handdator

Visa fullständig version : Strandraggarpollen!

Nina L
2006-04-24, 11:17
Har du legat med någon du träffat för första gången på stranden? *popcorn*

Anonym poll kommer.

Nina L
2006-04-24, 11:21
Mer än en person skall det givetvis stå. En snäll moderator får gärna ändra.

pellep
Enbart flirtat lite.

ugglan
Räknas uteserveringen belägen på stranden, så ja.

Herkulez
2006-04-24, 11:22
nope, inte än.

Nina L
2006-04-24, 11:23
Räknas uteserveringen belägen på stranden, så ja.Det räknas absolut, din standraggare där.

christian
2006-04-24, 11:25
I rättvisans namn är en strandraggare definierad som:

Strandraggare, en person, nästan alltid en man, som besöker badstränder i syfte att söka sexuella kontakter.

Strandraggaren använder sin avklädda kropp för att få uppmärksamhet. Han är oftast kroppsbyggare och tar ibland med vikter och annan träningsutrustning till stranden. En strandraggare är skicklig på att posera. Han är solbränd och ofta tatuerad.

Bara för att man "råkade" idka könsumgänge med någon man träffat på stranden betyder inte det att man är strandraggare, aight?

Baan
2006-04-24, 11:26
"Nepp, inte än, heheheheh "

jag röstade på den här för "hehehehe" låter som något jag hade sagt på riktigt ;)

Sheogorath
2006-04-24, 11:27
Faktiskt inte :)

Mikeman
2006-04-24, 11:31
Nej, men det är coolt att flirta på stranden. Så där lagom diskret.

Lasse Kongo
2006-04-24, 11:34
Jepp, detta kommer låta larvigt kanske, men en gång var det festival på ett ställe på sommaren, o jag och några killar satt och festa och bada och hade oss vid ett badställe, lite längre upp satt ett gäng brudar, jag såg hur en glodde på mig som fan hela tiden.

Jag larva mig som fan och gjorde armhävningar osv bara för att pumpa upp "HAHA" men iaf!

Senare på kvällen möttes vi på stan, och hon kom fram och skoja lite om när vi var på stranden, och vilken otrolig kropp ja hade bla bla , hon börja klämma som fan och rätt som det var tog hon mig på "kocken" utanpå brallan, hon hade snappat upp på stranden att jag skulle sova hos en kompis, så hon fråga helt fräckt om jag inte kunde låna nycklarna till min polares lägenhet.

Jag tog då upp min tfn och ringde till polaren direkt, han var inte med mig just då och vråla: JA MÅSTE HA DINA HEMNYCKLAR, han var då inne på en nattklubb så han hörde nada, så ja fick snacka lite med vakterna på det stället för att ge mig in och jaga nycklar!

Sagt och gjort, jag han inte ens komma in i lgh innan hon drog ner byxorna på mig...*ehum*

När vi var klara låste hon in sig på toan och ringde sin pojkvän och tjöt lite AAAHAHAHA.

Lång historia, men det borde räknas eller???

Baan
2006-04-24, 11:36
*flashback*

du är grek va? ;)

christian
2006-04-24, 11:37
Jepp, detta kommer låta larvigt kanske, men en gång var det festival på ett ställe på sommaren, o jag och några killar satt och festa och bada och hade oss vid ett badställe, lite längre upp satt ett gäng brudar, jag såg hur en glodde på mig som fan hela tiden.

Jag larva mig som fan och gjorde armhävningar osv bara för att pumpa upp "HAHA" men iaf!

Senare på kvällen möttes vi på stan, och hon kom fram och skoja lite om när vi var på stranden, och vilken otrolig kropp ja hade bla bla , hon börja klämma som fan och rätt som det var tog hon mig på "kocken" utanpå brallan, hon hade snappat upp på stranden att jag skulle sova hos en kompis, så hon fråga helt fräckt om jag inte kunde låna nycklarna till min polares lägenhet.

Jag tog då upp min tfn och ringde till polaren direkt, han var inte med mig just då och vråla: JA MÅSTE HA DINA HEMNYCKLAR, han var då inne på en nattklubb så han hörde nada, så ja fick snacka lite med vakterna på det stället för att ge mig in och jaga nycklar!

Sagt och gjort, jag han inte ens komma in i lgh innan hon drog ner byxorna på mig...*ehum*

När vi var klara låste hon in sig på toan och ringde sin pojkvän och tjöt lite AAAHAHAHA.

Lång historia, men det borde räknas eller???

