handdator

Visa fullständig version : Gjort bort er ordentligt på gymmet???

Herkulez
2006-04-29, 09:46
nå har ni gjort bort er på gymmet ordentligt nångång.

själv är jag perfekt så jag har bar gjort det en gång, hade nå billiga usla träningsbrallor med nå skumt plastigt mtrl, då dom blev blöta tog det hur länge som helst innan det torkade, samt att dom var gråa så det syntes ordentligt. Var en riktigt varm dag på gymmet och jag svettades som en gris, i slutet av passet såg jag att en snygg tjej satt och smågarvade (inners inne ville hon ligga med mig) och jag tänkte WTF Noob slyna va skrattar du åt. i slutet av passet såg jag att svettet från överkroppen hade runnit ner till röven så den var helt jävla blöt, såg ut som att jag hade en riktigt imponerande rövsvett som täckte hela gluteus arean och hade gått omkring med det ett bra tag. Själv klart hade man en svart t-shirt som inte syntes när den blev blöt.

Jag tyckte iaf dte var lite pinsamt, men då är jag perfekt och inte van att göra bort mig heller. Som ni andra dödliga.

Herkulez
2006-04-29, 09:49
Hasse: ja jag upptäckte nyss att jag särskrivit Självklart, så du behöver inte göra en lång post om det =)

*samt en massa andra felstavningar*

men då är jag perfekt och står över felstavningar, får stava hur jag vill. Till skillnad mot er andra vanliga dödliga.

Stoltz
2006-04-29, 09:55
Jag skrattade en gång åt en kille med ordentlig rövsvett :em:
Innerst inne vill han bara ligga med mig, tror jag.

(Den var obligatorisk i sådana här poster)

Förutom det dock...hmm...
Var väl inte direkt pinsamt, skulle nog ha varit det om där var någon annan än jag och min polare på gymmet, men höll på att bicepscurla, och det var på den tiden jag inte visste att jag var laktosintollerant, så magen var lite smågasig. Iallafall, upp med skiten, bestämmer mig för att pressa musten ur bicepsen.
Det gör jag, och ur magen också. En rejäl brakare som låter ända ner till motsatt sida av gymmet där min polare står.

Den hade nog inte varit härlig på ett fullt gym.

larre
2006-04-29, 09:55
Jag har inte lyckats med några större bravader men iaf...

Jag körde marklyft med på tok för mkt vikt och när jag väl inte orkade längre så släppte jag stången och vinglade iväg för att hämta vatten, aningen vimsig och tagen av lyften så sätter jag skallen rakt i väggen och det gjorde så jävla ont att jag var tungen att ställa mig på huk för att svälja smärtan.
Då ser jag att det sitter en ganska rejäl snubbe en bit bort, han är alldeles röd i ansiktet och håller handen för munnen och jag ser att han verkligen vill dö av skratt.

Sen har jag givetvis dragit den obligatoriska mästerbrakskiten när man knäböjt, givetvis när den enda damen som finns på gymmet var 2m bakom och gjorde bencurlar... men men det var bara o fortsätta, dumt o sabba ett sett pga en mök.

scythe
2006-04-29, 09:59
Har väl varit ett par gånger man kört bänk utan pass, gjort en missbedömning och inte orkat den där sista reppen och någon fått springa till undsättning. Tycker sånt är jävligt pinsamt, av någon anledning. Var flera år sedan sist nu, så jag hoppas att jag blivit smartare. :)

En annan gång gjorde jag entré i gymmet drickandes vatten. Hann gå två meter innan jag satte en klunk i vrångstrupen och fräste ut allt på golvet som en jävla fontän. Inte så pinsamt kanske, men det såg nog jävligt dumt ut.

Men för att svara på din fråga: gjort bort mig ordentligt? Nej.

mathor
2006-04-29, 09:59
Vad är det som är pinsamt med rövsvett? Själv är jag helt klanderfri, förutom diverse prottepruttar etc.

Genesis
2006-04-29, 10:18
Spräckte ett par brallor i knäböjen så det hördes över hela gymet. Men det är väl hardcore? =)

Callister
2006-04-29, 10:23
Mitt största misstag var att gå in på samma gym som King Grub, och var grofvare. ;)

Baan
2006-04-29, 10:30
aldrig skämt bort mig ordentligt som att glömma ta på sig kläder när man ska träna eller något sånt, men en del brakskitar har man ju lagt. på mitt första gym var det ganska ointressant egentligen då deet i princip enbart var killar odm flesta tiderna, sen en hel del styrkelyftare som obligatoriskt sket rätt många gånger per pass, så där var man knappast speciell om man råkade lägga en brakare.

sen cirka två år tillbaks tränar jag på ett mer vanlgit gym, där jag nog aldrig hört/sett någon lägga en skit, undantaget är väl jag och kompisen :D
där var det faktiskt ganska pinsamt. lustiga är att det var under axelpressar också, så ingen klassisk skitövning.

