handdator

Visa fullständig version : Bevis på att Cutler slog Ronnie 05

Mass-Tech
2006-04-28, 17:52
Front Relaxed - check shoulder to waist ratio, wheels, abs and dryness CUTLER WINS

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1256.jpg

Front Double-Bi - check wheel detail, lat width, intercostals and arm size TIE

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1257.jpg

Front Lat Spread - check width, wheels, shoulders and intercostals CUTLER WINS

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1261.jpg

Side Chest - no contest COLEMAN WINS
http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1262.jpg

Mass-Tech
2006-04-28, 17:56
Back Double-Bi - check width, shoulders, detail, dryness and calves CUTLER WINS

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1266.jpg

Back Lat Spread - check lat width, triceps, thickness and calves TIE
http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1269.jpg

Side-Tricep - damn yo, gustavo wins lol TIE
http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1270.jpg

Abs and Thigh - no contest CUTLER WINS

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1274.jpg

Most-Muscular - check triceps, wheels, abs and shoulder width CUTLER WINS

http://www.flexonline.com/05contests/05Olympia/men/final/images/aabn1278.jpg

Orginal Post: Skywalker

Metal_boy_
2006-04-28, 17:57
Sjukt mycket bättre fysik enligt mig.

Raisedead
2006-04-28, 17:58
diggar cutlers fysik bra mer än ronnies.. sjukt mkt mer tilltalande

internethjälten
2006-04-28, 17:59
cutler var/är bättre men sen är det politik med.

Mass-Tech
2006-04-28, 18:05
Även om jag är med i team-cutler så tycker jag nog att ronnie var bäst då också, men
I ÅR STANNAR THE SANDOW I VEGAS BABY

Coldsmith
2006-04-28, 18:06
Hrm, ronnie ser ovanligt liten ut på dom där bilderna. Säker på att man inte trixat lite med dom? För övrigt så är ju ronnie hårdare. Det tycker jag är ganska uppenbart.

tano
2006-04-28, 18:07
håller nog med. Cutler var lite bättre på flera bilder, ronnie var bättre i några.
Men främst udnrar jag, baksida lår?? såg mycket större ut på cutler.

Fast jag har ju inte riktigt information om hur bedömningen går till i tävlingar om bodybuilding.

scythe
2006-04-28, 18:09
Tycker det känns som om någon "råkat" välja bilder där Ronnie inte blev så bra. Meen, vad fan vet jag om sånt här?

EDIT: Sidechest-bilden, t.ex. Bilden är ju tagen på Cutler, om man nu kan uttrycka det så.

Metal_boy_
2006-04-28, 18:10
Hrm, ronnie ser ovanligt liten ut på dom där bilderna. Säker på att man inte trixat lite med dom? För övrigt så är ju ronnie hårdare. Det tycker jag är ganska uppenbart.

Nej han är inte hårdare, han är brunare. Vafan kolla framsidan på Cutlers ben, där slår han ronnie med hestlängder i hårdhet. På överkropparna är dom rätt lika, förutom att Cutler har krispigare mage. Colemans mage ser ut som ett jävla grävlingbo.

Baan
2006-04-28, 18:13
colman har massivare ben, om än inte lika definerande, men mer massa är det. definitivt större ben. bättre och större bröstmuskler. lite bättre armar kanske, men det är ingen större skillnad. cutler har kanske något bättre magmuskler, men bådas ser ut som skit.

Mass-Tech
Tycker det känns som om någon "råkat" välja bilder där Ronnie inte blev så bra. Meen, vad fan vet jag om sånt här?

EDIT: Sidechest-bilden, t.ex. Bilden är ju tagen på Cutler, om man nu kan uttrycka det så.
Jay fick ju spö som fan i Sidechesten.

Yankeee
Jag vet inte om jag vill kalla någons åsikter för bevis direkt. Dessutom går det, som sagts så många gånger förut, inte att säga vem som vann av att kolla på bilderna.

stenis
Mass-Tech vem är du? Alltså är du involverad i Mr.O osv. Du har grym koll på allting, updatering med bilder o alla sådanna grejjer, är du en "vanlig" person som surfar runt mycket och håller koll på saker, eller är du involverad ordentligt inom byggarscenen? =)

Btw. Cutler goes Mr.O 2006!! :hbang:

Baan

wtf, flex är väl en neutral tidning? ;)

Coldsmith
2006-04-28, 18:14
Nej han är inte hårdare, han är brunare. Vafan kolla framsidan på Cutlers ben, där slår han ronnie med hestlängder i hårdhet. På överkropparna är dom rätt lika, förutom att Cutler har krispigare mage. Colemans mage ser ut som ett jävla grävlingbo.

Jag ser verkligen inte vad du pratar om. Kolla överkroppen på första bilden, cutler har inte en ådra framme på vänster arm och är lika slät och len som jag på brösten.
Kollar man benen så ser jag inte heller någon större hårdhet hos cutler, tvärtom, mer definition hos ronnie.

scythe
2006-04-28, 18:14
Jay fick ju spö som fan i Sidechesten.
Jao, men ändå. Känns som att bilderna är tagna på Cutler.

scythe
2006-04-28, 18:15
wtf, flex är väl en neutral tidning? ;)
Det är den säkert.
Som sagt, vad vet jag? :D

Mass-Tech
2006-04-28, 18:16
Jag ser verkligen inte vad du pratar om. Kolla överkroppen på första bilden, cutler har inte en ådra framme på vänster arm och är lika slät och len som jag på brösten.
Du kan ju inte gå efter ådror när det gäller hårdheten.
Kollar man benen så ser jag inte heller någon större hårdhet hos cutler, tvärtom, mer definition hos ronnie.
*rolleyes*

Coldsmith
2006-04-28, 18:18
Mass: jag tror vi tittar på olika bilder. Ena bilden visar det ena, en annan visar något annat. Man ser vad man vill se. Vill man se att cutler vinner så ser man det. Vill man se att ronnie vinner, ja då ser man det. Allt beroende på vilka bilder man kikar på och vad man väljer att komma ihåg från dessa.