Ladies and gents, we have a winner!

Lasse Kongo
2006-04-24, 11:37
du är grek va? ;)

ehum, was? :em:

christian
2006-04-24, 11:38

Kvalar du in på http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=466&a=131195 då?

christian
2006-04-24, 11:40

Me

Du är ingen riktig strandraggare.
Lite mer sololja och attityd är vad som behövs, bland annat.
Du gillar att spana på det motsatta könet och du har helt klart dina knep, även om du inte visar upp dig på det sätt som de riktiga strandraggarna gör.
Ibland kan du känna dig lite avundsjuk på strandraggarna som verkar ha sån framgång. Men tänk efter. Vill du verkligen bli en strandraggare? Din raggning kan ju bli riktigt lyckad redan som det är nu. Det finns faktiskt de som genomskådar strandraggarknepen och som hellre vill träffa någon som dig, en som inte bara bryr sig om utseendet.
Försök igen

Slartibartfast
2006-04-24, 11:40
Nej, sånt flyt med brudar har jag inte.

Lasse Kongo
2006-04-24, 11:41

haha jobbar nu, får kika på den hemma =)

Baan
2006-04-24, 11:47

det var dom grekiska strandraggare som gav upphov till ordet strandraggare, innan grekerna började ragga så fanns det inte ens behov till ordet; det existerande inte i svenskan. sen så har massa kopierat företeelsen efter grekerna.

;)

Lasse Kongo
2006-04-24, 11:48
det var dom grekiska strandraggare som gav upphov till ordet strandraggare, innan grekerna började ragga så fanns det inte ens behov till ordet; det existerande inte i svenskan. sen så har massa kopierat företeelsen efter grekerna.

;)

Det var ju HON som ragga på mig *rolleyes*

hon var inte grek dock, hon var bara jävligt ung mihaha :devil:

Baan
2006-04-24, 11:49
Det var ju HON som ragga på mig *rolleyes*

hon var inte grek dock, hon var bara jävligt ung mihaha :devil:

Inget fel på grekiska brudar.

Lasse Kongo
2006-04-24, 11:51
Inget fel på grekiska brudar.

VERKLIGEN inte, ja ska dit i sommar som vanligt mihaha finns mkt fint att kolla på...

Snake
2006-04-24, 11:52
http://img78.imageshack.us/img78/476/vlcsnap985812ys.png

hahavaffan
2006-04-24, 11:56
Ja.

Tricklev
2006-04-24, 12:02
Hänger aldrig på stranden ;)

Herkulez
2006-04-24, 12:08
http://img78.imageshack.us/img78/476/vlcsnap985812ys.png
:laugh:

ugglan
2006-04-24, 12:28
Det räknas absolut, din standraggare där.

Får man extrapoäng om man hade sex PÅ stranden också?

hahavaffan
2006-04-24, 12:47
Får man extrapoäng om man hade sex PÅ stranden också?Eller om man trillar i badkaret och bryter loss toalett-sitsen med ryggen, och dagen efter vaknar upp med ett blåmärke på 2x2dm på den vänstra sidan av ryggen?

Helena B
2006-04-24, 12:56
I rättvisans namn är en strandraggare definierad som:

Bara för att man "råkade" idka könsumgänge med någon man träffat på stranden betyder inte det att man är strandraggare, aight?

Träffade en kille när jag var i Egypten nu som stämmer in till 100 % på beskrivningen. Araber är ganska smala men han var en riktig byggare och jag tycker det ser så kul ut när de vaggar fram och tillbaka på stranden. Träffade på honom samma dag som jag skulle åka hem så jag kunde bara skylla på det.

Diana
2006-04-24, 13:14
Nepp inte fallit dit ännu även om frestelsen är svåååår :laugh:

najmen har ett minne av en bisarr Turkietresa däremot, jag och syster var runt åren 10-12, platinablonda, blåögda små svenska flikkor och VUXNA turk(jävlar) var på och raggade på oss på stranden *screwy* sinnessjukt.. har minne av en hysterisk mor och en mordisk far på samma resa oxå :D *popcorn*

JJ
2006-04-24, 13:19
Ja, vi träffades, låg med varandra och tog avsked på stranden. Men det var på kvällen.

Piranha
2006-04-24, 13:21
Kommer hålla mig låååååååångt ifrån plajjan i år.

AlexGBG
2006-04-24, 16:23
jag har ju fan inte varit tillräckligt het så inte fan har jag fått nått.. :(