Visa fullständig version : Hur tänkte du när du valde din avatar?
Är det någon speciell anledning som ligger bakom ditt val av avatar? Jag valde min för jag tyckte den kändes lite skönt flummig.
Ryska_raketen
2006-04-28, 22:25
Ja tänkte. Who`s the retard now!?
Burt Reynolds är Mannen med stort M
Jag har inte börjat tänka.
kul minne från lumpen (bilden är från en skarpskjutning, har dock ingen aning vem det är på kortet från plutonen).
Att bob dylan är bäst, behövs inte sägas mer än så
Hade en på Eric Lindros men så undrade Alla varför jag hade en hockeyspelare som avatar, så istället för att förvirra den stakars Allanen så tog jag en på min nyrakde bringa
mini känns som en donna med motorsåg och läderbh.
Jag är tydligen jäkligt lik J.K Simmons.
Inte alls...
Eller...jo att det är den enda bilden jag har som är i godkänd storlek som avatar och mina skills i bildändringar = noll. :)
Jag tycker min passar bra :) Det är ju så det brukar låta på en ensam söndagkväll..
Pellefant
2006-04-28, 22:35
Valde elefantnick och avatar, pga att jag kände mig stor, ful och fet som just en stor elefant då. :(
Dissector
2006-04-28, 22:36
Jag tänkte ungefär... Jai Kali ka, jai ma Kali, jayati maha Kali, Jai jai rupa pracandika, maha Kalika devi ! o.s.v!
Jag är tydligen jäkligt lik J.K Simmons.
Russell Simmons var det ju.
Elvis i Bubba Ho-Tep, går inte att vara coolare än han :)
Slartibartfast
2006-04-28, 22:45
Jag fick bara för mig en dag att göra världens grymmaste avatar.
Vesseldahl
2006-04-28, 22:46
Den symboliserar dagsformen.
Jag älskar mannen på bilden.
Helena B
2006-04-28, 22:49
Jag byter avatar rätt ofta, oftast i samband med min nya text. Men denna har inget med min text att göra. Vet inte, hon har snygg fysik helt enkelt.
no1fitness
2006-04-28, 22:50
Tänkte att jag skulle bli motiverad till att vinna mina kommande tävlingar. :)
Jag älskar mannen på bilden.
HAN E JU DÖD
WheyProtein
2006-04-28, 22:52
Är lite av ett Maiden-fan och The Wickerman ser grym ut :P
tänkte: south park är skitbra och cartman är skitsjuk.
grisbil3n
2006-04-28, 22:52
Efterlyste lite sjyssta bilder på grisbilar i nån tråd sen valde jag denna, tycker den är jävligt fin.
RajtanTajtan
2006-04-28, 22:54
Jag ville ha ngn som liknade en efterbliven jättebebis från Litauen.
internethjälten
2006-04-28, 22:56
Är det någon speciell anledning som ligger bakom ditt val av avatar? Jag valde min för jag tyckte den kändes lite skönt flummig.
har inte tänkt = ingen avatar
HAN E JU DÖD
Lär dig svenska. :em:
Guns n hoses
2006-04-28, 23:02
I dont think. I do
Jag byter avatar rätt ofta, oftast i samband med min nya text. Men denna har inget med min text att göra. Vet inte, hon har snygg fysik helt enkelt.
Vem är det?
Jag valde min för att Stiffler är skön helt enkelt
Herkulez
2006-04-28, 23:08
den var jävligt rolig samt omogen som fan.
Herkulez
2006-04-28, 23:09
Vem är det?
P Nordin FFS, jarods stora kärlek
RajtanTajtan
2006-04-28, 23:13
P Nordin FFS, jarods stora kärlek
Fel serru, tjejen på bilden heter Julie Ann Kulla.
kul minne från lumpen (bilden är från en skarpskjutning, har dock ingen aning vem det är på kortet från plutonen).
Alltså, kan jag få den i större upplösning. JAG SER INTE VAD DET ÄR OCH DET GÖR MIG GALEN! Vart irriterad på det sen jag reggad emig här..
Valet och kvalet mellan denna och buddy christ, då jag inte har nån tillräckligt bra bild på mig själv. Valde denna eftersom folk som inte känner mig kan tro att jag är troende annars.
