handdator

Visa fullständig version : då dissade man en utgång igen

wo0b9n
2006-04-28, 20:20
För att kunna köra en lång Runda i parken imorgon sen gymmet på kvällen..hoppas jag inte är ensam *slap*

mangemani
2006-04-28, 20:21
trust me,du är INTE ensam...

christian
2006-04-28, 20:22
*grr27* *slap*

You only live once, du kunde lätt hängt med men druckit lite eller inget och gått hem i tid istället. Lätt för mig att säga som är sjukling och inte har ngt val. ;)

grisbil3n
2006-04-28, 20:24
Skitsamma, det går onekligen fler tåg.

Ryska_raketen
2006-04-28, 20:26
*grr27* *slap*

You only live once, du kunde lätt hängt med men druckit lite eller inget och gått hem i tid istället. Lätt för mig att säga som är sjukling och inte har ngt val. ;)

Hur vet du att man bara lever en gång? Och vad är det som gör att man "lever" när man dricker?

Baan
2006-04-28, 20:26
Hur vet du att man bara lever en gång? Och vad är det som gör att man "lever" när man dricker?

SPRITEN BBQ.

wo0b9n
2006-04-28, 20:27
Nja är inte så mycket för alkohol..tror jag växt ifrån det redan(19 år) Tränar hellre och sköter min kropp.

mangemani
2006-04-28, 20:27
Nja är inte så mycket för alkohol..tror jag växt ifrån det redan(19 år) Tränar hellre och sköter min kropp.

:thumbup: :bow:

Helena B
2006-04-28, 20:28
För att kunna köra en lång Runda i parken imorgon sen gymmet på kvällen..hoppas jag inte är ensam *slap*

Du är medveten om att du kan få men för livet.

Nej du är inte ensam...

Ryska_raketen
2006-04-28, 20:29
SPRITEN BBQ.

Its all good in da hood.

Baan
2006-04-28, 20:33
Its all good in da hood.

http://food.oregonstate.edu/images/beverages/beer/beer99.jpg

+

http://junaci.com/Images/Cevapi.jpg

F
T
W

Bartman
2006-04-28, 20:49
[IMG]http://junaci.com/Images/Cevapi.jpg

Vad ska det där föreställa? En ihopvikt bränd pizza? *screwy*

Ryska_raketen
2006-04-28, 20:51
Ja undrade med vad det var för något. Antingen någon bosnisk rätt eller så är det något hunden har spytt upp och sedan ratat :D

mathor
2006-04-28, 20:51
[QUOTE=Bartman]Vad ska det där föreställa? En ihopvikt bränd pizza? *screwy

En oljeindräkt vetemjölsbit.

capoje
2006-04-28, 20:53
Annars är det ju valborg på söndag , då är vell det ännu fler folk ut?

Baan
2006-04-28, 20:54
Ja undrade med vad det var för något. Antingen någon bosnisk rätt eller så är det något hunden har spytt upp och sedan ratat :D

Nej, du tänker på blodpudding.

Det är cevapi. I princip köttfärs med vitlök och lite kryddor format som på bilden som grillas (eller steks). Brödet är bröd. Löken är lök. Osv.

Ryska_raketen
2006-04-28, 20:56
Nej, du tänker på blodpudding.

Det är cevapi. I princip köttfärs med vitlök och lite kryddor format som på bilden som grillas (eller steks). Brödet är bröd. Löken är lök. Osv.

Du gillar att löka, det har man förstått.

Baan
2006-04-28, 20:57
Du gillar att löka, det har man förstått.

Jag slog upp ordet lök och hittade en bild på dig. :booty: ;)

Vem gillar inte att löka?

christian
2006-04-28, 20:58

Missade du den delen där jag skrev "du kan dricka lite eller inget"?? *slap* Vänner och familj är vad som betyder något i slutänden.

Tills du bevisar utan tillstymmelse till tvivel att det finns något annat bortom detta liv så litar jag, och resten av den upplysta världen, på vetenskapliga fakta, tack så mycket.

Ryska_raketen
Jag slog upp ordet lök och hittade en bild på dig. :booty: ;)

Vem gillar inte att löka?

fniss. Hmm, jadu, kommer inte på någon dock.

Ryska_raketen
Missade du den delen där jag skrev "du kan dricka lite eller inget"?? *slap* Vänner och familj är vad som betyder något i slutänden.

Tills du bevisar utan tillstymmelse till tvivel att det finns något annat bortom detta liv så litar jag, och resten av den upplysta världen, på vetenskapliga fakta, tack så mycket.

Tack själv för denna ypperliga information.

christian
2006-04-28, 21:41
Tack själv för denna ypperliga information.

Så lite så. Håll dig nära de som vet bättre så lär du dig säkert något en vacker dag, också. :thumbup:

Jay-Z
2006-04-28, 22:06
Det är cevapi.

Heter det inte cevapcici? Gott som satan är det iaf.