Mikeman
2006-04-29, 10:35
Mitt största misstag var att gå in på samma gym som King Grub, och var grofvare. ;)

Stretchade ryggen med hjälp av en benpressmaskin, dvs jag stod och hängde/drog i den. Det sega var att någon hade hängt 90 % av vikterna på den sidan jag drog på.
Detta medförde att hela skiten välte och gymmet stannade upp för några sekunder.
Många skratt blev det iallafall.

Pingu
2006-04-29, 10:36
Jag och Lasse "kågekakan" hade en fis duell i höstas på gymmet, fick däng av han också *grr27*

blekfet2
2006-04-29, 10:39
hade hål i både kalsongerna och mina linnébyxer, upptäckte när jag körde sne hantelpress att snorren min kikade ut. Tur att det bara var 2 andra o gymmet (självklart så visade jag dom "felet") :D

hahavaffan
2006-04-29, 10:40
Stretchade ryggen med hjälp av en benpressmaskin, dvs jag stod och hängde/drog i den. Det sega var att någon hade hängt 90 % av vikterna på den sidan jag drog på.
Detta medförde att hela skiten välte och gymmet stannade upp för några sekunder.
Många skratt blev det iallafall.Be dem skruva fast den för helvetet. Kan ju gå illa.

Baan
2006-04-29, 10:40
hade hål i både kalsongerna och mina linnébyxer, upptäckte när jag körde sne hantelpress att snorren min kikade ut. Tur att det bara var 2 andra o gymmet (självklart så visade jag dom "felet") :D

haha, klockrent. hade varit kul om jag hade haft något liknande på mitt gym, där det kan vara många personer som tränar samtidigt :D

vet dock inte om jag hade haft karaktär nog att gå fram till någon bekant, dra lite i ollonet och säga "KOLLA MIN *** SYNS" och skratta lite småkorkat.

Baan
2006-04-29, 10:41
Be dem skruva fast den för helvetet. Kan ju gå illa.

Äh, krävs en del felbalansering för att en benpress ska välta.

Lövbiffen
2006-04-29, 10:58
En gång då jag skulle få mitt första schema ihop snickrat av en instruktör på gymmet, så gjorde jag en ganska pinsam sak! :em:
Jag satt och skulle köra en magmaskin och råkade lägga en brakare, med instruktören sittandes precis breve!

Goddaniel
2006-04-29, 10:59
Inte hänt mig men iallafall värt att berätta :)
Satt på en bänk och vilade mig lite samtidigt som det kommer in en karl i 30årsåldern och slår sig ner i benpressen.
Låg redan runt 150kg på den och han tänkte "det borde jag väl kunna klara".
Mycket riktigt, han drog iväg ett set och bestämde sig för att lassa på lite mer vikt.
På maskinen finns det 2 pinnar där man sätter fast vikterna, en på själva släden och en bredvid där man hänger de vikter man inte använder.
Han greppade två stycken 15 kiloskakor och lassade på fast på fel pinne och satte sig och körde ett set till. Efter det så bestämde sig för att öka ytterligare 30 kilo och man såg hur självförtroendet växte inom honom.
Ett till set, inget problem utan ska lassa på ännu mer vikt.
Jag som satt och nästan tyckte synd om karln bestämde mig för att visa var han skulle lägga vikterna. Han blev lite tyst efter det iallafall :)

Baan
2006-04-29, 11:01
En gång då jag skulle få mitt första schema ihop snickrat av en instruktör på gymmet, så gjorde jag en ganska pinsam sak! :em:
Jag satt och skulle köra en magmaskin och råkade lägga en brakare, med instruktören sittandes precis breve!

"Det är bra, jag tänkte just på hur jag skulle säga att ditt skitande är alldeles för dåligt, men jag ser att du märkt av problemet själv, bra bra." måste han väl ändå ha sagt?

aquaman
2006-04-29, 11:16
Det var en gång för en tid sen då jag skulle börja med att köra ben, så jag skulle köra knäböj för första gången. Min träningspartner tycker att det verkar suga och skiter i det, så jag lastar på lite vikter manlig som jag var. Tycker att det verkar lite lätt och lastar på mer, 120 kg har jag för mig att det blev. Eftersom jag tyckte att det andra var så lätt så tänkte jag att det här också skulle vara det så jag ställer mig med vikten på nacken lite halvt avslappnat och går ner med röven till hälarna typ. Väl där nere märker jag att uppvägen inte var fullt så lätt, så när jag förgäves försöker stöta upp vikten välter jag baklänges och ligger skrattandes på golvet medan hela gymmet glor på mig (det var rusningstid). Det kan man väl kalla en aning pinsamt, bra att det är schysst stämning där bara.

