Visa fullständig version : koffeinet smakar bränt!
När jag tagit koffein känner jag efter en stund, kanske femton minuter- en kvart en smak av något bränt i munnen, typ som brända pannkakor eller något. :D Vad kan det vara frågan om? Inte för att jag tror att detta är skadligt eller o-optimalt i sig. Bara intressant att höra om någon vet vad det kan bero på.
Brattström
2006-04-25, 22:05
:laugh: fan va udda :D kör du appotekets 100mg? dom smakar iaf pyton så dom sköljer man ner snabbt :) kan tyvärr inte hjälpa dig men är dock jäkligt intresserad om någon annat varit med om liknande å kan ge svar
:laugh: fan va udda :D kör du appotekets 100mg? dom smakar iaf pyton så dom sköljer man ner snabbt :) kan tyvärr inte hjälpa dig men är dock jäkligt intresserad om någon annat varit med om liknande å kan ge svar
Nej jag kör de mycket billigare 200mg från den konkurrerande webshoppen vars sida man inte får länka till. ;) Grejen är den att jag tuggar inte, utan sväljer dem direkt med vatten utan att låta dem röra tungan typ.
Testa att ta de i samband med att du äter ngnting. Blir likadant för mig med koffein och omega3kapslar, tas de inte i samband med mat blir de tråkiga efterföljder ^^
Testa att ta de i samband med att du äter ngnting. Blir likadant för mig med koffein och omega3kapslar, tas de inte i samband med mat blir de tråkiga efterföljder ^^
Där sa du något! :) Tror att det främst händer om det är länge sedan man åt, t.ex. innan frukost (som imorse) eller om man drar en i slutet på skoldagen innan träningen brukar det åsse vara väldigt tydligt.
Hur menar du med tråkiga efterföljder? Lite flatterdynga kan man allt tåla, för man blir ju så himla speedad. :)
Bättre upptag om man tar de på tom mage, slipper man sitta och vänta ½ timme för att något ska hända ;)
Hur menar du med tråkiga efterföljder? Lite flatterdynga kan man allt tåla, för man blir ju så himla speedad. :)
Jag syftade mest på Omega3kapslarna när jag skrev "tråkiga efterföljder", my bad ;)
Bättre upptag om man tar de på tom mage, slipper man sitta och vänta ½ timme för att något ska hända ;)
Ja, helt klart. Har nästan lärt mig gilla den där bränd-smaken, bara för att jak elskar vad koffeinet gör med mig så hjärtligt :D
Ja, helt klart. Har nästan lärt mig gilla den där bränd-smaken, bara för att jak elskar vad koffeinet gör med mig så hjärtligt :D
Koffein i tablettform är underbart, avsaknad av just det samma är inte lika underbart.. trött å seg som fan i en vecka...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.