handdator

Visa fullständig version : överskottshud!

Brooklyn
2006-04-28, 10:58
hej! nu när deffen börjar lida mot sitt slut så kan jag se till min förtvivlan att det finns för "mycket hud" och p.g.a det så ser jag ändå inte rippad ut eftersom att huden inte stramar åt på magen exempelvis... jag har inte gjort alltför snabb viktminskning 0.5-0.8kg per vecka. någon som vet vad man kan göra åt det här? känns ju nästan som om deffen vart värdelös när man ändå nästan inte ser nån skillnad, (klart man gör, men inte så markant"

Mental
2006-04-28, 11:00
Tja, du kan ju inte göra mycket mer än att vänta, antingen sträcker huden sig igen. eller så får du fylla ut utrymmer (eller så lägger du dig under kniven, om det är skitviktigt för dig)

jewzie
2006-04-29, 14:11
tror att det diskuterades om detta förut. Finns salvor som man kan smeta på som gravida kvinnor får till efter födseln så att deras hud ska dra ihop sig lite. Om någon vet vilken tråd det var kan dem ju länka ;)

hasse36
2006-04-29, 14:38
Googla på "hemorojdsalva" och notera första träffen. :D

jewzie
2006-04-29, 14:49
Tror att det ska gå att köpa på apoteket receptfritt. Fast kommer nog bli kul att fråga efter just det, hemorojdsalva :D

Fredrik_S
2006-04-29, 17:12
Tror att det ska gå att köpa på apoteket receptfritt. Fast kommer nog bli kul att fråga efter just det, hemorojdsalva :D

Fråga efter Xyloproct i så fall.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9566

Brooklyn
2006-04-30, 11:02
beställde från apotekets web-shop :P så slipper man "the big humiliation"
tack för hjälpen btw! hoppas detta funkar! *yourock*