Visa fullständig version : Låttråden
Har sett att det postas cirka 38 trådar om låtförfrågningar om dagen..
Så jag tänkte starta den här tråden så att alla kan få hjälp på ett smidigt sätt.
Så här kan ni fråga om just den låt ni söker så kan vi hjälpas åt!
Jag kan börja med att fråga om någon vet vad låten i början på Get rich or die tryin heter, när dom åker i bilen?
1. Vad heter låten som går såhär: "dä va ättämidda ut i köppebä å ja va härne o därne, ja va oppa å nera å inna å uta...."
2. Vem har gjort låten som går typ såhär? "Då går jag ner i min källare där lever jag sällare...."
Det finns bara en som kan hjälpa mig nu :D
1. Vad heter låten som går såhär: "dä va ättämidda ut i köppebä å ja va härne o därne, ja va oppa å nera å inna å uta...."
2. Vem har gjort låten som går typ såhär? "Då går jag ner i min källare där lever jag sällare...."
Det finns bara en som kan hjälpa mig nu :D
Tihi :D
Many men?
Nej, är tyvärr inte den men tack ändå!
En låt-relaterad grej ja läänge undrat över =) (tvivlar på att någon vet men jag gör ett försök iaf :naughty: )..
Det finns en film som heter 'Solens rike' och i bakgrundsmusiken är det en sång som återkommer genom hela filmen, främst i slutet har jag för mej, och i eftertexterna, nån form av gosse-kör-tjaffs tror jag :D
Skulle va äckligt underbart om någon hade en aning om vilken låt jag tjatar om *popcorn*
Nej, är tyvärr inte den men tack ändå!
Klart som fan att det måste vara den? När han sitter i en bil och blir skjuten?
Klart som fan att det måste vara den? När han sitter i en bil och blir skjuten?
Det är inte den :) Den jag snackar om är i början när dom åker bil till det stället dom ska råna..
50 cent - Ill whip ya head boy
// Wicked
Pierre Isacsson, Ner i källaren
Köppäbävisan.
Pierre Isacsson, Ner i källaren
Tack Nina :) , men vart fasiken e jävla Kwoune Caponeish? :D
Har sett att det postas cirka 38 trådar om låtförfrågningar om dagen..
Så jag tänkte starta den här tråden så att alla kan få hjälp på ett smidigt sätt.
Så här kan ni fråga om just den låt ni söker så kan vi hjälpas åt!
Jag kan börja med att fråga om någon vet vad låten i början på Get rich or die tryin heter, när dom åker i bilen?
Chaka Khan - i feel for you
den spelas när han åker med sin mossa om det är den du menar..
ananrs är det nog 50cent - Whip your head du menar.
50 cent - Ill whip ya head boy
// Wicked
Tackar :D
Tack Kneger du med :D
grisbil3n
2006-04-23, 22:50
Har hört nån låt där en tjej sjunger, "Kom igen Uffe, nu ska bögarna tas"? Den va grymt bra men kan inte komma på artist och titel hmm...
Har hört nån låt där en tjej sjunger, "Kom igen Uffe, nu ska bögarna tas"? Den va grymt bra men kan inte komma på artist och titel hmm...
Kate ryan med Desechanté? :D
Kate Ryan - Desenchantée, runt 2 minuter in i låten...
TJEEEENA UFFE, NUUU SKALL BÖÖÖGARNA TAAAAOOOSSS....
grisbil3n
2006-04-23, 23:21
Tack som fan!
Undrar vad låten i början av programmet ett herrans liv heter? Den som är i introt?
Undrar vad låten i början av programmet ett herrans liv heter? Den som är i introt?
Har inte hört låten, men verkar vara: Skee-Lo med låten "I Wish"
Har inte hört låten, men verkar vara: Skee-Lo med låten "I Wish"
Den låter änna lite hiphopisch:D
WheyProtein
2006-05-19, 01:30
Vad heter låten som spelas från början? :)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=70529
Vad heter låten som spelas från början? :)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=70529
Disturbed - Down with the sickness.
Edit: Låttexten stämmer åtminstone, kan inte garantera att det är Disturbed.
WheyProtein
2006-05-19, 12:54
Tack du!
Någon som vet vad låten i nya 3 reklamen heter?
Den där killen och tjejen springer på molnen.
grym remake där :hbang:
Det var inte för att bumpa upp tråden.. Det var för att jag undrade
En låt-relaterad grej ja läänge undrat över =) (tvivlar på att någon vet men jag gör ett försök iaf :naughty: )..
Det finns en film som heter 'Solens rike' och i bakgrundsmusiken är det en sång som återkommer genom hela filmen, främst i slutet har jag för mej, och i eftertexterna, nån form av gosse-kör-tjaffs tror jag :D
Skulle va äckligt underbart om någon hade en aning om vilken låt jag tjatar om *popcorn*
wtf finns de inge experter på gosse-körar här?? *screwy* :laugh:
Någon som vet vad låten i nya 3 reklamen heter?
Den där killen och tjejen springer på molnen.
Tre säger att det är följande låtar som är i deras reklamer. Jag vet inte vilken som kan tänkas vara i den specifika reklamen då jag inte har sett den.
Adam Green Friends of mine
Shawn lee's ping pong orchestra - Bollywood
Stereo total – Troglodyten
La bionda - Wanna be your lover
Sham69 - Hurry up Harry
Källa:
http://www.tre.se/templates/Sporg3_03_Container.aspx?id=6557
Solens rike verkar vara Empire of the Sun. Den har ett soundtrack gjort av John Williams. Provlyssna på samples på denna sida, så hittar du kanske rätt:
http://www.amazon.com/gp/product/B000002LDC/002-3568244-7720067?v=glance&n=5174
nu ska va fiska upp den tråden ur tråddammen
letar efter en gammal klassiker ,
refrängen går typ : I just wanna use your love tonight !! lallalalala osv .. :D
Sökt lite kvickt men inte funnit...
Letar efter ett klipp på youtube med en musikvideo inför nåt val i USA. Tror det var till guvenör, inte en aning om vilken delstat. HJELP SNELA!!
Pepparkakssmurfen
2010-10-26, 12:15
En låt som spelas mycket i radio nu,kommer bara ihåg "what do you want from me?"
Kan vara en tjej som sjunger men kan också vara en kille?
Jag har låten och har lyssnat på den i flera år utan att veta namn. Vill gärna veta vem som är kompositör och se ifall han/hon har fler verk.
jD9HLYMAIcg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.