handdator

Visa fullständig version : Ont i hjärtat och halsen!

gladiatorerna1
2002-11-19, 09:55
Jag har så otroligt ont i hjärtat och halsmuskeln,det känns om om jag har träningverk där.Smärtan går från hjärtat upp mot halsens muskler. Vet någon vad detta beror på?

Grahn
2002-11-19, 09:59
Du har ont i hjärtat och frågar på ett forum? Fråga en LÄKARE!

gladiatorerna1
2002-11-19, 10:05
Men är det normalt att man får ont i hjärtat?

palme
2002-11-19, 10:08
För i helvete gå till doktorn!

gladiatorerna1
2002-11-19, 10:18
Jag får göra det,vill verkligen inte få någon dödsdom:cryout:

z_bumbi
2002-11-19, 10:28
Och innan du går till läkaren ska du inte göra någon som frestar på kroppen, gå inte, åk bil, ta hissen istället för trappor, är det för långt från tunnelbannan till läkaren så ta en taxi osv

Har du tur så är det inget farligt och då har du gjort allt detta i onödan, har du otur så är du glad att du tog det lugnt.

gladiatorerna1
2002-11-19, 10:35
Okej,ska ringa senare idag.Är det lång väntetid? Det tog mig 5 timmar för mig att somna inatt.Det gör så ont!

z_bumbi
2002-11-19, 10:51
Det är ju bara att åka till akuten om det gör så ont !
I bästa fall får du lite gnäll över att det var onödigt att åka till akuten för något sådant.
Hoppas att det inte är något allvarligt, men ta gärna upp att du känt dig sliten pga av trolig överträningen när de uteslutit de värsta farorna.
Krya på dig !

mr_ping
2002-11-19, 11:16
När du nu tog 90 kg i bänkpress, är du säker på att du klarade det, var det inte så att den hamna på hjärtat och du krossa bröstkorgen ? hhaha

michael
2002-11-19, 12:17
Vår gamla wing tsun tränare fipplade runt med steroider när han va en seriös BB i sin ungdom, han kom 7a i sin viktklass i SM eller något sådant, iallafall så berättade han om hur han fick hjärtstillestånd när han va mitt i ett bänkpresspass, allt slocka och skivstången föll rakt på bröstet, han klarade sig som tur va men han har feta hjärtproblem idag, nu kanske du undrar vad detta har nåt med saken att göra men jag ville bara skrämma dig lite så du kanske frågar en läkare! :) (historien är dock sann)

Naprapat-Byggare
2002-11-19, 12:52
Jag anser att du omg. skall ta en taxi till akuten.

De btecken du beskriver tyder eller kan tyda på hjärtproblem.

Dessa symptom är ej att ta för lätt på. Gör dig själv tjänsten och åk in omg. för att utesluta anndra diagnoser.

Ansträng dig inte föränn du fått läkares prognos.

ALLTSÅ OMG: TIL LÄKARE

Lillgrabben
2002-11-19, 12:58
Det är väl troligt att det är ngt annat än hjärtat, men kolla för f-n upp det.

Vad det än är så är det inte normalt att ha ont på det sättet du beskriver. Träna absolut inget mer före du vet vad som orskar smärtan :devil:

gladiatorerna1
2002-11-19, 12:59
Vad glad jag blir för alla seriösa svar

Till Z-bumbi!
Ja,du har helt rätt.Måste tag tag i det här nu.

Till mr_ping!

Jajamensan, jag tog 90 kg i bänkpress som 17 åring.Det var självklart ett strikt utförande.

Till micael!

Oj,det lät tragiskt.Efter era inlägg jag börjat tänka om lite måste jag säja.När det gäller hjärtat så blir man orolig.

Till Naprapat-byggare!

Tack så mycket,som sagt jag ska ta tag i det här.

gladiatorerna1
2002-11-19, 13:03
Till Lillgrabben!

Varför tror du att det är något annat än hjärtat?Jag ska inte träna idag.Annars brukar jag alltid träna oavset om jag har feber eller maginflensa.Jag får abstinens annars.Men idag skippar jag det efter alla råd.

emmzan
2002-11-19, 13:55
Originally posted by gladiatorerna1
Annars brukar jag alltid träna oavset om jag har feber eller maginflensa.Jag får abstinens annars.Men idag skippar jag det efter alla råd.