Lövbiffen
2006-04-29, 11:20
"Det är bra, jag tänkte just på hur jag skulle säga att ditt skitande är alldeles för dåligt, men jag ser att du märkt av problemet själv, bra bra." måste han väl ändå ha sagt?

Ungefär så! Mer såhär: "du har dåligt tryck i kroppen nu, men då du har tränat ett tag och byggt upp kroppens gasdepåer, så kommer det att gå mycket bättre"

Har verkligen haft användning av den kunskapen han delgav mej! Nu förstår jag ju att jag inte kan komma tillbaka efter en viloperiod med samma prutt-egenskaper!

Tricklev
2006-04-29, 11:27
Inte hänt mig men iallafall värt att berätta :)
Satt på en bänk och vilade mig lite samtidigt som det kommer in en karl i 30årsåldern och slår sig ner i benpressen.
Mycket riktigt, han drog iväg ett set och bestämde sig för att lassa på lite mer vikt.
På maskinen finns det 2 pinnar där man sätter fast vikterna, en på själva släden och en bredvid där man hänger de vikter man inte använder.
Han greppade två stycken 15 kiloskakor och lassade på fast på fel pinne och satte sig och körde ett set till. Efter det så bestämde sig för att öka ytterligare 30 kilo och man såg hur självförtroendet växte inom honom.
Jag som satt och nästan tyckte synd om karln bestämde mig för att visa var han skulle lägga vikterna. Han blev lite tyst efter det iallafall :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Cykelmannen
2006-04-29, 11:52
Gjort bort sig? O ja. Jag hade ätit en brakmåltid 30 min innan passet av misstag. Min första övning var Rotary torso (magmaskin) (http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/LVTwist.html) , jag körde ett uppvärmningsset sedan blev jag mallig och la på en 13,6 kg-hantel på det fulla viktmagasinet.. det blev för mycket och redan på andra repetitionen spydde jag rakt ut i min egen famn. På maskinen bredvid satt några tjejer, de blev förvånade, närmaste chockade, så jag "lugnade" dem med orden: - Allt för underhållningen på det här trista gymmet

Det gjorde ju inte saken bättre direkt. Jag fick verkligen tassa snabbt till omklädningsrummet, byta om och passet var slut för den dagen redan efter första övningen.

Epilog: När jag skulle gå ut från gymmet kom gymägaren fram till mig med orden: - Var det du som spydde? Ja, sa jag. - Då får du torka upp de rester av spyor som är kvar på maskinen.. jahapps.. :(

jakke
2006-04-29, 12:02
Gjort bort sig? O ja. Jag hade ätit en brakmåltid 30 min innan passet av misstag. Min första övning var Rotary torso (magmaskin) (http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/LVTwist.html) , jag körde ett uppvärmningsset sedan blev jag mallig och la på en 13,6 kg-hantel på det fulla viktmagasinet.. det blev för mycket och redan på andra repetitionen spydde jag rakt ut i min egen famn. På maskinen bredvid satt några tjejer, de blev förvånade, närmaste chockade, så jag "lugnade" dem med orden: - Allt för underhållningen på det här trista gymmet

Det gjorde ju inte saken bättre direkt. Jag fick verkligen tassa snabbt till omklädningsrummet, byta om och passet var slut för den dagen redan efter första övningen.

Epilog: När jag skulle gå ut från gymmet kom gymägaren fram till mig med orden: - Var det du som spydde? Ja, sa jag. - Då får du torka upp de rester av spyor som är kvar på maskinen.. jahapps.. :(
Skulle du lämna spyorna?
:furious: :whipped:

Cykelmannen
2006-04-29, 12:06
Skulle du lämna spyorna?

Nejdå, jag lade inte märke till att det stänkte upp på maskinen bara mitt i all kalabalik.

aliquis
2006-04-29, 12:07
Första gången jag körde fria böjar var på nautilus och enda ställningen som fanns var bänkpressen, jag tog stången därifrån och reppade på, tyvärr gjorde jag väl "en för mycket" och när jag skulle upp på sista tippade kroppen framåt och stången fick gå över huvudet. Pinsamt? Nej det tycker jag väl inte, men läskigt.

För tunga mark är väl kanske pinsamt.

En annan gång körde jag utfall och en kille på gymmet tyckte att jag istället för att gå in i böjställningen skulle pressa upp den över huvudet o lägga tillbaka den. Vikten kändes tung och det var ingen jag brukade köra med, det hade säkert gått med sving i benen men visst, jag gjorde något halvdant försök. Slutade ju med att den gick upp en bit o sedan landade på nacken igen.