Mass-Tech
2006-04-28, 18:19
Mass-Tech vem är du? Alltså är du involverad i Mr.O osv. Du har grym koll på allting, updatering med bilder o alla sådanna grejjer, är du en "vanlig" person som surfar runt mycket och håller koll på saker, eller är du involverad ordentligt inom byggarscenen? =)

Btw. Cutler goes Mr.O 2006!! :hbang:
Finns två alternativ.

1) Är en vanlig person, är bara sjukligt intreserad av Pro BB.

2) Är Joe Weider

Baan
2006-04-28, 18:19
Mass: jag tror vi tittar på olika bilder. Ena bilden visar det ena, en annan visar något annat. Man ser vad man vill se. Vill man se att cutler vinner så ser man det. Vill man se att ronnie vinner, ja då ser man det. Allt beroende på vilka bilder man kikar på och vad man väljer att komma ihåg från dessa.

Du menar att dom som vill se att cutler vinner förmodligen är akut närsynta? :D

Mass-Tech
2006-04-28, 18:20
Jag ville att Jay skulle vinna men tycker att Ronnie skulle ha vunnit.

scythe
2006-04-28, 18:20
Det var väl precis det han inte menade? :confused:

Coldsmith
2006-04-28, 18:21

Haha, ja nåt sånt ;).

Baan
2006-04-28, 18:21
Det var väl precis det han inte menade? :confused:

Han var diplomatisk. Du får läsa det han inte skrev. :cool:

Perscitus
2006-04-28, 18:22
Jag tror att Coleman vann för att hans arsel är så mycket enormare!

Metal_boy_
2006-04-28, 18:28

Att ronnie är mer vaskulär på armarna behöver inte ha med hårdheten att göra.

Coldsmith
2006-04-28, 18:29
Att ronnie är mer vaskulär på armarna behöver inte ha med hårdheten att göra.

ok.

Tigerkotten
2006-04-28, 18:33
Någon som har en koll hur deras vikt ändrats år från år? Från låt oss säga 2000? Vid varje olympia

Mass-Tech
2006-04-28, 19:10
Någon som har en koll hur deras vikt ändrats år från år? Från låt oss säga 2000? Vid varje olympia
Ronnie

02: 245ibs
03: 287ibs(BÄST)
04: 296Ibs
05: 275ibs

dared
2006-04-28, 19:39
CUtler är hårdare, bättre symmetri, aningen bredare kanske.. Men ronnie är ronnie och samtidigt är han större på de flesta muskler tycker jag.

Tycker Cutler borde få vinna nån gång.

stenis
2006-04-28, 20:44
Finns två alternativ.

1) Är en vanlig person, är bara sjukligt intreserad av Pro BB.

2) Är Joe Weider

aahh.. Då behöver jag inte gå runt o fundera mer då ;)

Du skall veta att jag verkligen uppskattar din uppdatering här på forumet, du är alla gånger en av de personer som gör de mest meningsfulla trådarna, riktigt bra jobbat, fortsätt som du gör! :thumbup:

Du gör mig uppdaterad =)

Jacksatan
2006-04-28, 22:28
Sluta stirra er blinda på bilderna. Ta o ladda hem olympiafilmen från senast och ta en titt. Det är lights out, game over baby när Coleman kommer ut. Så enkelt är det. Han är störst och han är bäst.

oowl
2006-04-28, 22:37
Coleman har ju betydligt mer tjocklek i bröstet armarna axlarna benen latsen...

Herkulez
2006-04-28, 23:16
Sluta stirra er blinda på bilderna. Ta o ladda hem olympiafilmen från senast och ta en titt. Det är lights out, game over baby när Coleman kommer ut. Så enkelt är det. Han är störst och han är bäst.
håller med, var liiiite tveksam när jag såg bilderna, men när jag såg bilderna så var jag helt övertygad om att ronnie var den rätta vinnaren.

Baan
2006-04-28, 23:19
håller med, var liiiite tveksam när jag såg bilderna, men när jag såg bilderna så var jag helt övertygad om att ronnie var den rätta vinnaren.

oooooooookäääääääääääääääääääääj. du tvekade när du såg bilderna men slutade tveka när du såg bilderna. ajt.

RajtanTajtan
2006-04-28, 23:20

Årets smartaste inlägg?

Herkulez
2006-04-28, 23:39
Årets smartaste inlägg?
eller så skrev jag för snabbt dumjävel, fimen menade jag. Det fattar nog dom flesta när dom såg citatet jag quota.

mr ruhl
2006-04-29, 22:05
vi ser nog olika saker med våra ögon verkar det som, visst kanske cutler har endel muskelgrupper som ser bättre ut men helheten vinner coleman lätt, och midjan som många klagar på, kolla in cutlers! hade lätt hellre haft colemans midja.. *flex*