Tror att du ska fundera lite på hur du behandlar din kropp. Att träna då man är sjuk är verkligen att be om att bli ännu värre sjuk..

Niclaaas
2002-11-19, 14:36
håller med emmzan, du måste ju lära dig att hålla dig borta från träning när det bara förstör

gladiatorerna1
2002-11-19, 15:27
Till emmzan!

Du har helt rätt,jag brukar ALLTID bli mycket sämre.Jag är en sådan person som inte kan vila mig genom t.ex. en förkylning eller i värsta fall när jag har ont i halsen.Idag är jag uppmärksam.Har bestämt mig blir det inte bättre till imorgon så åker jag direkt till sjukhuset.

Frazze
2002-11-19, 15:33
men är du dum?
Har man så ont i hjärtat att man knappt kan somna så åker man till akuten pronto. herregud :smash:

Åse Columbus
2002-11-19, 15:41
Till Lillgrabben!

Varför tror du att det är något annat än hjärtat?Jag ska inte träna idag.Annars brukar jag alltid träna oavset om jag har feber eller maginflensa.Jag får abstinens annars.Men idag skippar jag det efter alla råd.

det där bäddar för hjärtproblem....hjärtmuskelinflammation....som sagt

GÅ TILL EN LÄKARE

NU

åse

Officer
2002-11-19, 15:41
gladiatorerna: är du fan rädd för att gå till läkarn eller? Du säger att du ska "ta tag i det här". Det låter inte särskilt seriöst..
Du kanske är rädd för att det ska komma upp på tester att du kanske tagit lite otillåtna medel eller?
Inte för att göra dig sur när jag säger så, men det är ju livsviktigt det här stick till läkaren omedelbart !!!

Daemon
2002-11-19, 15:45
"Gladiatorerna1, Kolozzeums alldeles egna avskräckande exempel!"
:thumbup:

NB Thug
2002-11-19, 15:53
Jag tror att du har håll eller nåt. :D

Nej men allvarligt...
Träna för fan itne när du har feber eller är sjuk överhuvudtaget.
Åk till läkaren NU.

Träning är inte värt att dö för. Inte innan man är 60 iaf.

Pez
2002-11-19, 16:01
Verkar som du precis som jag drar dig för att gå till läkaren.. det är bara dumt att dra ut på det, antingen så är det allvarligt/kan bli allvarligt eller så får du veta att det inte är nåt att oroa sig över.

Om du inte vill lyssna på alla här så tycker jag du ska ringa sjukvårdsupplysningen i ditt landsting så får dom säga åt dig att åka till akuten. Hjärtproblem/smärta är fan allvarliga saker.

mvh
/pez

gladiatorerna1
2002-11-19, 16:43
Okej,jag åker iväg.Ska jag åka till akuten då eller? Hoppas på ett snabbt svar som man alltid får här.

Till anabolicprotein!

Citat:

"Dukanske är rädd för att det ska komma upp på testar att du kanske tagit lite otillåtna medel eller?"

Asgarvar:) :) :) Nej,verkligen inte!! Jag har ingenting att dölja.

Till Daemon!

Citat:

"Gladiatorerna1,kolozzeums alldeles egna avskräckande exempel"

Asgarvar:) :thumbup:

Pez
2002-11-19, 16:44
Ja åk till akuten, du kanske får vänta lite men där får du iallafall hjälp.

/pez

gladiatorerna1
2002-11-19, 16:47
Ok,tack för det snabba svaret.Ska bli intressant att få höra vad smärtorna beror på.

mr_ping
2002-11-19, 19:29
Personen essar ju förstår ni inte det...
Ingen som är så stark som skulle ta SM-klass i bänkpress skulle väl vara dum nog att träna så ?

