handdator

Visa fullständig version : Jävla hordag!!!

clash
2006-04-26, 10:39
Jag har just vaknat och jag känner för att slå nån på käften, ordentligt!!!
Jag e helt säker på att den här dagen enbart kommer vara förtretlig o antagligen kommer den sluta med att jag inte klarar det längre och det brsiter när jag går efter nån gammal kärringjävel på t-centralen, fett bråttom, och fanskapat maler fram i 300m/h ..fan!!!!

hur är era dagar?

Baan
2006-04-26, 10:41
det kan jag inte avslöja.

Tricklev
2006-04-26, 10:42
Min nuvarande dag började nog ungefär som din, fast den är på bättring väg, hoppas jag.

Fettecke
2006-04-26, 10:44
jag vaknade med Sweden rock mag. på kudden bredvid mig när jag vaknade, det finaste man kan göra tror jag... somnade igårnatt när jag läste den...

idag är jag trött och pluggar körkort. ska jobba om 3 timmar, orka göra nått fram tills dess...

daja
2006-04-26, 10:44
magsjuk, men din e säkert mycket värre

mangs
2006-04-26, 10:45
Kan det bero på samma anledning som att du bara hänger här på Kolozzeum i perioder?

Baan
2006-04-26, 10:47
jag vaknar och lite sne ibland, men brukar lugna ner mig när jag funderar på varför jag är arg/sur. sen kan det kännas som en hordag när man ska gå och lägga sig, och då är det svårare tänka bort det hela

Piranha
2006-04-26, 10:49
Jag e helt säker på att den här dagen enbart kommer vara förtretlig o antagligen kommer den sluta med att jag inte klarar det längre och det brsiter när jag går efter nån gammal kärringjävel på t-centralen, fett bråttom, och fanskapat maler fram i 300m/h ..fan!!!!

hur är era dagar?

Som din, kanske lite mer agressioner plus att jag känner en blodtörst emot cheferna.

Officer
2006-04-26, 10:49
Limp Bizkit - Break Stuff

MUDDAFUCKIN CHAINSAW!!!

Pez
2006-04-26, 10:51

hur är era dagar?
Om du svarar på din telefon, du vet den där prylen som spelar "I'm too sexy" av Right said Fred när folk slår in ditt nummer i sin egen telefon och sen trycker på "Ring upp" så kanske saker och ting tedde sig lite ljusare. Fuckin chav.

Piranha
2006-04-26, 10:52
Om du svarar på din telefon, du vet den där prylen som spelar "I'm too sexy" av Right said Fred när folk slår in ditt nummer i sin egen telefon och sen trycker på "Ring upp" så kanske saker och ting tedde sig lite ljusare. Fuckin chav.

Du din jävel .. ring mig !

Nina L
2006-04-26, 10:53
Dagen är relativt sugit hittills. Fast egentligen är det inget fel på dagen som sådan. Det är mig det är fel på. Jag gör den sugig.

clash
2006-04-26, 10:57

ok kollade på porr ...

clash
2006-04-26, 11:04
Dagen är relativt sugit hittills. Fast egentligen är det inget fel på dagen som sådan. Det är mig det är fel på. Jag gör den sugig.

En annars mycket attraktiv egenskap hos en kvinna :D

Nina L
2006-04-26, 11:15
En annars mycket attraktiv egenskap hos en kvinna :DDet låter bättre än det är; jag lovar.

Helena B
2006-04-26, 11:25
Tänkte säga att min dag har varit toppen men sedan kom jag på att jag vaknade klockan 8 utav att grannen borrade. Försökte fortsätta sova med kudden över ansiktet, gick väl så där. Skulle sedan träffa en klasskompis kl 10 och göra ett arbete med, men när jag kom dit så var hon för trött och sköt upp det. Då gick jag till gymmet istället, så det passet uppvägde det tråkiga kan man väl säga. Nope ingen ***dag här heller.

Yes
2006-04-26, 11:27
Senaste veckan har gått bajs, och det värsta är att jag inte kan sitta och vara sur och jävlig på jobbet för då går det ännu sämre. Vad fan är det för mening med motgångar om man inte får svära åt folk och slå på saker? *grr27*

Fille.p
2006-04-26, 11:29
Samma här ungefär försov mig lite han precis koka mina ägg till skolan fick ta ett i fickan och när jag sitter på tåget så känner jag att det är blött vid innerlåret/*****.då blev ägghelvetetet inte tillräckligt kokt så äggulan flöt ut över benet *grr*

boinnk
2006-04-26, 11:32
Samma här ungefär försov mig lite han precis koka mina ägg till skolan fick ta ett i fickan och när jag sitter på tåget så känner jag att det är blött vid innerlåret/*****.då blev ägghelvetetet inte tillräckligt kokt så äggulan flöt ut över benet *grr*

Haha, ägg i fickan låter jävligt smart :laugh:

Pez
2006-04-26, 11:37
Som det gamla ordspråket säger:
"Stoppar man löskokta ägg i fickan så kan man inte klaga när man får baka sockerkaka i kalsongerna."