Kändes lite läskigt och jag provade att vicka på tårna o så efteråt för att försäkra mig om att allt fungerade ;/

När de riktiga bänkpressarna inte har funnits tillgänliga utan bara några skräppressar så missade jag ställningen bakom när jag skulle hänga av vikten och den dunsade i golvet bakom bänken.

Tycker jag inte heller är så pinsamt, men lite läskigt ;)

Klart även jag har släppt mig under böjarna, dock brukar jag väl alltid skita innan jag går o tränar.

Herkulez
2006-04-29, 12:07
Skulle du lämna spyorna?
lugn jakke, han är mytoman se bara hans andra tråd =)

aquaman
2006-04-29, 12:12

Hahaha! Jag lider verkligen med dig, det där var lugnt det värsta hittills.

reinholdsson
2006-04-29, 12:14
Hmm, jag har väll gjort en del småpinsamma saker, som att dra ut en stor viktskiva utan att upptäcka en mindre utanför, så den landade på tån och rullade genom halva gymmet.

Lallle
2006-04-29, 12:15
Lägg ner nu cykelmannen

Karkiainen
2006-04-29, 13:12
Det var en gång för en tid sen då jag skulle börja med att köra ben, så jag skulle köra knäböj för första gången. Min träningspartner tycker att det verkar suga och skiter i det, så jag lastar på lite vikter manlig som jag var. Tycker att det verkar lite lätt och lastar på mer, 120 kg har jag för mig att det blev. Eftersom jag tyckte att det andra var så lätt så tänkte jag att det här också skulle vara det så jag ställer mig med vikten på nacken lite halvt avslappnat och går ner med röven till hälarna typ. Väl där nere märker jag att uppvägen inte var fullt så lätt, så när jag förgäves försöker stöta upp vikten välter jag baklänges och ligger skrattandes på golvet medan hela gymmet glor på mig (det var rusningstid). Det kan man väl kalla en aning pinsamt, bra att det är schysst stämning där bara.

Den vurpan komme rjag ihåg, det var du och Ted som skulle böja va? Var det itne till och med jag som instruerade dig i knäböjandets ädla konst minuterna innan?

Diana
2006-04-29, 13:17
Inte hänt mig men iallafall värt att berätta
Jag som satt och nästan tyckte synd om karln bestämde mig för att visa var han skulle lägga vikterna. Han blev lite tyst efter det iallafall
Sött :laugh:

Jag har en(och en halv :em: )demolerad lårcurl och ett hål-beklätt parkett(njaa)golv på min meritlista :D *popcorn*

Fastnat i utfall utan passare och fått stööööna på hjälp ett par ggr oxå :laugh:

Lövbiffen
2006-04-29, 13:19
Hmm, jag har väll gjort en del småpinsamma saker, som att dra ut en stor viktskiva utan att upptäcka en mindre utanför, så den landade på tån och rullade genom halva gymmet.

Aj, påminde mej om när jag råkade få en 47 kilos hantel på foten *spy*
Som tur va så skadade jag mej inte, förutom att det smärtade rejält!
Känner fortfarande av om jag trycker på foten!

Diana
2006-04-29, 13:34
Jäklar! :eek: ..har fått 10 kg på foten en gång.. vågar inte ens tänka på hur 47 kilo känns :D

Goddaniel
2006-04-29, 13:38
Jäklar! :eek: ..har fått 10 kg på foten en gång.. vågar inte ens tänka på hur 47 kilo känns :D

Känns väl ungefär likadant skulle jag tro fast 4.7 gånger värre :)

Lövbiffen
2006-04-29, 13:40
Hanteln låg på en bänk och gled av med "högsidan" neråt!
Fattar ärligt talat inte hur foten höll :confused:

blekfet2
2006-04-29, 13:49
haha, klockrent. hade varit kul om jag hade haft något liknande på mitt gym, där det kan vara många personer som tränar samtidigt :D

vet dock inte om jag hade haft karaktär nog att gå fram till någon bekant, dra lite i ollonet och säga "KOLLA MIN *** SYNS" och skratta lite småkorkat.

det är nog bland det minst äckliga jag någonsin gjort :D

gjorde en liknande för några år sedan när jag gjorde lumpen, satte mig på cykeln hem (gjorde lumpen i min hemstad) och upptäckte att någar killar ur samma pluton garvade åt mig när jag just kommit utanför kasern. Hade glömt att stänga gylfen efter en lång marsch så snorren sökte sig såklart ut ur luckan på de gröna militärkallingarna och sa tittkuk. Tyckte det drog lite väl svalt den dagen :em:

Diana
2006-04-29, 13:52
Känns väl ungefär likadant skulle jag tro fast 4.7 gånger värre :)
Ska testa nån gång.. få upp ilskan lite inför nästa set :D :thumbup:

Metal_boy_
2006-04-29, 14:08
Stod på knäna på sitsen på en bänk som lutade 45 grader med ryggstödet ,där jag lutade magen och bröstet, medans jag körde kickbacks med båda armarna samtidigt. I den explosiva, positiva fasen drog jag en brakskit, så jag trodde att bänken skulle börja åka framåt.