Fatalist
2006-04-28, 23:22
Bra skiva...
Fatalist
2006-04-28, 23:25
vet inte
man ser att du fumlar efter nycklarna till ferrarin
Lillgrabben
2006-04-28, 23:26
Gjorde det enda rätta.
Samma här!
RF.s logga "Rena Vinnare" motsvarar mina värderingar inom idrotten.
Alltså, kan jag få den i större upplösning. JAG SER INTE VAD DET ÄR OCH DET GÖR MIG GALEN! Vart irriterad på det sen jag reggad emig här..
nu skojar du va?
edit. stor bild
Helena B
2006-04-28, 23:35
Vem är det?
Precis som RajtanTajtan sa JulieAnn Kulla.
Hunden ser så glad ut på bilden och man kan ju inte klandra honom.
Herkulez
2006-04-28, 23:36
Fel serru, tjejen på bilden heter Julie Ann Kulla.
julie who?
borde vara ok storlek nu iaf
http://img129.imageshack.us/img129/4894/krk0263cm.jpg
RajtanTajtan
2006-04-28, 23:38
julie who?
Jaså ändrade du ditt inlägg till slut :) Min humor ÄR gullig, men sen såg du att det var sant.
Helena B
2006-04-28, 23:39
julie who?
http://www.julieannkulla.com/
Med förhoppning att någon upplyst människa skall förså att mitt namn är taget efter Donald Fagen, och inte är en i bestämd form försvenskning av "fag"... (Som om mindre upplysta flickvän trodde)
Herkulez
2006-04-28, 23:42
Jaså ändrade du ditt inlägg till slut :) Min humor ÄR gullig, men sen såg du att det var sant.
japp gjorde en extremt snabb google sökning men hitta inget, såg att helena skrivit samma sak så... :D
Herkulez
2006-04-28, 23:42
aa thanks, inte hört om henne förut. Var dock likt fröken nordin bakifrån.
Hur som helst så går det inte att toppa Herkulez avatar. Den är i en klass för sig.
nu skojar du va?
edit. stor bild
Nej, jag ser inte vad det är. En hjälm och lite av en pipa? En axel? Vad är det bruna, är det mark eller är det en dal högt uppifrån?
Jag ser inte.
Nej, jag ser inte vad det är. En hjälm och lite av en pipa? En axel? Vad är det bruna, är det mark eller är det en dal högt uppifrån?
Jag ser inte.
okänd snubbe från min pluton som ligger ner med sin ak:5a och lite annan utrustning och matar på. du ser alltså hans överkropp till vänster, resten är gräs :D
Helena nu måste jag säga att jag är fan besviken :P Jag har hela tiden trott att det var du?
Dumleman
2006-04-28, 23:59
okänd snubbe från min pluton som ligger ner med sin ak:5a och lite annan utrustning och matar på. du ser alltså hans överkropp till vänster, resten är gräs :D
Ta det som ett bevis på svenska försvarets m90überkamoflage :laugh:.
Helena B
2006-04-28, 23:59
Helena nu måste jag säga att jag är fan besviken :P Jag har hela tiden trott att det var du?
Man kan nästan tro att det är jag, förutom att jag har mindre muskler då :D
Har iofs aldrig påstått att det är jag heller. Antar att du kommer sluta pm:a mig nu *cry* :D
Ta det som ett bevis på svenska försvarets m90überkamoflage :laugh:.
:laugh:
exakt... m90 + hjälm90= bra cammo
m90 + hjälm90+ PLASTNÄT90 I FIN GRÖN FÄRG = priceless cammo
:D
Man kan nästan tro att det är jag, förutom att jag har mindre muskler då :D
Har iofs aldrig påstått att det är jag heller. Antar att du kommer sluta pm:a mig nu *cry* :D
Iofs så har du aldrig sagt det ne.. Men jag tog det för givet.. Men vi alla vet att det är insidan som räknas så pm:en kommer rulla in i vanlig ordning! ;)
Lär dig svenska. :em:
Jag kan om jag vill.
Jag tyckte det var en fin bild på Heiko.