Själv så vaknade jag och hade "Caravan of love" på skallen.. så nu nynnar jag på den, sippar kaffe och käkar vaniljkeso. Life is good.

Every woman every child..join the caravan of löööveee..

Yes
2006-04-26, 11:39
Tack! Nu fick du mig på gott humör. :D

clash
2006-04-26, 11:39
svara i tel pez ditt gamla billiga luder, jag har en plan för dagen!

Pez
2006-04-26, 11:40
svara i tel pez ditt gamla billiga luder, jag har en plan för dagen!
Så mycket för att ge dig en chans att hålla nere telefonräkningarna.. CHAV!

jwzrd
2006-04-26, 11:43
Som det gamla ordspråket säger:
"Stoppar man löskokta ägg i fickan så kan man inte klaga när man får baka sockerkaka i kalsongerna."

Själv så vaknade jag och hade "Caravan of love" på skallen.. så nu nynnar jag på den, sippar kaffe och käkar vaniljkeso. Life is good.

Every woman every child..join the caravan of löööveee..

HAHA! Det där ordspråket kommer jag att behöva citera. (Jag skickar royalty via Clash).

clash
2006-04-26, 11:44
HAHA! Det där ordspråket kommer jag att behöva citera. (Jag skickar royalty via Clash).

- Som tar en del av den rakt av :D

Löjtnant Blank
2006-04-26, 11:45
Jag känner för att avsluta ett liv idag. Stort eller litet spelar ingen roll, bara jag får blod på mina händer.

clash
2006-04-26, 11:49
Jag känner för att avsluta ett liv idag. Stort eller litet spelar ingen roll, bara jag får blod på mina händer.

klipp nån på söder ... jag hatar söder!!!!

Larsson
2006-04-26, 11:49
Min dag känns sådär, har varit på en föreläsning. Sedan var jag till tandläkaren och jag hade inga hål, så det var positivt. Men efter lunch måste jag plugga :(

Kwon
2006-04-26, 11:54

Vad har hänt Majorn?

Helena B
2006-04-26, 11:54
Min dag känns sådär, har varit på en föreläsning. Sedan var jag till tandläkaren och jag hade inga hål, så det var positivt. Men efter lunch måste jag plugga :(

Jag med *grr27* Sitter och förbereder mig mentalt för att plugga (medan jag tittar på Gilmore girls). Det går inte så himla bra :D

AFanatic
2006-04-26, 11:55
käkar vaniljkeso. Life is good.

Hmm vaniljyoghurt? Eller hur får du till vaniljdelen i vaniljkeson?

Själv startade jag dagen med en promenad, och vädret blev bättre och bättre. Suttit ute och sippat kaffe och jäst i solen ett tag nu. Aaaaaah.

Nu ska jag fixa pannkakor.

Larsson
2006-04-26, 11:56
Jag med *grr27* Sitter och förbereder mig mentalt för att plugga (medan jag tittar på Gilmore girls). Det går inte så himla bra :D

Är bara att visa att man är en människa med lite karaktär och ta tag i skiten :D

Henke
2006-04-26, 11:57

Du kan få komma över till oss och ta kål på grannens katt, den jäkeln har pissat ned våran hamock

Helena B
2006-04-26, 11:59
Är bara att visa att man är en människa med lite karaktär och ta tag i skiten :D

Det råder nog brist på karaktär hos mig (tydligen). Jag vet, det är bara så himla tråkigt. Känns som att jag hellre tvättar mina fönster än pluggar extern redovisning. Skicka mig lite motivation tack :em:

Larsson
2006-04-26, 12:07
Det råder nog brist på karaktär hos mig (tydligen). Jag vet, det är bara så himla tråkigt. Känns som att jag hellre tvättar mina fönster än pluggar extern redovisning. Skicka mig lite motivation tack :em:

Jadu jag pluggar ju nåt som jag tycker är rätt intressesant iaf. Jag tycker Grafisk Produktion låter lite roligare än extern redovisning. Du får väl belöna dig själv om du sitter och pluggar några timmar, det brukar kunna funka :)

hahavaffan
2006-04-26, 12:13
Förra veckan kände jag också för att släcka några oskyldiga liv. Men detta råkar vara den sista onsdagen jag sitter på detta jobbet. Slutar på fredag. Träningen går asbra. Det är fest med grillning på söndag. Ja det är en underbar vecka!

jwzrd
2006-04-26, 12:16
- Som tar en del av den rakt av :D

Klart han gör. Här är dagen bra, jag jobbar hemifrån och ska snart ner på stan för att talla på kameror. Kameraköp på G!

