Visa fullständig version : Åhnej, sjuk!
christian
2006-04-26, 09:22
Första sjukdagen på drygt 2 år. Syyyrt!
Tänk att lite kalorier och morgonprommisar gör så mkt. Jag ska aldrig mer ligga på kaloriunderskott.. ;)
Seså, tyck synd om mig nu och betänk att den friske har tusen önskningar men den sjuke bara en.
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaackars!!!!
Ähh. Käft. Ut och rehab sola så blir du bra
christian
2006-04-26, 09:33
Ähh. Käft. Ut och rehab sola så blir du bra
Du skulle bara veta hur det är för en kille att vara riktigt förkyld... :D
Kanske får lite sol på min pensionärskuvös senare.
Ninsingen: Tack, jag behöver lite moderskärlek. :thumbup:
Suck it up. Jag är också förkyld. Ska snart gå till tåget för att spendera en alltför stor del av lönen på jeans. Sedan ska jag arbeta in lite kulor till nästa lön. Gissar att jag kommer hem vid 22.
christian
2006-04-26, 09:43
Suck it up. Jag är också förkyld. Ska snart gå till tåget för att spendera en alltför stor del av lönen på jeans. Sedan ska jag arbeta in lite kulor till nästa lön. Gissar att jag kommer hem vid 22.
Jag gjorde faktiskt ett jobb i morse på SÖS, så helt baby är jag inte. :(
ska precis försöka få i mig lite käk efter några dagars magsjuka. offrar hellre mina bröstvårtor än genomgår att ligga och kämpa på badrumsgolvet igen.
lite feber och förkylning framstår som "a walk in the park" så försök stå ut
christian
2006-04-26, 10:52
ska precis försöka få i mig lite käk efter några dagars magsjuka. offrar hellre mina bröstvårtor än genomgår att ligga och kämpa på badrumsgolvet igen.
lite feber och förkylning framstår som "a walk in the park" så försök stå ut
Hehe, jag får tänka som så att det finns alltid de som har det värre. =)
Kommer ihåg när jag var liten och hade extrem feber, över 40 grader iaf, och såg häxor åka iväg på rymdraketer ute i hallen. Det var tider det.
När jag är sjuk så gäller:
1. Pumping Iron
2. Ben & Jerry glass.
Underskattat att vara sjuk. Då kan man ligga i sängen hela dan utan dåligt samvete. WOOHOO! GRATTIS!
Lasse Kongo
2006-04-26, 11:00
Träligt, ja önskar ja vore sjuk så ja kunde stanna hemma från jobbet, har annat viktigt att göra, spela tvspel tex :D
Jag har en blåtira, räknas det så man kan sjukskriva sig?
Stackars...
Många som har haft den där magsjukan nyligen!
christian
2006-04-26, 11:06
Träligt, ja önskar ja vore sjuk så ja kunde stanna hemma från jobbet, har annat viktigt att göra, spela tvspel tex :D
Jag har en blåtira, räknas det så man kan sjukskriva sig?
Garanterat. Du lider ju psykiskt av att folk tittar på dig hela tiden och undrar varför du fått en blåtira.
Har han slagits? Med vem?
Druckit Vira Blåtira?
Gick han in i en dörr?
Vilt sex och klockradion kom i vägen?
Tokrunkat till p0rn på internet men använt så mkt lubrikant att han slant och slog sig själv?
Så många frågor, så lite svar.
Lasse Kongo
2006-04-26, 11:07
Garanterat. Du lider ju psykiskt av att folk tittar på dig hela tiden och undrar varför du fått en blåtira.
Har han slagits? Med vem?
Druckit Vira Blåtira?
Gick han in i en dörr?
Vilt sex och klockradion kom i vägen?
Tokrunkat till p0rn på internet men använt så mkt lubrikant att han slant och slog sig själv?
Så många frågor, så lite svar.
Tack du gjorde min dag, ja ringer och sjukskriver mig nu, hänvisar till ditt inlägg :D
christian
2006-04-26, 11:09
Tack du gjorde min dag, ja ringer och sjukskriver mig nu, hänvisar till ditt inlägg :D
Np, mate. Nu ska jag skjuta lite duvor med vattenpistol, tror jag.
Jag är också sjuk.. feber som ett as o har inte sovit en blund på hela natten.. så man var tvungen o sjukskriva sig tredje dagen på nya jobbet... tungt
BigForre
2006-04-26, 12:04
Första sjukdagen på drygt 2 år. Syyyrt!
Tänk att lite kalorier och morgonprommisar gör så mkt. Jag ska aldrig mer ligga på kaloriunderskott.. ;)
Seså, tyck synd om mig nu och betänk att den friske har tusen önskningar men den sjuke bara en.
Sluta gnäll själv är jag inne på en streak som jag inte varit nära av de senaste åren, varit utan infektion i kroppen 5 veckor i rad snart...mmm halsmandelborttagninge 15 juni...
Jag var också magsjuk iår!
Har inte vart det på MÅÅÅNGA år nu! Verkar vara ngt speciellt med 2006.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.