Go away!

spinkoo
2002-11-19, 19:42
Eftersom jag gillar att ge folk en chans först så kollade jag upp vad gällande världsrekord låg på i

Damer
67 kilos klassen
14.18 år gammla

100 kg

67,5 Nadiya Petrovska UKR 100,0 27.09.2001 Sochi/RUS

Här är källan! Antagligen är rekordet taget med lyftar tröja??!

http://www.powerlifting-ipf.com/worldrecords/women_sub_jun_pl.htm

Sluta ljug nu gladiatornera1:naughty:

Om du nu inte ljuger, så komenderar jag dig att börja tävla i bänkpress:thumbup:

z_bumbi
2002-11-19, 20:10
spinkoo: Tror inte det är läge med diskution om bänken just nu även om jag inte har så svårt att tro på det här, de flesta har en övning som de är naturligt byggda för och ibland tänker man inte på att har man utfört miljoner armhävningar i någon annan idrottsträning så har man kanske har lättare att bänka eller har man åkt slalom så kommer kanske knäböjen av sig själv och så vidare.
Rekorden för juniorer är väl inte heller så seriösa då det inte är så många som tävlar seriöst i den åldern och man har inte kommit så långt i träningen för den delen.

Linnet
2002-11-19, 20:17
Vad gör du när du inte tränar Gladiatorerna1? Jag blir mörkrädd när jag hör hur du skriver och vilken inställning till träningen som du har! Jag tycker det låter destruktivt!

spinkoo
2002-11-19, 20:55
Ok jag håller med det är inte läge att disutera det...men Ping började...*känner mig som ett litet barn som skyller på andra...:D :D

I all välmening/spinkoo:)

mr_ping
2002-11-19, 22:03
bara till o inse att det är en esse.....

om inte annat... kan du ju skicka ett kort då, fröken essgren

Bamse
2002-11-19, 22:09
esse? :confused:

Pez
2002-11-19, 22:18
Originally posted by mr_ping
Personen essar ju förstår ni inte det...
Ingen som är så stark som skulle ta SM-klass i bänkpress skulle väl vara dum nog att träna så ?

Go away!

Först och främst vill jag veta vilken koppling du anser att intelligens och styrka har...sen undrar jag, på vilket sätt gagnar det dig att kalla Gladiatorerna1 lögnare? Som i allt man läser och hör så får man själv bestämma sig för vad man tror och inte tror på...

Sen tycker jag personligen det var ett i synnerligt dåligt tillfälle att välja för detta Mr. Ping. :nono:

/pez - sköt dig själv och skit i andra..typ. ;)

z_bumbi
2002-11-19, 22:21
mr_ping: Vad visar ett foto ? Om du har eurosport så passa på att kolla på tyngdlyftningen som går nu i dagarna...vissa ser inte så särdeles starka ut men fan vad man misstar sig.

Har sett folk som inte ser ut att kunna lyfta en liter mjölk lyfta väldigt stora vikter.

mr_ping
2002-11-19, 22:38
Sen har man hört folk som inte har nåt annat för sig än att sitta o essa på Kolozzeum också... "aaa ja spelade bänkpress med 400kg idag... öhö..."

Tänk lite för fan.... det finns la ingen som tränat ett år som slår SM i bänkpress i sin viktklass som tjej rakt av och DESSUTOM inte vet hur man tränar ???

Ni är blinda bara för det är en "tjej"

Spåra IP't och begär torskansökan!

z_bumbi
2002-11-19, 23:08
mr_ping: Du har ju diskuterat triceps med Emmzan eller hur ? Har du kollat vad hon drog i marken innan skadan och hur länge hon tränat seriöst ?

Förövrigt så har jag för mig att det tog två år för en från mitt gym att gå från nybörjare till ungdomsSM-mästare i bänken då är han ändå kille med vad det innebär i skillnader i antalet tävlande.
På ett ungdoms- eller juniorsm i bänk skulle jag tänka mig att det inte är så många tjejer som tävlar och pga av det låga antalet tjejer som deltar så blir resultaten lidande.
Tänk så många starka tjejer som kastar bort sina liv med att träna fotboll eller liknande. :D

Tycker inte man ska såga någons resultat som man inte vet är fel. Det är lätt att tycka att många resultat är konstiga men det spelar ju ingen roll om någon lägger på några kilo eller inte lyfter enligt tävlingsreglerna om det inte är en tävling i att lyfta mest på nätet (Vilken enklast avgörs genom att alla som deltar ställer upp i en riktig tävlning med givna regler.) vill säga.

