Visa fullständig version : Myrägg i proteinet
Jag har haft min 3,5 kilos burk med triple whey fuel i några månader. De sista gångerna som jag har tagit mig en drink har det bildats massa små klumpar när jag blandat den ungefär som små myrägg. Varför, är proteinet gammalt? Bör jag köpa nytt eller är det fortfarande okej att äta(det smakar som vanligt)?
Jag märkte samma sak när jag köpte ett så kallat budget märke kallat strenght! :mad: Kanske var en dålig batch men så går det när man köper dyrt protein...:D :D
Helsike vad vidrigt det var att dricka myräggen...
förmodligen bara lite fukt som hamnat i burken och bundit ihop klumparna. Så länge smak och lukt är okej torde det itne vara någon fara(mer än att det är vidrigt att svälja skiten)
3.5kg...några månader!? Lösningen på problemet är ju enkel - ät mer protein så går det åt snabbare.. :D
Skämt åsido - som ovanstående talare tror jag på fukt.
/pez
Ok Pez tycker att mellan 40-60 gram dag räcker mer än väl!
Ja det är klart det gör...skämtade ju bara. Däremot är jag själv en pulveroholic och petar i mig 150-200gr om dagen. :eating:
/pez
Jag tror att vi har lite olika budgetar!
Dessutom tror jag stenhårt på beanpower! :hbang:
muskelbyggarn
2002-11-18, 09:23
>Pez
:thumbup:
>Spinkoo
Äter inte du bara budgetmärken?
:D
Vänl,,,
Tobbe
Originally posted by muskelbyggarn
>Pez
:thumbup:
>Spinkoo
Äter inte du bara budgetmärken?
:D
Vänl,,,
Tobbe
Dem reade lokalt ut strengh:cryout: Undra varför...:rolleyes:
Myrägg = anabolt. :bpump:
/ H
spinkoo: Strenght Nutrition är väl t o m med billigare än det märkte du brukar köra ? Gainern liger väl 4 kr lägre i alla fall.
Jag kör ju star. Var hittar du streghts gainer så billigt?:confused:
Spinkoo: I affären så klart, skulle jag köra Strenght så går jag till Arto och handlar. :thumbup:
Men det säljs väl för samma priser på nätet tror jag, orkar inte leta länkar och får väl inte heller lägga ut några så det kan väl kvitta. :)
Du skulle varit på mässan i helgen, då stog Mr Strenght själv och sålde.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.