Spawn
2006-04-29, 14:12
körde en mag övning då en polare står bakom mig jag ligger raklång på mattan och för mina ben upp mot hans bröstkorg då han puttar ner benen iaf så på vägen ner för benen så ska jag pressa emot för att inte benen ska falla handlöst vilket resulterade i en hög illa luktande mök :)

Pez
2006-04-29, 14:17
Jag "lobbade" en 5kgs viktplatta till polaren en gång.. som inte alls var med på det varpå skivan smackade rakt på hans fot - kant först sas. Med underhållande vrål och gnäll som följd.

Under mitt första tränande år så råkade jag gå in i hacksquatens viktpinne med sån kraft att jag ramlade till marken och nästan tuppade av, glasögonen blev rätt demolerade också.. allt blir mer pinsamt när man är nybörjare och redan tror att alla skrattar åt en. Så farligt var det inte såhär i efterhand, även om det kändes som att jag aldrig skulle kunna gå tillbaka till gymmet ett par dar efteråt..

mathor
2006-04-29, 14:21
Ska testa nån gång.. få upp ilskan lite inför nästa set :D :thumbup:

Har du pruttat ljudligt under ett set någon gång?

muddler
2006-04-29, 14:25
körde vadpress i smithen med typ 160 kg på, tog i så jag blundade på sista reppen, missade hakarna och föll ner i nån slags fällknivsböj, var nog mest skräckblandad förtjusning på övrigt klientel i gymmet :D

Greg
2006-04-29, 14:48
Jag tycker det är ganska konstigt. När jag tränade tyngdlyftning så krävde alla att man skulle fisa. Som de gick på en när man inte hade släppt sig efter en träning "Vafan, du tar ju inte i för mycket".

På "komersiella" gym så går alla och spänner röven, i hopp om att inte släppa sig. Jag tycker inte att fisa är något som man gör bort sig med. Bara skratta och fortsätt.

Styrkebyggare
2006-04-29, 15:01
Två dråpliga prylar kan jag komma på;

1: 17-18 år gammal satt man och körde latsdrag bakom nacken. Rätt som det är får man syn på en brallis, vrider huvudet och drar stången i huvudet så det låter som en gong-gong (de flesta på gymmet såg nog varför jag drog stången i skallen). Efter detta fokuserar jag ENBART på träningen (iaf när jag kör).

2: Kör lite tunga shrugs med skivstång (var nog inte mer än ett år sen). Efter sista setet tänkte jag hysta av stången på krokarna på utsidan av en powerrack framför mig för att underlätta avlastningen. Givetvis underskattar jag höjden på ställningen (krokarna satt nog ca 15 cm över läget där jag höll stången). Så jag står där intill powerracken - helt slutkörd i trapsarna - och försöker knö/jucka upp stångjäveln på krokarna. Rätt som det är så tappar jag istället balansen, vikterna far av på ena sidan medan jag dansar vidare (med en JÄVLIGT snedbelastad stång) åt andra hållet och lyckas i kalabaliken välta en bänk och riva ner några stänger som stod uppställda mot en vägg bredvid.
Ett jävla brötande blev det - folk kom fram och undrade om jag höll på att slå ihjäl mig - men några blessyrer blev det inte (förutom på stoltheten).

rolf
2006-04-29, 16:27
Kul tråd. :hbang:

Det närmaste jag har kommit något pinsamt på gymmet var när jag skulle lasta av vikterna efter att ha böjt färdigt. Jag hade två tjugokilos- och en tiokiloskaka på varje sida, och av någon anledning fick jag för mig att ta bort alla vikterna från en sida i taget. Om jag hade förväntat mig att stången skulle balanseras pga den breda ställningen, eller om jag helt enkelt bara var trött kan jag inte svara på. Hursomhelst, när jag dragit lös den sista tjugokilos kakan stiger den tomma ändan saaakta upp i luften och står liksom och svajar diagonalt, och vill inte riktigt falla ner eftersom ställningen är så bred. Jag står och bedömer läget en stund och bestämmer mig sedan för att gå och ta i vikterna på den andra sidan. När jag lägger ner kakan jag håller i handen på marken brakar förstås hela skiten i marken och är ruskigt nära att slå i en spegel.
Lyckligtvis var jag så gott som ensam i den delen av gymmet.

Princy
2006-04-29, 16:49

När min kära 700-kilos-vän (häst) kliver på mina fötter gör det också ont. :(

Tricklev
2006-04-29, 17:00
När min kära 700-kilos-vän (häst) kliver på mina fötter gör det också ont. :(

:MrT:

Smärta, minst sagt.