Pez
2002-11-19, 23:58
Mr.Ping - låt inte din oförmåga vara mallen för andras förmåga.
Tjej eller ej, gör ingen skillnad..om nån fantiserar fram sina resultat - so what? Den enda som lider av det är väl personen själv...

Du verkar ha svårt för starka tjejer? Eller? :devil:

/pez

Massivf
2002-11-19, 23:58
Lite of Topic, men jag håller helt med Z Bumbi... och några andra...

1,
Vad heter tjejen som är svensk mästare i boxning?
Jag vill inte säga att det är lätt att boxas, men hur hårt är motståndet för en boxande tjej i sverige? =))

Jag skulle kunna bli världsmästare i lovika-vant-stickning för små feta och flintskalliga killar i 32-års åldern imorgon, just av samma orsak, det saknade motståndet...*hehe*

2, Jag har mycket svårt att tro att gladiatorn är helt seriös..allvarligt...

//M

Frazze
2002-11-20, 00:11
Massivf: (vad gäller 1.) Min lillasyster har gått två diplommatcher och åkt på så mycket däng att det inte är klokt, så lite motstånd är det nog :D

Lillgrabben
2002-11-20, 00:33
Till Gladiatorerna1:

Jag har ingen aning vad du har för fysiska problem men skulle bara vilja uppmana dig att söka professionell hjälp med dina bröstsmärtor omgående.
Vad jag menade med att "det kan vara något annat" är just att det kan vara något annat fel också. Jag har dock ingen större uppfattning om vad det är - jag är inte läkare till professionen & kan sålunda inte ge medicinska råd.
Vad du än gör med din träning är din sak men kom ihåg: överträning & träning under sjukdom / med skador leder ingenstans - speciellt inte till tävlan i idrotten du är intresserad av.
Förresten, har du sökt hjälp ännu? Om inte så gör det fortare än fan.........

Lillgrabben
2002-11-20, 01:11
Förresten Pingu.

I "vårt förbund" dvs IPF så är världsrekordet 322,5 i bänkpress & "det spelades" av en jänkare vid namn James Henderson........

:booty:

gladiatorerna1
2002-11-20, 08:28
Jag har varit på sjukhuset där de kom fram till att jag drabbats av en rejäl bristning i bröstet.Känner en person som också drabbades av detta. Det slutade dock med att hon fick ligga på sjukhus i fem dagar.De trodde först att hon drabbats av någon propp.Hon hade också svårt att andas, som jag.

När det gäller hur mycket jag tar i bänkpress så tog jag 90 kg och inte 100. Jag känner inget större behov att att övertyga mr_ping att jag tar 90 kg.Båda jag och min omgivning och även folk som inte jag känner vet att jag tar så mycket.Folk säjer att jag skulle komma väldigt långt inom styrkelyft men jag vill absolut inte bli en styrkelyftare,jag vill vara en BB.Har en syster som har extremt bra meriter inom bänkpress.Man kan läsa om henne på internet.

Måste tacka de som försvar mig mot mr_ping!

Till Linnet!

Ja gör faktist inte så mycket om dagarna.Träningen är en mycket viktig del i mitt liv.

gladiatorerna1
2002-11-20, 08:35
Citat av Pez:
"Låt inte din oförmåga vara mallen för andras förmåga"

Mycket bra skrivet av dig:thumbup: Jag kunde inte ha sagt det själv.

Till Linnet!

Jag gör faktist inte så mycket om dagarna.Jag går i skolan och tränar.

palme
2002-11-20, 08:55
Vad sa doktorn då?

