Visa fullständig version : Blev jag raggad?
Metal_boy_
2006-04-14, 16:40
Idag beställde jag en telefon med abbonnemang i en sån där monter där det står folk och smörar. Hon som jag beställde av var en skitsöt tjej. Men varför började hon med smörandet efter att jag redan sagt att jag skulle köpa m.m? Hon sa att jag hade så fint efternamn och att vi kunde byta om jag ville och frågade vad jag skulle göra ikväll. Okej om det var innan. Är det jag som överdriver? Är det skumt att hon inte sa såna saker innan för att locka mig? Isf, var det för att jag är så sexig, manlig, fräsch och attraktiv och att hon flörtade??
christian
2006-04-14, 16:41
Hon ville ha dina pengar.
Metal_boy_
Hon ville ha dina pengar.
Jag hade ju redan sagt att jag skulle köpa. Eller gjort det klart med att ge leg m.m.
Coldsmith
Isf, var det för att jag är så sexig, manlig, fräsch och attraktiv och att hon flörtade??
Låter som att du rökt på. :cool:
Metal_boy_
2006-04-14, 16:43
Låter som att du rökt på. :cool:
Nej, jag är en man i mina bästa år som har mycket att ge en kvinna. :cool:
Metal_boy_
2006-04-14, 16:46
sex säljer
Kan jag lova men som sagt, det var efter. Påtal om sex, jag hade lätt tagit en fika med henne.
Jag hade ju redan sagt att jag skulle köpa. Eller gjort det klart med att ge leg m.m.
Good will. Hon ville inte bara att du skulle köpa hennes saker, utan att du också skulle känna dig riktigt nöjd efter köpet.
Eller så raggade hon =)
Mental, hon var kåt och ensam under påsken... Kör hårt! :thumbup:
Skriv en blog coh uppdatera oss med info sen.
Om hon nu var söt så kan du ju alltid bjuda ut henne, du har ändå inget att förlora :thumbup:
Lycka till!
H.Emanuel
2006-04-14, 16:49
Vi är nog många män som går omkring och är intresserade/har tyckt oss uppfatta eventuella inviter från kassörskor, försäljarinnor, butiksbiträden, kiosktanter osv. Och det är ju underbart. Så kan vi gå tillbaka igen för att köpa nåt, kanske stå och stamma något och så har vi nåt att tänka på medan vi drar skinnhiss på kvällarna
Metal_boy_
2006-04-14, 16:53
Mental, hon var kåt och ensam under påsken... Kör hårt! :thumbup:
Skriv en blog coh uppdatera oss med info sen.
HAHA!
Försent nu fan. Men fy satan vad fin hon var! Världens jävla ögon (bruna)!
Metal_boy_
2006-04-14, 16:53
Vi är nog många män som går omkring och är intresserade/har tyckt oss uppfatta eventuella inviter från kassörskor, försäljarinnor, butiksbiträden, kiosktanter osv. Och det är ju underbart. Så kan vi gå tillbaka igen för att köpa nåt, kanske stå och stamma något och så har vi nåt att tänka på medan vi drar skinnhiss på kvällarna
Haha! Dom säljer fantasier också med andra ord :D
Helena B
2006-04-14, 16:56
Good will. Hon ville inte bara att du skulle köpa hennes saker, utan att du också skulle känna dig riktigt nöjd efter köpet.
Eller så raggade hon =)
Relationsmarknadsföring :thumbup:
Jag måste hålla med dig där, bara för att en person är trevlig så betyder inte det en invit.
Jag har flera inbillningsjuka polare som funkar så.
HAHA!
När hon frågade vad du skulle göra ikväll skulle du ha svarat, jag skall hem till Helena B och sova över i hennes gäststuga, skall du med?
Yankee o Kwon sover sked i gäststugan brevé (bredvid) kunde du ha lockat med.
Helena B
2006-04-14, 17:00
När hon frågade vad du skulle göra ikväll skulle du ha svarat, jag skall hem till Helena B och sova över i hennes gäststuga, skall du med?
ELLER frågat efter hennes telefonummer. Varför krångla till det :D
grisbil3n
2006-04-14, 17:01
Råkade ut för lite samma grej förut, men det var en snubbe. Kanske kunde ha fått pastej på baguetten den kvällen vem vet...
Metal_boy_
2006-04-14, 17:03
:laugh: :laugh:
Var påväg att säga till henne " Vart står ditt tel-nr då?" När hon gav tillbaka lappen och leg. :D
Råkade ut för lite samma grej förut, men det var en snubbe. Kanske kunde ha fått pastej på baguetten den kvällen vem vet...
Men istället blev du ensam igen med din franska vitlöksost ?
ELLER frågat efter hennes telefonummer. Varför krångla till det :D
Mental är ju rune_idiot, att han inte hajjade "vilket vackert efternamn, skall vi byta efternamn?". :D
Bara att byta telefonnummer sen också.