Baan
2006-04-28, 22:25
Heter det inte cevapcici? Gott som satan är det iaf.

nej, även om vissa säger så också, dock skulle jag säga att majoriteten säger cevapi. cevapcici är en variant på ordet som syftar på samma sak men just böjelsen på ordet antyder att det handlar om något litet. jag vet inte varför det blivit cevapcici i sverige.

Griip
2006-04-28, 22:30
Första nyktra hemmafredagen på väldigt länge. Och så tränade jag för första gången på 4 månader :thumbup:

Sebbe_H
2006-04-28, 22:31
Är också hemma idag.. Laddar inför söndag :)

wo0b9n
2006-04-28, 23:03
det är inte så att jag inte dricker..men gör det inte speciellt ofta och dom gånger jag dricker så blir det i måttliga mängder.

Kimball
2006-04-28, 23:57
nej, även om vissa säger så också, dock skulle jag säga att majoriteten säger cevapi. cevapcici är en variant på ordet som syftar på samma sak men just böjelsen på ordet antyder att det handlar om något litet. jag vet inte varför det blivit cevapcici i sverige.

De står ju Cevapcici på lidlförpackningen iaf wtf?
Får ju fler googleträffar på cevapcici med, även om de då är svenska. HRM. Är de så illa att cevapcici är en försvenskad version då månne? :MrT: Aja. Goda som sautan är de iaf.

Baan
2006-04-29, 00:02
De står ju Cevapcici på lidlförpackningen iaf wtf?
Får ju fler googleträffar på cevapcici med, även om de då är svenska. HRM. Är de så illa att cevapcici är en försvenskad version då månne? :MrT: Aja. Goda som sautan är de iaf.

Tyskarna använder också ordet, det är alltså någon som fucked upp det någon gång vid produktlanseringen. Annars gäller förklaringen som jag skrev innan med ordet, dvs att det bara är två ord för samma sak.

Sen är det så att många äter nog inte cevapi/cevapcici som på det mer traditionella sättet så på så sätt är det försvenskat (du ser ju hur man äter det på bilden som jag la upp innan). Det är väl iofs inget konstigt, kebab i turkiet lär ju inte vara samma sak som kebab i Sverige :)

För övrigt tror jag ordet cevap (som uttalas som chävaaap) kommer från kebab, sen att det skiljer en del i maträtterna är en annan sak :)

grisbil3n
2006-04-29, 00:08
Tyskarna använder också ordet, det är alltså någon som fucked upp det någon gång vid produktlanseringen. Annars gäller förklaringen som jag skrev innan med ordet, dvs att det bara är två ord för samma sak.

Sen är det så att många äter nog inte cevapi/cevapcici som på det mer traditionella sättet så på så sätt är det försvenskat (du ser ju hur man äter det på bilden som jag la upp innan). Det är väl iofs inget konstigt, kebab i turkiet lär ju inte vara samma sak som kebab i Sverige :)

För övrigt tror jag ordet cevap (som uttalas som chävaaap) kommer från kebab, sen att det skiljer en del i maträtterna är en annan sak :)

Japp, Lidl har skiten. Skapligt populär produkt tror jag.

Baan
2006-04-29, 00:10
Japp, Lidl har skiten. Skapligt populär produkt tror jag.

ja, det funkar, dom går göra bättre, och dom har lite konstig bismak men wtf.

Dipshit
2006-04-29, 00:23
Första nyktra hemmafredagen på väldigt länge. Och så tränade jag för första gången på 4 månader :thumbup:
låter mer som min situation! :thumbup:
fast inte tagit till spriten så mkt ändå..
mer studier och lathet..

Yankeee
2006-04-29, 04:37
Plz hur skulle man kunna vara uppe nu och gå ut och gå om man är ute och ränner halva natten?

Om man bortser från att man inte behöver gå och lägga sig ;)

Bronkitkorv
2006-04-29, 07:13
Är du bara 19år så behöver du supa som fan varje helg för att må bra !
Eller nej men det verkar vara en oskriven samhällslag att man MÅSTE gå ut på krogen varje helg när man är ung ! och sexig som en gud.

heltzonicka
2006-04-29, 16:49

Du kommer ångra dig när du blir gubbe och alla muskler är förtvinade.
Då kommer du tänka "att jag inte umgicks mer med folk när jag var ung..."
Skämt å sido, man ska kunna ha en distans till träningen, visst kröka varje helg är inte kul men men.
Varför skrev jag den här posten?
omfglolroflspam

Tigerkotten
2006-04-29, 16:54
Jag valde att inte gå ut ikväll heller, jag antar jag måste börja röra på mig lite mera snart med vännerna. Men jag känner mig så död efter en utgång, och sedan känns det som jag blir svagare vid nästa träningspass med.

Blir att vara hemma och försöka fixa lite studier som jag ligger efter i, blir så att jag skjuter upp dom konstant bara, sedan gör jag andra saker som skriva här på forumet istället för plugga :) Inte braaa