Munter
2002-11-20, 09:16
Jag har varit på sjukhuset där de kom fram till att jag drabbats av en rejäl bristning i bröstet.Känner en person som också drabbades av detta. Det slutade dock med att hon fick ligga på sjukhus i fem dagar.De trodde först att hon drabbats av någon propp.Hon hade också svårt att andas, som jag. ... Palme :rolleyes:

palme
2002-11-20, 09:30
Originally posted by Munter
... Palme :rolleyes:

Ahh var så mycket tjaffs på sida 2 att jag bara skumma igenom.

mr_ping
2002-11-20, 14:24
Originally posted by Lillgrabben
Förresten Pingu.

I "vårt förbund" dvs IPF så är världsrekordet 322,5 i bänkpress & "det spelades" av en jänkare vid namn James Henderson........

:booty:

MEN... detta var en tjej i klassen 60kg!

emmzan
2002-11-20, 14:37
jag gör faktist inte så mycket om dagarna.Jag går i skolan och tränar.

Har för mig att du går nån naturvetenskaplig linje. Det kallar inte jag att man inte gör så mycket om dagarna...:)

gladiatorerna1
2002-11-20, 15:26
Jag har lätt för skolan:)

mr_ping
2002-11-20, 16:22
"Hon" är säkert med i navy seals på fritiden, spelar gitarr i roxette och dotter till magnus samuelsson också. eller ?

Pecca
2002-11-20, 16:36
Jag tror bara att mr_ping är lite rädd för att bli "slagen" av en tonårs tjej i bänken eftersom han själv vill tävla i bänk samt att hon inte bryr sig om styrkelyft;)

emmzan
2002-11-20, 16:37
mr_ping> ge dig nu!

gladiatorerna1
2002-11-20, 16:45
Till Pecca och emmzan!

Tack så jätte mycket för att ni är så gulliga och försvarar mig :)

mr_ping
2002-11-20, 21:12
Nå, hur blir det med bilderna ?

Tja är det så konstigt att man är frågvis då ?
Sist var det en kille som försökte sätta mig på plats, men vem hade rätt... ehm... jo jag.

Han påstod att han lyfte 2x125 i bänkpress, men när vi träna ihop klarade han knappt 110 en gång...

Grahn
2002-11-20, 21:15
Att ni orkar......Ping varför bryr du dig?
Om hon nu skulle ljuga(ingen aning bryr mig inte) så låt hon(eller är det en han vem vet?) göra det då.

Internet är nerlusat med lögnare ingen mening att reta upp sig över dem.

Linnet
2002-11-20, 21:57
Va!? Finns det folk som ljuger på Internet? Varför har ingen sagt det tidigare?????????:confused:

spinkoo
2002-11-20, 22:00
Vad är en lögn?:confused:

The Dwag
2002-11-20, 23:03
Jag har läst ett flertal av post av gladiatorerna1! = Gissar på att det är en snorunge med väldigt livlig fantasi !

Gym förbud är min åsikt !

Peter
2002-11-20, 23:21
Vad hände med den där killen som förde journal här och körde vaderna i bastun? han ljög ju i alla fall roligt.

Lillgrabben
2002-11-21, 00:02
Jaasi Pingo....

Nog fattar jag att hon är tant.......

Hon kan väl vara en bra bänkare trots det! En tjej på 48 kg som jag känner till gjorde för ett tag sen en tävlingsstrikt trea på 70 kg så inte vet jag varför andra inte kan göra liknande prestationer.......

Jag tycker Ping ska lätta upp lite angående sin bänkpressiver - det finns faktiskt andra saker i livet ( även om de är få ;) )
Se till att bänka lite tyngre vikter själv innan du ringaktar andras prestationer........

gladiatorerna1
2002-11-21, 08:50
Till Mr_ping

Citat:

"Nå,hur blir det med bilderna då"

Jag behöver inte bevisa någonting för dig!Tror du att jag bryr mig om du inte tror mig?Jag skulle aldrig "hänga ut" mig på internet bara för att bevisa för någon att jag tar 90 kg i bänkpress. Det skulle vara ett tecken på att jag är väldigt omogen.Ditt beteende bevisar bara hur misslyckad du är inom träning. Folk som är starka och har genetiska föruttsättningar skryter inte och behöver oftast inte hävda sig,det är iallafall min uppfattning.

Till The Dwag!