Jag kan om jag vill.
Då skulle du inte ha klagat på det jag skrev. Man kan älska döda personer.
High1ander
2006-04-29, 02:53
Jag tänkte, "nu ska jag visa alla muppar hur man leker i photoshop och gör sig själv en 'most fuckable' bild".
Tänker slänga upp en ny avatarbild nästa vecka...
Men vi alla vet att det är insidan som räknas så pm:en kommer rulla in i vanlig ordning! ;)
Det hade varit en snygg räddning om någon hade trott på det :)
Sheogorath
2006-04-29, 06:06
Jag gör High Pulls. Jag gillar High Pulls.
Jag ville testa gränserna. Faktiskt var jag inte alls säker på att jag skulle komma undan både med egen "medlemstitel" och ett snoppliknande djur som avatar, men när det funkade blev jag lycklig. (Puss till alla modertorer!) Kungakronan kändes som ett naturligt steg efter att julen var över och tomteluven hade spelat ut sin roll.
Karl_alfred
2006-04-29, 08:06
Jag tänkte kjoltyg :naughty:
Jag tänkte, "nu ska jag visa alla muppar hur man leker i photoshop och gör sig själv en 'most fuckable' bild".
Tänker slänga upp en ny avatarbild nästa vecka...
Jag trodde bara du hade fastnat i en gräsklippare.
Cerberus
2006-04-29, 09:27
En fysik som jag ser som ideal.
Nordenator
2006-04-29, 09:31
Elvis i Bubba Ho-Tep, går inte att vara coolare än han :)
Helt klar!
Come and get it, you undead sack of shit.
Det finns så få bilder på mig som jag har rättighet till att använda efter eget huvud. Coachen plåtade Lucia2003.
Jag tänkte inte alls. Jag föredrar att lämna tänkandet till hästarna, de har större huvuden.
Kaboffastar
2006-04-29, 10:54
alltså.. nån mer än jag som läser "julie kan ******" varenda gång?
alltså.. nån mer än jag som läser "julie kan ******" varenda gång?
Man läser det man vill se :D
Jag tänkte kjoltyg :naughty:
http://friendsfr.free.fr/grdim/701.jpg
How YOU doin'? :naughty: :naughty:
Jaj tänkte HOT HOT HOT.. :naughty: (undra hur många liter choklad man kan slicka från den kroppen... :laugh: :em: )
Jaj tänkte HOT HOT HOT.. :naughty: (undra hur många liter choklad man kan slicka från den kroppen... :laugh: :em: )
Hm... Inget raggande i min tråd om jag får be :D
Mass-Tech
2006-04-29, 11:18
Läs signaturen
vet inte hur man gör så jag tog en av de för valda.... Samt att det är en snygg bild poch jag är snygg som fan !
Med förhoppning att någon upplyst människa skall förså att mitt namn är taget efter Donald Fagen, och inte är en i bestämd form försvenskning av "fag"... (Som om mindre upplysta flickvän trodde)Vad rart. Men alltså: Det står ju faktiskt Fagen. Det går inte att komma ifrån. Jag är med din mindre upplysta flickvän. Jag ler alltid lite när jag ser ditt namn.
Fettecke
2006-04-29, 11:21
En gripper är the shit. samt att bilden vart snygg i photoshop också
hahavaffan
Jag hade inte tackat nej till en 'Cuda med nån fet Mopar-V8 i.
Lövbiffen
Inte mycket faktist! :D
Hm... Inget raggande i min tråd om jag får be :D
:em: :D
man ser att du fumlar efter nycklarna till ferrarin
haha, klippning på tisdag så då slipper jag se ut som viktor lilja
Karl_alfred
2006-04-29, 11:26
tihi :em: Rätt många ska jag ha hört *kissass*
Kan inte välja, så jag skiter det.
Jag kan tänka därför finns jag.
Egentligen har jag ju värmekaninen, den har jag för att en bekant kallade mig värmekanin i början av gymnasiet av någon anledning.
Min NIL har jag i avsaknaden på något annat.