Han hade inte hajjat en invit alt öppning om den så hade kommit på posten.
JK Rune! Love ya bro :thumbup:
Metal_boy_
2006-04-14, 17:04
:laugh:
Jag har inte läst tråden, men av topicen att döma kan jag lugnt säga: Nej.
Men rune röööööv.. istället för å dra tebaks å bjuda ut henne eller whatever drar du till kolo för å fråga ifall hon flirtade med dig? Vafan.. :smash:
Är bruden intresserad så snappade hon upp din personifo med abonemanget.
Bara å avvakta.
Metal_boy_
2006-04-14, 17:06
Mental är ju rune_idiot, att han inte hajjade "vilket vackert efternamn, skall vi byta efternamn?". :D
Bara att byta telefonnummer sen också.
Han hade inte hajjat en invit alt öppning om den så hade kommit på posten.
JK Rune! Love ya bro :thumbup:
Hon skulle ju sagt " Jag vill också ha det efternamnet" bara så kunde jag fråga när vi skulle gifta oss :D
Ja det är lungt Kwon, slängkyss ;)
Jag har inte läst tråden, men av Rune att döma kan jag lugnt säga: Nej.
*popcorn*
Metal_boy_
2006-04-14, 17:07
Är bruden intresserad så snappade hon upp din personifo med abonemanget.
Bara å avvakta.
Frågan är om det är tillåtet? :)
Frågan är om det är tillåtet? :)
Klart det strider emot nån policy, men vem bryr sig om det är sääärlek.
Helena B
2006-04-14, 17:12
Men sen är det ju så som du säkert vet att bara för att man flirtar med någon så behöver det inte betyda att man är intresserad.
Men du får väl bumpa den här tråden när tösen har hört av sig och berätta fortsättningen.
Metal_boy_
2006-04-14, 17:13
Klart det strider emot nån policy, men vem bryr sig om det är sääärlek.
Hehe. Fan, du som är haj på sånt med telefoner, jag fick ett sms till mitt telia-refill förut för jag skulle ju behålla samma nummer. Det står: Hej! Importeringen av (mitt nr) till Vodafone godkändes inte av din nuvarande operatör. Kontakta din operatör för att åtgärda orsaken. Mvh Vodafone...
Telias jävla kundtjänst är ju stängd. Vad kan det här bero på??
Hehe. Fan, du som är haj på sånt med telefoner, jag fick ett sms till mitt telia-refill förut för jag skulle ju behålla samma nummer. Det står: Hej! Importeringen av (mitt nr) till Vodafone godkändes inte av din nuvarande operatör. Kontakta din operatör för att åtgärda orsaken. Mvh Vodafone...
Kontantkorten har en viss nummerserie typ (0709) etc etc medans abonemangsnummrena ligger i andra serier, det har säkert med system och betalning att göra att inte sprida nummer hur som helst.
Rune, det första du gör är att återvända till denna butik så fort du har tid.
Utveckla detta för både din egen skull, hennes skull och vår!
Det här ser bra ut för dig! :thumbup:
Det finns en massa hemlighetsmakeri om mobil telefoni vad jag förstått som olika prio på bas stationerna gent emot typ av abonemang etc. lägst rankat verkar kontan telefonin vara, sen privata ab, sen företags ab.
Hur många har tex inte suttit på nyårsafton och försökt komma fram medans vissa bara susar rakt igenom allt.
Metal_boy_
2006-04-14, 17:26
Kontantkorten har en viss nummerserie typ (0709) etc etc medans abonemangsnummrena ligger i andra serier, det har säkert med system och betalning att göra att inte sprida nummer hur som helst.
Ok, men vad händer nu? Bryts avtalet eller nått?
Metal_boy_
2006-04-14, 17:32
Rune, det första du gör är att återvända till denna butik så fort du har tid.
Utveckla detta för både din egen skull, hennes skull och vår!
Det här ser bra ut för dig! :thumbup:
Var bara en uppställd monter på ett varuhus, ser nog aldrig henne igen :/
Var bara en uppställd monter på ett varuhus, ser nog aldrig henne igen :/
Your loss.
Nästa gång det händer... Om du tror hon raggar, så gör hon det förmodligen..
When there is doubt, go for it.
What can you lose?
Kommer du inte fram om du ringer 90400?
Vad det beror på är annars att Telia av någon anledning inte vill släppa ifrån sig ditt nummer till Vodafone. Om du väntar på en slutfaktura från Telia(ifall du hade kvar någon bindningstid på ditt tidigare abb) så kanske dom vill att du skall betala den först. Så skall dom dock egentligen inte göra, om jag förstått saken rätt. Annars kanske dom råkat slarva lite i Vodafone-butiken och glömt skicka papprena på att du vill avsluta ditt gamla abb. Så, tyvär måste du nog få tag på Telias support för att fråga vad det här beror på.