Jag tänker inte tjafsa med dig,ditt sätt att skriva bevisar bara din åldersgrupp.

Åse Columbus
2002-11-21, 10:45
Till Mr_ping

Citat:

"Nå,hur blir det med bilderna då"

Jag behöver inte bevisa någonting för dig!Tror du att jag bryr mig om du inte tror mig?Jag skulle aldrig "hänga ut" mig på internet bara för att bevisa för någon att jag tar 90 kg i bänkpress. Det skulle vara ett tecken på att jag är väldigt omogen.Ditt beteende bevisar bara hur misslyckad du är inom träning. Folk som är starka och har genetiska föruttsättningar skryter inte och behöver oftast inte hävda sig,det är iallafall min uppfattning.

Till The Dwag!

Jag tänker inte tjafsa med dig,ditt sätt att skriva bevisar bara din åldersgrupp.

och ditt sätt att skriva bevisar............?????????

kollade in flera av dina inlägg.....

enough said!!!!!!!http://www.click-smilie.de/sammlung/sport/sport005.gif

mangs
2002-11-21, 13:56
Jag har inte orkat lägga mig in i denna diskussionen tidigare och orkar egentligen inte nu heller. Vad det gäller gladiatorerna1s prestation i bänkpressen har jag ingenting att tillägga. Det kan vara sant och det kan vara lögn. Det är inget man kan se på en bild utan man får väl i så fall se på när det görs "live". Fram till dess får vi väl utgå ifrån att hon talar sanning. Är detta sant så måste jag gratulera till detta resultat och inse att detta måste helt enkelt bero på generna. Det finns många som gör "allting"rätt och aldrig kan nå detta resultat under hela deras livstid. Tyvärr verkar det som att gladiatorerna1 inte tar tillvara på sin kapacitet och inser att hon har alla förutsättningar för att bli riktigt duktig. Men anledningen till att jag skriver detta meddelandet är inte för att jag vill hylla dig (Gladiatorerna1) utan vill berätta för dig att det finns ett ord som heter ödmjukhet. Du kanske kan slå upp det i en ordlista om du inte vet vad det innebär. I MÅNGA av dina inlägg skryter du om hur bra och fantastisk du är men för att vara så bra och fantastisk så ställer du förvånansvärt enkla frågor och tar då inte till dig av vad andra svarar dig. Det är många som har lagt ner tid på att föröka hjälpa dig komma vidare i din träning, jag förstår inte varför för du är ju inte speciellt trevlig tillbaka. Bemöt andra såsom du själv vill bli bemött. Säger inte att detta inlägg är bra eller lämpligt på något sätt men jag blir så trött på människor som tror att de är något.........

Ha ett bra liv!

Pez
2002-11-21, 14:08
Originally posted by mangs
Tyvärr verkar det som att gladiatorerna1 inte tar tillvara på sin kapacitet och inser att hon har alla förutsättningar för att bli riktigt duktig. Men anledningen till att jag skriver detta meddelandet är inte för att jag vill hylla dig (Gladiatorerna1) utan vill berätta för dig att det finns ett ord som heter ödmjukhet. Du kanske kan slå upp det i en ordlista om du inte vet vad det innebär. I MÅNGA av dina inlägg skryter du om hur bra och fantastisk du är men för att vara så bra och fantastisk så ställer du förvånansvärt enkla frågor och tar då inte till dig av vad andra svarar dig. Det är många som har lagt ner tid på att föröka hjälpa dig komma vidare i din träning, jag förstår inte varför för du är ju inte speciellt trevlig tillbaka. Bemöt andra såsom du själv vill bli bemött. Säger inte att detta inlägg är bra eller lämpligt på något sätt men jag blir så trött på människor som tror att de är något.........

Ha ett bra liv!

Tycker detta inlägg var både genomtänkt och bra formulerat Mangs, det prickade nog in ganska väl vad de flesta här tycker.

:thumbup:

/pez

gladiatorerna1
2002-11-21, 14:19
Till Mangs!