Deceiver85
2006-04-26, 12:19

hur är era dagar?

Det är därför jag börjar dagarna med en högerhälsning för få ut allt ur kroppen.

Fettecke
2006-04-26, 12:20
jwzrd... Våga köpa en kamera på Rusta... du får en hel 300 kpix kamera där :D

JJ
2006-04-26, 12:20
Klart han gör. Här är dagen bra, jag jobbar hemifrån och ska snart ner på stan för att talla på kameror. Kameraköp på G!

Vad blir det då?

Fille.p
2006-04-26, 12:24
haha grymmt ordspråk:) brukar ha dom i en plastpåse i väskan, hårdkokta då. men idag hade jag nog felbedömt tiden lite och fick springa till bussen och lägga ägget i fickan. som tur är gör man nog bara en sån sak en gång :thumbup:

Jay-Z
2006-04-26, 12:25
Solen skiner. Läget är under kontroll. Halsen som jävlades med mig imorse känns bättre. Å andra sidan ser det ut som ett jävla bombnedslag hemma, målningen är inte färdig, disken har precis uppfunnit hjulet och sålt raketer till tvätthögen, och jag är fet. :D

jwzrd
2006-04-26, 12:27
jwzrd... Våga köpa en kamera på Rusta... du får en hel 300 kpix kamera där :D

Hahaha! KaN Jag BYta obJektIV pÅ dEN?

hangatyr
2006-04-26, 12:28
haha grymmt ordspråk:) brukar ha dom i en plastpåse i väskan, hårdkokta då. men idag hade jag nog felbedömt tiden lite och fick springa till bussen och lägga ägget i fickan. som tur är gör man nog bara en sån sak en gång :thumbup:

har du ordspråken i en plastpåse?? :confused:

jwzrd
2006-04-26, 12:28
Vad blir det då?

Tre (eller fyra) alternativ finns. Canon 350D eller 30D, Olympus E-500 och Nikon D70. 350D:n har flera personer oberoende av varandra sagt att den inte kommer att ligga bra i handen om man har stora diton.

JJ
2006-04-26, 12:30
Tre (eller fyra) alternativ finns. Canon 350D eller 30D, Olympus E-500 och Nikon D70. 350D:n har flera personer oberoende av varandra sagt att den inte kommer att ligga bra i handen om man har stora diton.

Nej, den är lite liten. Kan glatt rekommendera en Nikon D50 annars, så sparar du en slant till ett extra objektiv.

timoat
2006-04-26, 12:35
För ett par dagar sen fick jag reda på att jag kommit in på en utbildning i New York som jag kämpat för det senaste året.
Idag (för nån timme) sen fick jag reda på att den ofarliga uppsvullnade lymfkörteln som läkarna opererade ur mitt ben för två veckor sen vid närmare granskning hade ett lymfom i sig. Nu blir det en total undersökning av hela kroppen för att se ifall det finns fler knutor. Ev. har jag redan hittat en. Den sitter precis där man inte vill att den ska sitta. I värsta fall har jag cancer i lymfkörtlarna.

Slå det för en dålig dag.

Löjtnant Blank
2006-04-26, 12:36
Lista vad ni vill ha dödat och hur. Jag tar hand om det avgiftsfritt.

Kwon: Måste något ha hänt? Kan man inte bara känna för att döda? Solen skiner och jag mår bra. MEN JAG VILL DÖDA.

hangatyr
2006-04-26, 12:36
För ett par dagar sen fick jag reda på att jag kommit in på en utbildning i New York som jag kämpat för det senaste året.
Idag (för nån timme) sen fick jag reda på att den ofarliga uppsvullnade lymfkörteln som läkarna opererade ur mitt ben för två veckor sen vid närmare granskning hade ett lymfom i sig. Nu blir det en total undersökning av hela kroppen för att se ifall det finns fler knutor. Ev. har jag redan hittat en. Den sitter precis där man inte vill att den ska sitta. I värsta fall har jag cancer i lymfkörtlarna.

oh, no!

jag hoppas att det ej är cancer.

Löjtnant Blank
2006-04-26, 12:37

Ledsen. Vi får hoppas på det bästa.

jwzrd
2006-04-26, 12:37
Nej, den är lite liten. Kan glatt rekommendera en Nikon D50 annars, så sparar du en slant till ett extra objektiv.

Nja, en sån har Emmzan och hon har större penis än jag har. Jag behöver större förlängning :/

JJ
2006-04-26, 12:44
Nja, en sån har Emmzan och hon har större penis än jag har. Jag behöver större förlängning :/

Då är det ett stort objektiv du behöver.
http://i3.tinypic.com/wikqoj.jpg

jwzrd
2006-04-26, 12:53
Då är det ett stort objektiv du behöver.
http://i3.tinypic.com/wikqoj.jpg

Det ska jag köpa, var så säker :)

Kwon
2006-04-26, 13:05
Lista vad ni vill ha dödat och hur. Jag tar hand om det avgiftsfritt.