Lord_Real
2006-04-29, 17:13
Jag som är en glad nybörjare med träning fortfarande har inte hunnit gjort bort mig så mycket på gym.

Däremot så satt jag för ett par månader sedan i en triceps-extension maskin och hade precis börjat när en väldigt fager kvinna börjar med en dip maskin precis framför mig. Jag tänkte inte fokusera så mycket på den vackra damen utan mer koncentrera mig på träningen, då jag upptäckte hur det var menat att jag skulle utföra triceps-rörelsen.
Jag hade med andra ord tidigare fuskat. Jajja.. Inte mycket att göra utan att utföra rörelsen rätt tänkte jag. Men oj vad mycket tyngre det blev. Och att stanna och sänka vikt ville man ju inte på grund av fåfängan och den vackra kvinnan. Så jag tuffade på tills det svartnade för ögonen och jag bokstavligen rullade ur maskinen. Det riktiga rullandet kom ju i och för sig av att jag utan syn och helt groggy försökte kliva ur maskinen och klev sönder min vattenflaska istället. Så det vart en "duck and cover" flykt.

Mina triceps blev snabbt mycket bättre nu när jag inte fuskar kan tilläggas. :)

tuben
2006-04-29, 18:09
Har klarat mig någorlunda bra genom åren.

Har rasat av en lutande bänk som jag körde baksida axlar på och hade knäna på sitsen.
Sommar var det och knäna var svettiga vilket resulterade i en spektakulär vurpa åt ena hållet.
Vart tyst i gymmet för 3 sekunder sen började folk skratta.

KRILLE!
2006-04-29, 18:17
Kul tråd. :hbang:

Det närmaste jag har kommit något pinsamt på gymmet var när jag skulle lasta av vikterna efter att ha böjt färdigt. Jag hade två tjugokilos- och en tiokiloskaka på varje sida, och av någon anledning fick jag för mig att ta bort alla vikterna från en sida i taget. Om jag hade förväntat mig att stången skulle balanseras pga den breda ställningen, eller om jag helt enkelt bara var trött kan jag inte svara på. Hursomhelst, när jag dragit lös den sista tjugokilos kakan stiger den tomma ändan saaakta upp i luften och står liksom och svajar diagonalt, och vill inte riktigt falla ner eftersom ställningen är så bred. Jag står och bedömer läget en stund och bestämmer mig sedan för att gå och ta i vikterna på den andra sidan. När jag lägger ner kakan jag håller i handen på marken brakar förstås hela skiten i marken och är ruskigt nära att slå i en spegel.
Lyckligtvis var jag så gott som ensam i den delen av gymmet.

Hehe hänt mig med :D

Typ någon av de första gångerna jag var på gymet lassade jag på massa vikt i pec-decen. Såg inte skylten som det stod trasig på. Tryckte ihop armarna och sedan släpte vajern och hela viktmagasinet brakade i golvet och jag satt kvar ganska förvånad med armarna fortfarande ihop. Skämdes lite och gick för att göra hantellyft åt sidan och koncentrerade mig för att inte göra bort mig, kanske lite för mycket för jag lyckades klämma förhuden mellan hantlarna. La tillbaka hantlarna och gick med stolta kliv in på toaletten där jag brast i gråt av smärta :)

Var lite gasig i magen en gång och körde bänkpress. Varje gång stången tog i bröstet klämde jag ur en ljudlig rackare, brydde mig inte då jag trodde att jag var ensam men när jag reser mig upp ganska stolt för det var någon form av pers så står en spinninggrupp 2 meter bort och glor på mig.

Kebab-Arne
2006-04-29, 18:21
Typ någon av de första gångerna jag var på gymet lassade jag på massa vikt i pec-decen. Såg inte skylten som det stod trasig på. Tryckte ihop armarna och sedan släpte vajern och hela viktmagasinet brakade i golvet och jag satt kvar ganska förvånad med armarna fortfarande ihop. Skämdes lite och gick för att göra hantellyft åt sidan och koncentrerade mig för att inte göra bort mig, kanske lite för mycket för jag lyckades klämma förhuden mellan hantlarna. La tillbaka hantlarna och gick med stolta kliv in på toaletten där jag brast i gråt av smärta :)

Var lite gasig i magen en gång och körde bänkpress. Varje gång stången tog i bröstet klämde jag ur en ljudlig rackare, brydde mig inte då jag trodde att jag var ensam men när jag reser mig upp ganska stolt för det var någon form av pers så står en spinninggrupp 2 meter bort och glor på mig.