Löjtnant Blank
2006-04-29, 12:30
"We're going to get nice and wet, and you're going to spread your legs. Oh, that's good. So you know me. You know my reputation. Thirteen inches of tough load, I don't treat you gently. That's right. I'm Brock Landers. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice, I'm going to ask you one more time. Where the fuck is Ringo? I am a star. I'm a star, I'm a star, I'm a star. I am a big, bright, shining star. That's right."
Finns inte många filmer som är bättre.
Jacksatan
2006-04-29, 12:31
jag tänkte att nu jävla ska jag ta den bild jag ser bäst ut på, och dessutom invertera så att jag ser ännu grövre ut. Syftet är att få respekt och beundran och stärka mitt redan stora ego! =)
Tragiskt att det ligger lite sanning i det där ändå...
Jag ville testa gränserna. Faktiskt var jag inte alls säker på att jag skulle komma undan både med egen "medlemstitel" och ett snoppliknande djur som avatar, men när det funkade blev jag lycklig. (Puss till alla modertorer!) Kungakronan kändes som ett naturligt steg efter att julen var över och tomteluven hade spelat ut sin roll.
Din profilbild är inte mycket vackrare än avataren.
(I skrivande stund har Nina L en mycket utmärglad asiatisk kvinna i profilen, inte ett självporträtt :D )
Jaaa jag tyckte väl att det behövdes mer droger på detta forum.. Kul bild dessutom.
Det var min ena kattunge enbart några veckor gammal, hon var fruktansvärt söt.
Död nu dock, likaså hennes underbart gullige bror (jag hatar mina föräldrar för det än). *cry* *cry*
Är medlem i MUST, som står för Manchester Uniteds Supporters Trust.
www.joinmust.org
Lövbiffen
2006-04-29, 14:55
Är medlem i MUST, som står för Manchester Uniteds Supporters Trust.
www.joinmust.org
MUST kan även betyda militära underättelsetjänsten :thumbup:
MUST kan även betyda militära underättelsetjänsten :thumbup:
Eller julMUST
Eller julMUST
Julmust är godare än påskmust.
Eller att man mustar någon, men vad det bertyder tänker jag inte ta här.
Tricklev
2006-04-29, 16:42
Den känndes trevlig, och om något representerar mig så är det trevlighet.
Jag tänkte att Kim bodnia är en grym skådespelare, honom skall vi ha. :hbang:
Chandler
2006-04-30, 13:33
Min mångfaldiga champion med sin Snobben-min. :D
Wayfaerer
2006-04-30, 13:42
Hittade den på nåt annat forum och tänkte: wow, vilken cool avatar! Och animerad är den också! Fick dock sänka kvalitet och storlek för att få ha den här.
Wayfaerer
2006-04-30, 13:42
"We're going to get nice and wet, and you're going to spread your legs. Oh, that's good. So you know me. You know my reputation. Thirteen inches of tough load, I don't treat you gently. That's right. I'm Brock Landers. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice. So I'm going to be nice, I'm going to ask you one more time. Where the fuck is Ringo? I am a star. I'm a star, I'm a star, I'm a star. I am a big, bright, shining star. That's right."
Finns inte många filmer som är bättre.
Och filmen är?
Alltid gillat "En Svensk Tiger" bilden, så kopplingen till Hobbes (tiger) och att jag bodde utomlands vid tillfället för att lägga upp bilden. Så bara blev det så!
Funderat på att ha den som tatuering.
Vad rart. Men alltså: Det står ju faktiskt Fagen. Det går inte att komma ifrån. Jag är med din mindre upplysta flickvän. Jag ler alltid lite när jag ser ditt namn.
Det bjuder jag på.
Om du skulle vara med min flickvän skulle jag förmodligen också få ett leende på läpparna...
Han var en grym idrottsman.
Så enkelt är det.
Bronkitkorv
2006-10-20, 14:16
Fan min katt är borta...
Fan min katt är borta...
Sätt upp lappar, den har nog inte sprungit långt :)
obs. ironi
Och filmen är?
Boogie Nights
Bronkitkorv
2006-10-20, 14:44
Sätt upp lappar, den har nog inte sprungit långt :)
obs. ironi
Den har redan kommit tillbaks men det var precis det jag tänkte när jag valde min avatar...