Kwon: Måste något ha hänt? Kan man inte bara känna för att döda? Solen skiner och jag mår bra. MEN JAG VILL DÖDA.

Det känner jag inte igen :(

Döda någon bara sådär? Är du inte trött på något då? Något som är jobbigt, trist? :confused:

occt
2006-04-26, 13:07
Skit dag ! Gorde teoriprov på mc idag och fick 50/65 rätt 2st ifrån, känns surt :( Men nya tag 10maj

Kwon
2006-04-26, 13:08

:( Hoppas på det bästa för din skull!

Nina L
2006-04-26, 13:14

Slå det för en dålig dag.Jobbigt. :( Vi håller tummarna för att det går bra så du kan komma iväg på utbildningen.

Snake
2006-04-26, 13:18
It's just one of those days
When ya don't wanna wake up
Everything is fucked, everybody sucks.
You don't really know why
But you wanna justify rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact your life is on contract
Your best bet is to stay away mother fucker!
It's just one of those days!

Axmode
2006-04-26, 13:21
Vaknade med att simpsons stod på vid datorn. Hörde homer sjunga "smoke on the water" precis när jag vaknade :cool:

emmzan
2006-04-26, 13:21

Ha! När du väl bestämt dig kommer jag ha hunnit skaffa massa jätteobjektiv som du ALDRIG kommer slå *räcka ut tungan*

Min dag: Vaknade 7.15 med allergihuvudvärk, illamående och hela shitet. Fick i mig lite gröt och kaffe, in till skolan för att prova arbetskläder för sommaren. Åker til willys och handlar, håller på att somna i en gång. Kör hem, sitter och hänger vid datorn, lägger mig läsa serieparaden och vaknar 2.5 timma senare med värre huvudvärk.. Grrr

Gimp
2006-04-26, 13:35
Herregud, var och varannan person har en dålig dag här på Kolozzeum verkar det som idag. Lyckligtvis är jag inte en av de stackars personerna, weeeei!

Min dag började igår när jag för första gånger vann över grannen på Soldat, tre ggr i rad, lyckoruset var enormt och jag gick till sängs strax efter midnatt och bestämde mig för att inte gå till skolan alls nästa dag.

Jag vaknade runt halv tio idag och gick ut i köket och hittade en morgontidning på bordet, tack gode rumskamrat som premunemnenerararrrr. :D Jag kokade lite kaffe och koppen tog slut ungefär i halva tidningen så jag kokade en till och hade till och med socker i denna, riktigt dekadent. Vid det här laget började solen titta fram utomhus och jag hade äntligen läst klart tidningen och druckit upp mitt kaffe.

Innan vädret blev kasst igen bestämde jag mig för att ta en promenad genom ett vårskön, nysopad och soldränkt småstad. Eftersom nu var så skönt väder tog jag en extra lång väg som jag aldrig tagit innan och rensade tankarna. På vägen hem handlade jag fyra filéer med strömming och totalt tog promenaden en timma och 40 minuter, aaah.

Strömming med dill, potatis och lingonsylt till brunch, aaah, gudomligt gott (och billigt)! Börjar bli dags att laga mat igen nu känner jag, tur att man fortfarande är lite sjuk så man inte kan träna idag. ;)

Kontentan av det hela är att jag tror jag kommer trivas jättebra som arbetslös och pensionär eller alternativt som hemmafru. :D Inte ett enda moln på min himmel idag, inte ens min vanliga prestationsångest över att jag inte vet vad jag vill bli.

Bästa dagen på väldigt länge, men snart måste jag kommer tillbaka till verkligheten och göra något vettigt... :(

Nejv
2006-04-26, 15:13
Jag började morgonen med att uttrycka mig såhär.

(06:06:08) (@Nejv) jävla hora vilken morgon

Och ja, dagen suger något fruktansvärt.

Bönne
2006-04-26, 15:35
Förra veckan kände jag också för att släcka några oskyldiga liv. Men detta råkar vara den sista onsdagen jag sitter på detta jobbet. Slutar på fredag. Träningen går asbra. Det är fest med grillning på söndag. Ja det är en underbar vecka!Blir mycket biff och vin på söndag =)

Sebbe_H
2006-04-26, 16:31
Vaknade sent och var 3 timmar försenad till skolan :)

Pepparkakssmurfen
2006-04-26, 16:53
...

hur är era dagar?

Det är en underbar dag idag.

nordland
2006-04-26, 17:51
vaknade kl 07:15 av att stereon gick igång (In Flames - Take this life, som väckningsmelodi). Hade säkert 7 kilo sand i ögonen.. Ont i hela överkroppen efter gårdagens bänkpass.