:laugh: :hbang:

Starkt att följa upp ett misstag med ett till misstag. :thumbup: :D

Inzza
2006-04-29, 20:59
har väl inte gjort bort mig direkt..

skulle köra dips med 30kg runt midjan då kedjan går sönde rpå något sätt och jag får allt på fötterna, gjorde riktigt ont :)

dagen efter var jag inte sämre då jag körde shrugs med krokar.. skulle fuska på den sista reppen och verkligen studsade upp o ner vikten.. tyvärr så råkade stången hoppa ur krokens läge och jag får "några" kilon på ena knät :P

karlskrona är en farlig stad att träna i. :whipped:

rolf
2006-04-29, 22:38
Skämdes lite och gick för att göra hantellyft åt sidan och koncentrerade mig för att inte göra bort mig, kanske lite för mycket för jag lyckades klämma förhuden mellan hantlarna. La tillbaka hantlarna och gick med stolta kliv in på toaletten där jag brast i gråt av smärta :)

Hahahaha! :laugh: :laugh:

mini
2006-04-29, 23:07
Jag har väl aldrig direkt skämts för något jag gjort på gymmet, men jag har fastnat i en benpress och varit tvungen att be om assistans upp, jag har fastnat med stången på bröstet i smalbänk ett par gånger och jag har åsamkat mig själv näsblod i en alltför ivrig militärpress. Ja, och så har jag vält åt sidan i gående utfall. Jag var så trött att jag inte ens orkade parera.

Spawn
2006-04-29, 23:21
alltså varför starta denna tråd om och om igen det är samma tråkiga historier..alla har fisit alla har tappat vikter, vält maskiner samma gammla historier vart är de klockrena? admin spärra dessa trådar

Mass-Tech
2006-04-29, 23:56
Har råkat kalla en tjej för bitch och en asiat för kines jävel.

Baan
2006-04-30, 00:05
alltså varför starta denna tråd om och om igen det är samma tråkiga historier..alla har fisit alla har tappat vikter, vält maskiner samma gammla historier vart är de klockrena? admin spärra dessa trådar

+ kick/ban/ignore spawn.

Tolkia
2006-04-30, 00:09
+ kick/ban/ignore spawn.
Hann laddar för att få göra en ny "förlåt mig"-tråd.

Fettecke
2006-04-30, 00:59
värsta är väll samma som Krille gjorde, klämde förhuden...

stog och spanade på en riktig puma framför mig, samtidigt som jag vevade med 12kg hantlarna i Laterial raise. sen gjorde det helt plötsligt jävligt ont och ja vart röd i kallsongerna... det vart inge spännande sexliv på 3 veckor efter det, doktorn undrade vafan jag höll på med osv...

sen har jag vält i knäböj, utfall, bänkpress samt utfört anala ljud i tät befolkning på gymmet.
Välte i knäböj när jag skulle ta av vikter, tog av alla vikter på ena sidan, då slog stången över och höll på att träffa en grupp som stog några meter bort och höll på att ro. jävlar vilket liv det vart på folket.

Kwon
2006-04-30, 01:02
Har råkat kalla en tjej för bitch och en asiat för kines jävel.

På gymet?

Krokodil
2006-04-30, 01:14
På gamla Rellos (nuvarande Delta) hade de en sandsäck i en hörna och det kändes jäkligt macho att avsluta passet med att ge den stryk. :D

Nåja, denna säck blev mer och mer sliten och en dag satt det en lapp med texten "sparka ej på säcken", självklart gav jag den en stenhård "pungspark" och säckjäveln sprack och innehållet rann ut på golvet. :em:

Kwon
2006-04-30, 01:25
Som Ronnie brukar säga vid intervjuer..

"All the time...."

Herkulez
2006-04-30, 03:09
NI LJUGER JU ALLI¨HOP

//TRÅD LÅST

mvh BALLAN

Metal_boy_
2006-04-30, 03:13
NI LJUGER JU ALLI¨HOP

//TRÅD LÅST

mvh BALLAN

En gång sjöng jag " Med dunder och snus o luurviga luder och daaanska skallar så det säger TJOFF!"

Tolkia
2006-04-30, 03:14
Några har just kommit hem från krogen, eller (med ledning av hur ett antar trådar i allmänt plötsligt fick en ... tja, skall vi säga "ny" vinkling)? :D

Metal_boy_
2006-04-30, 03:16
Några har just kommit hem från krogen, eller (med ledning av hur ett antar trådar i allmänt plötsligt fick en ... tja, skall vi säga "ny" vinkling)? :D

Jag är spiknykter. Det är illa va? :em:

Herkulez
2006-04-30, 03:21
HÄHÄ ja jävligt omoget av metal =)

Tolkia
2006-04-30, 03:22
HÄHÄ ja jävligt omoget av metal =)
Mitt inlägg hade lika gärna kunnat hamna ett snäpp längre upp (förvånad?).

