Visa fullständig version : förbränningstillskott
Niclaaas
2002-11-21, 22:08
nån som prövat något tillskott för fettförbränning dom tycker har funkat bra?
Muskelsmurfen
2002-11-22, 18:37
Ett ord...
E/C/A
Men inte om du skall tävla för då blir det smäll på fingrarna. :eating:
Säger det samma. Ska du inte tävla så lägg inte ner pengar på det. Du e säkert söt som du är :D
Om du nu nödvändigtvis ska använda något så kör Omega-3. Tycker jag funkar..
Morgonpromenader och de 2000 kalorierna kombinerat med högrepsträning är den bästa kombinationen.
Men jag vet att många kört Ast Dymetrine eXtreme för att bränna fett.. har dock inga egna erfarenheter..
Niclaaas
2002-11-24, 00:07
ok då kör jag på med koffein och omega-3 då. danke boys
och så kan jag ju tillägga att jag är väldigt söt :naughty: :D
Testa även ALC och kreatinpyruvat. Två toppenprodukter.
Till omega3 kan du ta CLA oxå. Har precis körd den blandningen själv och känner mig hårdare. Jag tog ca 5gr av varje/ dag. Kan bli dyrt med CLA men jag hade tur och fick en burk.
Mvh/ Martin
Vart köper ni Dymetadrinet....?
/ Henrik
Originally posted by CHEF
Till omega3 kan du ta CLA oxå. Har precis körd den blandningen själv och känner mig hårdare. Jag tog ca 5gr av varje/ dag.
Jag körde igång med CLA idag. 6 kapslar CLA One (Optimums), vilket blir 4,2 g aktiva isomer per dag.
Hur räknar du när du skriver 5 gram Omega-3? 5 gram olja, eller 5 gram RENT omega-3?
Har varit och köpt en flaska Triomega på ICA. Är det ett bra märke?
jenan546
2003-03-17, 16:26
Originally posted by Bamse
Jag körde igång med CLA idag. 6 kapslar CLA One (Optimums), vilket blir 4,2 g aktiva isomer per dag.
Hur räknar du när du skriver 5 gram Omega-3? 5 gram olja, eller 5 gram RENT omega-3?
Zeta Linfröolja är nog det mest prisvärda oljan nu för tiden. 24kr för en halvliter, halten av Omega-3 är mer än 50%.
Letade efter den på ICA Maxi idag (där ju "allt" ska finnas), men hittade ej. Det fanns solrosolja, jordnötsolja, majsolja och gud vet vad. Hittade dock ingen linfröolja... :cryout:
Svar till Bamse: Med 5 gram omega-3 menade jag 5 gram olja. Kapslarna jag äter är på 500mg olja styck. Det blev ca tio såna per dag.
Mvh/ Martin
EiseltUK
2003-03-17, 18:23
Originally posted by Bamse
Råvaran är bra men jag vet inte hur aluminiumflaskan påverkar kvalitén.
/ Henrik
Originally posted by EiseltUK
jag vet inte hur aluminiumflaskan påverkar kvalitén.
/ Henrik
Vad då, har inte du koll på ALLT? :insane: :thefinger
Bamse masse......vet du int att det går lika bra med olivolja om du ska deffa, skit i CLA o ta någon te sked olivolja på en härlig sallad.
Det blir myche billigare så.....o lika bra,smaklig måltid!!!
Mitch is not a bitch...Ciao!!! :thumbup:
BitchMitch: Olivolja ingår redan i kosten :eating:
Jag är med i detta test ;)
www.optimumnutrition.se/cla/
EiseltUK
2003-03-17, 18:40
Det blir spännande. Det verkar vara ganska viktigt att man drar ned kolhydrtintaget när man går på CLA eftersom insulinet hämmar CLA:ets positiva effekt på hormonberoende lipas.
/ Henrik
OK! Har du kanske fler tips på CLA-framgång, förutom nedskärning av karrbåhajdräjts? :thumbup:
EiseltUK
2003-03-17, 18:47
Nej det räcker, men lite extra fiskolja och linfröolja skadar nog inte.
/ Henrik
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.