger på ett litet kalori underskott? Eller är det en process som tar lång tid?
Grymt inspirerande
Deceiver85
2008-01-28, 15:29
Du har tatuerat dig, det är väl den största skillnaden? :D Ser riktigt bra ut annars!
Bänkpress, Mark och Böj. Det var det jag tänkte mig :)
Men är det svårt att gå ner i vikt ifall du ligger på ett litet kalori underskott? Eller är det en process som tar lång tid?
Grymt inspirerande
Bänkpress kör jag inget pga kassa handleder från jobbet :/ men några reps på 100 fixar jag, Mark har jag kört 185 x 5 reps, så fixar nog 190-195kg nånstans och böjjen ligger på 130x1..
Nja, inte så svårt o gå ner i vikt men att behålla vikten e ju det jobbiga, e ju så gott med Kebab :D
Du har tatuerat dig, det är väl den största skillnaden? :D Ser riktigt bra ut annars!
Hehe japp det är väl så... Tack så mkt! :)
En ryggbild från idag... morgonvikt 92kg..
Sjukt bra jobbat! Jag har ungefär samma mål som dig, vägde 107kg när jag tog tag i det hela och började styrketräna samt konditionsträna, nu, efter en månad ungefär så är jag 5 pannor lättare :D
Siktar på runt 90 till studenten.
Lycka till med deffen!
Sjukt bra jobbat! Jag har ungefär samma mål som dig, vägde 107kg när jag tog tag i det hela och började styrketräna samt konditionsträna, nu, efter en månad ungefär så är jag 5 pannor lättare :D
Siktar på runt 90 till studenten.
Lycka till med deffen!
Tack så mycket! Ah det är vettigt o ta tag i övervikten, annars kan de gå överstyr!
Finfint det, keep up the good work så ska du se att du är väldigt klädsam till studenten, vänta med o köpa kostymen bara så den inte sitter för slappt sen :)
Grymt! Jävligt starkt!
Thx m8! Det uppskattas..:thumbup:
Riktigt bra gjort Orgish!!!, frågan är. hur länge har du använt dej av Cambridge metoden? var det dyrt? :)
Tack så mycket boys, madshit: jag gick bara på cambridge några månader i början för att komma igång med viktnedgången sedan la jag om kosten och fortsatte utan cambridge, priset kommer jag inte ihåg, men det är fan inte billigt :P Men jag fick det billigare då min pappas sambo är återförsäljare av cambridge..
totteman
2008-03-10, 15:18
jävligt bra gjort! imponerad!
Men första bilden innan din omvandling fick mig att skratta lite :), en halvlönnfet pojke, som ser ut att stå naken och ser lite oskyldig ut, sen står en äldre gubbe i guldkedja och håller om dig,sen den svarta censuren längst ner på bilden ser ut som ditt pubis...hahah, såg bara lite pedofil-aktigt ut... eller är det bara jag som har sjuk fantasi...
Bra gjort iallfall!
jävligt bra gjort! imponerad!
Men första bilden innan din omvandling fick mig att skratta lite :), en halvlönnfet pojke, som ser ut att stå naken och ser lite oskyldig ut, sen står en äldre gubbe i guldkedja och håller om dig,sen den svarta censuren längst ner på bilden ser ut som ditt pubis...hahah, såg bara lite pedofil-aktigt ut... eller är det bara jag som har sjuk fantasi...
Bra gjort iallfall!
Thx, haha.. ja det kan det nog faktiskt se ut som :P Men jag har tagit ett kort med mobilen på ett vanligt foto och höll fingret lite under linsen därav den svarta skuggan som liknar pubis :P förövrigt jag och min fader i Spanien för några år sedan :) Ingen beachform man låg inne med då ialf!
Min deff började i måndags, vägde in på 91,5kg morgonvikt.. tänkte jag skulle slänga upp en bild på dagsformen..
Uppdatering en bit in i deffen.
Står lite snett på ena kortet, men men.
grymma armar du ligger inne med,formen ser fin ut!
Brooklyn
2008-07-01, 21:25
ser kalas ut!
grymma armar du ligger inne med,formen ser fin ut!
tack så mycket! pumpen gör väl sitt också tänker jag :) ah ett par kilo till innan ayia napa så får det duga sen!
ser kalas ut!
Jag kom hem från Ayia Napa igår, två veckors festande sliter på kroppen. Känns som om jag har samlat på mig ett helt uppslag av sjukdomar, sitter hemma med feber och torrhosta. :smash:
@Orgish, Grym förändring, gullig tatuering!
tack så mycket grabbar! :)
orgish från gamla daoc merlin (#daoc.se?)
Har för mig att du gav upp lirandet för träningen ? :smash:
:P
Ser förövrigt jävligt bra ut... Aiya napa, tja... akta dig för könssjukdomarna, dom attackerar typ såfort man går av planet :P
orgish från gamla daoc merlin (#daoc.se?)
Har för mig att du gav upp lirandet för träningen ? :smash:
:P
Ser förövrigt jävligt bra ut... Aiya napa, tja... akta dig för könssjukdomarna, dom attackerar typ såfort man går av planet :P
jajjemän :D tack så mycket hörru! haha ja jag har hört detta, ska det lugnt :em:
hur e läget me dig då? väääldigt längesen man såg av dig!
jajjemän :D tack så mycket hörru! haha ja jag har hört detta, ska det lugnt :em:
hur e läget me dig då? väääldigt längesen man såg av dig!
är väl ingen anledning att ta det lugnt för det... finns antibiotikakurer för det mesta, så länge du håller dig borta från det värsta :P
Gör lite allt möjligt nu för tiden, bla. är jag färdig sjuksköterska om 1 år :Virro tränar och njuter av sommaren nu den tiden jag inte jobbar och klämmer in lite datorspel i den mån jag hinner och har lust
är väl ingen anledning att ta det lugnt för det... finns antibiotikakurer för det mesta, så länge du håller dig borta från det värsta :P
Gör lite allt möjligt nu för tiden, bla. är jag färdig sjuksköterska om 1 år :Virro tränar och njuter av sommaren nu den tiden jag inte jobbar och klämmer in lite datorspel i den mån jag hinner och har lust
hehe nedå, skoja mest :)
okej okej va nice då, så sjukhus blir din arbetsplats snart då, låter ju trevligt! aokej, låter underbart :D semester nu då? vad spelar du för ngt då? förmodar att det inte är daoc :P
Sundsarn
2008-07-03, 17:22
Förlåt att jag inte kan komma med något konstruktivt men är det bara jag som tycker att du är lik Dominic Monaghan?
http://www.lost.cz/galerie/Herci/dominic-monaghan/dominic-monaghan_12m.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.