Herkulez
2006-04-30, 03:23
Mitt inlägg hade lika gärna kunnat hamna ett snäpp längre upp (förvånad?).
hähä ja jävligt omoget av kwon =)

Tolkia
2006-04-30, 03:24
hähä ja jävligt omoget av kwon =)
Ja, OERHÖRT, inte sant? :D

Metal_boy_
2006-04-30, 03:25
:laugh: Gud så sjukt, ja jisses. Nä det börjar bli dags för nattmössa och nosvärmare nu snart. Är det ingen som vill komma och kela lite? Klia mig på ryggen etc?

grisbil3n
2006-04-30, 03:45
:laugh: Gud så sjukt, ja jisses. Nä det börjar bli dags för nattmössa och nosvärmare nu snart. Är det ingen som vill komma och kela lite? Klia mig på ryggen etc?

Jag har inget för mig :naughty:

Dipshit
2006-04-30, 03:54
i USA kan man göra följande:
räkna på svenska tyst för dig själv...1...2...3...4...5...
sen när det börjar bli jobbigt höjer du rösten... SEX!! :em:

no1fitness
2006-04-30, 04:05
Jag måste vara väldigt tråkig på gymet för jag kan inte minnas att jag råkat ut för något pinsamt alls. :(

Piranha
2006-04-30, 06:30
Jag har vält benpressen en gång, ifs jag har gjort bort mig massor av gånger men det var nog det grövsta på gymmet.

Det finns en incident på handikapp VM i bänkpress också som jag mörkar helt :D .

Nina L
2006-04-30, 07:02
När jag skulle testa löpbandet så missbedömde jag hastigheten (med en nolla ungefär) och åkte bakåt som en projektil. Det var lagom pinsamt, men jag tröstade mig med att de flesta gillar när andra gör bort sig, så de får känna sig coola. I efterhand ser jag det som en god gärning. Nina på aerobics var rätt bortgjort också. Jag fattar inte hur man kan vara så sämst. Det måste vara något genetiskt.

Diana
2006-04-30, 08:09
Har du pruttat ljudligt under ett set någon gång?
nepp, det nöjjet(?) har faktiskt lyckats undgå mej *popcorn* :D
När min kära 700-kilos-vän (häst) kliver på mina fötter gör det också ont.
kan instämma, INTE trevligt! :D
(finns det ridskor med stålhätta? annars ska jag fan starta ett företag :naughty:
När jag skulle testa löpbandet så missbedömde jag hastigheten (med en nolla ungefär) och åkte bakåt som en projektil. Det var lagom pinsamt, men jag tröstade mig med att de flesta gillar när andra gör bort sig, så de får känna sig coola. I efterhand ser jag det som en god gärning. Nina på aerobics var rätt bortgjort också. Jag fattar inte hur man kan vara så sämst. Det måste vara något genetiskt.
största skälet att jag undviker löpbanden :laugh: lite utav en fobi..

Lövbiffen
2006-04-30, 09:03

Fan nu kom jag tänka på en rolig grej som hände min lillebrorsa!

För många år sen så va utomlands med familjen och gick in på ett litet gym dom hade på hotellet! Min lillebror, då 8 år gammal (ungefär), bestämde sej för att springa på rullband med bara handduken på sej runt midjan!

Då satte min kompis, som va med på resan, på högsta hastigheten på rullbandet! :devil: Så lillebrorsan sprang så att han tappade handduken! :D
Sen sprang han där helt naken med en skräckslagen min, enda tills farsan lyfte av honom! Hans ben sprattlade vidare i luften medan han lyftes av! :laugh: Så jäkla rolig syn!!!!!!!

hultman
2006-04-30, 11:01
Ojoj, det är så många gånger att de inte går att räkna. Ett OTAL gånger då jag haft spääsfläckar på mina mjukisbyxor, och hur många gånger som helst när det blivit ett par droppar vatten som ser ut som piss.

För övrigt brukar jag oftast träna i ett par röda fleecebyxor, något som de flesta brukar skratta åt.

En gång drog jag en brakare när jag körde dips, och den relativt trånga lokalen var fylld av tjejer och annat konstigt folk. Ett flertal gånger har det blivit liknande, men när det står 50 pers runt en och flinar så känns det inte så härligt.

fonzie
2006-04-30, 11:25
Min farsa fes helt ohämmat när han kabelrodde på friskvårds när vi tränade där. *drag* *drag* *PRUTT!* -OJ ehe!

WheyProtein
2006-04-30, 11:46
När jag skulle testa löpbandet så missbedömde jag hastigheten (med en nolla ungefär) och åkte bakåt som en projektil.
När jag var i Norge några månader förra året fick jag på en veckas tid beskåda två fall av denna typen. :)

Jag har bara vält en sittande vadpress en gång, dunder och brak!

Mass-Tech
2006-04-30, 12:27
På gymet?
Ja, på gymet.