Metal_boy_
2006-04-14, 17:37
Kommer du inte fram om du ringer 90400?
Vad det beror på är annars att Telia av någon anledning inte vill släppa ifrån sig ditt nummer till Vodafone. Om du väntar på en slutfaktura från Telia(ifall du hade kvar någon bindningstid på ditt tidigare abb) så kanske dom vill att du skall betala den först. Så skall dom dock egentligen inte göra, om jag förstått saken rätt. Annars kanske dom råkat slarva lite i Vodafone-butiken och glömt skicka papprena på att du vill avsluta ditt gamla abb. Så, tyvär måste du nog få tag på Telias support för att fråga vad det här beror på.
Jag har ju inget avtal med dom töntarna när jag har refill.
edit: Ne, man får prata in problemet och krångla, vem vet när och om dom hör av sig.
Portering av nummer brukar förresten ta upp till 5 arbetsdagar. Om du fokuserat lite mer på vad säljaren sade hade du kanske uppfattat det. ;) :D
Metal_boy_
2006-04-14, 17:38
Portering av nummer brukar förresten ta upp till 5 arbetsdagar. Om du fokuserat lite mer på vad säljaren sade hade du kanske uppfattat det. ;) :D
Hade fullt upp med att titta :D
Jag har ju inget avtal med dom töntarna när jag har refill.
edit: Ne, man får prata in problemet och krångla, vem vet när och om dom hör av sig.
Sant, men då är det nog som sagt att porteringen kan ta några dagar. Kolla avtalet med Vodafone, det borde stå där hur lång tid det kan ta(när jag säljer abb har vi iaf alltid med det i avtalet).
Hade fullt upp med att titta :D
Jag misstänkte nästan det. :thumbup:
Metal_boy_
2006-04-14, 17:42
Jag vet inte ens vad det är för mobil jag har köpt!!!!!!!! :laugh: :laugh:
Metal_boy_
2006-04-14, 17:47
Sony Ericsson V800 hette den visst :MrT:
Kanske därför hon var så flirtig - hon gjorde en ovanligt bra provision på dig. :D
Sony Ericsson V800 hette den visst
Nyfiken fråga då... vad blev det för abb/bindningstid?
In other words, she could have sold you a bucket of crap and you would have left the store with a smile on your face! :laugh:
Metal_boy_
2006-04-14, 17:51
Kanske därför hon var så flirtig - hon gjorde en ovanligt bra provision på dig. :D
Nyfiken fråga då... vad blev det för abb/bindningstid?
Hon berättade om mobilen men jag hörde inget :)
24 mån
129:- i mån varav 99:- ringer jag för
Startavgift: 250:-
Metal_boy_
2006-04-14, 17:52
In other words, she could have sold you a bucket of crap and you would have left the store with a smile on your face! :laugh:
Jävla kvinnor! :laugh:
Sheogorath
2006-04-14, 17:56
Relationsmarknadsföring :thumbup:
Hor :thumbup:
Metal_boy_
2006-04-14, 17:57
Du blev lurad.
Nä det blev jag inte då jag hade tänkt att köpa en mobil :)
Nej, jag är en man i mina bästa år som har mycket att ge en kvinna. :cool:
Helt rätt inställning grabben, säg det inte så nån hör bara. :thumbup: :thumbup:
Nä det blev jag inte då jag hade tänkt att köpa en mobil :)
Oh boy, this cellphone won't last long. :laugh:
Du blev lurad.
Nu hittar jag iof inte några leverantörspriser på telefonen, men det verkar inte alls som han blev lurad.
Han fick ett vanligt Vodafone-abb för 99Kr/mån i 24mån. Inget konstigt med det. Sedan höjde säljaren upp månadesavgiften med 40kr/mån, vilket betyder att han får telefonen för 960Kr. Det borde i varje fall bli halva leverantörspriset för telefonen. Han skulle nog få svårt att få ett bättre pris från någon Vodafone-försäljare, om det inte var en god vän till honom. Det var inget annat än en schysst deal.
Metal_boy_
2006-04-14, 18:20
Oh boy, this cellphone won't last long. :laugh:
Ska ha ögonbindel nästa gång! :laugh:
Karl_alfred
2006-04-14, 18:21
Hahahah! en fråga? varför frågade du inte henne istället för oss? *screwy* :laugh:
Metal_boy_
2006-04-14, 18:27
OMG! I signed up for what I thought was a marriage! *grr27*
Haha den här gången var det helt enkelt din tur att smaka din egen medicin, vara det utsatte offret, den raggandes mål och objekt, den olyckligt lottade. Vart FASIKEN är orden som beskriver dina känslorish? :D
Inte mer än rätt att du får igen lite :) Lycka till :hbang:
Metal_boy_
2006-04-14, 18:31
Hahahah! en fråga? varför frågade du inte henne istället för oss? *screwy* :laugh:
Tänkte mer på det efteråt.