Jag tänkte på hur jävla liten jag var när jag började träna. På avataren hade jag tränat i över ett år :D
Jag tänkte: "Lol, inga biceps alls! Spänner hon ens armarna?" :D
Den här tråden är ganska rolig i efterhand; t.ex. Flashs post på sidan 7. :D
Själv tänkte jag inte alls, jag lät Nina tänka åt mig (mycket praktiskt).
Bronkitkorv
2006-10-20, 15:08
Jag tänkte på hur jävla liten jag var när jag började träna. På avataren hade jag tränat i över ett år :D
Det står en läskig kines bakom dej, visste du det ?
Kanske ett spöke ?:confused:
Det står en läskig kines bakom dej, visste du det ?
Kanske ett spöke ?:confused:
Nej nej. Det är min motsvarighet till "the evil monkey"...
"The evil, short chinaguy"
Whistler
2006-10-20, 15:14
Den här tråden var mycket intressant att läsa från början, nu när de flesta har bytt avatarer. :)
Fettecke
2006-10-20, 15:16
grippers är kul.
Själv tänkte jag inte alls, jag lät Nina tänka åt mig (mycket praktiskt).Det där kan du leva länge på, min vän!
Jag tänkte (åt Tolkia) att det skulle vara en kvinna som symboliserade visdom och humor. Jag är mycket nöjd med mitt val.
Ryska_raketen
2006-10-20, 15:19
Jag väljer alltid avatarer som påminner om mig. Här är det sås som gäller.
Jag väljer alltid avatarer som påminner om mig. Här är det sås som gäller.
Är du inte lite snäll mot formen nu?
grisbil3n
2006-10-20, 15:20
Det är ingen mindre än jag schälv på avataren *finsk prytning*
Ryska_raketen
2006-10-20, 15:22
Är du inte lite snäll mot formen nu?
Jo, jag erkänner. Ja fotade baan när han hade mustach. Fan, ja ser verkligen upp till dig :em:
Barkbiten
2006-10-20, 15:33
jag har dålig fantasi? fast jag tror att usama har ett välutrustat gym i sin grotta.
Herkulez
2006-10-20, 16:43
"den här retar garanterat upp allan" tänkte jag när jag satte upp en bild på världens minsta cheesburgare som hålls upp mellan en kvinnas pekfinger och tumme
fothermucker
2006-10-20, 21:03
C'est moi. Vektoriserad - jag, men ändå anonym.
Fantastiskt.
världens vackraste tjej utan tvekan
Anledning.. Den jag har känns rätt personlig. Nästan som om det vart mig själv på bilden!
Ja vem bryr sig om mina motiv men jag kan säga att jag reagerat på vissa avatars här på sidan. Några användare har hamnat på min ignore-lista enbart för att avataren varit jobbig att kolla på :devil:
/A
Arne Persson
2006-10-20, 23:32
Jag tänkte: "Lol, inga biceps alls! Spänner hon ens armarna?" :D
Hur som helst, så har den unga damen en perfekt PT-teknik med överarmarna i totalt felaktig position! Bara att buga djupt!:)
Arne Persson
2006-10-20, 23:35
Man tänkte väl +30 set triceps/pass kan inte vara heeeelt värdelöst trots allt.:D
Anledning.. Den jag har känns rätt personlig. Nästan som om det vart mig själv på bilden!
Måste bara säga att jag misstänker att jag pratat med dig en gång men det minns du säkert ej :)
Jag var bl.a. på festen som hölls på havsbadet förra hösten.
/A
Rock'nRoll
2006-10-21, 00:03
Värdens bästa band.. Lätt!
Edit: Three pigs har också sjukt snygg avatar.
Var hög som ett hus den dagen, så den passade ganska bra.
Hur som helst, så har den unga damen en perfekt PT-teknik med överarmarna i totalt felaktig position! Bara att buga djupt!:)Visst är den lysande! :D Kolla min profil för att se en större bild. Jag köpte den faktiskt på en bildbyrå för 1 dollar.
*popcorn* :D
Jag tänkte mat.
Tänkte att jag min grannes väldigt snygga, men något konstigt luktande, munskydd framhävde mina ögon.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.