Visa fullständig version : 5dagarspass
Skulle behöva ett bra 5dagarspass som INTE inkluderar benövningar, dessa kommer att läggas till utöver de vanliga gymdagarna. Dagarna som skall utnyttjas till gym är Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag, så om någon skulle kunna göra upp ett bra schema där musklerna inte krockar med varandra alltför mycket vore jag tacksam. Alltså, allt inkluderat utom ben, övningar behöver ni inte skriva , bara vilka muskelgrupper som ska köras tillsammans med varandra och när :) tack på förhand...
Undrar även om morgonpromenader/löpning påverkar muskelmassan på något sätt!!!
Skulle behöva ett bra 5dagarspass som INTE inkluderar benövningar, dessa kommer att läggas till utöver de vanliga gymdagarna. Dagarna som skall utnyttjas till gym är Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag, så om någon skulle kunna göra upp ett bra schema där musklerna inte krockar med varandra alltför mycket vore jag tacksam. Alltså, allt inkluderat utom ben, övningar behöver ni inte skriva , bara vilka muskelgrupper som ska köras tillsammans med varandra och när :) tack på förhand...
Undrar även om morgonpromenader/löpning påverkar muskelmassan på något sätt!!!
Blir det inte jobbigt att hålla på med ett och samma pass fem dagar i rad? :)
Det bästa vore om du kunde få in en vilodag någonstans där emellan, tex på onsdagen och sedan köra tors, fre och lör istället.
Jag kör själv fyra dagar i veckan och går efter detta schema:
Måndag: Bröst, Mage
Tisdag: Biceps, Ben
Onsdag: Rygg, Mage
Fredag: Axlar, Triceps
Innan detta körde jag:
Måndag: Bröst, Mage
Tisdag: Biceps, Ben
Torsdag: Triceps, Mage
Fredag: Rygg, Axlar
Ett exempel till:
Måndag: Bröst
Tisdag: Rygg
Onsdag: Vet inte.. cardio kanske?
Torsdag: Axlar/Mage
Fredag: Biceps/Triceps
Mr. Moose
2006-04-26, 01:22
När hade du tänkt att träna benen?
Kom nu inta o säg att du tränar fotboll eller något annat så du inte "behöver" träna benen!
Claes
Han kommer inte att träna ben förstår du väl. "Läggas till utöver de vanliga gymdagarna", yeah right. ;)
Guns n hoses
2006-04-26, 14:40
Det var inte dåligt. Ett femdagarspass :D Snacka om att du måste vara slut efter att varit på gymmet i 5 dagar ;)
haha sluta märk ord, ett 5dagarsschema då!! ni fattar vad jag menar....
Ben kommer jag köra lördag eller söndag......
Hoppas nån kan hjälpa mig med ett schema för jag får verkligen inte ihop det på 5 dagar, muskerna krockar...
Funderar på att köra 7 dagar i veckan , då med ben inräknat, är detta för mycket? Bryter man ner muskerna istället om dom inte får vila?
Fem dagar inklusive ben är ganska mycket bara det, hur har du kört fram tills nu?
har kört 4 dagar i veckan, då utan ben. Har stora problem med mina knän men funderar på att försöka träna upp dom lite försiktigt...men somsagt, kan man köra 7 dagar i veckan, eller blir det för mycket för kroppen?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.