Åt havregrynsgröt + 2 skivor lingongrova med makrill + gainer till frukost
Slöglodde lite på bilannonser på blocket. Katten försökte vässa klorna mot mitt ben trots att jag bara hade shorts på mig..

Gjorde i ordning mellamål/lunch. (Kycklingsallad gjord på kinamix + kycklingfile)
Åt mellanmål

Blandade en gainer samt en kolhydratsdrink.
Packade väskan och drog iväg till gymet. Tränade rygg. Släpade mitt feta arsel 50m till jobbet. Tog en dusch, och började jobba.
Efter en 1/2h på jobbet så var det dags för lunch (kycklingsallad + dressing)

Fortsatte jobba. till 16:00. Dags för middag. (superskrov på sibylla)
Back to work. Klämde nyss en DubbelDajm och en 1/2L trocadero. Där är vi nu..

Fille.p
2006-04-26, 17:58
har du ordspråken i en plastpåse?? :confused:
hårkokta ordspråk i plastpåse, ja givetvis *screwy*

grisbil3n
2006-04-26, 18:37
Vaknade och allt kändes väl, så ger man sig ut på prommis och ena jävla benet havererar helt, knallar runt med intensiv smärta i 1,5 h, men sen blev det bättre. Hittade billiga morötter på ICA o lite annat...

Bao-Bao
2006-04-26, 18:50
Sambon har köpte en EOS 30D nyss, så jag har fått ta över vårdnaden om vår lilla kamera. Sambon är glad, jag är glad och jäklar med bilder vi ska ta på Classic Car Show på Sofiero.
Sammanfattningsvis, en strålande dag.

clash
2006-04-26, 18:53
Min har tagit sig rejält o nu e ja har bland annat köpt en t-shirt som det står "OLYDIG" på som ja känner mig barnsligt förtjust i att gå omkring i =)

J.Saarela
2006-04-26, 19:10
Man vaknar upp,går ner för trappen,hundjäveln pissat ner hela hallen.Sparkar upp sovrumsdörren och väcker sambon så man får bort pisset,sen jobba 2t få betalt för 8.Så dålig och bra dag.

Yankeee
2006-04-26, 19:31
Riktigt bra dag idag, lagom tid att sova nu också :sleep:

internethjälten
2006-04-26, 19:32

hur är era dagar?

roidrage ?

Baan
2006-04-26, 19:33
Man vaknar upp,går ner för trappen,hundjäveln pissat ner hela hallen.Sparkar upp sovrumsdörren och väcker sambon så man får bort pisset,sen jobba 2t få betalt för 8.Så dålig och bra dag.

norrlandsjuggemaffian (jobba 2h tjäna som 8)?

Ninjasmurf
2006-04-26, 19:59
Bra dag idag, fint väder, börjar få upp farten på jobb och semestern är boka. Bra dag och nu blir det sova.

dynamo
2006-04-26, 20:16
Bredband igen efter några dagar utan internetuppkoppling. Har lyckats hålla bra tempo med att packa upp grejjer på min nya boplats, känns skönt.

Vesseldahl
2006-04-26, 20:16
Vaknade, noterade trevligt väder, åkte till jobbet, jobbade, sade hej till söt tjej, åkte från jobbet, tränade, tjötade med en gammal gymräv som var på tillfälligt besök, slet upp 170kg i marklyft, åkte hem, kollade handboll (Skövde - Sävehof), hämtade post på Östensson.

Nu sitter jag här, slappar, lyssnar på The Who - Medac.

Har varit en kanondag.

Löjtnant Blank
2006-04-26, 20:24
Den här tråden är väldigt spännande. Men håll inte tillbaka detaljerna, gott folk. Exakt vad åt ni? Hur mycket? Smakade det som ni hade tänkt er?

Pez
2006-04-26, 20:47
Hmm vaniljyoghurt? Eller hur får du till vaniljdelen i vaniljkeson?
Ja, Arlas "Mild yoghurt vanilj" blandat med keso.. blir mumsfilibabba.

Keso vanilj/äpple och ananas.. kom tillbaka! Allt är förlåtet.. *cry*

J.Saarela
2006-04-27, 06:25
norrlandsjuggemaffian (jobba 2h tjäna som 8)?

Så är det varje dag nästan för en jugge som jag.

Gabber
2006-04-27, 06:47
Märkligt, här gnälls det på som fan ser jag :)

Har inget att tillägga, mitt liv är underbart, varje sekund.

jwzrd
2006-04-27, 09:32
Märkligt, här gnälls det på som fan ser jag :)

Har inget att tillägga, mitt liv är underbart, varje sekund.

Tills imorgon då du behöver hjälp att addera 1 med 2? ;)

Langster
2006-04-27, 09:39
Hej,

Jag har provat alla möjliga sätt att gå ner i vikt och det enda jag lyckats med är att gå upp några kg. Jag saknar ork och disciplin helt enkelt men nu måste jag göra något.

