Visa fullständig version : Condemned...
King Grub
2006-04-15, 10:45
...Criminal Origins.
http://en.wikipedia.org/wiki/Condemned:_Criminal_Origins
På X-Box 360 och PC. Skrämmande bra. Jag spelar PC-versionen just nu - rekommenderas å det varmaste, speciellt om man tyckte om F.E.A.R.
Jag höll just på att ramla baklänges när det hoppade fram en gubbe ur ett hisschakt. :D
grisbil3n
2006-04-15, 10:47
Ser onekligen jävligt coolt ut.
Testade det i nån timme hos en kompis, verkade lite seven-inspirerat. Har hört att det ska vara väldigt kort, så det blir att köpa begagnat för min del.
King Grub
2006-04-15, 10:57
Riktigt otäck stämning.
Tasern är skön; ge vettvillingarna som attackerar med yxa en rejäl stöt, och så hagelbrakaren i huvudet medan dom står och skakar. Mohahaha.
Shadow Warrior
2006-04-15, 11:04
Har kört igenom 360 versionen, schysst spel, lite enformigt men det tar slut medans det fortfarande är bra underhållning. Nu väntar man bara på del två :)
bluelight
2006-04-15, 11:25
Har bara spelat demot till 360, verkar riktigt kul men ekonomin håller inte just nu, snart så! Lirar amped 3 och burnout revenge istället :D
Scratch89
2006-04-15, 12:09
Vad är det för systemkrav? Min dator gråter åt FEAR.
Spelade lite igår kväll men stängde av. Det blev lite väl mycket att lira det när det är kolsvart ute också.
Vad är det för systemkrav? Min dator gråter åt FEAR.
Minimum requirements:
· Processor: 2,0 GHz
· Memory: 512 MB
· Video: 128 MB
· DirectX 9.0c
Recommended requirements:
· Processor: 2,4 GHz
· Memory: 1,0 GB
· Video: 256 MB
Hur går det med chippandet av 360, kan man köpa en klar box snart?
Utan att ha läst så jättemycket om det tycker jag att det verkar påminna lite om Silent Hill. Vilket påminner mig om att jag har hela Silent Hill 4 kvar att spela. :hbang:
Scratch89
2006-04-15, 12:46
Minimum requirements:
· Processor: 2,0 GHz
· Memory: 512 MB
· Video: 128 MB
· DirectX 9.0c
Recommended requirements:
· Processor: 2,4 GHz
· Memory: 1,0 GB
· Video: 256 MB
Oof, kan bli svårt.
Men ni som kan sånt här:
Jag har en AMD 3000+, fast det är en 1,8 GHz. Vad kan man räkna det som? 3000 Mhz eller 1800?
Scratch89
2006-04-15, 12:47
Utan att ha läst så jättemycket om det tycker jag att det verkar påminna lite om Silent Hill. Vilket påminner mig om att jag har hela Silent Hill 4 kvar att spela. :hbang:
OOh, spelar du Silent Hill? :D
Spelar du Resident Evil med?
Oof, kan bli svårt.
Men ni som kan sånt här:
Jag har en AMD 3000+, fast det är en 1,8 GHz. Vad kan man räkna det som? 3000 Mhz eller 1800?
det är 1,8 som är hz:n.
...Criminal Origins.
http://en.wikipedia.org/wiki/Condemned:_Criminal_Origins
På X-Box 360 och PC. Skrämmande bra. Jag spelar PC-versionen just nu - rekommenderas å det varmaste, speciellt om man tyckte om F.E.A.R.
Jag höll just på att ramla baklänges när det hoppade fram en gubbe ur ett hisschakt. :D
jag och en polare har klarat det på xbox 360, riktigt bra spel!!!
Fatalist
2006-04-15, 12:52
Monolith lever åter igen! :thumbup:
Hoppas vi får se ett SHOGO: MAD 2 nu :D
Scratch89
2006-04-15, 12:55
det är 1,8 som är hz:n.
Det betyder att det inte skulle fungera så bra? :D
Shadow Warrior
2006-04-15, 12:58
Det betyder att det inte skulle fungera så bra? :D
Din processor e ungefär lika stark som än en P2,4 så ja det funkar nog men funkar inte FEAR bra på din dator så är det dock tveksamt.
Scratch89
2006-04-15, 13:03
Din processor e ungefär lika stark som än en P2,4 så ja det funkar nog men funkar inte FEAR bra på din dator så är det dock tveksamt.
FEAR flöt dåligt, men det var nog inte PGA processorn, utan pga att jag har dåligt med ram. Jag har bara 512, dock ska det komma ytterligare 512 på posten om nån dag...
bluelight
2006-04-15, 13:04
FEAR flöt dåligt, men det var nog inte PGA processorn, utan pga att jag har dåligt med ram. Jag har bara 512, dock ska det komma ytterligare 512 på posten om nån dag...
Då ska det fungera alldels ypperligt! Ladda hem något demo och prova.
Scratch89
2006-04-15, 13:09
Då ska det fungera alldels ypperligt! Ladda hem något demo och prova.
Yay! Det var lite surt när jag spelade SP demot och man kom till slutet till den där helikoptern eller vad det var, och det fryslaggade i, ja, sisådär 10 sekunder. :D
Har testat lite, verkar vara rätt skönt fast datorkrävande...som Fear.
OOh, spelar du Silent Hill? :D
Spelar du Resident Evil med?
Det var länge sedan jag spelade Silent Hill nu, drog igenom 2:an när det kom och började på trean när den kom men jag fastnade och tröttnade. Nu har det ju kommit en fyra också men jag tror jag väntar till hösten med att spela, stämningen gör sig ju bättre en mörk och regnig oktoberkväll än en ljus och solig maj-afton. :D
Resident Evil har jag icke spelat. Har varit dålig med variation på spelandet senaste tiden, lite väl mycket WoW kanske. :cool:
Riktigt otäck stämning.
Tasern är skön; ge vettvillingarna som attackerar med yxa en rejäl stöt, och så hagelbrakaren i huvudet medan dom står och skakar. Mohahaha.
Det låter ju underbart :D
Är du ett fan av Silent Hill så får du inte missa filmen som snart kommer!
Trailer (http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/silenthill/)
Tycker det har varit dåligt med bra rysare på sistone så jag håller mina tummar nu.
Är du ett fan av Silent Hill så får du inte missa filmen som snart kommer!
Trailer (http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/silenthill/)
Tycker det har varit dåligt med bra rysare på sistone så jag håller mina tummar nu.
Jösses den hade jag totalt missat, tack som fan! :thumbup:
Oof, kan bli svårt.
Men ni som kan sånt här:
Jo, du kan nog tänka på den som en 3000 Mhz. Den presterar likvärdigt, om inte lite bättre(än en 3000 Mhz P4).
Scratch89
2006-04-16, 00:17
Resident Evil har jag icke spelat. Har varit dålig med variation på spelandet senaste tiden, lite väl mycket WoW kanske. :cool:
:nono:
Börja lira RE!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.