Tricklev
2006-04-14, 18:32
Metal_boy, inte fören helvetet fryser över och du är den enda man kvar på jorden.
:(
Karl_alfred
2006-04-14, 18:35
Tänkte mer på det efteråt.
Gå dit o bjud på käk eller nått :)
mistermr
2006-04-14, 18:37
HAHA!
Jag har ljus bruna ögon, inga tjejer raggar mig?
:cryout:
Herkulez
2006-04-14, 18:38
jfan metal jag svär, hade du gett henne ditt nr och bett henne ringa så hade du legat och jobbat på hennes rim just nu
Metal_boy_
2006-04-14, 18:39
Haha den här gången var det helt enkelt din tur att smaka din egen medicin, vara det utsatte offret, den raggandes mål och objekt, den olyckligt lottade. Vart FASIKEN är orden som beskriver dina känslorish? :D
Inte mer än rätt att du får igen lite :) Lycka till :hbang:
Det är kanske sant :) Vilka känslor? Menar du att jag borde vara upprörd? :D
Ryska_raketen
2006-04-14, 18:39
Tur för dig att ni pratade över telefon.
Metal_boy_
2006-04-14, 18:41
Tur för dig att ni pratade över telefon.
Metal_boy_
2006-04-14, 18:42
Jag har ljus bruna ögon, inga tjejer raggar mig?
:cryout:
Jag har mörkbruna ögon, alla tjejer raggar på mig :D
Ryska_raketen
2006-04-14, 18:42
:D
Nejmen ring och säg att du är kåt och villa ligga (alternativt köra någon annan ställning) för kvinnor gillar män som är rätt på sak :thumbup:
Metal_boy_
2006-04-14, 18:43
jfan metal jag svär, hade du gett henne ditt nr och bett henne ringa så hade du legat och jobbat på hennes rim just nu
Jag äter bara Ballerina på lördagar!
mistermr
2006-04-14, 18:43
Jag har mörkbruna ögon, alla tjejer raggar på mig :D
Snyggt!
Tur för dig då!
*cry*
Metal_boy_
2006-04-14, 18:44
:D
Nejmen ring och säg att du är kåt och villa ligga (alternativt köra någon annan ställning) för kvinnor gillar män som är rätt på sak :thumbup:
Haha, det vore ett lotteri. Alla kvinnor gillar inte när man är rakt på sak.
Ryska_raketen
2006-04-14, 18:44
Haha, det vore ett lotteri. Alla kvinnor gillar inte när man är rakt på sak.
Nej det är faktiskt så att alla kvinnor gillar det. Dom som säger annat, dom ljuger.
Metal_boy_
2006-04-14, 18:45
Snyggt!
Tur för dig då!
*cry*
Japp, dom följer med mig direkt om jag säger " I need to refill my eyes with your Ballerina"
Metal_boy_
2006-04-14, 18:45
Nej det är faktiskt så att alla kvinnor gillar det. Dom som säger annat, dom ljuger.
Eller gillar att slåss :D
mistermr
2006-04-14, 18:47
Japp, dom följer med mig direkt om jag säger " I need to refill my eyes with your Ballerina"
Nice one!
HAHA!
Men varför sa du inte det först? Är ju bara fixa låten till Bob Marleys klassiker och sjunga lite smörigt: "Im lookin in your big brown eye"
OBS: viktigt att hoppa över s:et på slutet i eye! :D
Metal_boy_
2006-04-14, 19:16
Men varför sa du inte det först? Är ju bara fixa låten till Bob Marleys klassiker och sjunga lite smörigt: "Im lookin in your big brown eye"
AHAAAAA! :laugh:
Herkulez
2006-04-14, 22:01
vilken gärning jag gjorde med min rimjob tråd, tycker kolo har blivit så fan mer analvänligt sen dess :thumbup:
vilken gärning jag gjorde med min rimjob tråd, tycker kolo har blivit så fan mer analvänligt sen dess :thumbup:
De kanske fattat att anal is the shit(i dubbel bemärkelse).
Dåliga ordvitsar-bonanza?
INNER CIRCLE - SWEAT!! om jag får be!
dubbelpost..
eller så var det så roligt att jag ville posta 2 gånger.. :D
hon kanske var blind? :confused: hade hon solbrillor och käpp?
Sa hon "Hej Älskling" det första hon sa? :)
Metal_boy_
2006-04-15, 00:44
hon kanske var blind? :confused: hade hon solbrillor och käpp?
Nej, det gäller att kunna bjuda på en Läcker-ol(ål).
HAHA, fy fan så dåligt :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.