Blir mobbad av min släkt på ett sätt som får mig att vakna och inte på något fult sätt. Men hur som helst så lyckas jag ta åt mig och jag mår inte alls bra.

Jag döljer magen överallt, vågar inte ta av mig tröjan och jag vågar inte ens sitta och luta mig framåt. Mår åt helvete inuti och det är ingen som mörker det, min fru vet men vad ska hon göra.

Jag behöver nu er hjälp med ett schema till sommaren som gör att jag går ner i vikt och inget annat.

Tänker skit i styrketräningen helt, försvinner mina muskler så får de göra det. Är för trött för att tänka på det nu. Fettet måste bort.

Förutom att jag är i psykisk obalans så mår jag inte bra annars heller. Flåsar för varje steg jag tar och när jag knyter skorna m.m.

Detta är rop för hjälp och ni som lärt känna mig på forumet vet hur många jävla poster jag gjort om samma ämne och det inte blivit av.

This is it känns det som, sista chansen. Gör jag inte åt saken nu lär jag förbli fet och dö i förtid. Det går uppåt och snabbt. Väger 95 nu och är fan inte glad.

Kan någon hjälpa mig med ett schema som gör att jag går ner i vikt till sommaren och som jag ska hålla även efter sommaren året ut?

Endast kondition och fettförbränning är idén. INGEN styrka och tjafs.
Du verkar njuta av varje underbar sekund också!

Lasse Kongo
2006-04-27, 09:49
Du verkar njuta av varje underbar sekund också!

haha :laugh:

Baal_Sebul
2006-04-27, 09:51

Tips: Biggus Dickus (http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/speciallenses/12001700mm.htm) :hbang:

jwzrd
2006-04-27, 09:53
Tips: Biggus Dickus (http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/speciallenses/12001700mm.htm) :hbang:

HAHA nu snackar vi elefant..er..glugg :D

Lasse Kongo
2006-04-27, 09:57
Tror väl detta inlägg kan passa in här...

Har ett par nya tjejer som börjat på jobbet, så gick ja ut i köket förut och drog fram en shaker som ja börja svepa (innehållet alltså, inte shakern)

Där stod en av den nya tjejerna som fråga: VA ÄR DET DÄR???

Jo sa ja, det är proteinpulver och havregryn, *hon gör en min* UUUUSCH

Jajemen säger ja, det är fina krejjor, -det där kan ju verkligen inte vara gott??? säger hon.

Jooo aaaasgott säger ja.

ÄCKLIGA JEFLA FETA FÄTTA!!!! Fyfan ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :devil:

Snake
2006-04-27, 10:00
...sen berättade du hur mycket du brukar spela med i benkpres?

Lasse Kongo
2006-04-27, 10:03
...sen berättade du hur mycket du brukar spela med i benkpres?

japp, flexa lite med totten så blev hon käter men tji fick hon

blääää

har ja sagt att ja hatar feta äckliga människor som lever på billys panpizza TVIFAAAAEEEN *SPOTT* :D

Snake
2006-04-27, 10:05
har ja sagt att ja hatar feta äckliga människor som lever på billys panpizza TVIFAAAAEEEN *SPOTT* :D

:em:

Herkulez
2006-04-27, 11:26
Tror väl detta inlägg kan passa in här...

Har ett par nya tjejer som börjat på jobbet, så gick ja ut i köket förut och drog fram en shaker som ja börja svepa (innehållet alltså, inte shakern)

Där stod en av den nya tjejerna som fråga: VA ÄR DET DÄR???

Jo sa ja, det är proteinpulver och havregryn, *hon gör en min* UUUUSCH

Jajemen säger ja, det är fina krejjor, -det där kan ju verkligen inte vara gott??? säger hon.

Jooo aaaasgott säger ja.

ÄCKLIGA JEFLA FETA FÄTTA!!!! Fyfan ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :devil: :laugh:

Piranha
2006-04-27, 11:38
Jävla gnällkärringar.

Yes
2006-04-27, 18:34
Idag har jag upptäckt att slutlönen från mitt förra jobb visade minus med ett par hundringar, försäljningen på nya jobbet har gått bajs och just när jag började oroa mig för balansen på kontot fick jag reda på att jag missat betala en trängelskatt - plus påminnelsen - vilket gav ytterligare minus 600Kr. Totalt blir det väl 8000-9000Kr minus den här månaden. För att stämma in med mitt humör har också vädret blivit mulet och lite regnigt. Hordag var bara förnamnet. *grr*

heltzonicka
2006-04-27, 19:09
Har feber och jävligt ont i halsen, mår som en jäfla gnu.
Och för att lägga ännu mer sår under plåstret så blev jag biten av en hundrackare igår = söndertrasad tumme, ett skönt bett från undersidan av tummen fram till nageln = ännu mer tid borta från gymmet.
Bilen har börjat skramla nu också vilket känns bra eftersom bildelar är så billiga nuförtiden.
Jag njuter av livet

Helena B
2006-04-27, 22:26
Ja vilken ***dag det blev. Slutade helt enkelt skit. Har iaf gjort en konstaterande och det är att vissa tjejer är helt dumma i huvudet och jag är så trött på att vara en. Vem var det som kom på idén med känslor och skit, vem vem!!!!!?

