Visa fullständig version : Köpte inlines till Eric
Ja i dag var det dags, farfar hade lovat junior ett par inlines då isarna hade smällt bort. Vi gick igenom alla butiker i stan och givetvis på den sista (intersport) så fanns det en storlek som passade någorlunda.
vi åkte hem och tog på grejerna (jag köpte ett par också) och det gick som vanligt, han bara stack iväg.
Jag börjar undra vad vi har satt till världen, han är inte mänsklig.
Han är så fysiskt och psykiskt tidig att det finns inte en på denna jord som tror att han bara blir 4 år i sommar
Vi åkte till 20.00 då mamma Karin formligen slet in han, Eric ville som vanligt inte sluta åka.
Mvh en otroligt stolt Pingu
Jag kan fan knappt själv åka inlines :bow:
???
ok?!?
:confused: *screwy*
Coolt att han kan åka inlines vid så tidig ålder. Det skiljer sig ändå lite från vanliga skridskor. Du har inga bilder när han åker inlines?
Jag kan fan knappt själv åka inlines :bow:
Jo det är inte lätt. Jag är känd som en snuskigt duktig skriskoåkare men det kändes galet att stå på ett par inlines, nästan som att åka med ett par målvaktsskriller. Blev så paff att Eric bara stak i väg på dom
Jag är grymt impad av min son :bow:
Coolt att han kan åka inlines vid så tidig ålder. Det skiljer sig ändå lite från vanliga skridskor. Du har inga bilder när han åker inlines?
Nej med det lär komma. Såg du filmen jag la ut på Eric när han åkte skriskor ??? Det ser likadant ut när han åker inlines
Det är i den åldern motorikinlärningen går som fortast, så det är inte konstigt att han lärde sig snabbare än du.
Det är i den åldern motorikinlärningen går som fortast, så det är inte konstigt att han lärde sig snabbare än du.
Självklart men du har inte sett han, tänk dig en motoriskt riktigt ducktig 7 åring så har du Eric.
Tigerkotten
2006-04-29, 20:46
vilken ålder börjar man i hockeylag 6-7år? Ska du försöka få in han i ett hockeylag nu till hösten isåfall nu? Bra om sysslar med en utomhussport med kanske, fast kanske till nästa år istället då?
vilken ålder börjar man i hockeylag 6-7år? Ska du försöka få in han i ett hockeylag nu till hösten isåfall nu? Bra om sysslar med en utomhussport med kanske, fast kanske till nästa år istället då?
Finns björnligan för 5 -6 åringar men det hoppar vi över. Han har redan varit med på en sådan träning och han åkte så mycket bättre än dom. Vi får se vad han vill men han är en snuskig talang och som "Krobbe" sa till mig
- det kommer fram en sådan killen var 10 - 15 e år
Dumleman
2006-04-29, 20:52
Verkligen grymt att han redan kan åka inlines :bow:. Att åka inlines är "svårare" än att åka på is för mig men det kan bero på att jag har åkt så mycket mer på is.
Vart är filmen när han åker skrillor? Hade vart grymt roligt att se, har sett massa bilder och så innan bara.
Ja i dag var det dags, farfar hade lovat junior ett par inlines då isarna hade smällt bort. Vi gick igenom alla butiker i stan och givetvis på den sista (intersport) så fanns det en storlek som passade någorlunda.
vi åkte hem och tog på grejerna (jag köpte ett par också) och det gick som vanligt, han bara stack iväg.
Jag börjar undra vad vi har satt till världen, han är inte mänsklig.
Han är så fysiskt och psykiskt tidig att det finns inte en på denna jord som tror att han bara blir 4 år i sommar
Vi åkte till 20.00 då mamma Karin formligen slet in han, Eric ville som vanligt inte sluta åka.
Mvh en otroligt stolt Pingu
haha skön grabb :cool:
Vart är filmen när han åker skrillor? Hade vart grymt roligt att se, har sett massa bilder och så innan bara.
Tror att den är bortplockad
Vart är filmen när han åker skrillor? Hade vart grymt roligt att se, har sett massa bilder och så innan bara.Han e snabb som satan vill ja lova!
Vi åkte mer i dag och tog några bilder, försöker senare i kväll att lägga upp dom
Metal_boy_
2006-04-30, 16:38
Fy fan, det är så obehagligt att det är helt stopp när man trycker åt sidorna med inlines om man är van vid skridskor :)
Pingu, får man fråga vad det var för inlines? Jag älskar själv att åka. Helt fantastist att flyga :)
Löjtnant Blank
2006-04-30, 16:44
Jag är känd som en snuskigt duktig skriskoåkare
BLYGSAM ÄR DU OCKSÅ.
Pingu, får man fråga vad det var för inlines? Jag älskar själv att åka. Helt fantastist att flyga :)
Han har ett par Crazy Creek, var bara dom som hade en storlek som passade någorlunda. Själv köte jag ett par Bauer Supreme Select pro hg
BLYGSAM ÄR DU OCKSÅ.
Jo jag vet :)
Han har ett par Crazy Creek, var bara dom som hade en storlek som passade någorlunda. Själv köte jag ett par Bauer Supreme Select pro hg
Ah, okej. Bauer skrillorna är väl som vanliga skridskor fast med hjul istället?
Du skrev att du tyckte att det var mycket svårare att åka inlines än skridskor. Själv tycker jag tvärt om och jag gillar inlines mer :)
Du skrev att du tyckte att det var mycket svårare att åka inlines än skridskor. Själv tycker jag tvärt om och jag gillar inlines mer :)
Jag kommer ihåg att jag hade väldigt svårt att stanna när jag provade inlines för många år sedan. Funka liksom inte likadant som med hockeyrör. :D
Jag kommer ihåg att jag hade väldigt svårt att stanna när jag provade inlines för många år sedan. Funka liksom inte likadant som med hockeyrör. :D
ännu roligare när man åkt in lines hela sommaren och sen tar på sig skridskor. Hemska minnen.
Nu ska det bli en bild hoppas jag
http://i1.tinypic.com/wuo76w.jpg
Åhh vad jag kan...
jaja har en till på junior
http://i3.tinypic.com/wuosjd.jpg
Här är videon på när Eric åker skriller
http://video.tinypic.com/player.php?v=wuoy6r
Metal_boy_
2006-05-01, 00:36
:thumbup:
TinyPic :laugh: Fan är det hennes adresser?? :D
Tricklev
2006-05-01, 00:49
Gött videoklipp! :thumbup:
Hahaha söööt :love:
Vad göder ni han på egentligen :D ;)
Vad göder ni han på egentligen :D ;)
Samma sak som bygger alla duktiga hockeyspelare... SNUS! :D
Metal_boy_
2006-05-01, 02:11
OH YES!!
OH GOD!!
säger bara det, stackars karin. Grabben kom säkert ut med grillorna på :bow:
Stackars barn :laugh:
Allt detta är kvinnan till högers fel, min morsa. Hon gav han en klubba när han var 8 - 9 månader och han har inte släppt den sen dess :thumbup:
Bilden är från farsan 60 års firande där Eric givetvis hälsade mamma välkommen genom att ge henne en tackling
http://i2.tinypic.com/wvqqo8.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.