Jaa,vad säjer man.....?Jag vet att jag inet tar till vara min kapacitet men det är inte pga att jag inte vill. Jag måste bara tillgäga att jag absolut INTE har bra självförtroende även fast jag har bra gener och får mycket beröm.Jag personligen gillar inte personer som skryter om sina prestationer så jag har aldrig medvetet velat skryta på något sätt. Jag är en sådan person som kan ge beröm åt någon annans prestationer även fast det innebär att det är en stor fiende till mig.Jag förväntar mig inte att ni ska hylla mig,absolut inte.

När det gälller mina enkla frågor så är jag en sådan person som frågar även fast jag vet svaret.Jag vill ha allting bekräftat hela tiden.Och jag vill även ha synpunker från flera för att bli helt övertygad,även fast jag litar till 100% på personen.Jag förstår dock inte varför du säjer att jag inte tar åt mig av vad folk säjer. Du vet väl inte hur jag tränar?Och sen påstår du att jag inte är trevlig. Man ger vad man får. Jag är aldrig ute efter att vara otrevlig.Kan dock upplysa dig om att även jag fått endel otrevliga inlägg om du lagt märke till det.

spinkoo
2002-11-21, 14:23
Gladatorerna: Kommer du att tävla fortfarande, isåfall vilken tävling var det?

michael
2002-11-21, 14:47
http://www.amousehole.com/lolhit.gif

gladiatorerna1
2002-11-21, 15:59
Till Spinkoo!

Jo,jag kommer jag att tävla.Jag skulle egentligen tävla i fitness i år men det blev inte så. Satsar nu på BB.

spinkoo
2002-11-21, 16:02
Är det nån av luciacupen eller vad allt nu heter som går snart, eller är det i framtiden?!:)

gladiatorerna1
2002-11-21, 16:20
Till Spinkoo!

Jag satsar på luciapokalen nästa år. :bpump: :)

spinkoo
2002-11-21, 16:29
Ok, trodde det var detta året...

Lycka till ialafal:) :thumbup:

gladiatorerna1
2002-11-21, 17:08
Tack så mycket :thumbup: :)

krambanan
2002-11-21, 18:52
Håller med Åse och Mangs! :bow:

Btw Är det inte lite Bateman varning på Gladiatorerna1? Lite samma syndrom iallafall...

Skaffa dig ett liv.... :notme:

//Maria :devil:

Pecca
2002-11-21, 19:21
Bateman var väl endast en vårvind som kom med en storm va?:D

Edit:
Han borde väl väga runt 130-140kg nu (stenhård) vid det här laget....:smokin:

emmzan
2002-11-21, 19:22
Häxjakten fortgår märker jag....

För mig som inte har någon större koll säger de inte så mycket att en tjej tar 90kg i bänken som 17-åring. Jag har knappt sett några tjejer som kör bänk överhuvudtaget. För mig är det iofs ruskigt mkt vikt men jag är pinsamt svag i bänk också..

Jag har fått höra från flera håll att det är bra att reppa på drygt 90 i mark då man tränat såpass kort tid som jag gjort (andra är mer "impade" över mina tricepspressar;) )

Vad vill jag säga med detta då? Jo, om jag skulle skriva att jag reppat på 92.5kg i marken och 30 kg liggande tricepsextension efter att ha tränat tungt fr.o.m juni utan några belägg för det så skulle det nog vara folk som tvivlade (mr_ping t.ex :D). Nu har jag diverse "vittnen":D som faktiskt kan verifiera det.

Bara för att gladiatorerna1 inte har "ögonvittne" som skriver här på forumet (eller har lust att lägga upp en bild) så innebär det inte automatiskt att hon ljuger....

Just my opinion!

gladiatorerna1
2002-11-22, 10:40
Till emmzan!

"Bara för att inte Gladiatorerna1 har "ögonvittne" som skriver här på forumet (eller har lust att lägga upp en bild) så innebär det inte att hon automatiskt ljuger....."