Jarod
2006-04-27, 22:32
Har iaf gjort en konstaterande och det är att vissa tjejer är helt dumma i huvudet och jag är så trött på att vara en.

Fan. Jag som bytte signatur för tre minuter sen... *cry*

Helena B
2006-04-27, 22:39
Fan. Jag som bytte signatur för tre minuter sen... *cry*

Hmm!

Då hade jag tur alltså, tack Slarti!

larre
2007-03-17, 12:03
Väcker liv i den här dagen för att klaga över hur mycket min dag suger.

Efter att ha sovit 4-5 timmar samanlagt de senaste två dagarna sitter jag har nu på jobbet, trött som ett jävla lik och hungrig så folk undrar vad det är som mullrar. Den här dagen kommer fanimej aldrig att ljusna, slutar kl 16 från detta helvete och då ska jag gå hem i det här jävla snöblåstskitvädret tätt följt av att när jag väl kommer hem så ska jag försöka få till min härk till dator som bestämt sig för att krasha ännu en gång och efter det så är det i princip läggdags för man börjar kl 7 imorgon också.

Det är underbart att svära och och vara less ;)

Deceiver85
2007-03-17, 12:11
Sovit 3 timmar inatt, bråkat med svartsjuk flickvän, kommer troligtvis vara singel när dagen är över.

EDIT: en bra dag med andra ord

larre
2007-03-17, 12:35
Sovit 3 timmar inatt, bråkat med svartsjuk flickvän, kommer troligtvis vara singel när dagen är över.

EDIT: en bra dag med andra ord
Varit o rastat jycken vid fel träd lr?

Varit ihop länge??

christian
2007-03-17, 12:51
Jaja.

Kvaddade hojen i onsdags mot en kille som gjorde en kul u-sväng i en VW Transporter. Preciiiis när säsongen börjat. *mini* *grr27*

Men jag lever iofs och kommer nog inte få några bestående men. :thumbup:

larre
2007-03-17, 13:04
Jaja.

Kvaddade hojen i onsdags mot en kille som gjorde en kul u-sväng i en VW Transporter. Preciiiis när säsongen börjat. *mini* *grr27*

Men jag lever iofs och kommer nog inte få några bestående men. :thumbup:

Bah! Täcker försäkringen så du kan få ut en ny hoj då?

better__bodies
2007-03-17, 13:07
Jag vaknade med ont i magen och klåda. sen blått öga. bättre dag får man inte

christian
2007-03-17, 13:11
Bah! Täcker försäkringen så du kan få ut en ny hoj då?

Det hoppas jag motpartens gör, annars blir det liv. :smash:

Fast ingen ny hoj, bara rep. "kvaddad" var väl ett litet starkt ord, den gick ju fortfarande att köra.

Ryska_raketen
2007-03-17, 13:12
Jag vaknade med ont i magen och klåda. sen blått öga. bättre dag får man inte

ftp?Acab?

Sofia4_4
2007-03-17, 13:37
min dag har varit superbra hittils.

David86
2007-03-17, 13:41
På väg hem var jag tvungen att passera fanskapet till torn helvete kallat turning torso som orsakar orkanvindar på 50m/s, kände sig som en jäkla idiot när man knappt kunde gå fram och visste att säkert 100 pers tittade på ens bravader... Då var jag pissed

Ironbabe
2007-03-17, 13:57
När jag gick upp efter att ha legat o dragit mig en timme upptäcker jag att katten och barnet har varit i maskopi under morgonen..Det ligger smulor och bullformar överallt..och då menar jag verkligen överallt *gah!* Katten har haft ner bullpåsen från bordet och barnet har tacksamt ätit upp alla bullar *gah!*

Sofia4_4
2007-03-17, 14:00
När jag gick upp efter att ha legat o dragit mig en timme upptäcker jag att katten och barnet har varit i maskopi under morgonen..Det ligger smulor och bullformar överallt..och då menar jag verkligen överallt *gah!* Katten har haft ner bullpåsen från bordet och barnet har tacksamt ätit upp alla bullar *gah!*

hahahahaaa, det är alltid bra att ha en medbrottsling hemma.

shadowfire
2007-03-17, 14:02

Jag ser inte problemet? Katten förstod genast att Tigge var katabol och åtgärdade problemet? återhämtning ftw

Ironbabe
2007-03-17, 14:18
Sofia4_4: mm, vem ska man skylla på lixom? Katten? Barnet? Anar att detta inte är sista gången de gaddar ihop sig :cool:

shadowfire: Barnet måste vara typ katabol dagarna i ända nuförtiden med tanke på hans matkonto..äter som en vuxen *screwy* Mina bullar är ffs heliga! Vad ska jag ha till fikat nu *gah!*

Jorgen
2007-03-17, 14:37
Vad ska jag ha till fikat nu *gah!*

Glass?

