Visa fullständig version : Stoppad bil
Callister
2006-04-29, 22:44
Var ute och åkte och såg tre polisbilar runt en gammal äcklig toyta med två turkar i. Sedan kom det två polisbilar till!
Vad kan det tänkas vara, rån, knark? Inte fan kommer de så mkt snutar om det handlar om fortkörning, misshandel. :confused:
Var ute och åkte och såg tre polisbilar runt en gammal äcklig toyta med två turkar i. Sedan kom det två polisbilar till!
Vad kan det tänkas vara, rån, knark? Inte fan kommer de så mkt snutar om det handlar om fortkörning, misshandel. :confused:
jag hörde något om att dom tog fel killar, det var visst någon som lyckades smita förbi.
Det kan vara i princip vad som helst.
Det kan vara så att ägaren till bilen är känd för att bära vapen eller liknade.
Något som gjort att extra insatts krävts är helt uppenbart, för det är Lördagkväll och då skickas det bara på saker som verkligen behövs...
äh poliser är ju fascister. dom tog bara två stackars slumpmässigt utvalda invandrare för att spöa lite.
christian
2006-04-29, 22:50
Kan ju vara så att det var många poliser på plats också, eller så hade bilen en koppling till dessa:
Stockholm: Rån mot ICA
ICA vid Karlaplan i Stockholm utsattes sent på lördagskvällen. Tre gärningsmän uppges ha utfört rånet och försvunnit på mopeder från platsen. / Uffe
Apr 29, 2006, 23:27
Fultjack
2006-04-29, 23:04
äh poliser är ju fascister. dom tog bara två stackars slumpmässigt utvalda invandrare för att spöa lite.
kamma dig nu *rolleyes*
christian
2006-04-29, 23:05
Det hade varit fett soft!
Det hade varit fett soft!
jo jag klagar bara på att det är mest vi invandrare som åker på en asswhooping, borde vara mer spritt bland befolkningen.
grisbil3n
2006-04-29, 23:09
kamma dig nu *rolleyes*
Du först, eller läs åtminstone fler trådar på kollo :thumbup:
jag tror AP gått och lagt sig, så presskonferensen får vi ta imorgon.
Pellefant
2006-04-29, 23:19
De smet väl från biltullen förut i veckan kanske. :D
jo jag klagar bara på att det är mest vi invandrare som åker på en asswhooping, borde vara mer spritt bland befolkningen.
edit: orkar inte.
edit: orkar inte.
du vet ju att det är så!
du vet ju att det är så!
Vet inte hur det är i GBG, men i Sthlm är det rätt lika för alla..
Metal_boy_
2006-04-30, 00:30
du vet ju att det är så!
Du är full med fördomar nu Baan.
Vet inte hur det är i GBG, men i Sthlm är det rätt lika för alla..
låter bra det, om det nu är så. jag hoppas rättvisan (dvs alla får lika med spö) sprider sig till västsverige också!
låter bra det, om det nu är så. jag hoppas rättvisan (dvs alla får lika med spö) sprider sig till västsverige också!
:D
Första var övertygad om att du skämtade här, men sen blev jag osäker :confused:
Ryska_raketen
2006-04-30, 08:51
Bra! Rejält med pisk till dessa invandrare :hbang: (speciellt sådana slödder som Baan) usch!
Första var övertygad om att du skämtade här, men sen blev jag osäker :confused:
tähähäähähhä. ja jag skojade. kanske. :D
Bra! Rejält med pisk till dessa invandrare :hbang: (speciellt sådana slödder som Baan) usch!
jag ska peka ut dig som min kumpan nästa gång jag blir tagen för "being bosnian after 24:00".
med två turkar i.
Och hur vet du det?
Callister
2006-04-30, 12:12
Och hur vet du det?
Jag såg dem när vi åkte förbi. ;)
Det var förresten i Upplands Väsby, Sigma.
Hade precis varit på race i kungsängen. :D
Jag såg dem när vi åkte förbi. ;)
Det var förresten i Upplands Väsby, Sigma.
Hade precis varit på race i kungsängen. :D
Och du är 100% säker att de var från Turkiet? Du måste ha grymt god kännedom om hur turkar ser ut på avstånd.
Callister
2006-04-30, 12:17
Och du är 100% säker att de var från Turkiet? Du måste ha grymt god kännedom om hur turkar ser ut på avstånd.
Svenskt uppslagsord
turk turken turkar subst.
person som kör ljusblå toyota
Tadah!
Nej jag har tillräckligt med kännedom för att veta att de var just turkar, dessutom så vet jag vilka de är. Det var alltså inte menat som "turk"; mörkhyad. Fast det kunde det lika gärna ha gjort.
Svenskt uppslagsord
turk turken turkar subst.
person som kör ljusblå toyta
Tadah!
Nej jag har tillräckligt med kännedom för att veta att de var just turkar, dessutom så vet jag vilka de är. Det var alltså inte menat som "turk"; mörkhyad. Fast det kunde det lika gärna ha gjort.
toyta? made in turkey?
Callister
2006-04-30, 12:19
Varför har du ändrat mitt citat? ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.