Tack så otroligt mycket för att du försvarar mig,du verkar jätte snäll.:)

Tyvärr så finns det ingen som kan intygga. Jag skulle kunna ge ut internet adressen där det står om min syster som har mycket bra meriter inom styrkelyft men framförallt i bänkpress.Hon är skadad nu och kan därmed inte träna. Även fast hon var bättre än mig så tjatar jag på henne att börja igen.Tyvärr så kan hon inte det pga en alvarlig skada där det slutade med en operation..Jag skulle kunna säja hennes meriter men det skulle kännas så fel att "hänga ut henne"

Jag vill dock säjaatt jag förstår er att ni inte tror mig. Tyvärr så finns det allt för många som ljuger på internet,men i detta fall så är det ingen lögn. Sen får ni tror på vad ni vill.

The Dwag
2002-11-22, 10:49
Vi gör så här så en del personer hänger med !

emzzan- Men kära nån det handlar ju inte om den där jävla bänkpressen den har jag inte ens funderat på om hon tar eller inte ! Det gäller alla hennes (glat1 alltså ) inlägg...mm

gladiatorerna1
2002-11-22, 10:58
Till The Dwag"

Citat

"Men kära nån det handlar ju inte ens om den där jävla bänkpressen den har jag inte ens funderat på om hon tar elelr inte"

Du har nog missuppfattat mig lite. Hon har inte skrivit några inlägg här. Anledningen till att jag tog upp henne vara att tala om att båda jag och hon har bra genetiska förutsättningr.

Bamse
2002-11-22, 11:00
Till The Dwag"

Citat

"det handlar ju inte ens om den där jävla bänkpressen den har jag inte ens funderat på om hon tar elelr inte"

Du har nog missuppfattat mig lite. Hon har inte skrivit några inlägg här.

Har inte bänkpressen skrivit några inlägg? :rolleyes:

spinkoo
2002-11-22, 11:03
Jobbigt att så mycket ska missförstås. Bidar kanske inte till husfriden här...eller bräd-friden kanske...:naughty:

gladiatorerna1: Nu har du väckt dwaggen, your on your own...:D :D

Grahn
2002-11-22, 11:31
Till The Dwag"

Citat

"Men kära nån det handlar ju inte ens om den där jävla bänkpressen den har jag inte ens funderat på om hon tar elelr inte"

Du har nog missuppfattat mig lite. Hon har inte skrivit några inlägg här. Anledningen till att jag tog upp henne vara att tala om att båda jag och hon har bra genetiska förutsättningr.

Tror dwag snackade om dina inlägg inte din systers.
:rolleyes:

Fattar inte att ni ids debattera detta iofs.

The Dwag
2002-11-22, 11:47
Originally posted by Grahn

Tror dwag snackade om dina inlägg inte din systers.
:rolleyes:

Fattar inte att ni ids debattera detta iofs.

Och vem sade att byggare är dumma ? :thumbup:

Daemon
2002-11-22, 12:08
Originally posted by The Dwag
Vi gör så här så en del personer hänger med !
....

Det gick ju jävligt bra :laugh: :laugh: :laugh:

Pretender
2002-11-22, 12:32
Damn...jag som var överlycklig över att äntligen lyckas pressa 90kg förra veckan...och jag har slitit i snart 2 år :D

Dock ligger man ju inte direkt inne med några supergener...

Men seriöst, gladiatorerna: du måste väl förstå att folk blir lite misstänksamma...mkt med tanke på vissa av de frågor du ställer här på forumet inte är direkt jätte-genomtänkta. Inte för att jag är "the-one-to-talk" :)

Sen att mr.ping måste tjattra på i all evighet om det är ju bara onödigt.

I all välmening,
Pretender

gladiatorerna1
2002-11-22, 14:27
Till Spinkoo!

Citat:

"Nu har du väckt dwaggen,you are on your one.....:D :D "

Neeeejj, har jag väckt honom? *asgarvar*:) Se till att han somnar igen:)

Till Pretender!

Jag förstår till absolut 100% att vissa är skeptiska men man behöver gå så långt som det har gått.

Citat:

"Sen att mr ping måste tjattra på i all evighet är bara onödigt"

:thumbup: *asgarvar*Mycket bra sagt,man blir bara trött på att få sådana inlägg.

gladiatorerna1
2002-11-22, 14:29
oj nu missade jag ett ord. Det skull stå "man behöver inte gå så långt som det har gått"