Ironbabe
2007-03-17, 15:04
Glass?

Om det fanns nån kvar ja *gah!* återigen "nån" som åt upp allt *whistle*

Ben & Jerry glass är gott..

http://img150.imageshack.us/img150/1801/glasswc2.jpg (http://imageshack.us)

Jorgen
2007-03-17, 15:05
Om det fanns nån kvar ja *gah!* återigen "nån" som åt upp allt *whistle*

Ben & Jerry glass är gott..

http://img150.imageshack.us/img150/1801/glasswc2.jpg

*host* Denna någon råkar inte vara du själv?
Och Tigge fick bara slicka rent skålen?

Cilia
2007-03-17, 18:06
Varit o rastat jycken vid fel träd lr?

Japp, har hon anledning att vara svartsjuk?
Handen på hjärtat.

Annars så är det jobbigt, fattar inte riktigt svartsjuka.
Den bara förstör

Helena B
2007-03-17, 18:42
Ja vilken ***dag det blev. Slutade helt enkelt skit. Har iaf gjort en konstaterande och det är att vissa tjejer är helt dumma i huvudet och jag är så trött på att vara en. Vem var det som kom på idén med känslor och skit, vem vem!!!!!?

Skulle vara intressant och veta varför jag var så arg :confused: Händer liksom inte så ofta.

Diana
2007-03-17, 19:07
Skulle vara intressant och veta varför jag var så arg :confused Händer liksom inte så ofta.
Oooo ze mystery...
hursomhelst har du FEL :D känslor och skit är det som gör livet värt att leva *cupid*

Min dag har varigt riktigt underbar!!!
Hur kan varje dag inte vara det såhärårs...?
Sjukt skönt väder
Vår-kärleks-spritt i hela kroppen

...mja det skulle vara om man hade ett bottenlöst barn i skafferiet kanske :D :love:

Älskar att missbruka denna
http://www.byteland.org/iheartdesigns/classicheart.jpg

Tuniz
2007-03-17, 19:17
Jag vaknade med en nerspydd säng och min 80 kg tunga TV liggandes nedslängd på golvet.

Värsta är att jag kommer inte ihåg något av detta eller vad som hänt *screwy*

Edit: Alkohol var med i bilden, ja <_<

Überbiffen
2007-03-17, 19:21
Det är ju lördag idag, en dag utan alla vardagliga plikter. Underbart!

Wain
2007-03-17, 19:23
Vad händer med tråden, massa glada människor? Kan inte nån manodepressiv jävel komma och styra upp?
*gah!*

larre
2007-03-17, 20:15
Väcker liv i den här dagen för att klaga över hur mycket min dag suger.

Efter att ha sovit 4-5 timmar samanlagt de senaste två dagarna sitter jag har nu på jobbet, trött som ett jävla lik och hungrig så folk undrar vad det är som mullrar. Den här dagen kommer fanimej aldrig att ljusna, slutar kl 16 från detta helvete och då ska jag gå hem i det här jävla snöblåstskitvädret tätt följt av att när jag väl kommer hem så ska jag försöka få till min härk till dator som bestämt sig för att krasha ännu en gång och efter det så är det i princip läggdags för man börjar kl 7 imorgon också.

Det är underbart att svära och och vara less ;)

och dagen forsätter, får inte till den gamla hårddisken, det visar sig att allt av värde är borta, det går inte heller att återställa. All porr, alla bilder(bla semesterbilder) och allt annat av värde är helt enkelt borta.

Jag kopplar istället då in en 40gb som jag har liggandes, wooho nu funkar det, men nu hittar den inte cd/dvd brännarna, verkar skumt att båda skulle krocka, orkar verkligen inte pilla med vilken som ska vara master osv just nu..
Vill bara dra en yxa genom datorn och kasta ut den från ett högt hus för att sedan gå och köpa en laptop.

Nacken gör ont helt plötsligt och jag känner att jag har feber.

Den här dagen kan förhoppningsvis inte suga mer nu. Nu försöker jag ladda ned ett cdcrack till wc3 så jag kan avsluta denna miserabla dag med att spela dota med några kompisar.

Inzza
2007-03-17, 20:40
Vad händer med tråden, massa glada människor? Kan inte nån manodepressiv jävel komma och styra upp?
*gah!*

jobbat 53 timmar hitills denna vecka och det är en dag kvar imorgon. vaknade dessutom bakfull och helt utan "mediciner" i min favoritlåda. jävla dag.